Şimdi Ara

SUPERONLINE 11 Gündür İnternet KESİK!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bunu superonline'na geçmeyi düşünen arkadaşlar bir kez daha düşünsünler diye yazıyorum.
    2013 ekimden beri Superonline 25 Mgbit 50 GB fiber internet üyesiyim.Fiberide apartmana benim isteğim üzerine aldık.Önceden sorunsuz bir şekilde Smile 8 mbit adsl kullanıyorduk.

    Hiçbir sorun yokken 22 kasım sabahı internetimiz kesildi.Bağlantı kurmaya çalıştığımızda bu sayfa geliyordu.


    Bu sayfadaki yönergeleri yaptık çözemedik( teknik destekde bunla ilgili olmadığını söyledi zaten.)

    Teknik desteği aradık çözemediler , 23 kasım günüde arıza kaydırdı açtırdık.O günden beri her gün 2 kere konuşuyoruz teknik destekle ama hiçbir gelişme yok.
    Hep aynı muhabbet konuşmanın ilk 5 dakkası modem reset manyağı yapılır sonra bir işe yaramadığı anlaşılınca sizin arıza kaydınızda varmış bunun hızlandırılması için gerekli birimlere ileticem vik vik.... Kaç kere istememe rağmen eve bir eleman göndermemeye de direniyorlar ayrıca.Sorun modemde değil ama modemden sonra hatta ulaşamıyor modem ordan çıkış yapamıyor.Gelsin en azından bir kontrol etsin hattı, uğraştıklarını görelim.Şu meşhur ''network birimine'' iletilmekden başka bir uğraş göremiyorum.

    Operasyon Müdürü ile bile görüştük bize sorunun ne zaman çözüleceğiyle ilgili herhangi bir bilgi verilmiyor, mağduriyetimiz karşısında alternatif bir çözümde sunulmuyor.Artık vın modem mi gönderirler, adsl mi kurarlar geçici orasını ben bilemem.Çünkü daha ne kadar süreceği belli değil.Diyorum bu sorun 3 ay daha sürebilir yani öyle mi , telefondaki bana evet yada hayır diyemiyor.
    Evdeki 3G li hatlarımızı kullanarak internete girebiliyoruz, faturalar kabardı malumunuz tabi buda ayrı bir mağduriyet.
    Bir hizmetin kalitesi sırf ilk günde size bunu verelim bu fiyata şunu sağlayalımla değil satış sonrası destekle belli olur.Ve süperonline benim gözümde bu konuda sınıfta kalmıştır, şimdiden de kötü ününü çevreme yayıyorum.
    Bu yazıyıda telefonumun 3g sini kullanarak yazıyorum kotayı aşmama rağmen.
    Değerli DH forum üyelerinin bilgilerine sunulur
    Saygılar







  • Binanızda başka superonline fiber kullanan varsa onlarada bir sorun isterseniz sorun sizde mi yoksa binadaki switch de mi?
  • Baska kimsede sorun yok hocam, artik switch arizaliysa falan bilemem eleman gondersin baksin fiber kabloyu kontrol edemem ben.(daireye kadar fiber cekildi bizde, apartmanda alttan dairelere cat5 gitmiyor.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım,superonline müşteri hizmetleri tek kelimeyle berbat gerçekten tavsiyem bunlara kibarlık yapmak yaramıyor arayıp biraz bağırıp çağırmayı deneyebilirsin,gönderin birini işim gücüm var vs. vs.
  • Son 1 yılı kesintisiz sorun ile geçmiş 2,5 yıllık bir Superonline kullanıcısı olarak edindiğim tecrübeler şunu gösterdi ki, Superonline dan alacağınız hizmet kalitesi tamamen sizin bölgenize bakan bayinin kalitesi ile ilgili. Siz müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açtırdığınızda bu sizin bölgenize bakan birime iletiliyor ve artık top tamamen onlarda oluyor. Dolayısıyla müşteri hizmetleri ile her seferinde modem resetleme saçmalıkları denemektense direk bölge birimine ulaşma şansınız olursa çok daha hızlı sonuç alırsınız. Bizim siteye bakan kişi bana cep numarasını vermişti, bir arıza olursa direk beni ara nasıl olsa müşteri hizmetleri de bize iletecek vakit kaybetme demişti ve ne zaman arasam ilk fırsatta gelip halletmeye çalışırdı. Ne zaman ki bu arkadaş işi bırakıp yerine başka bir kişi girdi, artık hiçbir arızama geri dönüş alamamaya başladım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • clearsky C kullanıcısına yanıt
    Güzel bir noktaya değinmişsin hocam. Her bölgenin belli bir bayisi vardır ancak her arıza kaydı hemen oraya düşmüyor malesef. Öyle olsa o kaydı kapatmak için bayi hemen harekete geçer ve bu gibi konuları görmezdik. Çoğu zaman yeni aktif edilen apartman ve sitelerin olduğu yerlerde güncellemeler iyileştirmeler yapılır buna istinaden müşteri hizmetleri problemin altyapı kaynaklı olduğunu düşünebilir. Şöyle bir durum daha var orada çalışan herkes aynı tecrübeye sahip değil malesef ve çözüm süreci telefonu açan kişiye göre değişir her zaman..
  • Valla müşteri hizmetlerinin eline düşerseniz ayvayı yediniz. Onun haricinde eğer aldığımız hizmeti sorunsuz ve tam alabiliyorsanız gayet hızlı ve iyi. İş arıza veya sorun yaşayana kadar güzel. Üç ayda ancak bağlatabildim ve bir aydır hala sinema şifresini verecekler...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • HALOCOUST H kullanıcısına yanıt
    Durum nedir ??

    Kullanmadıgın günler için Faturadan kesilmesini talep et ona göre faturalandırsın

    Sorun büyük olasılıkla Binadadır. teknik destek kapsamında çok kötüler ama yayına oturdunmu memnun kalırsın, Arkadaşlarında dedigi gibi sert davran ve En kısa sürede birinin evine gönderilmezse Hakkını yasal yoldan arıyacağını söyle ertesi gün gelirler
  • bende tam 10 gün internetsiz kalmıştım . Yapsınlar yada yapmasınlar müşteri hizmetlerine söyle kullanmadığın günlerin parasını ödeme.Vede biraz sert konuş
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.