Şimdi Ara

Superonline Bayi Tarafından Telefon ile Dolandırılma Hikayem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • rezalet falan diye başlık açsam belki daha etkili olabilirdi ama başlık vurucu olsun ki insanlar superonline tarafından aranmaya başlandığı anda işin içinde bir bit yeniği olduğunu anlasınlar diye bu şekilde açmayı uygun gördüm zaten çok da rezaletlik bir durum yok şahsımın biraz beni kimse dolandıramaz bilmişliği var. olayları madde madde anlatacağım ki tuğla gibi paragraflarla sizleri yormayalım.

    1- şubat ve mart ayının başlarında superonline tarafından -genel merkez değil bayi tarafından- sürekli telefon ile aranmaya başladım. sürekliden kastımı açayım saat 23'de 9'da 15'de günün çeşitli saatlerinde sürekli telefon ile aranıp faturanıza ek şu kadar para yansıtalım size şunu verelim şeklinde defalarca arandım. telefonu engelleseniz dahi başka bir telefon numarasıyla ya da özel cep telefonu numaralarıyla sürekli aranmaya devam ettim.
    2- teklifler şu şekildeydi vestel tablet ya da modem güçlendirici ya da turkcell tv. vestel tablet asla kullanmayacağımı, evimde zaten iki modemi birbirine bağladığımı söyleyerek sürekli reddettim.
    3-fakat bir yerden sonra aranmalardan sıkılıp genç bir çocuğa yahu abicim benim yararıma siz asla bir şey yapmazsınız ne çıkarınız var bu işten diyerek dürüstçe sordum. müşteri temsilcisi abi bunları satış yapmamız lazım normalde tablete 11 lira ek geliyor ama ben sana 2 lira yapacağım. kullanmadığın telefon numaları var onları iptal edeceğim dedi. ben de en son birine hediye veririm diyerek iyi madem dedim.
    4-kapıma getirdiler tableti 11 lira yazıyordu getirene sordum fakat kendisi şubede onu halledeceklerini bana nasıl söylendiyse o şekilde yapılacağı söylendi.
    5-tablet üstündeki jelatinleriyle bir köşeye kondu ki hala o şekilde bekliyor. kutunun üstündeki jelatinler bile duruyor zira ne işim olur vestel tablet ile. bir çocuğa ya da anne babaya hediye veririm demiştim tek amacım bu.
    6-tabii sonra fatura geldi ve faturada 11 lira fark var. müşteri temsilcisini aradım döneceğiz dediler.
    7-müşteri temsilcisinden öğrendim ki sizin hattınıza açılmış 2 tane telefon numarası var. onlar iptal edilmiş onları parasının üstüne 2 lira eklenmiş dendi.
    8-evimde 128 kb adsl bağlandığından beri telefon kullanmadığımı herhangi bir ücret karşılığında telefon açma işlemine asla onay vermediğimi belirttim. inceleyeceğiz dediler.
    9-bugün geri döndüler. inceledik ve ücret bilgisi size telefonda söylenmiş dendi. hayır söylenmedi siz dinlediniz mi dedim. hayır biz dinleyemiyoruz bayi kendi dinleyebiliyor sadece cevabı aldım.
    10- yahu bayi kendi kendine evet biz dolandırıcılık yapıyoruz mu diyecek sizin dinlemeniz gerekmiyor mu? ben telefon hattı falan katiyen açtırmadım diyorum. yasal yollara başvurabilirsiniz diye cevap veriyor müşteri temsilcisi.
    11- yarın gidip tüketici haklarına başvuracağım o şekilde dinleyebiliyormuşuz ses kayıtlarını.

    sonuç kısmına gelecek olursak superonline'dan telefon ile arandığınız takdirde hangi teklifi sunarlarsa sunsunlar hayır deyin. önce benden habersiz üstüme iki tane telefon hattı açtırılıp ardından kapattırılıp üstüne aylık 11 liraya vestel tablet kitlediler. aslında beni kimse dolandıramaz diye ortalıklarda dolaştığımdan mütevellit kendilerini tebrik ediyorum fakat taahhüt bittikten sonra kalan ömrümün sonuna kadar bir daha katiyen superonline kullanmam. etrafımda bu işleri sürekli bana soran bir arkadaş grubum var hiç birini de superonline üyesi yaptırtmam. sizlere de önerim varsa üyeliğiniz telefon ile bayiden arandığınız takdirde mutlaka ses kaydı alarak evet deyiniz. bursa'da yaşadığımı da belirteyim.







  • kendilerinin çıkarı için olsa o ses kayıtlarına ulaşırlar tak diye önünüze koyarlar kendilerinin zararlarına oldugu için bulmaz bunlar karaktersiz şirketler hepsi aynı türk telekomuda turkcellide türknetide
  • Şu hallerine bak ya bi zamanlar ülkedeki en kaliteli şirketlerden biri dediğimiz şirketin her gün ayrı bi rezilliğini görüyoruz tabi muhtemelen bayinin işgüzarlığıdır çümkü yaptıkları satışlardan komisyon alıyorlar yetmeyincede millete bişeyler kitlemeye bakıyolar.
  • Bayilerin dolandırma yetkileri var anlaşılan Her gün birisi dolandırılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben bayilerin kendilerine özel indirimleri olduğuna inanmıyorum. Taahhütnamede ne yazıyorsa o, sözlü hiçbir şeye (kayıt altında olsa bile) inanmam.
  • Hocam bence BTK ya şikayet et onlar ses kayıtlarını dinliyorlardır
    bayide olsa onlarında hesap vereceği bi kurum olması lazım
    benide TTNET dolandırmıştı.
    TTNET i aradım ordaki eleman ses kaydını dinledik size bilgi verilmiş dedi..
    muhtemelen orda çalışan çağrı merkezindeki kızı savunmak için yalan konuştu
    Kendimden eminim onay vermediğime
    dedim bende dinlemek istiyorum ses kaydını
    yok dinletemiyoruz falan dediler
    bende BTK ya şikayet ettim 1 hafta içinde aldıkları parayı bana geri ödediler..
  • Geçmiş olsun. Ben de sizin gibi yalan dolanla mevcut paketime ek 5 lira ile 50 GB AKK'den 35'e düşürüldüm. TV+ ücretsizdi güya. BTK'ya gittim. İlaveten hizmet@superonline.net adresine de yazı yazdım. Hem bayinin sahtekarlığından hem de müşteri hizmetlerinin yetersizliğinden bahsettim. Şu an 3 farklı numara ile işlem başlatmışlar. Sonuçlarını bekliyorum.

    BTK'ya ne kadar çok şikayet giderse, SOL abone merkezlerine ve müşteri hizmetlerine o kadar çok çeki düzen verir düşüncesindeyim. Ciddi bir cezai yaptırırm bile düşünülebilir. Tüketici hakem heyetine bunlardan sonuç alamazsam başvurmayı düşünüyorum. Hatta BİMER'e de başvurmayı düşünüyorum. Bu tür başlıklar da referansım olabilir.
  • Bayii ile bende sıkıntı yaşadım. Aynı sizin gibi bayii beni yalancı çıkarttı ve mahkemeye verebilirsiniz dediler. Allah'tan sorunumu kendim hallettim de bunların eline bırakmadım. Umarım sizde çözüme kavuşursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • klasik TT personeli SOLNET karalama konusu...
  • yukarıda yaşanan birebir yaşadığım bir konu olmakla beraber kızılayda hekim olarak çalışmaktayım bilginize.
  • bayilerle is yapmayin onlar esnaf mantiginda artik aradiklarinda yalan atiyorlar genel mudurlukten ariyoruz diyorlar oysa bayi oldugu cok acik

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.