Seat Arona Benzinli + Çift Kavrama 227 bin ₺ Skoda Kamiq Benzinli + Çift Kavrama 284 bin ₺ Hyundai Kona Benzinli + Çift Kavrama 292 bin ₺ Fiat 500X Benzinli + Çift Kavrama 320 bin ₺ Audi Q2 Benzinli + Çift Kavrama 384 bin ₺ Peugeot 2008 Benzinli + Tam otomatik 370 bin ₺ DS 3 Crossback Dizel (Benzinli Yok) + Tam otomatik 375 bin ₺ Citroen C3 Aircross Dizel (Benzinlinin Full Paketi Yok) + Tam otomatik 279 bin ₺ Görüldüğü üzere çift kavramalı otomobiller daha uygun fiyatlı. Kavrama aşağı mekatronik yukarı diye yaygara kopartanlar durumu izah edebilir mi? Anladığım kadarıyla Fransız grubu tam otomatik kazık sunuyor. |
Tam Otomatik Sevdası - Çift Kavrama Düşmanlığı
-
-
DSG tarzı şanzımanlar aşırı konforsuz, araba kullanmaktan nefret ettim çift kavramalı araba sürerken.
CVT tarzı şanzımanlar kaymak gibi aşırı konforlu.
-
Şanzımanın kaliteli olması pahalı satılması şartını mı gerektirir. Ayrıca bize iyi şey her zaman çok pahalı olmalı algısı yerleştirildiği için inanamıyoruz değil mi?
Markaların politikaları bambaşkadır.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Tam otomatik tork konvertorlu,cvt ( Toyota,mitsu,Honda, alacaksın keyfine bakacaksın ama Nissan cvt hariç tabi evlerden irak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim dsg 90 binde cortladi.Ozel serviste 9500 liraya yaptirdik.Tam otomatigin pohunu yiyem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kıyas biraz mantıksız olmuş. Sanki araba değil şanzıman satıyorlar da fiyatlarını karşılaştırıyoruz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Melikşah_38Bu kıyas biraz mantıksız olmuş. Sanki araba değil şanzıman satıyorlar da fiyatlarını karşılaştırıyoruz.
Aynı sınıf otomobillerden örnekler verdim. Şanzımanın, motor ile beraber otomobilin en pahalı parçalarından olduğunu unutmamak lazım.
-
Yav sanki herkes İstanbul gibi göt göte trafikte araç kullanıyor. Benim bulunduğum ilde trafik yok, ısınma derdi yok, rahat rahat kullanıyorum. Herkes kendi şartlarına göre aracı değerlendirmeli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-CC005D310DSG tarzı şanzımanlar aşırı konforsuz, araba kullanmaktan nefret ettim çift kavramalı araba sürerken.
CVT tarzı şanzımanlar kaymak gibi aşırı konforlu.
:))))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C3 aircross un benzinli en dolu paket var ve 227 bin ljra. Tam otomatik candır. Tabi ki de bir gün masraf çıkar mı diye stres yaşamak kötü bir şey. O yüzden 1 2 lt fazla yakarsın tam otomatik alırsın.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Manuel en kebab ben kimseye uyamam. Yok şu otomatik yoo bu otomatik hiçbirini tutmam. Bana vites lazım ağa istediğim zaman değiştiririm bana kimse emir veremez.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
dsg sayesinde 100 km de 1 lt daha az yaksa 90.000 kmde 900 litre benzin tasarrufu yapar. o da yaklaşık 6000 lira demek. yakıt tasarrufu 1.5 litre dersek bu sefer kâra bile geçiyorsunuz.
-
Tam otomatik araç kullanıyorum, istediğin zaman Manuel moda geçip vitesi kendin atabiliyorsun. Bir kere denedim sadece. Bana çok gereksiz geldi ama isteyen kullanabilir yani.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: izengelTam otomatik araç kullanıyorum, istediğin zaman Manuel moda geçip vitesi kendin atabiliyorsun. Bir kere denedim sadece. Bana çok gereksiz geldi ama isteyen kullanabilir yani.
Paddle-shift yoksa bir halta yaramıyor. Ya da BMW'deki tarz vites kolu olacak.
-
Evet çift kavrama şanzıman performans konusunda mükemmeldir ama iş sorunsuzluk olunca tork konvertörlü tam otomatik şanzımanın eline hiç birşey şu dökemez.
Günümüzdeki tork konvertörlü şanzımanlar vites geçiş hızı konusunda çift kavramaya çok yaklaştılar, konfor konusunda gayet iyiler. 100 km de 1 litre fazla yakar ama ne zaman bitecek baskı balata demezsin, ısındı mı demezsin. Yardırıp gidersin
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Wanpo
Bizim dsg 90 binde cortladi.Ozel serviste 9500 liraya yaptirdik.Tam otomatigin pohunu yiyembelli ki sen bu forumda 80.000 liralık fatura çıkarılan ve 20bine yarım yamalak yaptırılan bmw tam otomatik şanzıman hikayesini okumamışsın.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*Paddle-shift yoksa bir halta yaramıyor. Ya da BMW'deki tarz vites kolu olacak.
Alıntıları Gösterbenim dsg'de iki mod var. biri direksiyondan değiştirilen, o zaman belli sınırları geçince kendi değiştiriyor vitesi. bir de vites kolundan manuele alırsan değiştirmiyor, belki değiştiriyordur bir yerde ama daha fazla zorlamak istemedim, bir türlü değiştirmedi.
-
Ülkemizdeki çift kavrama düşmanlığı DSG'den kaynaklanıyor. Çift kavrama bizde direk olarak DSG ile ilişkilendiriliyor ve bu şanzımanda yaşanan sorunlar ve yarattığı yüksek yankı piyasadaki diğer şanzımanlara da negatif olarak yansımış durumda. Olay bu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Wanpo
Bizim dsg 90 binde cortladi.Ozel serviste 9500 liraya yaptirdik.Tam otomatigin pohunu yiyemActigin konuda fatura bile koyamadin konuyu sildirip kactin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bizim dsg 90 binde cortladi.Ozel serviste 9500 liraya yaptirdik.Tam otomatigin pohunu yiyem
|
Actigin konuda fatura bile koyamadin konuyu sildirip kactin. |
Evet çift kavrama şanzıman performans konusunda mükemmeldir ama iş sorunsuzluk olunca tork konvertörlü tam otomatik şanzımanın eline hiç birşey şu dökemez.
Günümüzdeki tork konvertörlü şanzımanlar vites geçiş hızı konusunda çift kavramaya çok yaklaştılar, konfor konusunda gayet iyiler. 100 km de 1 litre fazla yakar ama ne zaman bitecek baskı balata demezsin, ısındı mı demezsin. Yardırıp gidersin |
Tam otomatik tork konvertorlu,cvt ( Toyota,mitsu,Honda, alacaksın keyfine bakacaksın ama Nissan cvt hariç tabi evlerden irak |
eski aracım tam otomatikti (EAT6), yeni aracım yarı-otomatik (DSG) DSG daha performanslı, daha seri. yakıt olarak 1lt daha az. ancak "kavrama" mevzusundan ötürü yokuşta geri geri çıkarken ya da bi şekilde "yarım debriyaj" yaptığı yerlerde titreme vs. yapıyor. titresin mühim değil de kavramanın ömründen gittiğini bilmek kötü haha. (yokuşlu ve trafikli yerlerde) belli bi KM'den sonra kavrama değişmesi gerekiyor tabi onun masrafı var. EAT6 nispeten yavaş DSG'ye göre ama pistte değiliz sonuçta. 9sn'de çıkma da 100'e, 9.5sn'de 10sn'de çık. günlük kullanımda kesinlikle hiç bir sıkıntı yok. ister yokuşta ister trafikte gaza bas frene bas. bu sorunsuzluğu özlüyorum. teknolojisinden ötürü de yakıt olarak 1lt fazla. özetle tam otomatikken kafam rahattı, DSG'de diken üstünde gibiyim. (ya da ben kafayatakıyorum) |
Hocam daha sorun çıkartmamış, deli biri kuyuya taş attı diye kendinizi hırpaladığınıza değmez. DSG kötüleyenlerin bir çoğunun altında Şahin bile yok. Ne garezleri var anlamış değilim. |
Yav sanki herkes İstanbul gibi göt göte trafikte araç kullanıyor. Benim bulunduğum ilde trafik yok, ısınma derdi yok, rahat rahat kullanıyorum. Herkes kendi şartlarına göre aracı değerlendirmeli.
|
Ülkemizdeki çift kavrama düşmanlığı DSG'den kaynaklanıyor. Çift kavrama bizde direk olarak DSG ile ilişkilendiriliyor ve bu şanzımanda yaşanan sorunlar ve yarattığı yüksek yankı piyasadaki diğer şanzımanlara da negatif olarak yansımış durumda. Olay bu. |
Geçen sene haziran da ki bayramda istanbul izmir yolunda bayram dönüşü totalde 12 saat sürmüştü trafikten. Nice VAG grubu araç 4 lüleri yakıp sağa çekmişti. O dönemki aracımız citroen xantia idi 275 bin km de al4 tam otomatik şanzıman 1 kere sorun yaşatmadı. Tork konvertörlü eskiden geç tepki veren çok yakıt harcayan sistemlerdi ama artık öyle değiller ve problem konusunda yarı otomatik şanzımanlara göre çok çok daha sorunsuzlar. Kabullenin :) |
Benzer içerikler
- skoda kamiq yakıt tüketimi
- passat 1.6 tdi impression yorum
- acea c3 nedir
- opel insignia 1.6 turbo kronik sorunları
- opel corsa hararet göstergesi
- 2025 araba fiyatları ne olur
- renault duster 2024 fiyat listesi
- honda hornet 750 fiyat
- mercedes-maybach s600 fiyat
- togg sipariş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X