< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackStar13 -- 21 Ekim 2018; 14:14:17 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackStar13 -- 21 Ekim 2018; 14:14:17 > |
Piyasadaki bütün crossover rakipleri arasında hem giriş hem de üst donanım fiyatında en ucuz araç C-HR. Eski kaldılar artık dediğiniz sistemi de Toyota 2016'dan beri kullanıyor. Şimdi güç çıkış performansı olarak lityum-iyon bataryalar en iyisi fakat şarj döngüsü konusunda durum o şekilde olmuyor.
Toyota bataryayı 2016 yılında revize etti ve Nikel-hidrit/lityum-iyon şeklinde hibrit bir batarya sistemi geliştirdi. İkisini beraber kullanarak hem lityum bataryaların hafıza etkisinden kaynaklanan kullandıkça performans düşüşünün önüne geçtiler hem de nikel bataryanın düşük güç çıkışı dezavantajından kurtuldular. Bunların sonucunda mevcut elektrik motorunun güç verileri 71 bg- 163 nm. Ama kombine güç neden 121 beygir diye vurmaya çalışmayın, hibrit sistemlerde güç hesabı lego gibi üst üste eklenerek olmuyor. Şimdi bu kazanımları elde ettikten sonra Toyota içten yanmalı motorda (2ZR-FXE) da revizyonlara gitti, halihazırda Atkinson çevrimi ile çalışan motorda emme valfinin zamanlamasıyla oynadılar, motor yaklaşık 5 beygir güç kaybetti fakat termal verimliliği %40'ın üzerine çıktı. Karşılaştırma için söyleyeyim, 2017 yılında Mercedes F1 aracının motorunda termal verimliliği %50'nin üzerine çıkardığında devrim olarak nitelendirilmişti bu durum. Forumda burun kıvrılan motorun aslında o kadar küçümsenecek bir ünite olmadığının küçük bir göstergesi sadece bu. 1.8'lik ünite 2023 yılına kadar kademeli olarak yerini 2019 yılında piyasaya sürülecek 2.0'lık yeni üniteye bırakacak, Toyota bu motoru özellikle yeni TNGA platformundan çıkaracağı araçlar için üretti. Modüler olarak şu anlık 145 ve 170 bg güç çıkışlarıyla C ve D sınıfı otomobiller ve SUV araçlarda kullanacaklar ve 1.8 ve 2.5 litrelik üniteleri terk edecekler gibi görünüyor. |
Moueson demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
|
Hibrit araç iyidir bu türk milleti hep kafa eskiye çalışır yeniliklerden zarar gelmez dünya hibrit elektrik üzerine giderken hala benzin dizel diye tutturanlari anlamıyorum, Sivasta yaşıyorum bi arkadaşta var 1.8 hibrit şehiriçi 3,9 falan
|
B sınıfı suv için aşırı pahalı.Bence dizel otomatik captur alın,geçin.Hem daha geniş hemde ekonomik.
|
Hocam bu devirde bu fiyatlarla araç alınmaz . B sınıfı suv'a 140-150 bin vermek nedir! Benim icim acırdı valla. Yakın zamanda ötv tamamen kaldırılınca pişman olursunuz hiç olmazsa 2. el premium araçlara bakın .
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 21 Ekim 2018; 14:52:18 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 21 Ekim 2018; 14:52:4 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 21 Ekim 2018; 14:54:34 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|