Bildirim
Toyota Corolla bu kazada hava yastıklarının açılmaması normal mi?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Kesinlikle değil.
İcindekiler sağ ciktilar umarim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: pro-black
Kesinlikle değil.
İcindekiler sağ ciktilar umarim..
İçindekiler emniyet kemeri sayesinde sağ çıkmışlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Talihsiz bir durum kronik bir sorun olabilir. Üretim kaynaklı bir sorun olabilir. Umarım aracın içindekilere birşey olmamıştır. Hakkınızı arayın sonuna kadar dava açın geçmiş olsun. -
quote:
Orijinalden alıntı: net w
quote:
Orijinalden alıntı: pro-black
Kesinlikle değil.
İcindekiler sağ ciktilar umarim..
İçindekiler emniyet kemeri sayesinde sağ çıkmışlar.
Corolla saglam araba zaten kazanin durumuna göre baya bi agir kaza belli oluyor saglam darbe almis.
Kesinlikle davaci olsunlar kemerde takiliysa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İçindekilere hava yastığı açılmadığı için bir zarar gelmediyse (örneğin perdeler veya ön havayastığı açılmadığı için kafa travması) araba havayastıklarını açmayak gayet doğru bir karar vermiş demektir. Öyle arabanın dışındaki hasara bakıp, o kadar para verdim o havayastıkları açılacak demekle olmuyor bu iş, bunun arkasında bir hesap var. Belli bir değerin üstünde G kuvvet algılamazsa merkez beyin airbag açmaya gerek duymaz. -
Bence bunun bir açıklaması olamaz hava yastığı kesinlikle açılmalıymış.
Pek anlamam bu konulardan ama forumda geçenlerde bir hava yastığı şirketinin hatalı üretimi nedeniyle Avrupa’da epey aracın geri çağrıldığı ile ilgili bir konu vardı. Onunla alakası var mı acaba ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız araç, onarım firmasına gelmiş. Kaskosu falan yok muydu acaba? Toplayacaklar mı şimdi bu aracı? -
quote:
Orijinalden alıntı: pro-black
quote:
Orijinalden alıntı: net w
quote:
Orijinalden alıntı: pro-black
Kesinlikle değil.
İcindekiler sağ ciktilar umarim..
İçindekiler emniyet kemeri sayesinde sağ çıkmışlar.
Corolla saglam araba zaten kazanin durumuna göre baya bi agir kaza belli oluyor saglam darbe almis.
Kesinlikle davaci olsunlar kemerde takiliysa
Kaza yapanı şahsen tanımıyorum ama mutlaka dava edecektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Feci bir kaza olmuş , açılmaması anormal geldi bana -
After a month
Aracimizda keyfe keder bir kac parca boya bulunmaktadir
Tramer kaydi yoktur..airbagler kesinlikle acilmamistir..dosta gider
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 10 Ocak 2018; 11:7:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hakim bey
Bence bunun bir açıklaması olamaz hava yastığı kesinlikle açılmalıymış.
Pek anlamam bu konulardan ama forumda geçenlerde bir hava yastığı şirketinin hatalı üretimi nedeniyle Avrupa’da epey aracın geri çağrıldığı ile ilgili bir konu vardı. Onunla alakası var mı acaba ?
takata japon firması
hondaların hava yastığı şişiricileri filan değişti bir süre önce
sanırım toyotalarda da var -
Neyin G kuvveti. Nasil yamulmus arac. Saglam darbe almis iste. Bu kazada acilmayacaksa ne zaman acilacak bu hava yastigi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu araci toplarlar yakinda ilana duser
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizde kaldırıma carptik aracı hava yastıkları yüzümüze patladı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yakında şasi, podye ve direklerde oynama yoktur yazılarak satışa çıkar.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
belirli bir hız ile çarpıldıysa ve kemerler takılıysa açılması gerekirdi. -
Tavanın durumuna bakılırsa çarpma anında zeminin uyguladığı tepki kuvvetinin, airbag sensörünü deliye çevirecek kadar şiddetli olduğunu düşünüyorum :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Açması lazımdı. Bu hasar şiddetli bir darbenin eseri gibi görünüyor.
Hasarlı halde çok mu beklemiş bu açıkta pas yapmış baya. -
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Neyin G kuvveti. Nasil yamulmus arac. Saglam darbe almis iste. Bu kazada acilmayacaksa ne zaman acilacak bu hava yastigi?
|
İçindekilere hava yastığı açılmadığı için bir zarar gelmediyse (örneğin perdeler veya ön havayastığı açılmadığı için kafa travması) araba havayastıklarını açmayak gayet doğru bir karar vermiş demektir. Öyle arabanın dışındaki hasara bakıp, o kadar para verdim o havayastıkları açılacak demekle olmuyor bu iş, bunun arkasında bir hesap var. Belli bir değerin üstünde G kuvvet algılamazsa merkez beyin airbag açmaya gerek duymaz.
|
Burada bir kez daha Toyotanın ne kadar sorunsuz bir araç olduğu belli oluyor. Son ana kadar dayanmış ve airbag patlatıp sürücüsüne sorun çıkarmamış.
Tebrikler Toyota! |
Benzer içerikler
- seat leon 1.2 tsi style yorum
- toyota corolla 3 silindir yorumları
- liqui moly top tec 4200 5w-30 yorum
- toyota hilux 2.4 mtv ne kadar
- egea depo kapağı kilidi
- 2025 ötv muafiyet sınırı
- fiat ulysse 2024 fiyat
- mg es5
- l200 mitsubishi 2024
- opel mokka 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X