Trendyol cayma hakkı dolandırıcılığı yapmaktadır yasayı kendilerince saptırarak beni mağdur etmiştir. Sipariş no 665666033 lu ürünümü vazgeçtim ve koşulsuz cayma hakkı süresinde iade ettim eksiksiz orijinal ambalajında tabi ki açıldı ama bu iadeye engel değil ve iadesi yapılmayarak tarafıma geri gönderilmiş. Kesinlikle kabul etmeyeceğim acilen mağduriyetimin giderilmesini bekliyorum mevzuatta elektronik ürün diye bir ayrım yok. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 5 Temmuz 2021; 12:57:11 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Trendyol cayma hakkı suistimali
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Koşulsuz cayma, yasal bir haktır. İade reddedilme nedeni de "teknik servis desteği gerekiyor."
Bu ne demek onu da anlamadım.
Trendyol da bu işlere tenezül etmeye başlamış , bir kenara not edelim.
benzer bir olay bu işlerin piri Gittigidiyor'da başıma geldi , burada kendim kaşındım ama tüketici hakem heyetine de gideceğim.
-
Şikayet var sitesine belirtmek sadece bir sonraki satın alma için tüketiciye fikir verir.
Acilen hakem heyetine e-devlet üzerinden başvurun.
Satıcı size ürün cayma hakkı husunda bilgilendirme yapmamış ve sözleşmenizde bildirmemişse , cayma hakkınız 1 yıldır.
Ya da satıcı tarafınıza bilgilendirme yapana kadardır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celikpena -- 9 Temmuz 2021; 12:49:50 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X