Şimdi Ara

Tüketici tazminat hakkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
35
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Birkaç gün önce Mesut Çevik videosunda gördüm, benin son 1-2 senedir aklımda olan durumdu.


    Özellikle TL nin 3-4 kat değer kaybettiği son 2 senede tüketicilerle dalga geçilmesi arttı.


    Kendim defalarca sorun yaşadım. Garanti olayı tamamen bitmiş vaziyette. Bize verilen hakkı ise kullanamıyoruz. Adamlar gidin yasal yollara başvurun diyor.


    Son 2 senede bozulan hiçbir ürünümü tamir-değişim yaptıramadım. Mesut çevikin yaşadığı xbox gamepad olayını ben de yaşadım. Bana 1 sene demişlerdi garanti.


    Mesela en son yaşadığım olay internetimi kapattırdığım halde defalarca fatura geldi. 4 ay oldu kapatalı, dün yine fatura gelmiş. Ama faturayı da açamıyorum. Mailde sadece tutar yazıyor. Link koymuşlar, tıklıyorum internet sitesine atıyor. Giriş yapın diyor ama girilmiyor. Neye istinaden borcum var onu göremiyorum. Arıyorum faturayı yollayın diyorum yine link atıyorlar.


    Belki tüketici haklarına gitsek kazanırız ve tamir olur veya iade ama hakkımız olanı almak için tonla zaman gidiyor. Şimdi bana neden geldiğini bilmediğim 50 TL fatura için ben tüketici heyetine başvurmakla mı uğraşayım? Değmez diyip ödüyorum, sonra bir daha geliyor, sonra bir daha. Bu resmen dolandırıcılık.



    Müşteri haklı olduğu halde sorunu çözülmüyorsa ve bu iş tüketici hakem heyetine gidiyorsa müşterinin harcadığı vakit kadar tazminat ödenmeli.


    Müşteri 10 tl lik bir sorunla bile gitse hakem heyetine, bu adam şu kadar vaktini harcadı diyip müşteriye en az 4-5 bin tazminat ödenmeli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.