Şimdi Ara

Turkcell Çekmeme Sorunu Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
1.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şehrin en büyük mahallesinde 4.5g 1 diş balkonda çekiyor, 3g iyi çekse de google a bile girilmeyecek kadar yavaş. 1 yıldır uğraşıyorum bir türlü düzeltmediler. BTK'ya yazdım, dönüş olarak 2G (EDGE) kapsama alanındasınız o yüzden birşey yapmamıza gerek yok dediler.

    Bu kan emici rezil firmayı şikayet edebileceğim başka bir yer var mı ? Ya da düzeltmelerini sağlayabileceğim bir kurum/kişi vs ?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • Katılıyorum bende aynı şekilde Denizin ortasında ve Antartika'da soğukta yaşadım 4.5G çekmiyordu sadece 2G çekiyordu.Ha buraya dikkat turkcell kalitesi buçuk diyoruz neden daha kaliteli çünkü.Yabancı diğer firmalar kötü buçukları bile yok düz 4G veriyorlar yazık.

    Neyse 2G ile müşteri hizmetlerini aradım hemen bağlandı işte kalite farkı o tuşa bu tuşa basmak yok sakın ha sonra uydu iletişimine geçtim uydu ile internete giriyordum buçuk muçuk hikaye adamlar dünya'nın neresinde olursan ol bir telefon ile hemen çözüm sağlıyorlar.

    Konu sahibi arkadaş başka operatörlerle karıştırıyor galiba.Konu sahibi arkadaş sil konuyu haşa çarpılırsın.
  • Vodafone ve TT kullanan varsa yakınında onları da bı dene ondan sonra hangisi iyi cekiyosa birisine geçersin hepsi öyleyse TT ye geç gitsin hssjsj 25 TL ye 25gb yapar kullanırsın veya Vodafone da 80 liraya full passli 20gb paket alirsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkcell bu kaliteli nasıl çekmez ?

    Heryer de çeker di oysa ki?
  • Bende 3 operatöründe hattı var. Türk telekomla en yoğun saatte 25-30 mbit arası alıyorum, vodafone da ise 5-6 mbit civarı. Turkcell 0 küsürlerde. Diğerleri aktif kullandığım numara değil biri şirket hattı diğeri ise eskiden dükkanda jet vardı ondan kalan hat.

    Turkcelli taşıyamıyorum da sözleşmem daha doğrusu taksitle aldığım ürün var. Şu an için düzeltmelerini sağlayacak bir yol aramaktan başka çarem yok yani.
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    merkezde çoğu yerde kağnı hızında. Köylere çıkınca daha iyi tt ye göre internet hızı ama köyde yaşamadığım için iyi olsa ne yazar
    Yaylada fark yok hepsi 4.5 G, gürcü hatları bile çekiyor.
  • hocam hiç ugrasma 1 senedır yapmıyorlarsa neden ezıyet cektırıyorsun kı kendıne.
    senı turkıyenın en kalıtlı en ucuz operatoru Türk Telekoma davet edıyorum.
  • Taksitli ürünüm olduğu için mecburum kullanmaya. Yoksa oeratör değiştirmek doğal olarak benim de aklıma gelen birşeydi.
    Şu an için çözüm aramaktan başka şansım yok. Foruma konu açayım dedim bilen vardır belki düzelttirmenin yolu diye.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Şebeke Problemi Hk.
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • NitroNos kullanıcısına yanıt


    BTK'dan en son bana cevap olarak hattınızın sabit hat değil, mobil hat olduğunu hatırlatırız. Başka konumda kullanabilirsiniz diye cevap vermişler. Şaka gibi ya cidden.
  • BTK zaten görevini yapsa ceza ödemekten bu yazıları yazamazlar ama malesef Kurum olarak boş bir kurum.

    Avrupa'da aynısını yapsalar öttürürler.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    BTK'nın bir işe yaramadığını bu şekilde kendim de tescillemiş oldum.
  • Turkcell'in eskiden çok fazla ekmeğini yediği "En iyi, en güzel Turkcell çekiyor" lafı 2015 yılından önce kaldı.

    Turkcell dahil cep telefonu operatörlerinin hiç biri Türkiye'nin tamamı için %100 kapsama alanı garantisi vermiyor.

    Tek çözüm bahsettiğiniz noktada en iyi çeken operatör hangisi ise onu kullanın.

    Diğer çözüm ise Turkcell'de HDSES diye geçen Voice of Wi-Fİ (VoWiFi - VoFi) özelliğini kullanmak.
  • turkcellden çıkıp sadece cihaz taksitini ödemeye devam edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir şey daha söyleyeyim;

    Turkcell hariç diğerleri konum hatası yapıyorlar.

    Başımdan geçen olayı anlatayım;

    Ben Beşiktaş-Ortaköy'de oturuyorum. Burada elektrik kesildiğinde Vodafone ve Türk Telekom hatlarımdan arıza kaydı için 186'yı aradığımda Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş.yi (AYEDAŞ) arıyor. Oysa Turkcell hattımdan aradığımda CLK Boğaziçi elektrik dağıtım şirketine bağlanıyor.

    Vodafone ve Turk Telekom'un Ortaköy'e bakan baz istasyonları Anadolu yakasında hatta Çamlıca tepesinde olduğu için böyle oluyor.
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Turkcell'den çıkıldığında alınan taahhütlü cihazın kalan taksitlerinin toplamı bir kerede ödeniyor.
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    bir kerede ödenen tarifenin ücreti. cihazın ücreti finanscelle geçiyormuş taksit taksit devam ediyormuş. şu konuda tecrübe eden arkadaşlar söylemişler

    https://forum.donanimhaber.com/turkcell-cihaz-taksidi-devam-ederken-numara-tasima--135825590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Forumlarda yazılara bakmak yerine Turkcell'in 532 (diğer operatörlerden 0532 532 00 00) numarasını arayarak sorarsanız daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    deneyimleyenlerin görüşlerine daha çok önem veriyorum şahsen, Mh her zaman her şeyi bilmiyor, yanlış bilgi verebiliyor. o konuda iki kişinin tecrübesi var. ayrıca bu konu aydın ağaoğluyla yapılan videoda da söylenmişti.
    15.55
    Donanım Haberyoutube
    Taahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı
    https://www.youtube.com/watch?v=ZhBi3X1zawM&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __kadıköyRAP__ -- 28 Aralık 2019; 20:8:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.