|
Bildirim
|
Turkcell eskisi gibi değil artık. Hizmet kalitesi gitgide düşüyor. İyi yönetilmiyor ve tam özel şirket vasfını malum sebeplerden kaybetti. Vodafone grubu Türkiye pazarına daha önem verse pazar lideri olurdu. Ama onlar 2. liğe razılar.
|
Faturalı olmak pişmanlıktır
|
Diger operatorlerinki var olan dakikalardan harcarken turkcel ekstra ucret aliyor bunu tuketici heyetine bildirmeliyiz
|
Ben ülkede adaletin olmadığını, yasaların hırsızları koruduğunu hep gördüm, hala da görüyor yaşıyorum. Madem öyle, bizde kendi hakkımızı kendimiz alırız deyip, operatörlere düşman oldum.
Bana attıkları kazıkları misliyle kendilerine iade ettim, etmeye de devam edeceğim. |
Hocam uzun uğraşlar sonucunda doğru bilgiye ulaştım. Turkcell upcall uygulaması indirin, ordan ayarları seçiniz, ayarlar kısmında ise sekreter ayarı var, onların hepsini devre dışı bırakınız. Bunları yaptıktan sonra bir durum kalmıyor/kalmaması gerek; çünkü Turkcell Kendi sitesinde açıklama kısmında öyle geçiyor Ekran görüntüsü bıraktım. Ayrıca upcall uygulamasında numaranı gizli yap ve benzeri işlemleri yaptım, deneme amaçlı uygulama üzerinden hepside anında oldu. |
Hergün karşılaşıyorum sekreter servisizedeler ile. 30 liralık faturası 80 gelen bile var. Yaşlı, bu servisi bilmiyor ve daha bir sürü şey. Benim tek anlamadığım, BTK nın bu duruma sessiz kalışı.
|
Bu hat ön ödemeli. Hepsinde var aynı vurgun bilginize.
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |