Şimdi Ara

Turknet Telefon Geçiş Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ekli linkteki GigaFiber olamama durumu devam ederken, şimdi yeni bir sorun belirmeye başladı.


    Türktelekom 'dan internet hattımı taşırken telefon hattımı da taşıdı Turknet, diğer taraftan başvuru ekranında Telefon Hizmetini kullanmak istemediğimi seçmiştim. Seçince tek seferlik 30 TL aktivasyon ücreti var sonra herhangi bir sabit ücret olmaksızın şu kadar dakika bedava oluyordu.


    Sözleşmenin üstüne de ayrıca not düştüm hatta başvuru ekranında telefon hizmeti secmediğim hakkında.. Neyse sonrasında online desteğe de bunu yazdım, ordan Aktivasyon sonrası yalın pakete geçişiniz tamamlanacaktır diye. cevap geldi..Yani ne anlarsınız bundan , başvuru ekranında telefon kullanmak istemediğimi yazmışım , sözleşmeye de not düşmüşüm, demek aktivasyon sonrası otomatik olarak yalın paket geçişi tamamlanacak anlarsınız.


    Bugün Online Destek sayfasına girdim, “Yalın İnternete Geçmek İstiyorum” diye ayrı bir seçmelik durum butonu oluşturulmuş olduğunu gördüm.


    Bastım ve seçtim çünkü başından beri telefon hizmeti almak istemediğimi belirtmiştim ve de çıkan yazıda hiçbişey yapmazsanız telefon hizmeti devam eder yazıyordu.


    Daha da ilginç olanı “Takip eden fatura dönemi itibariyle yalın internet kullanmaya başlayacaksınız” ifadesiydi. Yani ilk ay faturasında internet hizmeti bedeline ilaveten bir de Telefon aktivasyon ücreti bedeli ortaya çıktı.

    Destek kısmında bununla ilgili not ekleme bölümüne bu telefon bedelinin alınamayacağını yukardaki gerekçelerle yazdım.. Buna da ayrıca cevap/çözüm bekliyorum şimdi…..




    https://forum.donanimhaber.com/turknet-gigafiber-olamama-durumu--148775582#148776158








  • Turknet aboneliğim iptal oldu.Cihazları iade ettim tutanakları Turknet firmasına ilettim.Defalarca destek kaydı açmama rağmen destek yetkilisi Murat Y. sorumsuzca davranıp duyarsız kalarak kaydımı çözümlemeyip kasıtlı olarak fiber hgw cihazı ve ont cihazını sistemden düşürmediği için ,farklı firmadan TT ekipleri fiber kurulum yapamıyor. Diğer firmalara başvuru yapmamı uyanıklık yaparak engelliyor.4 kez başka firmaya başvuru yaptım 4 ündede adreste cihaz görünüyor kurulum yapamıyoruz diye ekip telefonu kapatıyor.

    Turknet fiber işine girdiğinden bu yana tüketicilere hep sorun yaşatıyor.Hakem heyetine başvuru yaptım.

    25 günlük hizmet deneyimimi hiç hesaba katmıyorum,Fiberde bile turknet sıkıntı.Abone olacaklar bir kez daha değil 10 kez düşünsün @turknetdestek
  • BilgiDemeti kullanıcısına yanıt

    fiberde her şey daha sıkıntı zaten. İyi ki VDSL var modem benim kablo benim, kimse evimdeki cihaza karışamaz

  • BilgiDemeti kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem iade süreciniz ile ilgili işlemlerin önceliğini ilgili ekibimize ilettim. Bu konuda size dönüş sağlayacaklar.
  • Merhaba, GigaFiber dönüşümü için eğer perşembe günü uygun olursanız ekipler adrese gelerek işlem sağlayacaklar. Yaşadığınız diğer sorun içinde kaydınız üzerinden ilgili arkadaşımıza bilgi verdim ve kontrol ederek dönüş yapacak.
  • Teşekkürler...

  • cirrusmr C kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.