Ekli linkteki GigaFiber olamama durumu devam ederken, şimdi yeni bir sorun belirmeye başladı.
Türktelekom 'dan internet hattımı taşırken telefon hattımı da taşıdı Turknet, diğer taraftan başvuru ekranında Telefon Hizmetini kullanmak istemediğimi seçmiştim. Seçince tek seferlik 30 TL aktivasyon ücreti var sonra herhangi bir sabit ücret olmaksızın şu kadar dakika bedava oluyordu.
Sözleşmenin üstüne de ayrıca not düştüm hatta başvuru ekranında telefon hizmeti secmediğim hakkında.. Neyse sonrasında online desteğe de bunu yazdım, ordan Aktivasyon sonrası yalın pakete geçişiniz tamamlanacaktır diye. cevap geldi..Yani ne anlarsınız bundan , başvuru ekranında telefon kullanmak istemediğimi yazmışım , sözleşmeye de not düşmüşüm, demek aktivasyon sonrası otomatik olarak yalın paket geçişi tamamlanacak anlarsınız.
Bugün Online Destek sayfasına girdim, “Yalın İnternete Geçmek İstiyorum” diye ayrı bir seçmelik durum butonu oluşturulmuş olduğunu gördüm. Bastım ve seçtim çünkü başından beri telefon hizmeti almak istemediğimi belirtmiştim ve de çıkan yazıda hiçbişey yapmazsanız telefon hizmeti devam eder yazıyordu. Daha da ilginç olanı “Takip eden fatura dönemi itibariyle yalın internet kullanmaya başlayacaksınız” ifadesiydi. Yani ilk ay faturasında internet hizmeti bedeline ilaveten bir de Telefon aktivasyon ücreti bedeli ortaya çıktı. Destek kısmında bununla ilgili not ekleme bölümüne bu telefon bedelinin alınamayacağını yukardaki gerekçelerle yazdım.. Buna da ayrıca cevap/çözüm bekliyorum şimdi….. https://forum.donanimhaber.com/turknet-gigafiber-olamama-durumu--148775582#148776158 |
Bildirim