Şimdi Ara

Turknet Üyeliğimi İptal Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
3.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 ay önce çok büyük bir hata yapıp turknete geçtim. 2 aylık süre zarfında internetı doğru düzgün 3-4 gün kullanamamışımdır. her gün sürekli olarak baglantı kopması ve düşük hız sorunu yaşadım. artık daha fazla dayanamayıp kısa bir süre sonrada yurtdısına tasınacagım ıcın 3 gün önce iptal dilekcesı yazıp gönderdim. şimdi ne arayan ne soran var. en buyuk kabusum oldu adamlar.



  • Aslında dilekçenizde bir eksiklik yoksa ve ulaştığından eminseniz (teslim raporu) iptal edilmesi gerekir. Arama olayı müşteriyi vazgeçirmek için yapılan birşey, illa aranmanız gerekmiyor. Dilekçenizin ulaştığına dair sms geldiyse tamamdır.

    Mevzuat gereği dilekçenizi gönderdikten sonra 24 saat içinde sinyalinizi kesip faturalandırmayı durdurmak, 7 gün içinde de aboneliğinizi feshetmek zorundalar.

    Her ihtimale karşı https://sikayet.btk.gov.tr üzerinden de fesih talep edin.
  • Bana mesaj geldi umarim fatura çıkmaz aramislar ama musait degildim tekrar ararlar umarim biran once bitsin su is daha fazla internetsiz kalmak istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, size iptal sürecinde yardımcı olabilirim. Hizmetinize ulaşabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Merhaba iptal dilekçesini ptt'den iadeli tahütlü olarak türknet genel müdürlügüne gönderin. bu elinizde resmi bir kayıt olarak duracaktır olası bir sıkıntıda mahkemede delil olarak kullanılabilir zaten ptt den iadeli tahütlü ihtar attıgınız zaman hemen iptal ediyorlar .. yalnız iptal dilekçesinde şunu belirtin dilekçeyi gönderdiginiz tarihi yazın şu şekilde

    01.01.2017 tarihinden itibaren 0000 numaralı abneligim için yapılacak hiçbir faturalandırmayı kabul etmeyecegimi beyen ederim.

    iadeli tahütlü gönderim yaptıgınız kartın üzerinede. o günun tarihini atak oda bu şekilde 01.01.2017 tarihli 000 numaralı aboneligin feshi konulu ihtarnameyi içerir.

    türknet genelmüdürlük adresini interntten bulabilirsiniz.

    çok sayıda obonelik kapattırdım en garanti yolu bu
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba bana da yardım ederseniz çok sevinirim.interneti ödemeyi unutmuşum kapatmislar.hemen ödedim ama internet hala kapalı nasıl actiracagim.ayrıca müşteri hizmetleriyle konusmaya calisirken yanlışlıkla statik ip talebinde bulundum bunun iptalini istiyorum ama muhattap bulamiyorum.lutfen yardım edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni kararlar BTK dan geldi. BTK tarafına şikayet çok önemli şikayetler değerlendiriliyor.
    abonelik iptalinde diretenler başlarına bela alır.

    Abonelik tesisi ve fesih işlemleri, ıslak imza gerekmeden,
    dijital imza ile elektronik ortamda yapılabilecek.
    Hizmet kesilmeden 7 gün önce aboneler bilgilendirilecek.

    Tüketicinin, nakil taleplerinin, kendi şebekesi üzerinden veya diğer işletmecinin şebekesi üzerinden hizmet sunan işletmecilerce, talep edilen adreste şebeke olmadığı durumlar hariç olmak üzere, %90’ının 7 gün içinde, tamamının ise 10 gün içerisinde yerine getirilmesi şartı oluşturulmuştur.

    Kampanyanın bitiminden önce abonelere bilgilendirme yapılacak.
    İşletmeci tarife/ kampanya değişikliklerini internet sitesi üzerinden duyuracak.
    Tüketici, şikâyetlerini işletmelerin internet siteleri üzerinden iletebilecek.
    Görme engelli aboneler için tarife bilgisi sesli olarak verilecek.
    Taahhüdün sonlandırılması durumunda cayma bedeline dair önceden bilgilendirme yapılacak.
    Taahhütlü aboneler, adresleri değişirse cayma bedeli ödemeden aboneliğini feshedebilecek.
    Bir takvim yılında ilk açma-kapama işlemi için ücret alınmayacak.
    https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Kurumdan-Haberler/ELEKTRONIK-HABERLESME-ABONELIGINDE-DIJITAL-IMZA-DONEMI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 2 Kasım 2017; 19:49:17 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • harrydann H kullanıcısına yanıt
    ödemeyince otomatik kesilmeyi biliyor, ödedikten sonra açılmak bilmiyor yaptıkları sisteme bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PowerPC

    yeni kararlar BTK dan geldi. BTK tarafına şikayet çok önemli şikayetler değerlendiriliyor.
    abonelik iptalinde diretenler başlarına bela alır.

    Abonelik tesisi ve fesih işlemleri, ıslak imza gerekmeden,
    dijital imza ile elektronik ortamda yapılabilecek.
    Hizmet kesilmeden 7 gün önce aboneler bilgilendirilecek.

    Tüketicinin, nakil taleplerinin, kendi şebekesi üzerinden veya diğer işletmecinin şebekesi üzerinden hizmet sunan işletmecilerce, talep edilen adreste şebeke olmadığı durumlar hariç olmak üzere, %90’ının 7 gün içinde, tamamının ise 10 gün içerisinde yerine getirilmesi şartı oluşturulmuştur.

    Kampanyanın bitiminden önce abonelere bilgilendirme yapılacak.
    İşletmeci tarife/ kampanya değişikliklerini internet sitesi üzerinden duyuracak.
    Tüketici, şikâyetlerini işletmelerin internet siteleri üzerinden iletebilecek.
    Görme engelli aboneler için tarife bilgisi sesli olarak verilecek.
    Taahhüdün sonlandırılması durumunda cayma bedeline dair önceden bilgilendirme yapılacak.
    Taahhütlü aboneler, adresleri değişirse cayma bedeli ödemeden aboneliğini feshedebilecek.
    Bir takvim yılında ilk açma-kapama işlemi için ücret alınmayacak.
    https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Kurumdan-Haberler/ELEKTRONIK-HABERLESME-ABONELIGINDE-DIJITAL-IMZA-DONEMI

    Abone faturayı ödemesze kesildiği günden itibaren ücret yansımayacak.


    "İLK AÇMA-KAPAMA İŞLEMİNDE ABONEDEN ÜCRET ALINMAYACAK
    Ayrıca kabul edilen yönetmelik ile açma kapama bedeli konusunda, abonenin faturasını ödememesi nedeniyle hattın işletmeci tarafından kapanıp tekrar açılması halinde bir takvim yılında ilk açma-kapama işlemi için aboneden ücret alınmaması ve Ödenmemiş fatura sebebiyle kısıtlama/durdurma konularında yani faturanın son ödeme tarihinde ödenmemesi nedeni ile hizmetin durdurulması durumunda, hizmetin durdurulduğu tarihten itibaren aboneye herhangi bir hizmet bedeli yansıtılmaması onaylanmıştır"




  • harrydann H kullanıcısına yanıt
    Twitterdan yazın Türknetdestek temsilcilerine.Faturanızı ödediğinizi ama hala hizmetinizin açılmadığını ve yanlışlıkla statik ip talep ettiğinizi talebinizin iptal edilmesini söyleyin.Buradan ulaşın;
    https://twitter.com/turknetdestek
  • Ben yaklaşık 3 ay önce, nakil işlemini gerçekleştirmedikleri ve müşterilerini aptal yerine koymaya çalıştıkları için TurkNet'ten aldığım hizmeti iptal ettirmeye karar verdim ve o tarihten itibaren evimde başka bir hizmet sağlayıcının internet bağlantısını kullanmaya başladım.

    TurkNet, önce iptal işleminden vazgeçmem için uğraştı ama vazgeçiremeyince, sözlü iptalin geçersiz olduğunu belirtip, dilekçe fakslamamı istedi. Firmanın faksı çalışmıyor ve buna emin olabilirsiniz. Ben ve çevremde aynı sorunu yaşayan hiçkimse dilekçeyi faks ile iletemedi ama firmanın çalışanları yalan söylemeye o kadar alışmışlar ki, kendilerinin faksının hatasız, geriye kalan herkesin faksının arızalı olduğunu iddia edecek seviyeye kadar çıktılar.

    Ardından, kullanmadığım ve bağlantısı yapılmamış olan internet hizmetinin iptali için firmaya iadeli/taahhütlü posta gönderdim. İşlemleri başlattıklarını belirtip, bana bir de fatura çıkardılar. yaklaşık 2 aydır bağlantısı yapılmayan internetin fatura bedelini istediler. Ben de kabul ettim, çünkü Tüketici Hakem Heyeti ile o parayı geri alacağım.

    Sonunda hizmeti iptal ettiler ve bugün yani 3 ay sonra bir sms geldi. Bu sms'te, faturamın 10 TL eksik kesildiğini ve bunu da ödemem gerektiğini belirtmişler.

    TurkNet böyle bir firma arkadaşlar. Bünyesinde çalışan ve birbirinden habersiz tipler aralıksız olarak yalan söylemeye zorlanıyorlar ve bu da yetmezmiş gibi, iptal işlemi bir türlü gerçekleşmiyor.

    Uzak durun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Ben yaklaşık 3 ay önce, nakil işlemini gerçekleştirmedikleri ve müşterilerini aptal yerine koymaya çalıştıkları için TurkNet'ten aldığım hizmeti iptal ettirmeye karar verdim ve o tarihten itibaren evimde başka bir hizmet sağlayıcının internet bağlantısını kullanmaya başladım.

    TurkNet, önce iptal işleminden vazgeçmem için uğraştı ama vazgeçiremeyince, sözlü iptalin geçersiz olduğunu belirtip, dilekçe fakslamamı istedi. Firmanın faksı çalışmıyor ve buna emin olabilirsiniz. Ben ve çevremde aynı sorunu yaşayan hiçkimse dilekçeyi faks ile iletemedi ama firmanın çalışanları yalan söylemeye o kadar alışmışlar ki, kendilerinin faksının hatasız, geriye kalan herkesin faksının arızalı olduğunu iddia edecek seviyeye kadar çıktılar.

    Ardından, kullanmadığım ve bağlantısı yapılmamış olan internet hizmetinin iptali için firmaya iadeli/taahhütlü posta gönderdim. İşlemleri başlattıklarını belirtip, bana bir de fatura çıkardılar. yaklaşık 2 aydır bağlantısı yapılmayan internetin fatura bedelini istediler. Ben de kabul ettim, çünkü Tüketici Hakem Heyeti ile o parayı geri alacağım.

    Sonunda hizmeti iptal ettiler ve bugün yani 3 ay sonra bir sms geldi. Bu sms'te, faturamın 10 TL eksik kesildiğini ve bunu da ödemem gerektiğini belirtmişler.

    TurkNet böyle bir firma arkadaşlar. Bünyesinde çalışan ve birbirinden habersiz tipler aralıksız olarak yalan söylemeye zorlanıyorlar ve bu da yetmezmiş gibi, iptal işlemi bir türlü gerçekleşmiyor.

    Uzak durun.

    Rezalet hepimize ders olsun !




  • bugun 2. dilekçeden sonra aradılar. 3 aylık 29 liralık kampanya önerdiler, kabul etmedim. iptal işleminin yasal süreci bittiğinde otomatik olarak iptal olacağını söyledi. artık ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum. yasal sürec dedikleri 7 iş günü mü oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr


    quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Ben yaklaşık 3 ay önce, nakil işlemini gerçekleştirmedikleri ve müşterilerini aptal yerine koymaya çalıştıkları için TurkNet'ten aldığım hizmeti iptal ettirmeye karar verdim ve o tarihten itibaren evimde başka bir hizmet sağlayıcının internet bağlantısını kullanmaya başladım.

    TurkNet, önce iptal işleminden vazgeçmem için uğraştı ama vazgeçiremeyince, sözlü iptalin geçersiz olduğunu belirtip, dilekçe fakslamamı istedi. Firmanın faksı çalışmıyor ve buna emin olabilirsiniz. Ben ve çevremde aynı sorunu yaşayan hiçkimse dilekçeyi faks ile iletemedi ama firmanın çalışanları yalan söylemeye o kadar alışmışlar ki, kendilerinin faksının hatasız, geriye kalan herkesin faksının arızalı olduğunu iddia edecek seviyeye kadar çıktılar.

    Ardından, kullanmadığım ve bağlantısı yapılmamış olan internet hizmetinin iptali için firmaya iadeli/taahhütlü posta gönderdim. İşlemleri başlattıklarını belirtip, bana bir de fatura çıkardılar. yaklaşık 2 aydır bağlantısı yapılmayan internetin fatura bedelini istediler. Ben de kabul ettim, çünkü Tüketici Hakem Heyeti ile o parayı geri alacağım.

    Sonunda hizmeti iptal ettiler ve bugün yani 3 ay sonra bir sms geldi. Bu sms'te, faturamın 10 TL eksik kesildiğini ve bunu da ödemem gerektiğini belirtmişler.

    TurkNet böyle bir firma arkadaşlar. Bünyesinde çalışan ve birbirinden habersiz tipler aralıksız olarak yalan söylemeye zorlanıyorlar ve bu da yetmezmiş gibi, iptal işlemi bir türlü gerçekleşmiyor.

    Uzak durun.

    Rezalet hepimize ders olsun !

    ders olsun hepimize iptal için sırada bekleyenler için faydalı bilgiler.




  • psychotolga kullanıcısına yanıt
    Dilekçeyi gönderdikten sonra 24 saat içinde sinyali kesip faturalandırmayı durdurmak, 7 takvim günü içinde de aboneliğinizi feshetmek zorundalar.
  • Etmezler tabi yakalamış bırakır mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btkya yaz sikayet et bunlari hizmet vermeden para almaya calismalarda basladi turknet bitmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imza da benim nasıl dolandırıldığım yazıyor buyrun okuyun
  • quote:

    Üstelik Beğenmezseniz Paranız İade! *
    Ayrıca başka operatörde taahhüdünüz varsa, 120 TL'si bizden.
    * Para iade kampanyası kurulum ücretini kapsamaz. Kurulum ücreti iade edilmez.

    kurulum hizmeti istemediğim halde 98 tl fatura çıkardılar, 19 da telefonla görüştük 20 martta aboneliği başlattılar, 29 martta telekoma geçiş için müracaat ettim. fakat türknet cayma süresini geçirmek için 05/04/2018 de iptal etti. şu anda btk.ya şikayet ettim sonuçlanmasını bekliyorum.
    diğer operatörden cayma bedeli olan faturayıda karşılamayacaklarını söylemeleri de cabası.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.