Şimdi Ara

Vatan bigisayar garanti duzenbazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 yıl önce aldığım ekran kartını garanti süresinin dolmasına 9 gün kaldığı için iade almayacaklarını söyluyorlar. Böyle bir hakları var mı? Bunun yerine endeks bilişim ile görüşmem gerektiğini söylediler. Ben kartı sizden aldım dediğimde ise firma politikalarının böyle olduğunu söylediler. Endeks ile görüşeceğim fakat vatanında bu yaptığını bir yerlere şikayet etmek istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • hayır böyle bir hakları yok ancak bunu demelerinin nedeni kartı servise gecikmeli yollarlarsa(ki genelde geciktiriyorlar) servis garanti süresinin dolduğunu söyleyip kartı almayacaktır bu durumda daha fazla mağdur olabilirsiniz bu yüzden bu sorumluluğu almak istememiş olabilirler...
  • Firma kafasına göre tüketici haklarını içeren şirket politikası mı belirliyormuş? Garanti süresinin dolmasına bir gün kala bile olsa iade ürün alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowWyvern

    hayır böyle bir hakları yok ancak bunu demelerinin nedeni kartı servise gecikmeli yollarlarsa(ki genelde geciktiriyorlar) servis garanti süresinin dolduğunu söyleyip kartı almayacaktır bu durumda daha fazla mağdur olabilirsiniz bu yüzden bu sorumluluğu almak istememiş olabilirler...
    Endeks de yazan ise garanti süreci ürünün alındığı yere teslim edildiği tarihten başlar. Yani adamlar bize geldiği tarih değil aldığınız yere teslim ettiğiniz tarih geçerlidir. Buna rağmen almıyorlar ürünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda vatandan pc almayın diye bas bas bağırıyorlar. Keşke baksaydınız alırken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biride dememişki neden iade ediyorsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartı tabi ki Vatan üzerinden işleme aldırmalısınız. Garanti geçerlilik tarihi fatura tarihi ile başlar. Faturaya göre 9 gün kalan süre Endeks kayıtlarına göre belki de bitmiştir. Onlar kartı vatana gönderdiği tarihi bilir. Satışı vatan yapar. Endeksten seri no ile sorgulatsanız garanti bitmiş bile diyebilirler. Vatanın işgüzarlıığı. Başka birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serty23 kullanıcısına yanıt
    Çok doğru benim bi arkadaş vardı laptobu 2 yıla yakın kullanmışdı garantisi bitmeye yakın gidip iade edecem beğenmedim diyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Biride dememişki neden iade ediyorsun ?
    Keyfimden iade ediyor değilim ya. Kart bozuldu garanti kapsamında tamir edilmesini istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Kartı tabi ki Vatan üzerinden işleme aldırmalısınız. Garanti geçerlilik tarihi fatura tarihi ile başlar. Faturaya göre 9 gün kalan süre Endeks kayıtlarına göre belki de bitmiştir. Onlar kartı vatana gönderdiği tarihi bilir. Satışı vatan yapar. Endeksten seri no ile sorgulatsanız garanti bitmiş bile diyebilirler. Vatanın işgüzarlıığı. Başka birşey değil.
    Endeks den baktım seri numarası ile. Onlara göre garantisi 1 sene önce dolmuş. Ama vatan fatura tarihi önemli dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman01

    Keyfimden iade ediyor değilim ya. Kart bozuldu garanti kapsamında tamir edilmesini istiyorum

    Alıntıları Göster
    Ona iade etmek denmez , garanti kapsamında servise göndermek denir ..O zaman sıkıntı yok servisle iletişime geç Vatanla vakit kaybetme ..
  • biride dememişki.. 2 yıl kullandıgın kartı 9 gün garantisi kala iade etmeye çalışmak nedir? Kardeşim o internet üzerinden alışverişlerde siparişin eline geçtiği ilk 2 haftası iade alınır.. onun dışında iade alınmaz senin yapabileceğin şey garantiye yollamak olacak kartı başka yapacağın birşey yok..
  • vatan bilgisayar dedigin firma kanun taniyan bir firma degil ki :) senin istedigini degil kendi istedigini yapar cunku seni de kendileri gibi ahlaksiz olarak goruyor en basta ayipli mali bile iade almayan turkiyenin yegane pespaye firmalarindan biridir vatan. ve samsung ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önemli olan fatura tarihi ve kaç gün olduğu önemli olmaksızın garantiye verebilirsiniz, ben bayram öncesi faturadaki tarihin 2. yılının dolmasına 3 gün kala bir ürünü garantiye vermiştim, hatta garanti belgesine göre 2 ay geçmiş bir tarihti

    vatan görevlisine ne dediniz ki, yanlış anlamış falan olabilir mi, servise yollamak istiyorum yerine iade etmek istiyorum dememişsinizdir heralde, gidip servise söyleyin garantiye yollamak istiyorum diye, gerekirse olay çıkarın yollamak zorundalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EA6F8F78B

    biride dememişki.. 2 yıl kullandıgın kartı 9 gün garantisi kala iade etmeye çalışmak nedir? Kardeşim o internet üzerinden alışverişlerde siparişin eline geçtiği ilk 2 haftası iade alınır.. onun dışında iade alınmaz senin yapabileceğin şey garantiye yollamak olacak kartı başka yapacağın birşey yok..
    Şu iade lafına takılmayın. Telefonda görüştüğüm kişi "iade alamayız" şeklinde söylediği için öyle yazıyorum. Yapmak istediğim kartımın garanti kapsamında tamir edilmesi. Tamir edilmeyecek bir şeyi de yok. Ekranda bir kaç renkli çizgi beliriyor ve sürücüsü yüklenmiyor.
  • yaman01 Y kullanıcısına yanıt
    Şubeye gidip üründe arıza var onarılmasını istiyorum de bir sorun yaratcaklarını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Texassm0ke kullanıcısına yanıt
    İade etmek istiyorum demedim. Kartımın arızalı olduğunu ve sorununu söyledim. Vatan Bostancı şubesinden almıştım. Telefondaki kişi kartın garanti süresi bitmedi ise "iade" alabileceklerini söyledi iade lafını ilk burada vatan çalışanı kullandı. Sonra seri numarasını istedi bende verdim. Bu noktadan sonra yan çizmeye başladı. Bayramın ikinci günü itibari ile kartın garantisinin 9 gün kaldığını ve bu nedenle kartı iade alamayacaklarını söyledi. Garanti için kartı aldıkları yer olan endeks bilişim ile görüşmem gerektiğini söyledi. Bende bunun etik olmadığını kartı kendilerinden aldığım için kendilerinin alıp garantiye göndermesini gerektiğini söyledim ama adamın dediği "şirket politikamız böyle".
    Almamalarının nedeni ise kartı aldıklarında en erken bayramdan sonraki pazartesi günü gönderebilecekleri ve kalan 4 günde kartın aldıkları firmaya gitmemesiymiş. Endeks bilişim Dudullu Keyap'da vatan bilgisayar ise Bostancı'da. Yürüyerek götürseler 2 saat sürecekken 4 günde kartı gönderememek nasıl bir mazeret aklım almıyor. Bu iki firmanın kendi aralarında çözmesi gereken bir sorunken neden ben çözmek zorunda kalıyorum onu da anlamadım.

    Konum olarak endeks bana vatandan daha yakın olduğu için pek sorun çıkarmadım fakat bu yaptıkları hiç bir şekilde ticari ahlaka sığmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman01

    İade etmek istiyorum demedim. Kartımın arızalı olduğunu ve sorununu söyledim. Vatan Bostancı şubesinden almıştım. Telefondaki kişi kartın garanti süresi bitmedi ise "iade" alabileceklerini söyledi iade lafını ilk burada vatan çalışanı kullandı. Sonra seri numarasını istedi bende verdim. Bu noktadan sonra yan çizmeye başladı. Bayramın ikinci günü itibari ile kartın garantisinin 9 gün kaldığını ve bu nedenle kartı iade alamayacaklarını söyledi. Garanti için kartı aldıkları yer olan endeks bilişim ile görüşmem gerektiğini söyledi. Bende bunun etik olmadığını kartı kendilerinden aldığım için kendilerinin alıp garantiye göndermesini gerektiğini söyledim ama adamın dediği "şirket politikamız böyle".
    Almamalarının nedeni ise kartı aldıklarında en erken bayramdan sonraki pazartesi günü gönderebilecekleri ve kalan 4 günde kartın aldıkları firmaya gitmemesiymiş. Endeks bilişim Dudullu Keyap'da vatan bilgisayar ise Bostancı'da. Yürüyerek götürseler 2 saat sürecekken 4 günde kartı gönderememek nasıl bir mazeret aklım almıyor. Bu iki firmanın kendi aralarında çözmesi gereken bir sorunken neden ben çözmek zorunda kalıyorum onu da anlamadım.

    Konum olarak endeks bana vatandan daha yakın olduğu için pek sorun çıkarmadım fakat bu yaptıkları hiç bir şekilde ticari ahlaka sığmıyor.
    Endeks bilisim on numaradir. Adamlara direk gonder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Almama gibi bir şansı yok. 1 gün bile kalsa o ürünü alacak ve garantiye yollayacak. Bir kaç kere bana da yapmaya çalıştılar biraz sesimi yükseltince müdür geldi. Ona da kaydım personelinin bir halttan haberi yok diye. Tamam beyefendi diye işimi hallettiler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.