Şimdi Ara

Vavacars Müşteri Hizmetleri Mağduriyeti DİKKATLİ OLUN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 25.06.2022 Tarihinde Vavacars’dan 27AHB615 Plakalı araç için 3.000₺ ön ödememi yaptım.

    27.06.2022 Tarihinde ise sabah 09.12 de müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmede arkadaşımın 1 Hazirandan önce almış olduğu referans kodunu müşteri hizmetlerine iletmek istediğimi ve arkadaşını getir kampanyasından yararlanmak istediğimi belirttim ve buna istinaden müşteri temsilcisi bana kampanyanın bittiğini ve inidirimin geçerli olmayacağını belirtti.

    Daha sonra müşteri hizmetlerini tekrar aradığımda 09.17 MTV Bizden kampanyasını sorduğum da evet bu kampanyadan yararlanabiliyorsunuz dedi ve buna istinaden vekaletimi ve geri kalan ödemeyi yaptım.

    Müşteri hizmetleriyle daha sonra ki görüşmelerim de referans kodunun 1 Haziran öncesinde olduğu için müşteri memnuniyeti açısından geçerli olduğunu ancak ödemeyi yaptığım için yararlanamadığını ve MTV kampanyasından da ön ödemeyi ayın 25inde yaptığım için yararlanamadığımı belirttiler.

    Her 2 kampanyadan da müşteri hizmetlerinin bana verdiği yanlış bilgilendirme açısından yararlanamadığımı ve yaptığım inceleme başvurusu talebine de 3 iş günü geçmesine rağmen hiç bir dönüş yapılmadı.

    Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ederim.

    Tarafıma 0545 961 19 35 nolu telefondan iletişime geçilmesini arz ederim.








  • Değerli Müşterimiz ,


    Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz .Sizlerden gelen her türlü uyarı , istek ve önerilerinizi büyük hassasiyet ve ciddiyetle değerlendirmekteyiz.


    Konu ile ilgili olarak sizinle yapmış olduğumuz telefon görüşmesinde gereken tüm açıklamalar tarafınıza iletilmiştir. Gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder sağlıklı ve güzel günler dileriz.


    Saygılarımızla,

  • Buradan nasıl iletişime geçsin vavacars seninle gidip vavacars a versene dilekçe
  • ?!
  • Değerli Müşterimiz ,


    Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz .Sizlerden gelen her türlü uyarı , istek ve önerilerinizi büyük hassasiyet ve ciddiyetle değerlendirmekteyiz.


    Konu ile ilgili olarak sizinle yapmış olduğumuz telefon görüşmesinde gereken tüm açıklamalar tarafınıza iletilmiştir. Gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder sağlıklı ve güzel günler dileriz.


    Saygılarımızla,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 1 Temmuz 2022; 15:59:8 >
  • ekipleri yönlendiriyorum hatta kalın 







      

  • Konu bize iletilmiş ancak bu konuya SM ekipleri aksiyon alacaktir.
    Ekibi Mail loop una ekliyorum.
  • Hemen iletişime geçin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vavacars değil babacars bile olsa hiçbir galeriye güven olmaz. Bir miktar parayla büyük bir tecrübe satın almış oldunuz.
  • Arkadaşın işini hemen çözün marş marş
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.