Şimdi Ara

Vodafone Dikkat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 Vodafone Tarife değiştirirken dikkat!!!!
    Vodafone hattınızın tarifesini değiştirmek istiyorsanız İnternetten anlık değişim yapmayın.
    Eğer yapcaksanız o ayın 15'inden önce yapın yoksa ilk ay iki tarifenin ücretide Faturanıza yansır, bilginize.

    2 Özel servisleri Kapattırın.
    Bilginiz dışında wap25 gibi hizmetlerden ücretlendirilmek istemiyorsanız.
    hattınızı özel servislere kapattınır. Bunu da kol sentırı arayarak yada internet sitelerinden mesaj atarak yapabilirsiniz.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hipraym -- 27 Ocak 2023; 17:35:8 >



  • quote:

    3 Keklenmeyin.
    Telefon görüşmesi yaptıktan sonra eğer ilk karşı taraf kapatırsa sizin telefonunuz hemen kapanmıyor bu da faturanıza yada dakikanıza yansıyor. Bu yüzden karşı taraf kapatsa bile hemen NO tuşuna basmanızda fayda var.


    3. durum dikkatimi çekti. buna dikkat etmek gerek, ne olur ne olmaz.
  • call center da yetkinin kısıtlı olmasından ben de sikayetciyim. birbirlerine pas geciyorlar sonuc sifir bile degil negatife dusuyor!
  • quote:

    Mümkün olukça işinizi vodafone internet sayfasında ki hesabınızdan mesaj göndererek gidermeye çalışın. Call Centerda gereksiz bilgiler sayan telesekreterle sizi Sonsuz döngüye bile sokabilirler. Biliyorsunuz sizi ne kadar hatta tutarlarsa o kadar para kazanırlar.



    Kol sentırı arayınca, ücret sabit değilmi, bizi hatta tutunca ne parası kazanacaklar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipraym

    1 Vodafone Tarife değiştirirken dikkat!!!!
    Vodafone hattınızın tarifesini değiştirmek istiyorsanız İnternetten anlık değişim yapmayın.
    Eğer yapcaksanız o ayın 15'inden önce yapın yoksa ilk ay iki tarifenin ücretide Faturanıza yansır, bilginize.


    2 Özel servisleri Kapattırın.
    Bilginiz dışında wap25 gibi hizmetlerden ücretlendirilmek istemiyorsanız.
    hattınızı özel servislere kapattınır. Bunu da kol sentırı arayarak yada internet sitelerinden mesaj atarak yapabilirsiniz.)


    3 Keklenmeyin.
    Telefon görüşmesi yaptıktan sonra eğer ilk karşı taraf kapatırsa sizin telefonunuz hemen kapanmıyor bu da faturanıza yada dakikanıza yansıyor. Bu yüzden karşı taraf kapatsa bile hemen NO tuşuna basmanızda fayda var.

    4 Mümkünse Kol Sentırı aramayın
    Mümkün olukça işinizi vodafone internet sayfasında ki hesabınızdan mesaj göndererek gidermeye çalışın. Call Centerda gereksiz bilgiler sayan telesekreterle sizi Sonsuz döngüye bile sokabilirler. Biliyorsunuz sizi ne kadar hatta tutarlarsa o kadar para kazanırlar.

    5 Haksızlığa Uğrarsanız bunu lütfen diğer kullanıcılarla paylaşın. Kimse bizi saf yerine koymasın.



    1- Online işlem ekranında kocaman yazıyla çift sabit ücret ödeyeceğin yazıyor.
    2- haklısın ama kullanmadığın ve fazla meraklı olmadığın sürece bunun parasını ödemezsin.
    3- bu basit bir olay
    4- arama basına 35 kuruş sen ne kadar çok ararsan vodafone'a zararı var. Daha fazla işçi çalıştırmak zorunda kalır. Senin aramanı zaten istemez.
    5-Kime göre haksızlık :)




  • Arkadaş sırf bu mesajı yazmak için buraya üyelik açmış. Dikkat ederseniz mesaj sayısı 1.

    Bizi bilgilendirmenin dışında, bir karalama kokusu aldım.

    Zaten yazdıklarıda tamamen hikaye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Arkadaş sırf bu mesajı yazmak için buraya üyelik açmış. Dikkat ederseniz mesaj sayısı 1.

    Bizi bilgilendirmenin dışında, bir karalama kokusu aldım.

    Zaten yazdıklarıda tamamen hikaye

    konuyu açan arkadaşın yazdıklarının hepsine değil ama 2. hususa kesinlikle katılıyorum. çünkü benim de başıma geldi. kafalarına göre ücretlendirme yaşamıştım. sonra biraz araştırayım dedim, baktım bu sorunu baya yaşayan varmış. 2. hususa katılıyorum.
    diğer hususlarda sallamış biraz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedelpiero


    quote:

    Orijinalden alıntı: hipraym

    1 Vodafone Tarife değiştirirken dikkat!!!!
    Vodafone hattınızın tarifesini değiştirmek istiyorsanız İnternetten anlık değişim yapmayın.
    Eğer yapcaksanız o ayın 15'inden önce yapın yoksa ilk ay iki tarifenin ücretide Faturanıza yansır, bilginize.


    2 Özel servisleri Kapattırın.
    Bilginiz dışında wap25 gibi hizmetlerden ücretlendirilmek istemiyorsanız.
    hattınızı özel servislere kapattınır. Bunu da kol sentırı arayarak yada internet sitelerinden mesaj atarak yapabilirsiniz.)


    3 Keklenmeyin.
    Telefon görüşmesi yaptıktan sonra eğer ilk karşı taraf kapatırsa sizin telefonunuz hemen kapanmıyor bu da faturanıza yada dakikanıza yansıyor. Bu yüzden karşı taraf kapatsa bile hemen NO tuşuna basmanızda fayda var.

    4 Mümkünse Kol Sentırı aramayın
    Mümkün olukça işinizi vodafone internet sayfasında ki hesabınızdan mesaj göndererek gidermeye çalışın. Call Centerda gereksiz bilgiler sayan telesekreterle sizi Sonsuz döngüye bile sokabilirler. Biliyorsunuz sizi ne kadar hatta tutarlarsa o kadar para kazanırlar.

    5 Haksızlığa Uğrarsanız bunu lütfen diğer kullanıcılarla paylaşın. Kimse bizi saf yerine koymasın.



    1- Online işlem ekranında kocaman yazıyla çift sabit ücret ödeyeceğin yazıyor.
    2- haklısın ama kullanmadığın ve fazla meraklı olmadığın sürece bunun parasını ödemezsin.
    3- bu basit bir olay
    4- arama basına 35 kuruş sen ne kadar çok ararsan vodafone'a zararı var. Daha fazla işçi çalıştırmak zorunda kalır. Senin aramanı zaten istemez.
    5-Kime göre haksızlık :)




    Güzel cevap olmuş dostum:D




  • hipraym bence 1. madde konusunda haklı. her ne kadar sitesinde o şekilde yazsa bile sonuçta Vodafone alınmayan bir hizmetin ücretini almış oluyor.

    Aynı durumun TTNet için de geçerli olduğunu varsayın. Ay içinde tarife değiştirene çift fatura gönderse TTNet için neler denirdi.

    Bence Vodafone bu uygulamayı bir an önce düzelterek, kısmi faturalandırmaya geçmeli. Sitede yazıyor olması sadece bir uyarıdır, uygulamanın yanlışlığını ortadan kardırmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fato65 -- 3 Mayıs 2011; 11:50:07 >
  • Ben 3. maddeyi anlayamadım. Karşımızdaki kişi telefonu kapattıktan sonra bizim hattımız nasıl hala açık kalabilir ki? Teknik olarak böyle birşey mümkün mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur77
    Ben 3. maddeyi anlayamadım. Karşımızdaki kişi telefonu kapattıktan sonra bizim hattımız nasıl hala açık kalabilir ki? Teknik olarak böyle birşey mümkün mü?

    +1
  • vodafoneyi karalamak için uğraşıyor bazı arkadaşlar
  • Aslında kullanırken dikkat edilmesi gereken hususlar listesinin en az olduğu, en şeffaf operatör Vodafone bana göre.

    Böyle kurnazlıklar Turkcell ve Avea'da çok daha fazla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur77

    Aslında kullanırken dikkat edilmesi gereken hususlar listesinin en az olduğu, en şeffaf operatör Vodafone bana göre.

    Böyle kurnazlıklar Turkcell ve Avea'da çok daha fazla..


    Avea'yı bilmiyorum ama Turkcell konusunda katılıyorum, 10 yıldan sonra Vodafone'a geçtim ve memnunum. Yine de yapıcı ve en iyiyi bulma yönündeki eleştirilere devam etmeliyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fato65
    Yine de yapıcı ve en iyiyi bulma yönündeki eleştirilere devam etmeliyiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.