Şimdi Ara

VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ))) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
36
Favori
78.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
175 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba Hocam bir gelişme varmı
  • Geçmiş olsun hocam, umarım en kısa sürede davayı kazanırsınız.
  • Hakkınızı aradığınız için sizi tebrik ediyorum,takipteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 600 km de Audi A6 dizel quattro da şanzuman hatası yaşadığım için dava açtım. Değişim istedik ama oralı olan olmadı. Bakalım neler olacak?

    sizde durum nedir acaba?
  • Davamda gelişme var, dosya bilirkişiye gitmişti. Bilirkişi heyeti raporunu dosyaya sunmuş, beklentilerimi karşılar mahiyette benim lehime rapor çıktı. Bir sonraki duruşma 2019 aralık ayında, o zamana kadar başka bir gelişme olmaz. Konuyu takip eden arkadaşlara duyurulur. Raporun mütalaa kısmının resmini ekliyorum.VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Davamda gelişme var, dosya bilirkişiye gitmişti. Bilirkişi heyeti raporunu dosyaya sunmuş, beklentilerimi karşılar mahiyette benim lehime rapor çıktı. Bir sonraki duruşma 2019 aralık ayında, o zamana kadar başka bir gelişme olmaz. Konuyu takip eden arkadaşlara duyurulur. Raporun mütalaa kısmının resmini ekliyorum.
    Hocam yetkili servis yeni motoru değiştirmiş miydi ki aracınızın? Siz onların bu teklifini geri çevirmemiş miydiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yenisini verecekler kaçarı yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gercekten helal olsun . Sizin gibi insanlar oldukca bu firmalarin bi taraflari havaya kalkmayacak , insanlarda sizden cesaret alip haklarini ogrenmis olacak . Gercekten cok tesekkurler hem bilincli bir birey oldugunuz icin , hem insanlarida bilgilendirdiginiz ve usenmeyip buraya duzgun , akici ve anlasilabilir bicimde yazdiginiz icin . Davanizda insallah alabileceginiz en yuksek parayi alabilirsiniz . Hatta dava yeriniz istanbulda ise davanizada katilmak isterim seyirci olarak girilebiliyorsa .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Evet, benden izin almadan değiştirmişlerdi. Ben de dava hakkımı saklı tutarak aracı teslim almıştım. Araba hala bende, kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Evet, benden izin almadan değiştirmişlerdi. Ben de dava hakkımı saklı tutarak aracı teslim almıştım. Araba hala bende, kullanıyorum.
    Koskoca motoru sizden onay almadan değiştirmeleri zaten skandal. O aslında ayrı bir dava konusu veya mevcut davada ayrı bir kusur teşkil ediyor. Peki şu an araç sorunsuz mu, yani montaj başarılı yapılmış mı serviste? Siz bu konuda kendilerine güvenmediğinizi belirtmiştiniz diye hatırlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 24 Temmuz 2019; 21:31:23 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    Güzel temennileriniz için teşekkür ederim. Bu süreçte öğrendiklerimi paylaşmak için olabildiğince ayrıntılı yazdım, gelişmeler oldukça paylaşmaya devam edeceğim. Bu arada davalar 2-3 dk’lık duruşma oluyor. Ben de gitmiyorum yani öyle takip edilecek bi durum değil. Dilekçeler üZerinden dava yürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    Dusundugum gibi degil o zaman davalar :) ben uzun uzun taraflar dinleniyor vs filmlerdeki gibi sandim :):) neyse tesekkurler tekrardan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Koskoca motoru sizden onay almadan değiştirmeleri zaten skandal. O aslında ayrı bir dava konusu veya mevcut davada ayrı bir kusur teşkil ediyor. Peki şu an araç sorunsuz mu, yani montaj başarılı yapılmış mı serviste? Siz bu konuda kendilerine güvenmediğinizi belirtmiştiniz diye hatırlıyorum.

    Alıntıları Göster
    Montajdan hemen sonra ufak bir arıza geçirdim ondan sonra bir sıkıntı yaşamadım. Servisin motor değişimi için onay istememesi meselesine gelince bence işi oldu bittiye getirip daha müşteri ayılmadan arabayı kendisine teslim etmek için öyle yapıyorlar. Zaten servis bana müjde verir gibi ‘genel merkez motor değişimine onay verdi’ diye haber verdiler. Öyle bir ortam yaratıyorlar ki sanki sana iyilik yapmıslar, hani isteseler motoru tamir edebilirdi ama sana güzellik yaptık havasında oluyor. Bizim millet bu numaraları yedikçe onlar öyle davranmaya devam edecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 500.000 Volvo'yu geri çağırıyorlardı, üretim hatası olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    helal olsunnnnn.bravo.
    keske biri sunu dsg icin vw ye yapabilse. esimin golfu 8000 km de kavrama bozdu. degistirdiler 12.000 de aynisi oldu. abv dedik oyle kullandik 24.000 de sattik.
    ha simdi dsg passat aldim bile bile ama diken ustundeyim :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    Merhaba Dostum,belge gayet güzel görünüyor umarım daha fazla uzamaz ve hakkın olanı alırsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim üstad 🙏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Rapor tamamen sizin lehinize değil maalesef. Gizli ayıplı olduğu kabul edişmiş fakat arızanın giderildiği de belirtilmiş. Birebir araç değişimi olmasa da değer kaybının karşılanmasına hükmedebilir hakim. (Temennim aracınızın değişmesi yanlış anlamayın lütfen) Büyük ihtimal hakim değer kaybının tespiti için tekrar bilirkişi raporu isteyecektir. Umarım o raporda değişim için daha kesin ifadeler kullanılır. İyi günler.
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Hocam bilirkişi hakimin yerine geçip görüş bildiremez ya. Bilirkişinin yapacağı tek şey bazı hususlarda tespit yapmak. Burda üç önemli tespit var. Birincisi İmalat hatası olduğu tespiti yapılmış, ikincisi gizli ayıp tespiti ve son olarak üçüncüsü ücretsiz onarım için onayımın olmadığı tespit edilmiş. Rapor tartışmasız benim lehinedir, bu konuda tereddüt yok. Arızanın giderilmiş olup olmaması davaya bi etkisi yoktur. Zaten arıza giderilmedi mağdur olduk diye bir iddiamız yokki, biz kanunun bize tanıdığı hakkı kullandık ürerici haksız olarak talebimizi yerine getirmedi kendi kafasına göre davranıp benden izin almadan motor değiştirdi diyoruz. Hatta bakın raporda bir içtihat paylaşmış bilirkişi, içtihatta diyor ki eğer tüketici onarım hakkını kullanmış olsa bile eğer gizli ayıp varsa gene dava hakkı var diyor. Kanun seçimlik hakkı kullanma hakkını tüketici olarak bana vermiş, üretici ben tamir ettim arıza kalmadı diyemez. Bu arada değer kaybı davamızın konusu değildir, hakim değer kaybı olayına giremez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu sahibi arkadaş benimle iletişime geçebilir mi? Maruz kaldığı durumun hemen aynisini suanda ben de Nissan ile yasiyorum.. konu ile ilgili deneyim ve görüşleri benim icin cok faydalı olacaktır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.