Şimdi Ara

Vw bora motorun yağının suya karışması ve bitmeyen sorunlar dizisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, kıbrısta sağdan direksiyonlu bfq motor kodlu düz bir vw bora aracım var. 2003 model ve daha 93 bin km’de. 1,6 lt. Bu aracı yazın aldım, aldıktan bir süre sonra yağ soğutucusu patladı, motor suyuna yağ karıştı ve bende anlamadığım için geç yaptırdım, yaptırımadan hemen önce baktığımda motor yağına çok az su karışmıştı. Usta önemsiz bir şey dedi, şimdi özet bir bilgi vermek gerekirse kıbrısta gerçekten iyi bir usta bulmak imkansız kimse işten anlamıyor, anlayanlarda aşırı uçuk fiyatlar söylüyor. Velasıl, aracın motor soğutucusunu, motor yağını suyunu yağ filtresini 600 tlye değiştirdik. Kalorifer petekleri tıkalı kaldı, termostatı elektronik, arıza verdi söktük, ve bende öğrenci olduğum için yaptıramadım, kışın en soğuk 5 derece oluyor kıbrıs ve o şekilde yazdan bu tarihe kadar kullandım. Kullanırken motor sürekli soğuk kaldı. Çok nadir ısındı. Bu arada radyatör fanı bu yüzden kontağı kapatıp çıktığımda motor soğukken bile çalışmaya başladı akü bitene kadar, motor gaz yememeye başladı bende bir 400 daha verip araca antifirizli su ile beraber termostatını taktırdım, fakat bunu yaptırdığım gün bir 10 km kullandıktan sonra motor yağına su karışmış olacak ki, motor yağı krem şeklini aldı. Kafayı yemek üzereyim, ustalar 2 tane vida söküp takmaya dünya para alırken bir sorunun ne olduğunu bulamıyorlar, bu neden olabilir? Motor bloğu çatlamış olabilir mi? Conta yakmadım araçta başka hiçbir sorun yok sadece motor yağında su var, performansı yerinde hiçbir şekilde conta yakma belirtisi göstermiyor ki zaten hararet yapmadı daha önce araba, 97 dereceye kadar çıkmıştı zamanında ama yine motor yağına su karışmamıştı. Normalde 78 dereceye kadar izin veriyor termostat. Sorunun ne olabileceğine dair bir fikri olan varsa lütfen anlatsın. Kafayı yemek üzereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sat sorun ust kapaktan yada yag kanallarindan su aliyor. Onunda tespiti icin ust kapak acilmasi lazim. Yag sogutucusu hava mi su sogutma mi ? Cruze da yag radyatorunun icinden suda geciyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle geçmiş olsun. Bende kıbrısdayım ve burda temiz araç bulmak kadar usta bulmak da zor. Yakın arkadaşım 1 hafta önce aracını motor yaptırmak üzere bir dükkana bıraktı yarın ona sorayım sizi bilgilendireyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendindenvazgeçenadam

    öncelikle geçmiş olsun. Bende kıbrısdayım ve burda temiz araç bulmak kadar usta bulmak da zor. Yakın arkadaşım 1 hafta önce aracını motor yaptırmak üzere bir dükkana bıraktı yarın ona sorayım sizi bilgilendireyim

    Teşekkür ederim, burada girnede olursa daha iyi olur. Mesajınızı bekliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Sat sorun ust kapaktan yada yag kanallarindan su aliyor. Onunda tespiti icin ust kapak acilmasi lazim. Yag sogutucusu hava mi su sogutma mi ? Cruze da yag radyatorunun icinden suda geciyordu.

    Yağ soğutucusu su soğutmalı ilk problemi buydu, delindi, yağ basıncı su basıncından daha fazla olduğu için suyun içinde yağ vardı, onu hallettik şimdi yağın içinde su var, kafayı yemek üzereyim 6 aydır biniyorum hiç sorunsuz olduğu bir dönem olmadı aracın. ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SDM S kullanıcısına yanıt
    hocam nerede olduğunu sormadım çünkü aracı bmw idi servise bıraktım dedi. Vw servisi bilmediğini söyledi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşta Bora vardı. Etiketliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam maalesef satan aracı arızalı olduğu için satmış adam olmayacağını bildiği için sizde yaptırıp satın patlayan araç bir daha asla adam olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağa su karışıyorsa o aracı kullanma, hasar çok büyük olur. Motorun içinde bir çatlak var muhtemelen ve oradan yağ suya, su yağa karışıyor. İyi usta bulmadan sakın aracı elletme, şunu yaparsak olabilir bunu yaparsak olabilir gibi farazi konuşan ustalardan uzak dur. Arabanın değeri ne bilmiyorum ama eğer çok para etmiyorsa hem psikolojin, hem zamanın, hem de cebin için en doğrusu aracı mevcut sorununu söyleyerek satman yada hurdaya ayırmandır. Ama manevi değeri var, araca ihtiyacım var diyorsan iyi bir usta bulmaya özen göster. Eğer beceriksiz birine denk gelirsen hem arızan giderilmez hem başka sorunlar açılır hem de parandan olabilirsin.



    Eğer orda bulamazsan ve imkanın varsa Türkiye'de usta arayışına gir istersen...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.