Şimdi Ara

VW MAKYAJLI JETTA 1.6 TDI DSG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sağlıklı ve mutlu bir gün geçirmenizi dilerim.Bugün ülkemizde sevilen ve tutulan bir modelli konuk aldık .VW Jetta geçtiğimiz aylarda makyajlanan Jetta'da neler değişmiş hadi hep beraber bakalım.Makyalı versiyonunda herhangi fiziksel değişim olmadığını görüyorum,açık söylemek gerekirse makyaj gören yerin sadece arka stop lambalarından ibadet.Jetta'nın arka kısmında olan bu değişim Audi A4 modeline andırıyor,görüntü açısından makyajlı ile makyajsız versiyon farkını dikkatli bakınca anlayabiliyorsunuz.

    Jetta'nın iç tasarımına geçtiğiminde ilk değişikliği direksiyondan seziyorsunuz,tabiki bu direksiyon sadece jetta'ya ait değil bütün makyaj gören binek VW modellerinizde aynı direksiyonu görmeniz ve bir farkının olmaması basit ve itici geliyor.Kısaca en basitinden söylemek gerekirse bu direksiyonu polo'da da görebiliyorsunuz,passat'da da görebiliyorsunuz aynı tas aynı hamam yani.Gösterge panelli yine klasik vw yönlerinden biri hiç şaşırmadım,mahzeme kalitesi bakımından sadece ön panel ve alt klima ünitisine kadar kullanılan yumuşak plastik dışında,diğer mahzemelerin sert plastikden konbine edilmesi vw modelline yakışmayan bir durum.Kısaca Makyajlı jetta kısaca benim için ıssız çölde tek başıma kalıp kavurucu sıcaklıkda serap görmeme benzetiyorum.Makyajlanan jetta'da sadece comfortlıne donanımına ek olarak hız sabitleyici ve standart olarak sunulan(makyasız modelinde manuel klima ünitesi bulunuyor) çift yönlü klima sistemi dışında birşey aramayın.Orta bölümde bulunan bilgi ekranın rakipleriyle kıyasladığımda demode tasarımlı ekran kaldığını söyleyebilirim,hiç değilse bir geri görüş kamerası gelebilirdi,ekran grafikleri ve dokunmatik sistemleri geliştirilebilirdi diye düşünüyor.Vw bu modellinde maalesef yeterince ilgi ve vakit ayırmadığını görüyorum.Arka bölüme geçtiğimde 1,80 boyundaki kişilerin diz ve baş mesafelerinin sınırlı olduğunu ve orta bölümdeki kocaman şaft tünelinin olması eksi yönlerinden,neyseki kendisini biraz affettirmek için havalandırma kanalı ve 12volt'luk soket girişi birde küçük eşya koyma gözüyle affetirmeyi başarıbiliyor.Birde arka koltuklarda orta bölümde yolculuk yapan biri yok ise kol dayama ünitesinin indirip ,kolaylıkla bagaja erişim sağlanabiliyor.Jetta'da yeterli düzeyde eşya koyma gözü bulunuyor ama ön kol dayama dışında kapaklı eşya koyma gözlerinin olmaması göz zevkini etkilediğini belirtmek isterim.Şimdi sürüş zamanı

    Jetta'nın makyaj geçirmesine rahmen yinede sustalı anahtar ve mekanik el freninin olması beni hiç şaşırtmadı,aynı şey manuel vites şanzımanı içinde geçerli sene 2015 hayla beş vitesle sınırlandırılmış yazık çok yazık makyaj yapıyorsun bari bir vites daha eklesen ne olurdu sanki cimri vw.Marşa basmamla yalıtım anlamında da bir değişiklik olmadığını seziyorum,motor sesini iç kabinde rahatlıkla duyabiliyorsuz.Vites geçişlerinde kemikli aktarma organı bulunuyor.Jetta 100 km/h ve üstü hızlarda rüzgar sesiyle birlikde motor sesini duyabiliyorsunuz,dizel versiyonun performası makul bir seviye yinede performanslı kullanımlarda 5.000d/d çevirsenizde hızdan çok bağıran motor sesini duyuyorsunuz çünkü torkunu sadece 1500 ile 2500d/d arası veren turbo ile kullanıcılarına kısa bir performans sunuyor.120 km hızlardaki ani frenlerde hafif önden kaymalar meydana geliyor,müzik sistemi alt seviyelerde tatminkar seviyelerde yanlız yüksek sesle müzik dinlemek istediğinizde baş ağrıtan bir ses sistemi duyuyorum.

    Motor hacmi : 1598

    Motor Gücü : 105/4400d/d

    Max. tork : 250/1500-2500d/d

    0-100 : 11,7 sn

    Max. hız : 190km/s

    Şehir içi y.t : 5,7lt

    Şehir dışı y.t: 3,9lt

    Karma : 4,5lt

    Fiyat : (comfortline) 78.400 TL



    Devamını oku:http://otomobiller-ulkesi.webnode.com.tr/news/vw-jetta-1-6-tdi-/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhangun1992 -- 9 Şubat 2015; 9:38:57 >







  • ''hayla'' diye yazan adamın ne incelemesini okur, nede ciddiye alırım...
  • caspento kullanıcısına yanıt
    Okumadan nasıl gördün o zaman o kelimeyi.
    Türk dil kurumundamı çalışıyorsun adam emek vermiş yazmış beğen beğenme önce saygı duy sanamı kaldı "hayla hâlâ".

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen dalgınlığına gelmiştir.olur insanlık hali.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün blog açıp link veren adamlarla doldu ortalık.

    Birde (oyuncak ferrari mi alsam lambo mu diyen ergenlerimiz var ki sormayın gitsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 8 Şubat 2015; 21:40:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap sende zaten İlk defa okudum ve gördüm,okumadan göremem ya, bir daha okumam anlamında söyledim ve yazdıklarını ciddiye bile almam dedim. Nesi seni rahatsız etti anlamadım
    Yanlış olanı onaylamamak için Türk dil kurumunda çalışmaya gerek yok bence, selametle
  • ah nerede eski forum eski incelemeler
  • Bagaj kapaginin kolundan gecen kablolari gorunce fazla bakmama gerek kalmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caspento kullanıcısına yanıt
    Yalvarırım oku ,sen okumazsan olmaz lütfen ,sen okumadım bütün hayatın alt üst oldu .SEN HAYATINDA HİÇ Mİ YANLIŞ BİRŞEY YAPMADIN. ALDIĞIN DERGİ,KİTAP,GAZETEDE HİÇ Mİ YAZIM HATASINA RASTLAMADIN . Senin gibi insanlar en ufak hataları böyle büyüterek ortalığı karıştırmaya yetiyor,biraz hoşgörülü olun.
  • testini yaptığınız araçların fotoğraflarını da yayınlasanız iyi olur.
  • Bu Devamını okuyunculardan bıktık

    Boyle okumak istesek face haberlerine bakarız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzhangun1992 O kullanıcısına yanıt
    "kısaca benim için ıssız çölde tek başıma kalıp"

    sakat işler bunlar hocam:)



    elinize sağlık en azından objektif ama bence çok süslü edebi cümlelere satır doldurmaktan başka işe yaramıyor ben bu tür incelemekleri pek sevmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOMBO KRALI -- 9 Şubat 2015; 10:40:07 >
  • Dizel araç 5bin devir?
    4.5bin de zaten kırmızı çizgi başlıyor.
    Hala halkımız da inceleyenlerde dizel araçlardan yüksek performans bekliyorm ya anlamıyorum. Bu araçların ekonomi ve günlük kullanım için olduğunu umarım bir gün anlarız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çocuk emek vermiş Yazmış bazı seyleri görmezden gelmek gerek bence gayet guzel olmuş kendi meşrebince Yazmış eline sağlık kardeşim her defasında biraz daha geliştirirsen kendini daha başarılı olursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devamını oku demişsiniz ama ben devamını göremedim. Bire bir aynısı yazıyor sanırım. Doğru muyum ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    ''hayla'' diye yazan adamın ne incelemesini okur, nede ciddiye alırım...

    "ne de" olacak.
  • Gökhan G. kullanıcısına yanıt
    Ağır kapak olmuş.
  • Okumama sebeplerim:

    ×Kitalara bolme,yaziyi kaba ve bitmeyecek gorunumden kurtarma yok

    ×Yazinin devami dedigi reklam linki

    ×Yaziya goz attigimda dikkatimi ceken
    "Sene 2015 hala 5 vitesli otomobil yapıyorsun bir vites daha eklesen ne olurdu" tarzinda ustam bize 1'er porsiyon daha cek kalibresinde yorumlar

    ×80.000 tlye jettanin degil onu alabilecek kafadaki insanlarin incelemesini tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.