Şimdi Ara

Xsara picasso 2,0i lpg li benzinde tekleme yapıyor.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;
    Benim 2004 model 2,0 OV (otomotik vites) Xsara picasso aracım var.Aracımda zavolli sıralı sistem mevcut.Aracımı ilk aldığımda arıza lambası yanıyordu ve bu beni sürekli huzursuz ediyordu.Buna karşılık forumlarda yaptığım araştırma sonucunda sırası ile gaz ayarı ,Bobin değişimi (Yazın değiştirmiştim uzun bir süre arıza lambası yanmamıştı),Buji değişimi vs yaptım.Ancak havalar soğuyunca aracım benzinde çalıştırınca teklemeye ve sarsıntılı çalışmaya başladı.Biraz sabredip lpg ye geçince titreme tekleme ortadan kalkıyor.Forumlarda yaptığım araştırmalarda bir çok kişi aracın hava akışmetresini twemizlemek sorunu çözer diyor.Sürekli aracı götürdüğüm usta benzinli raçlarda hava akış metresi olmaz diyor.(Kendi kendime peki bu hava benzin oranını ne sağlıyor demek geliyor)
    sizlerden ricam bu sorunu yaşayan arkadaşımız varmı varsa çözümü nedir. Paylaşırsa sevinirim
    Not. Daha önceki aracımda da BRC vardı ve Usta şuana kadar tanıdığım en ahlaklı ve bilgili biri , Ona sorduğumda ise sorun lpg den kaynaklanıyor dedi .Ama Farklı sistem olduğu için bakama dedi.
    Yardımcı olursanız sevinirim.







  • Aracınız kaç km de? Motor 2.0 16v 133 beygir mi?
    Bujiler ve ateşleme bobini değişirken buji kabloları değiştimi?
    Bi de kaç km dir lpg li?
    Sorulara boğdum kusura bakmayın...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asokrates

    Merhaba arkadaşlar;
    Benim 2004 model 2,0 OV (otomotik vites) Xsara picasso aracım var.Aracımda zavolli sıralı sistem mevcut.Aracımı ilk aldığımda arıza lambası yanıyordu ve bu beni sürekli huzursuz ediyordu.Buna karşılık forumlarda yaptığım araştırma sonucunda sırası ile gaz ayarı ,Bobin değişimi (Yazın değiştirmiştim uzun bir süre arıza lambası yanmamıştı),Buji değişimi vs yaptım.Ancak havalar soğuyunca aracım benzinde çalıştırınca teklemeye ve sarsıntılı çalışmaya başladı.Biraz sabredip lpg ye geçince titreme tekleme ortadan kalkıyor.Forumlarda yaptığım araştırmalarda bir çok kişi aracın hava akışmetresini twemizlemek sorunu çözer diyor.Sürekli aracı götürdüğüm usta benzinli raçlarda hava akış metresi olmaz diyor.(Kendi kendime peki bu hava benzin oranını ne sağlıyor demek geliyor)
    sizlerden ricam bu sorunu yaşayan arkadaşımız varmı varsa çözümü nedir. Paylaşırsa sevinirim
    Not. Daha önceki aracımda da BRC vardı ve Usta şuana kadar tanıdığım en ahlaklı ve bilgili biri , Ona sorduğumda ise sorun lpg den kaynaklanıyor dedi .Ama Farklı sistem olduğu için bakama dedi.
    Yardımcı olursanız sevinirim.


    Bilgisayara bağlandığında motor arızası olarak ne veriyordu?

    Önce yakıt filtrenizi değiştirin. Sorun düzelmezse arıza büyük ihtimalle benzin pompasından kaynaklanıyordur. Ama bilgisayarda arızanın ne göründüğünü bilsek daha iyi yardımcı olabilirdik.

    Hava akış metresi olmaz olur mu? Tabiki var. Ustanız sanırım enjeksiyonlu araç hiç görmemiş hayatında.

    Ayrıca bu tarz forumlarda eski Citroen'lerinizle ilgili sorularınıza cevap almanız biraz zor. Şans eseri gördüm konuyu. İnternette diğer Citroen forumları için arama yapmanızı öneririm.




  • Scenic ile Picasso arasında kaldım 2005 civarında otomatik benzinli 25 Bin bütçeli araç ne tavsiye edersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.