Şimdi Ara

Yeni bir gün yeni bir Mercedes Rezaleti (Ekşi Sözlükten)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ekşi sözlükte gördüğüm bir konu.
    ekşi sözlük
    7 nisan 2020 mercedes rezaleti
    https://eksisozluk.com/7-nisan-2020-mercedes-rezaleti--6459588


    quote:

    19 mart 2020 tarihinde mercedes-benz koluman bayiisinden 0 kilometre olarak satın aldığım e 350 coupe aracımı 21 mart 2020 tarihinde teslim aldım. araç donanım olarak istediğim özellikleri karşılıyordu, rengi ve iç döşeme rengide tam istediğim gibi dışı siyah ve içi taba renkteydi. aracı sıfır olarak satın aldığım için bir sorun çıkmayacağını düşünerek çok incelemeden satın aldım. aracı kalabalık olarak kullanmadığım ve evli olmadığım için arka koltuğu çok detaylı incelememiştim. 29 mart 2020 tarihinde arkadaşlarımı aldığımda aracın arka kısmında sağ ve sol döşemenin birbirinden farklı olduğunu fark ettim (detaylı resimlerini aşağıda paylaştım). koltuğun sağ tarafındaki döşeme aracıma uygun olarak taba renkteydi ancak sol taraftaki döşeme sanki başka bir araçla sonradan birleştirilmiş gibi siyah renkte ve dikişlerine kadar farklı renkteydi. bu garipliği fark ettiğim gün pazar günü olduğu için harekete geçemedim. ertesi sabah 30 mart 2020 tarihinde sabah erkenden aracı teslim aldığım bayi olan koluman oto balgat şubesine gidip aracımı inceletip parçanın değişmesini talep ettim. aracımı inceleyen çalışanlar sıfır araçta böyle bir sorunla ilk defa karşılaştıklarını söylediler ve genel olarak sanki ben aracımın parçasını değiştirmişim gibi beni suçlayarak konuştular, en sonunda bana inanarak (ya da inanmış gibi yaparak) şikayet kaydımı oluşturdular. ancak ellerinde parça olmadığını mevcut durumda virüs yüzünden almanya’dan gelecek parçaların gelişinin tamamen durdurulduğunu bildirdiler, ben de böyle bir durumda benim mağdur olduğumu ve aracımın komple değiştirilmesini eğer olmuyorsa para iadesi talep ettiğimi belirttim. onlar kaydımın oluşturulduğunu ve tarafıma dönüş sağlanacağını belirttiler ve oradan ayrıldım. 3 gün bekleyişten ve kimsenin bana dönmeyişinin ardından mercedes benz türkiye’yi aradım ve aynı şikayetlerimi telefonda muhatap olduğum mehmet bey’e ilettim ve aracımın değişimini talep ettim. kendisi bana aracı alırken her yerini kontrol etmem gerektiğini bir sorun olup olmadığını tespit etmem gerektiğini iletti. söylediklerinin karşısında ben de sıfır kilometre aldığım aracın her yerini neden incelemem gerektiğini, örneğin eğer ön takımda olmuş olabilecek sorunlar nedeniyle eğilip tabla fişekleri patlamış mı diye ön takımı mı incelemem gerektiğini sordum. sonuç olarak bu hatanın ilk bakışta fark edilemeyeceğini ancak ben aracımı satarken alacak olan kimsenin sıfır araçta böyle bir sorun olduğuna inanmayacağını belirttim, aracımın orijinalinin bozulmaması için işlem yaptırmak istemediğimi söyleyerek yeni bir araç ya da para iadesi talep ettiğimi belirttim. kendisi şikayet kaydı oluşturduğunu söyledi ve telefonu kapattık. daha sonra 6 nisan 2020 günü saat 10:58’de koluman oto tarafından arandım ve araç değişimi yapamayacaklarını, sadece hatalı olan parçaların değişeceğini söylediler. ben de garanti olsun, benden önce olmuş bilmediğim birşey olmasın diye sıfır araç aldığımı ve benim olmayan bir hata yüzünden bu aracın orijinalinin bozulmamasını istediğimi belirttim ve tekrar değişim istediğimi eğer olmuyorsa para iadesi istediğimi söyledim. ancak ellerinden birşey gelmeyeceğini inceleme sonunda aldıkları kararın böyle olduğunu söyledi. ben aracımın orijinalinin bozulmasını istemediğimi, avukatıma başvurarak hakkımı hukuki yollardan arayacağımı, böyle giderse onlarla uzlaşamayacağımı belirterek telefonu kapattım. avukatımla görüştüm ve yarın sabah birlikte ihtarname hazırlamaya karar verdik.

    benim amacım insanların koluman oto ve mercedes-benz’in sattıkları hatalı aracın arkasında durmayarak müşteri memnuniyetine önem vermediğini görmeleri ve ona göre hareket etmeleri. aracı üretirken bile böyle bir hatanın atlanmış olması ürettikten sonra varsa kontrol biriminin böyle bişeyi fark etmemiş olması beni çok şaşırttı ve bu durumda mağdur olan ne mercedes benz ne de koluman oldu burada mağduriyet yaşayan tek kişi ben oldum. bahsettiğim hatanın fotoğraflarını aşağıya yüklüyorum


    OLMASI GEREKEN

    Yeni bir gün yeni bir Mercedes Rezaleti (Ekşi Sözlükten)


    HATALI OLAN

    Yeni bir gün yeni bir Mercedes Rezaleti (Ekşi Sözlükten)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 7 Nisan 2020; 8:5:28 >







  • Haberlere konu olmuş, 8 yıldır sonuçlanmamış ve yargının tamamen aciz kaldığı, maddi ve özellikle manevi mağduriyetin ağababasını vatandaşa vermiş bir başka rezalet güncel edit içeriği ile asıl şu başlıkta:

    ekşi sözlük
    bursa mengerler mercedes rezaleti
    https://eksisozluk.com/bursa-mengerler-mercedes-rezaleti--7221546



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Mart 2022; 22:35:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buna benzer bir olay bursalı megane’nın da başına gelmişti. Bir farı gündüz C farı diğer ise normal gündüz led idi.

    Öyle ya renault-mercedes işbirliğinde sadece renault mercedesleşecek değil ya, birazda mercedes renolaşsın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Araç sahibi haksız. İlgili parça ikinci elde değer kaybı oluşturmaz. MB aracın fabrikasyon hatalı olduğunu kabul edip, ilgili parçayı değiştirmeyi de kabul etmiş zaten. Garanti bunun için var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu nasıl bir hata böyle? Gerçekten büyük rezalet.


    Mercedes gibi bir üretici teslimat öncesinde aracın kalite kontrolünü yapmıyor mu? Bildiğin iç mekanda gözle görünür şekilde kocaman bir hata var. Birbirinden farklı kapı döşemesi var. Gözle görünmeyen bir yerinde olsa bile Mercedes gibi premium bir üreticinin bu kadar büyük hata yapmaması lazım.


    Dikkatten kaçmış falan da denemez yani bu araçlar üretimden sonra içinden dışına didik didik ediliyor. Boyasında nokta kadar bir hata dahi olsa o araç hatalı üretim kabul edilip satışa sunulmuyor. Aracı bildiğin lazerle tarıyorlar. Ama sen kalk kocaman döşemeyi farklı renkte üret bir de bunu gözden kaçır ve müşteriye teslim et.


    Bildiğin ayıplı mal. Mercedes ve Koluman müşterinin mağduriyetini gidermeli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 29 Mart 2022; 22:38:39 >
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Mengerler rezaleti benim attığım Ekşi Sözlük linkindeki "başka" bir rezalet hocam. Konuyu açan arkadaşın bayisi Koluman. Mercedes hudutlar TR olunca rezalet konusunda bayi farkı gözetmiyor gerçi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Karıştırmışım teşekkür ederim uyarı için. Yeni bir gün yeni bir Mercedes Rezaleti (Ekşi Sözlükten) 

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Duzeltelim demisler iste. Bir dosemenin rengi farkli diye arac mi degistirilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aracın arkasında durmuşlar parçayı değiştirelim demişler de araç sahibi biraz mal galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş başta inanmamalarına bozulmuş. Açıkcası benim başıma gelse bana da "sanki ben yapmışım gibi" konuşsalardı oradan tartışmadan çıkar davayı açardım. Adamın işi gücü yok döşemeyi mi değiştirecek? Olmayacak bir olay değil ama yaklaşım oldukça yanlış..

  • Bu hatayı başka marka yapsa hak verirdim yorum yapanlara ama Mercedes bu abi.


    Mercedes sahiplerinin araba bakış açısını bilemezsiniz, yıldız aşkı diye bir tabir var, bu büyük kusuru sindirememesini anlayabiliyorum.


    Bu arada markası ne olursa olsun kesinlikle sıfır ve 2.elde 2020 - 2022 modeller alınmamalı, pandemi, tedarik zincirindeki sıkıntılar ve çip krizi sebebiyle araçları kontrolsüz + özensiz yaptıklarını düşünüyorum.

  • yıldız aşkı 25 yıl önceki mercedes'ler içindi. hepsi overengineering doktrini ile üretildi. şimdi mühendisler nasıl daha ucuza üretirim diye çalışıyorlar.


    araç nakliye sırasında kazalı vs değil ise montaj hattında münferit olaydır hatalı parça takılmış. döşeme değişir kimse fark etmez değiştiğini.


    ben olsam döşeme değişimini kabul eder 1 bakımı bedavaya yaptırmaya çalışırdım. konu kapanırdı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    yıldız aşkı 25 yıl önceki mercedes'ler içindi. hepsi overengineering doktrini ile üretildi. şimdi mühendisler nasıl daha ucuza üretirim diye çalışıyorlar.


    araç nakliye sırasında kazalı vs değil ise montaj hattında münferit olaydır hatalı parça takılmış. döşeme değişir kimse fark etmez değiştiğini.


    ben olsam döşeme değişimini kabul eder 1 bakımı bedavaya yaptırmaya çalışırdım. konu kapanırdı.

    Haklısınız hocam Bruno reis dahil öncesi efsaneydi zaten, şimdikiler de o ışık yok ama işte babadan deden gelen bir sevgi, Mercedes'in yeri her zaman farklıdır.


    Parayı sonradan görme değilse şayet Mercedes'in dünyadaki genel kitlesi ince detaylara önem veren, mükemmeliyetçi , kendini güvende hissetme ihtiyacı duyan insanlar.


    Siz Fiat sahibi kafasıyla düşünmüşsünüz bir Fiat sahibi olarak, gerçi dünya malı çok da önem vermemek gerekiyor ama karaktere de hakim olunamayan yerler oluyor.


    Kimine göre bir döşeme değişimi, kimine göre de Mercedes bu hatayı nasıl yapar, o trimi sökerken zarar verirler mi , deri tonu tutar mı , parçaların kodları var bu tutacak mı vs vs yani kaygılar aslında olayı çıkmaza götürüyor Yeni bir gün yeni bir Mercedes Rezaleti (Ekşi Sözlükten) 





  • şu linkte, mengerler mercedes' ten 88.500 euro' ya E SERİ araba alıp; mevcut durumda yıllardır arabasız kalan tüketici konusu! davaları kazanmasına rağmen, süründürüyorlar. insaf... seneler sonra geri ödeme olarak o günün kurundan komik rakamlar teklif edildiği gibi, adama bir de yüzünü görmediği aracı için sürekli cezalar, vergi borçları ...


    https://eksisozluk.com/bursa-mengerler-mercedes-rezaleti--7221546


    bir de şu linkte:


    ayılıplı ikinci el aracı (baya da ayıplı anlatılana göre) sözlü beyanlar ile yediren aynı mercedes;

    https://eksisozluk.com/mengerler-ve-mercedes-ile-yasadigim-kotu-tecrube--5434020


    daha çok konu var. yazık. mercedes türkiye de oturup düşünmeli. basit konular değil, bir mal ayıplıysa ayıplıdır. almanya ile yazışırsın, biraz kardan zararı göze alırsın, bir şekilde müşterini memnun edersin. rezalet. bayi seçimi önemli. garantili otomobilde mercedes yaklaşımı buysa, garantisiz alıp geçelim. servisleri de kendi araçlarına ayırırlar artık ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 30 Mart 2022; 17:38:58 >




  • Arabamın tekerleğine taş değdi. Tekerleğin orijinalliği bozuldu. Değiştirin! Hayır durun! arabayı değiştirin!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaygerya -- 30 Mart 2022; 14:38:24 >
  • Kalsiyum 17 kullanıcısına yanıt
    Dün üstte paylaştım hocam aynısını ama pek dikkat eden olmamış sanırım. Skandalların kralı denilebilecek, hukuk sisteminin ağır sıvadığı ve Mercedes'e gücü yetmeyen yargı organlarının halini gözler önüne seren bir trajedi resmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne boş yapmış adam da ya. Düzeltelim demişler işte ne araç değişikliği yahu ? İyice cılkı çıktı bunun da

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şu bizim milletin, bir mal aldığı zaman mal aldığı işletmeyi satın aldığını düşünen kafası yok mu !


    Adamlar düzeltelim demiş. Plastik parça sökülüp takılsa ne olur.


    Clio aldık. Start stop arızası çıktı. Kronikmiş. Ne diyeceğiz aracı al yenisini ver mi ! Bu nasıl kafa ? Götürdük değişmesi gereken parçaları değiştirdiler şıkır şıkır çalışıyor.


    Esnaflık ticaret bu zihniyette çok insan olduğu için zor bu ülkede.


    Bu kafa yüzünden insanlar ticaretten soğuyorlar parayı bankada kriptoda borsada tutuyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 30 Mart 2022; 16:57:22 >
  • Araç sahibi çirkefe yatmış bildiğin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.