Şimdi Ara

Yurtdışında müşteri memnuniyeti boyutu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba , bugün size yurtdışında olan bir firma ile yaşadığım beni ülkemiz koşullarına göre oldukça şaşırtan bir teknik servis görüşmesinden bahsedeceğim.

    Bundan yaklaşık 2,5 ay önce Türkiye'den Mediamrkt firmasından Steelseries Sensei marka ve modelinde bir mouse aldım. Bir süre kullandım sonrasında sayfayı aşağı yukarı çektiğimiz mouse tekerleğinden bazen azda olsa sesler gelmeye başladı mouse'un çalışmasında vs.. hiç bir aksama yaratmıyor tabii ki bu ses. Sadece beni bazen rahatsız ediyordu o kadar. İlk önce mediamrkt firmasını aradım bu durumla ilgili kendileri bana kutusunda bir garanti kağıdı vardır getiren firmayı arayın siz dediler. Sonrasında bende öyle yapmak yerine direk Danimarka'da bulanan firma merkezine yazmaya karar verdim , destek bölümünden kendilerine yazdım durumu izah edip çektiğim kısa bir videoyuda ekte verdim. Bana cevap olarak mouse'u bize gönderin ilgili birimimiz kontrollerde bulusun tamir edip veya yenisi ile değiştirip sorununuzu giderelim dediler. Bende araştırdım Danimarka'ya ne kadar kargo ücreti veririm diye 40 Euro gibi bir ücret çıktı. Tekrardan yazdım ve 40 euro tuttuğunu zaten mouse fiyatının 95 euro civarında olduğunu söyledim ve başka bir çözüm yolu olup olmadığını sordum.

    Bana bizim orada distribütörümüz var onlarla görüşün diyebilirlerdi , aldığınız yere götürün diyebilirlerdi ya da siz bize ürünü göndermeden yapabileceğimiz hiç birşey yok ürünü incelememiz gerekli diyebilirlerdi fakat onun yerine bana gelen cevap ise probleminiz bir sonraki seviyeye taşınmıştır 1 2 iş günü içerisinde değişim ürününüz kargoya verilecek ve verildiği anda size bilgi verilecek dediler. Bugün itibarı ile ise şu mail geldi ;

    We have confirmed that your replacement product has been shipped! Here are a few things of note for your records and your ticket: xxxxx

    *Note: The shipment may have not been released from the courier yet so it may not show any progress, but the tracking number is definitely correct and will update once the courier processes the shipment

    The product that has been sent to you is: Mice :: Sensei :: [62150] --- Sensei


    Herhangi bir parça vs.. değil direk mouse'un kendisinden göndermişler eskiside bende kalıyor çalıştığı halde , Türkiye'de böyle birşey görebileceğimi hiç tahmin etmiyorum daha öncede yaşadığım teknik servislik durumlarda görmedim zaten. Yapan bir firma varsa eğer helal olsun ama sanmıyorum. Kendilerine kargo 40 euro tutıuyor dedim fakat hiç bir kanıt göstermedim mouse'ta fonksiyonel bir sorun yoktu çok hafif bir ses çıkıyordu tekerlekten o da bazen ama ona rağmen yenisini göndermeleri bir sözüme bakarak beni çok etkiledi. Birde mail devamında eğer hala memnun değilseniz lütfen bizimle irtibat kurun gerekli olanları yapalım diyorlar. :D :D


    Umarım bizim ülkemizdede işler bu hale gelir ileride...







  • Bende Almanyadayım Bendede Banka 7 euro bana gelmeyen kart ıcın para aldmak ıstedı vermem hakınız yok dedım yoksa kartı vermeyız dedı Akabınde bıde yenı kart ıcın 19 euro para ıstedıler para mara yok dedım kartımı vereceksınız dedım gıt ıstedıgıne sıkayet etsın vermıyoruz dedıler Coka sagıllıklar Umursamazlar c&a dan ceket aldım eve geldım yırtık gıttım degısmeye Kusura bakmayın bakıpta alsaydınız denıldı sıkayet edecegım dedım eDIYORSANIZ EDIN DENILDI8 VE DAHA YAZAMAYACAGIM bINLERCE sEY VAR
  • sen yazma zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IstanbulDH

    Merhaba , bugün size yurtdışında olan bir firma ile yaşadığım beni ülkemiz koşullarına göre oldukça şaşırtan bir teknik servis görüşmesinden bahsedeceğim.

    Bundan yaklaşık 2,5 ay önce Türkiye'den Mediamrkt firmasından Steelseries Sensei marka ve modelinde bir mouse aldım. Bir süre kullandım sonrasında sayfayı aşağı yukarı çektiğimiz mouse tekerleğinden bazen azda olsa sesler gelmeye başladı mouse'un çalışmasında vs.. hiç bir aksama yaratmıyor tabii ki bu ses. Sadece beni bazen rahatsız ediyordu o kadar. İlk önce mediamrkt firmasını aradım bu durumla ilgili kendileri bana kutusunda bir garanti kağıdı vardır getiren firmayı arayın siz dediler. Sonrasında bende öyle yapmak yerine direk Danimarka'da bulanan firma merkezine yazmaya karar verdim , destek bölümünden kendilerine yazdım durumu izah edip çektiğim kısa bir videoyuda ekte verdim. Bana cevap olarak mouse'u bize gönderin ilgili birimimiz kontrollerde bulusun tamir edip veya yenisi ile değiştirip sorununuzu giderelim dediler. Bende araştırdım Danimarka'ya ne kadar kargo ücreti veririm diye 40 Euro gibi bir ücret çıktı. Tekrardan yazdım ve 40 euro tuttuğunu zaten mouse fiyatının 95 euro civarında olduğunu söyledim ve başka bir çözüm yolu olup olmadığını sordum.

    Bana bizim orada distribütörümüz var onlarla görüşün diyebilirlerdi , aldığınız yere götürün diyebilirlerdi ya da siz bize ürünü göndermeden yapabileceğimiz hiç birşey yok ürünü incelememiz gerekli diyebilirlerdi fakat onun yerine bana gelen cevap ise probleminiz bir sonraki seviyeye taşınmıştır 1 2 iş günü içerisinde değişim ürününüz kargoya verilecek ve verildiği anda size bilgi verilecek dediler. Bugün itibarı ile ise şu mail geldi ;

    We have confirmed that your replacement product has been shipped! Here are a few things of note for your records and your ticket: xxxxx

    *Note: The shipment may have not been released from the courier yet so it may not show any progress, but the tracking number is definitely correct and will update once the courier processes the shipment

    The product that has been sent to you is: Mice :: Sensei :: [62150] --- Sensei


    Herhangi bir parça vs.. değil direk mouse'un kendisinden göndermişler eskiside bende kalıyor çalıştığı halde , Türkiye'de böyle birşey görebileceğimi hiç tahmin etmiyorum daha öncede yaşadığım teknik servislik durumlarda görmedim zaten. Yapan bir firma varsa eğer helal olsun ama sanmıyorum. Kendilerine kargo 40 euro tutıuyor dedim fakat hiç bir kanıt göstermedim mouse'ta fonksiyonel bir sorun yoktu çok hafif bir ses çıkıyordu tekerlekten o da bazen ama ona rağmen yenisini göndermeleri bir sözüme bakarak beni çok etkiledi. Birde mail devamında eğer hala memnun değilseniz lütfen bizimle irtibat kurun gerekli olanları yapalım diyorlar. :D :D


    Umarım bizim ülkemizdede işler bu hale gelir ileride...

    1 telefona ctırmak ıstedım hazıranın 2 sıne gun verdıler 1 ay once Aradım telekomu dedı kusura bakmayın olmaz dedım cok yasavsınız dedı sıstem oyle baska alternatıflere bakın denıldı Yattın kalkında ttnete dua edın

    eplus kırsal allanların hıc bırınde cekmıor turkıyede barabr bagırıyonuzya cekmıor dıye ben sayfayı acana kadar 3 dakka gecıor ya merkezde olacan yada cıldırıcan sadece arama yaparsın Hatta frandsadakı saldırı olayında telefonla ulasılamadaıgı ıcın sorun olmus gec haber verılmıs Musterı memnunıyetı 0




  • Çok bekleriz .
    adidas a gönderdiğim her ayakkabı kullanıcı hatası olarak geri geldi. Tüketici hakları ile para iadesi almıştım ama ne kadar uğraştırıcı bilirsiniz
  • Geldikten 1-2 gün sonra bu da bozuldu de, gelen 0 fareleri satarız hemen.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.