Şimdi Ara

YURTİÇİ Kargo Asla Bulaşmayın

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
3.145
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben Ayakkabı firması sahibiyim ve internet üzerinden satış da yapıyorum. Müşterime kargo ile ayakkabı yolladım, müşterim Aydın Merkez de oturuyor. Arkadaş tam 10 gün oldu ve kargom müşteriye gitmiyor arıyorum şubeyi açan yok, müşteri temsilcisi hep aynı lafları robot gibi tekrarlıyor neymiş efendim kargonun o mahalleye dağıtım günü oluyormuş arkadaşlar kargo şubesi müşterime 10 dk lık yol uzaklığında ama gitmiyorlar. Müşteri memnuniyetim düşüyor bu sorumsuz firma tarafından her yere de şikayet ettim. Kurumsallıktan uzak tamamen lakayt bir firma tek dertleri para para para.
    YURTİÇİ Kargo Asla Bulaşmayın

    Siz siz olun sakın ama sakın yurtiçi kargo ile iş yapmayın eğer yaparsanız her türlü rezillik çekersiniz isterseniz araştırın ama ben peşin peşin söylüyorum sakın bulaşmayın yoksa çok pişman olursunuz.







  • Maalesef al birini vur ötekine. Bir şehirde Yurt içi en iyisi iken diğer şehirde Aras, Mng vs. daha iyi olabiliyor. Yani tek bir kargo şirketi ile tam bir müşteri memnuniyeti sağlanamıyor. İmkan varsa birden fazla kargo şirketi ile anlaşma yapıp kargoyu müşteri tercihine bırakmak en iyi çözüm olsa gerek. Mesela bizim burada da en iyisi ups ve yurt içi, gün sektirmiyorlar. Mesela Aras kargo burada çok kötü. Aras kargo ile gönderim yapan yerlerden alışveriş yapmıyorum, yapıyorsam da kargoyu şubeden teslim almayı göze alıyorum en baştan.
  • Hocam öncelikle gçmiş olsun ama yurt içi kargo ile satış yapmamalısınız. ben her şehirde mmuhakkak sıkıntı yaşadım. şehre özel skıntı değil tamamen kendilerinden kaynaklı. çözüm desen sıfır. kargonuzu değiştirin hemen bence. ptt bile bunlardan iyidir.
  • Maalesef al birini vur ötekine. Bir şehirde Yurt içi en iyisi iken diğer şehirde Aras, Mng vs. daha iyi olabiliyor. Yani tek bir kargo şirketi ile tam bir müşteri memnuniyeti sağlanamıyor. İmkan varsa birden fazla kargo şirketi ile anlaşma yapıp kargoyu müşteri tercihine bırakmak en iyi çözüm olsa gerek. Mesela bizim burada da en iyisi ups ve yurt içi, gün sektirmiyorlar. Mesela Aras kargo burada çok kötü. Aras kargo ile gönderim yapan yerlerden alışveriş yapmıyorum, yapıyorsam da kargoyu şubeden teslim almayı göze alıyorum en baştan.
  • Tamamen şube kaynaklı. Kimi şubeler taşeron. kimi şubeler direk yurtiçi kargoya bağlı. sorunlu olanlarda taşeron. Ben hem işyerime hem ev adresime aldığım yurtiçi kargoların hiçbirinde sorun yaşamadım. İşyerine günde birçok kez geldikleri için kargo şubeye öğleden sonra gelse de aynı gün teslim ediyorlar. Ev adresim olan şubeye de öğlenden sonra ulaşırsa şansıma bazen aynı gün, olmazsa ertesi gün kesinlikle teslim ediyorlar. Ha ama bundan 2 sene önce işyerimizdeki şubede çok sorunluydu. Sonra baktım herşey yoluna girdi. personel aynıydı. gelen arkadaşa sordum ne oldu da böyle düzeldiniz diye. Biz hada önce taşerona bağlıydık. az personel-az maaş-çok-iş-çok fazla mesai mnatığıyl bu kadar oluyordu dedi. sonra merkeze bağlandık. şartlar iyileşti personel arttı. mesai saatleri ve maaşlar düzeldi dedi. doğal olarak da işler düzeldi.
  • Yurtiçi kargo pişmanlıktır.
  • Şubeden şubeye fark ediyor.

    Benim şube çok iyi çalışıyor mutlaka telefon ediyor, telefonlarını açıyor.

    Arada hal hatır soruyor, hoş beşimiz var açıkçası kendileriyle. Ancak evet bazı şubeler de adamı çileden çıkarıyor.

    Geçmiş olsun.
  • Tamamen şube kaynaklı olduğuna ben de katılıyorum. Antalya'da gelen ürünler bir hafta şubede bekliyordu yine dağıtıma çıkmıyordu gidip ben almak zorunda kalıyordum. Bursa'da olduğum şube ise gerçekten çok iyi, gün sekmiyor hatta çok yoğun oldukları zamanlar pazar günü bile dağıtım yapıyorlar. Kurye de sık sık geldiği için sağolsun kedi kumlarını mamalarını bile yukarı kadar çıkarıyor, burdaki diğer kargolarda ise durumlar oldukça sıkıntılı olabiliyor. Keşke her şubeye ve kargoya belirli standartlar gelse de kimse sıkıntı yaşamasa...
  • Gec teslim neysede basima gelen olayi anlatayim ;

    Bardak gelicekti yurtici ile satin aldigim firma özenle baloncuklara sarmasina rağmen bunlar kirmislar.Paketimi acip kiriklari temizleyip geri kapatmislar ve teslim etmeye çıkmışlar.Teslimat adresinde ben yoktum abim vardi ona imzalatmaya calismislar.Kendisi ben imzalamam deyince imzasiz teslim edip takip sorgusuna benim aldigimi girmişler.

    Kargonun geldiğini görünce hemen actim.Ürünler eksikti.Cam kiriklarini görünce şüphelendim.Aradim kargo şubesini sordum 'kırık vardi paketi acip temizledik'.Kim kırdı bilmiyoruz.Bir önceki teslimat yerine suçu atıyor.Dedimki böyle bi durum varsa niye beni aramadiniz belki teslimini istemeyecektim?

    Kargoyu iade edeceğim , tutanak tutulacak bana diyorki teslim alan senmiydin.Yahu ben imza felan atmadim goster kayitlari diyince iyice gerildik.1 saat tartisip öyle iade edebildim.

    Ben niye zarara gireyim ki? Satıcı x firma , bunlarda lojistik firmasi eee zarar musteriye yok ya!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cokbaska -- 24 Mart 2017; 11:38:47 >




  • Gerçekten çok sıkıntıymış dediklerinizi tek tek okudum eğer cidden taşeron şeklinde ise çok sıkıntı olur benim için tam 2 hafta oldu hala kargo teslim edilmedi hayatımda böyle bir şeye ilk defa şahit oluyorum. Müşterime de mahcubum. Gerçekten bu konuyu açmamın sebebi yurtiçi kargodan kargo alacak kişilerin en azından bir daha düşünmesi gerektiğini belirtmekti.
  • keşke tüm satıcılar böyle sıkıntı çekmeden önce uyanıp başka firmayla anlaşsa
    n11 ve gg. da özellikle rica ediyorum ,başka firmayla gönderin diye
    yok illa yurtiçiyle göndereceğiz diyorlar

    ben artık uğraşmayı bıraktım ,kargoyu zamanında getirirlerse alıyorum ,getirmezlerse almayıp iade ediyorum
    arkadaş bu kargoyla göndermek sanki şart mı ?

    hepsinden kötüsü şubeler telefonları açmıyor ,böyle bir şey var mı arkadaş
  • pişmanlıktır yurtiçi tercihinde kesinlikle bulunmuyorum 1 lira fazla veriyorum alternatifi seçiyorum
  • Holding Yurtiçi Kargo'yu kendi haline bırakmış.
    Müşteri Hizmetlerine yapılan şikayetler de fayda etmiyor.
    Sanayi Bakanlığına şikayet edin.
  • İşim gereği tek kargo firmasıyla gönderi yaparım ama geri dönüşler farklı farklı bütün kargo firmalarıyla olur. Gönderdiğimiz kargolara anlaşmamız var lütfen şu şu kargo firması ile geri dönüş yapın diye not düşeriz. Tabi herkes kafasına göre farklı kargo firmalarıyla gönderir. Gönderilerimizdeki notu "yurtiçi kargo hariç ne ile gönderirseniz gönderin" diyecek hale getirdiler insanı. Bu kadar söyleyim siz anlayın artık.
  • her kargo problem. 12 gün önce hb dan adore ürün aldım. kargoya verildi aras ile. 12 gündür kargo kayıp. kaç kere aras ı aradım tok yok. kimsenin birbirinden haberi yok. hala berkliyorum kargo ortalıkta kimse bilmiyor nerde olduğunu
  • Özellikle Aydın daki Yurtiçi tam dayaklık.
    Bekliyorum bekliyorum gelmiyor, gidip ben alayım diyorum. Şubeye gidiyorum, bu sefer diyorlar ki sizin kargonuzu veremeyiz çünkü araçta. Abicim hasta mısınız nesiniz diyorum ya, gülüyor pişkin pişkin, hocam haklısın valla ama şu kadar kargo var da şu kadarpersonel eksiğimiz var da bilmem ne.
    Harbiden Aydın'da çok ciddi personel eksikleri var. Hepsiburada aras'la gönderim yapmaya başladı da kurtuldum valla.
  • Yurtiçi kargo mesaj attı

    YURTİÇİ Kargo Asla Bulaşmayın

    28'i teslimi olan kargoyu 29'unda 28. tahmini teslimidir diye mesaj atıyor. 2-3 gün geriden geliyor sistemleri.

    Ayrıca mng kargo ile de sorun yaşadım. n11den aldığım mağazadan ürünü eve getirmediklerini söylediler günlerce satıcıyla konuştum sipariş tarihinden 8 gün sonra teslim alabildim. Adam bildiğin keyiften eve getirmiyor kargoyu şubeye gel al diyor hem de kargo parasını ben ödeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kustumize -- 29 Mart 2017; 20:51:29 >




  • Kustumize K kullanıcısına yanıt
    Merhaba Kustumize,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: life01


    pişmanlıktır yurtiçi tercihinde kesinlikle bulunmuyorum 1 lira fazla veriyorum alternatifi seçiyorum

    aynen hocam, ne kapıma gelsinler yüzlerini göreyim, ne şubesine gideyim
  • şube mube değil artık, kurumsal olarak dibe vurdular
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Hallettik meseleyi eyv
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.