Şimdi Ara

0.9 clio'nun baş döndürücü performansı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
10.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu motor 2013 yılında pek satılmamıştı insanımız cahil olduğu için ama 2019 yılında insanımız taş devri kafasından yavaş yavaş kurtulup daha akıllıca tercihler yapmaya başladı. 1.4-1.6 tüplüler yokuşta sağ şeride geçip can çekişirken 0.9 2000-2200 devirin üstünde her türlü tırmanıyor. performans ekonomi hepsi bir arada. sağ ayağının altında güç olduğunu bilmek insana güven veriyor.



  • Yorumlara bak arkadaş, 1.6 2.0. Ulan herhalde 1.6 1.4 daha güçlü onu herkes biliyor fakat adam zaten pahalı bir piyasada 0.9'un aslında tercih edilebilir bir avantaj olduğunundan bahsetmiş. Daha önce de söylendiğinde millet çekmiyor korkusu ile araca yaklaşamamıştı adamda çekiyor merak etmeyin demiş.

    Yokuş için yorumlarda ayrı bir komedi. Aracın yük altında ki çekim gücünü anlatmak için en ideal örnek olduğunda söyleniyor.

    Tüplü ile kıyaslıyor çünkü tüp kullanan adam ekonomik olduğu için kulanıyor, bak daha ekonomik ve güçlü bir motor var demek için kıyaslama yapılmış. Yoksa tüple marsa gitme arzusu kurmuyor kimse.

    Adamlar her gün 2bin 3bin motorlarla rally yapıyorlar sanki de gelmiş birde yorum yapmışlar. Okuduğunuzu anlamak için beyninizi kullanın, götünüzü değil.
  • Şuan 0.9 un tercih ediliyor olmasi bence insanimizin akillandigini degil fakirlestigini gosteriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gireyim bi teknik özelliklerine bakayım dedim, 0-100 13 saniye, maksimum hız 178...


    Beygiri çift haneli olan araca baş döndürücü demek

    Aslında bunlar hep ekonomik durumumuzun bi sonucu.
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    1.2 75 beygir tercih edilirken zengin miydik? o anlama mı çıkıyor bu cümle.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Boyun kiran lakapli 1.2 motor i20 yi unutmayalim hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    baş döndürücülüğü kendi çapında yoksa yarış arabası değil. gerektiğinde pedal senin isteğine yanıt verebiliyor mu o önemli. yoksa 0-100 yapacak halimiz yok.
  • Nedir bizim insanımızdaki bu yokuş tırmanma arzusu?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_atr

    Boyun kiran lakapli 1.2 motor i20 yi unutmayalim hocam
    O da var tabi
  • O kadar da abartılacak birşey yok. Atmosferik 1.4 gibi gidiyor. 1.6 ile karşılaştırılamaz. Belki 1.6 doğan şahinden iyidir ama, geri kalan hiç bir 1.6 dan performans olarak iyi olacağını zannetmiyorum. Aracım verilerine baktığında zaten 1.4 atmosferik arabayla benzer güç üretiyor. 90 beygir 140nm tork. Gücü alt devirlerde verdiği için daha iyi gidiyormuş hissettiriyor ama performanslı kullanımda başa başa giderler.

    Ekonomi olarak da atmosferikler bu motorun yanına yaklaşamaz. Gerçekten çok az yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gramatik

    baş döndürücülüğü kendi çapında yoksa yarış arabası değil. gerektiğinde pedal senin isteğine yanıt verebiliyor mu o önemli. yoksa 0-100 yapacak halimiz yok.
    Pedalın cevap kapasitesi yazdığım verilerle orantılı olur zaten.
  • Gramatik kullanıcısına yanıt
    Renault ozelinde konusuyorsak 0.9 ilk ciktiginda insanlarin on yargilari vardi o konuda hem fikiriz. Suan cok satmasinin nedeni fiyatinin makul olmasi ile ilgili. benzin fiyatlari otv mtv vs etkenler olmasa 2.0 turbonun altinda araclara bakan olmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • en mantıklısı 1.2 alıp lpg taktırmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    en mantıklısı 1.2 alıp lpg taktırmak.
    Hocam bende bunu merak ediyorum.

    1.2 mi? 0.9 tce mi?

    İkiside LPG uyumlu. Bende sportourer düşünüyorum.

    1.2 özellikle yokuşlarda gitmiyor diyorlar ama?

    İki motoruda kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: timsahhh

    Hocam bende bunu merak ediyorum.

    1.2 mi? 0.9 tce mi?

    İkiside LPG uyumlu. Bende sportourer düşünüyorum.

    1.2 özellikle yokuşlarda gitmiyor diyorlar ama?

    İki motoruda kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi?

    Alıntıları Göster
    0.9 tercih edilir kesinlikle

    1.2 atmosferik, 0.9 turboya göre net hantal kalıyor, ikisi de lpg uyumlu zaten. Sakin kullanımda 0.9 daha az yakıyor, 1.2 almak için hiçbir sebep yok açıkçası, tabi fiyatları ne durumda o da önemli.




  • Simdi girip teknik özelliklerine baktım. 135 torku var. Zaten 1.6 arabalarda en az 140 tork var. Aradaki tek fark, atmosferik olanin 4 binde yaptığını bunun 2 binde yapması. Öyle abartmaya falam gerek yok. Aklima gelmişken başdöndürücü dediginiz performans, 15 yıl once uretilmis atmosferik 1.3 colt'tan bile daha kötü :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SayınOzi kullanıcısına yanıt
    135 nm eski hali sonradan 140 yaptılar
  • Cahillikten değil, artık iyice fakirleştiğimiz için, zorunda olduğumuz için alıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Glukhovsky kullanıcısına yanıt
    avrupada da satılıyor aynı motorlar. a3'ü 1.0 turbo ile satıyorlar. fakirlik değil downsizing.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gramatik -- 12 Aralık 2019; 23:7:52 >
  • mustafa_atr kullanıcısına yanıt
    Kahkaha attım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.