Şimdi Ara

1.4 tsi 122 hp golf bir depyla kaç km gidiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
36.809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kullanan arkadaşlar yazsın lütfen bir depoyla kaç km gidiyorusnuz şehiriçinde

    birde ben günlük ortalama 70 km civarı yok yapıorum 1.4 tsi yoksa 1.6 tdi mı benim iiçin daha ekonomik olur



  • Benim gibi 70 km icin gunde 2-2.5 saat harciyorsaniz tercihiniz dizel olmali bence. Ama yarim saatte bu yolu aliyorsaniz ben olsam 1.4 TSI alirim. Yani bu yaptiginiz KM'den cok maaruz kaldiginiz trafikle ilgili. Birde cok ekstrem durumlar haric dizel yakit tuketimi olarak hep daha uygun olacaktir zaten. Ama bu arabalari satin alirken daha fazla para veriyorsunuz dogal olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Benim gibi 70 km icin gunde 2-2.5 saat harciyorsaniz tercihiniz dizel olmali bence. Ama yarim saatte bu yolu aliyorsaniz ben olsam 1.4 TSI alirim. Yani bu yaptiginiz KM'den cok maaruz kaldiginiz trafikle ilgili. Birde cok ekstrem durumlar haric dizel yakit tuketimi olarak hep daha uygun olacaktir zaten. Ama bu arabalari satin alirken daha fazla para veriyorsunuz dogal olarak.
    şu an dizel ve benzinli golf comfortline arasında yaklaşık 5 milyar fark var .yane bu aradaki farka değermi ekonomi açısından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    şu an dizel ve benzinli golf comfortline arasında yaklaşık 5 milyar fark var .yane bu aradaki farka değermi ekonomi açısından

    Alıntıları Göster
    1.4 TSI 122 HP yakıt tüketimi sakin kullanımda oldukça makul. Şehir içi yoğun kullanım düşünülmüyorsa dizel mantıklı değil bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    1.4 TSI 122 HP yakıt tüketimi sakin kullanımda oldukça makul. Şehir içi yoğun kullanım düşünülmüyorsa dizel mantıklı değil bence.

    Alıntıları Göster
    şehir içi 640-650 ş. ararı 120 ile 900 100 ile 1050 civarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    şehir içi 640-650 ş. ararı 120 ile 900 100 ile 1050 civarı.

    Alıntıları Göster
    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım

    kesinlikle şuan için 122 golf. Aslında polonun tasarımı çok güzel fakat donanım eksiği çok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım

    hep şehiriçi ve yoğun kullanacaksanız direk dizele yönelin ama normal kullanıcı iseniz ekonomi yapıcam diye sınıf düşürmeye gerek yok bence. birde polo parasına 0 km yada çok yakın dizel focus ta alabilirsiniz benim önceki aracım idi çok güzel araçtır . iyi günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım

    hep şehiriçi ve yoğun kullanacaksanız direk dizele yönelin ama normal kullanıcı iseniz ekonomi yapıcam diye sınıf düşürmeye gerek yok bence. birde polo parasına 0 km yada çok yakın dizel focus ta alabilirsiniz benim önceki aracım idi çok güzel araçtır . iyi günler...


    Sizin mevcut aracınızdaki tüketim durumunuz nedir acacaba, bence F/P acisindan ustun bir arac. Temiz 2. el sizin aracınızdan da uygun olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım

    hep şehiriçi ve yoğun kullanacaksanız direk dizele yönelin ama normal kullanıcı iseniz ekonomi yapıcam diye sınıf düşürmeye gerek yok bence. birde polo parasına 0 km yada çok yakın dizel focus ta alabilirsiniz benim önceki aracım idi çok güzel araçtır . iyi günler...


    Sizin mevcut aracınızdaki tüketim durumunuz nedir acacaba, bence F/P acisindan ustun bir arac. Temiz 2. el sizin aracınızdan da uygun olabilir.

    Alıntıları Göster
    hocam ben su an 2005 skoda fabia 1.4 101 bg kullanıyorum fabrıka verılerıne gore arac 9 lıtre yakıyor 100 km de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım

    hep şehiriçi ve yoğun kullanacaksanız direk dizele yönelin ama normal kullanıcı iseniz ekonomi yapıcam diye sınıf düşürmeye gerek yok bence. birde polo parasına 0 km yada çok yakın dizel focus ta alabilirsiniz benim önceki aracım idi çok güzel araçtır . iyi günler...


    Sizin mevcut aracınızdaki tüketim durumunuz nedir acacaba, bence F/P acisindan ustun bir arac. Temiz 2. el sizin aracınızdan da uygun olabilir.

    ben yukarıda belirtmiştim zaten yakıt durumunu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım

    hep şehiriçi ve yoğun kullanacaksanız direk dizele yönelin ama normal kullanıcı iseniz ekonomi yapıcam diye sınıf düşürmeye gerek yok bence. birde polo parasına 0 km yada çok yakın dizel focus ta alabilirsiniz benim önceki aracım idi çok güzel araçtır . iyi günler...


    Sizin mevcut aracınızdaki tüketim durumunuz nedir acacaba, bence F/P acisindan ustun bir arac. Temiz 2. el sizin aracınızdan da uygun olabilir.

    ben yukarıda belirtmiştim zaten yakıt durumunu...


    O degerlerin tam ne oldugunu anliyamamistim golfun degerleri mi jettanin degerleri mi diye malum kasa farki var. Konu basliginin 1 depo ile ilgili oldugunun farkindayim ama depo kapasiteleri farkli olabilir jetta ve golfun toplam menzilden ziyade ortalama 100km basina tuketilen benzin miktarini ile karsilastirmak daha dogru olabilir sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkelleci -- 25 Şubat 2010; 14:53:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: arathorn

    logicman çok teşekkür ederim peki dizelmi benzinlimi sence ben şu an dizel polo ve benzinli 122 golf arasında kaldım

    hep şehiriçi ve yoğun kullanacaksanız direk dizele yönelin ama normal kullanıcı iseniz ekonomi yapıcam diye sınıf düşürmeye gerek yok bence. birde polo parasına 0 km yada çok yakın dizel focus ta alabilirsiniz benim önceki aracım idi çok güzel araçtır . iyi günler...


    Sizin mevcut aracınızdaki tüketim durumunuz nedir acacaba, bence F/P acisindan ustun bir arac. Temiz 2. el sizin aracınızdan da uygun olabilir.

    ben yukarıda belirtmiştim zaten yakıt durumunu...


    O degerlerin tam ne oldugunu anliyamamistim golfun degerleri mi jettanin degerleri mi diye malum kasa farki var. Konu basliginin 1 depo ile ilgili oldugunun farkindayim ama depo kapasiteleri farkli olabilir jetta ve golfun toplam menzilden ziyade ortalama 100km basina tuketilen benzin miktarini ile karsilastirmak daha dogru olabilir sanki.

    Alıntıları Göster
    Bende 2007 tsi dsg var 140 lık, bi depo benzinle 500 km görmüyo , iyi gidiyo kerata ama benzinden ocağıma incir ağacı dikti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Bende 2007 tsi dsg var 140 lık, bi depo benzinle 500 km görmüyo , iyi gidiyo kerata ama benzinden ocağıma incir ağacı dikti



    Off hocam cok kötü haber bu gözüm korktu, tsi dsg octavia alternatiflerim arasında suanda. 2007-2010 teknolojide fark varmıdır yada 140hp olması artırırmı tüketimi. Octavia 122hp. Sürüş tarzınız nasıl oda önemli tabi bu durumda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Bende 2007 tsi dsg var 140 lık, bi depo benzinle 500 km görmüyo , iyi gidiyo kerata ama benzinden ocağıma incir ağacı dikti



    Off hocam cok kötü haber bu gözüm korktu, tsi dsg octavia alternatiflerim arasında suanda. 2007-2010 teknolojide fark varmıdır yada 140hp olması artırırmı tüketimi. Octavia 122hp. Sürüş tarzınız nasıl oda önemli tabi bu durumda?

    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    Yakıt durumu çok göreceli bir kavramdır arkadaşım. Bende de 2008 TSİ DSG jetta var 140 lık bir depo ile 700 km gidiyorum.

    Ben 700 giderim diğeri 500 ü görmez, bir diğeri 900 km yapıyorum der. Bunda en önemli 3 faktör söz konusu olduğundan veriler sürekli değişir. Bu faktörler,

    Bir trafik ve yol durumu. (ş.içi, karma, ş.dışı bunların arasında %40 a varan tasarruf sağlarsınız, dolayısıyla kullandığınız güzergah önemlidir)
    İki Yol mesafesi (çok kısa bir yol giderseniz aracınız ne olursa olsun motor ısısı normal e ulaşana kadar yakar ki ne yakar)
    Üç Kullanım tarzınız, aracın yeterliliği ve hava şartları (Gaz pedalına davranışınız, frenleme de ani yada kontrollü kullanmanız, takip mesafesi, lastik havanızın durumu, aracınızdaki yük, periyodik bakımlar, havanın yağmurlu, güneşli, karlı ve rüzgarlı durumları.)

    Yukarıda sağdığım özellikler yüzünden 100 kişiye sorun ne yakar diye aracınız, neredeyse 50-60 farklı sonuç alırsınız.

    Aracınızın az yakmasını isterseniz aracı depara kaldırmayacaksınız. Eğer güç isterseniz gaza basmanızla depara kalkacak bu da hoşunuza gidecektir bastıkça da yakacaksınızdır. Eğer aracınızı yumuşak kullanırsanız inanın TSI şu andaki piyasada en ekonomik benzinli motordur. (122,140,160,170 olması aman aman fark yaratmaz) Eğer aracınızdan son hadde kadar da güç almak isterseniz inannın TSI kendi haciminde en kuvvetli, tepkisi en kısa ve en sessiz benzinli motordur.

    Şimdiden hayırlı olsun.




  • Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim arkadaşım.
    Ben şimdi birde kullananların görüşlerini alacağım bir konu yaratayım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    Selamlar,

    Yakıt durumu çok göreceli bir kavramdır arkadaşım. Bende de 2008 TSİ DSG jetta var 140 lık bir depo ile 700 km gidiyorum.

    Ben 700 giderim diğeri 500 ü görmez, bir diğeri 900 km yapıyorum der. Bunda en önemli 3 faktör söz konusu olduğundan veriler sürekli değişir. Bu faktörler,

    Bir trafik ve yol durumu. (ş.içi, karma, ş.dışı bunların arasında %40 a varan tasarruf sağlarsınız, dolayısıyla kullandığınız güzergah önemlidir)
    İki Yol mesafesi (çok kısa bir yol giderseniz aracınız ne olursa olsun motor ısısı normal e ulaşana kadar yakar ki ne yakar)
    Üç Kullanım tarzınız, aracın yeterliliği ve hava şartları (Gaz pedalına davranışınız, frenleme de ani yada kontrollü kullanmanız, takip mesafesi, lastik havanızın durumu, aracınızdaki yük, periyodik bakımlar, havanın yağmurlu, güneşli, karlı ve rüzgarlı durumları.)

    Yukarıda sağdığım özellikler yüzünden 100 kişiye sorun ne yakar diye aracınız, neredeyse 50-60 farklı sonuç alırsınız.

    Aracınızın az yakmasını isterseniz aracı depara kaldırmayacaksınız. Eğer güç isterseniz gaza basmanızla depara kalkacak bu da hoşunuza gidecektir bastıkça da yakacaksınızdır. Eğer aracınızı yumuşak kullanırsanız inanın TSI şu andaki piyasada en ekonomik benzinli motordur. (122,140,160,170 olması aman aman fark yaratmaz) Eğer aracınızdan son hadde kadar da güç almak isterseniz inannın TSI kendi haciminde en kuvvetli, tepkisi en kısa ve en sessiz benzinli motordur.

    Şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim arkadaşım.
    Ben şimdi birde kullananların görüşlerini alacağım bir konu yaratayım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    Selamlar,

    Yakıt durumu çok göreceli bir kavramdır arkadaşım. Bende de 2008 TSİ DSG jetta var 140 lık bir depo ile 700 km gidiyorum.

    Ben 700 giderim diğeri 500 ü görmez, bir diğeri 900 km yapıyorum der. Bunda en önemli 3 faktör söz konusu olduğundan veriler sürekli değişir. Bu faktörler,

    Bir trafik ve yol durumu. (ş.içi, karma, ş.dışı bunların arasında %40 a varan tasarruf sağlarsınız, dolayısıyla kullandığınız güzergah önemlidir)
    İki Yol mesafesi (çok kısa bir yol giderseniz aracınız ne olursa olsun motor ısısı normal e ulaşana kadar yakar ki ne yakar)
    Üç Kullanım tarzınız, aracın yeterliliği ve hava şartları (Gaz pedalına davranışınız, frenleme de ani yada kontrollü kullanmanız, takip mesafesi, lastik havanızın durumu, aracınızdaki yük, periyodik bakımlar, havanın yağmurlu, güneşli, karlı ve rüzgarlı durumları.)

    Yukarıda sağdığım özellikler yüzünden 100 kişiye sorun ne yakar diye aracınız, neredeyse 50-60 farklı sonuç alırsınız.

    Aracınızın az yakmasını isterseniz aracı depara kaldırmayacaksınız. Eğer güç isterseniz gaza basmanızla depara kalkacak bu da hoşunuza gidecektir bastıkça da yakacaksınızdır. Eğer aracınızı yumuşak kullanırsanız inanın TSI şu andaki piyasada en ekonomik benzinli motordur. (122,140,160,170 olması aman aman fark yaratmaz) Eğer aracınızdan son hadde kadar da güç almak isterseniz inannın TSI kendi haciminde en kuvvetli, tepkisi en kısa ve en sessiz benzinli motordur.

    Şimdiden hayırlı olsun.


    Alıntıları Göster
    Ben 2008 Astra dizel kullanıyorum, sürekli yokuş inip çıkıyorum avrupa yakasında dizel yakıtı bana pek dayanmıyor. bir depo ile 600km yapsam çok şükür diyeceğim. Nerdeee

    Merak ettiğim, tsi benzinli kullansam daha mı iyi yoksa dizel daha mı iyi? Yol durumu ile ilişkilendirirsek eğer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo -- 14 Mart 2010; 23:38:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Ben 2008 Astra dizel kullanıyorum, sürekli yokuş inip çıkıyorum avrupa yakasında dizel yakıtı bana pek dayanmıyor. bir depo ile 600km yapsam çok şükür diyeceğim. Nerdeee

    Merak ettiğim, tsi benzinli kullansam daha mı iyi yoksa dizel daha mı iyi? Yol durumu ile ilişkilendirirsek eğer.



    Aracınızın normal olduğunu kabul ederek, yüksek devirli kullanıyorsunuz sanırım. TSi bile alsanız, yüksek devirli kullandığınızda bir depo çok az km yapacaktır. Tsi motor az bastığında az yakan, çok bastığında çok kaçan bir motordur. Bu çok kaçan kısmında çok yakan da oluyor aynı zamanda.

    Eğer şehir içi trafikte ve yüksek devirli kullanacaksanız dizel almanız kaçınılmaz hele ki yılda 15 binden fazla km yapıyorsanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elrohir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Ben 2008 Astra dizel kullanıyorum, sürekli yokuş inip çıkıyorum avrupa yakasında dizel yakıtı bana pek dayanmıyor. bir depo ile 600km yapsam çok şükür diyeceğim. Nerdeee

    Merak ettiğim, tsi benzinli kullansam daha mı iyi yoksa dizel daha mı iyi? Yol durumu ile ilişkilendirirsek eğer.



    Aracınızın normal olduğunu kabul ederek, yüksek devirli kullanıyorsunuz sanırım. TSi bile alsanız, yüksek devirli kullandığınızda bir depo çok az km yapacaktır. Tsi motor az bastığında az yakan, çok bastığında çok kaçan bir motordur. Bu çok kaçan kısmında çok yakan da oluyor aynı zamanda.

    Eğer şehir içi trafikte ve yüksek devirli kullanacaksanız dizel almanız kaçınılmaz hele ki yılda 15 binden fazla km yapıyorsanız.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar okadar form'a baktım hiç rastlayamıyorum,bilen anlayan veyahutta iyi bir tamirci arkadaş varsa yardımcı olsun..şimdi bu dizel ile benzinli arasındaki fark yalnızca
    yakıt tüketimi mi? motor ömrü bakım durumu arıza verme durumu falan göze alındığında aradaki fark nedir? yardımcı olan varsa işi gücü rast gitsin, teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eerste

    arkadaşlar okadar form'a baktım hiç rastlayamıyorum,bilen anlayan veyahutta iyi bir tamirci arkadaş varsa yardımcı olsun..şimdi bu dizel ile benzinli arasındaki fark yalnızca
    yakıt tüketimi mi? motor ömrü bakım durumu arıza verme durumu falan göze alındığında aradaki fark nedir? yardımcı olan varsa işi gücü rast gitsin, teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Şehir içi en iyi ihtimalle 10lt/100km ortalaman olacak
    55lt benzine 240tl para vereceksin ve ancak 550km yol yapacaksın

    Benim tercihim her halukarda dizel motordan yana olur (ki 4 senedir yeni nesil dizel araç kullanıyorum şehir içi 6lt/100km ortalamam var)




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.