Şimdi Ara

1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
4
Favori
19.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millet kartal,tempra... incelemesi yaptığından bizimde bir katkımızın olması vesilesi ile sattığım ilk aracımın incelemesini huzurlarınızda paylaşıyorum

    Dışarıdan boyut itibariyle küçük görünse de içine oturduğunuzda sizi görüş açılarıyla oldukça iyi olan ferah bir mekan karşılıyor.Aracın özellikle yol ve arka görüş açısı çok iyi.Acemi ve bayanlar için ideal fakat kaput öne doğru eğim yaptığın acemiler park ederken,çıkarken mesafeyi ayarlamakta zorlanabilir.Arka koltuk 1.85 cm den uzunlar için uygun değil.

    Kısaca donanım ve model 1.4 RT ; Klima,hidrolik direksiyon,gösterge ışık ayarı,sis farı,elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar,arka cam sileceği,bel destekli sürücü koltuğu,elektrikli ön camlar,kızılötesi anahtar,merkezi kilit ve akü seviye göstergesi.

    Fazla uzatmadan gelelim resimlere...

     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]
     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]
     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]

    Farlarım çakma çin malı xenondu.Muayne sebebiyle çıkarttım,yerine normal sarı ampul taktım.Taktığım xenon olmamasına rağmen aradaki fark 2 kat daha net ve daha fazla aydınlatma

     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]

    İÇ MEKAN ;

    Malzeme kalitesi 10/9 sertlik orta seviyede ve araç 98 model olmasına rağmen ilk günkü gibi herhangi bir deforme,renk atma yok.Plastik kalitesi hakkında fikir edinebilmeniz amacıyla ilk resmi makro çektim.Buyrun yorumlar sizin
     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]
     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]
     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]
     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li] 1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]


    BAGAJ ;

    Toplam hacim değerini tam hatırlamıyorum ama tek kişilik bekar adamın pazar alışverişi için fazlasıyla yeterli.Yanılmıyorsam tüpsüz 280 litre olması lazım

     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]

    MOTOR ;

    1.4 sohc 8 valf tek nokta enjeksiyonlu Renault Energy ismiyle 80 beygirlik bir motora sahip.Performans olarak fazla beklentiye girmeyin.Şehir içi normal kullanımda gayet yeterli,fakat araçta 3-4 kişi olduğunda ve klimanız açıksa vay halinize. LPG de maksimum 140 km çıkabildim.

     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]

    SONUÇ ;

    Cebinizde 10-11 bin tl paranız varsa ve araç bakıyorsunuz hiç tereddüt etmeden tavsiye ederim.Araç işçilik kalitesi ve malzeme kalitesi olarak aynı fiyattaki emsallerinden peugeot 106,suzuki swift... kat kat üstün.Performansla işi olmayan,ayağımı yerden kessin gerisi boş diyenler için biçilmiş kaftan.Yakıt olarak LPG de km bazında yazın 23 kuruş,kışın 28-30 kuruş civarı tüketim sergiliyor.Fakat bazı parçaları özellikle akla gelmeyen saçma sapan parçalarını bulmak samanlıkta iğne aramak.Misal torpido kilidi ve benzin pompası.

    Çoğu parçası özellikle yürüyen aksam,motor R19 europa ve clio 2 ler ile uyumlu.Fakat iç mekan,ön konsol vb. bulmakta sıkıntı yaşayacağınız aşikar.Tabi parçaları zorlamadığınız sürece arıza vermez,harbiden kalite var Parça fiyatları ise gayet ekonomik.Baskı balata olsun,buji,aks,motorun diğer aksamları...kıt kanaat zor bulunan parçaları ise ateş pahası.

    Torpido kilidi : 120 TL Fransa'dan gelecekmiş.Forumdan tanıdığım Şafak abim olmasaydı torpidoyu çengelli iğne vasıtası ile kullanmaya devam edecektim
    Çıkma Benzin Pompası 250-300 TL,Çıkma Klima Beyni 350-400 TL....

    KRONİK SORUN ;

    Clio-1 lerde tek kronik sorun klima beyni,rezistansı arızasıdır.Röle yani fazladan düğme takılarak tek kademe en alt seviyede fan çalıştırılmasıyla sorun çözülüyor fakat orjinalin yerini tutmuyor.Almayı düşünen arkadaşlar klimayı panelden düğmeden çalışıp,çalışmadığını kontrol etsinler.Yoksa kışın soğuğunda ve yazın sıcağında iyi küfürler edersiniz

    + Ayrıca yüksek hızlarda hafif ve yerden yüksek olması sebebiyle araba yan rüzgarlardan fazlaca etkileniyor.Bunların dışında hiçbir kronik sorunu yok.

    Teknik Özellikler ;
    www.auto-data.net
    1990 Renault Clio I 1.4 i (80 Hp) | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=10434


    Son olarak Corsa abimizle yan yana çekilmiş resim ile kapanışı yapıyorum.İlk incelemem,eksiklerim olduğuysa affola iyi forumlar
     1998 Fransız Renault Clio Mk1 Detaylı İncelemesi [Bol Ss'li]





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 25 Temmuz 2013; 0:48:36 >







  • Güzel inceleme olmuş.Bu aralar forumda moda oldu Bu arada aracınız çok temiz ve diri duruyor.Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
  • Renault şu pedal takımlarını hangi fabrikaya kaç milyon tane ürettirdi acaba çok merak ediyorum. Özellikle gaz pedalı
  • Yıllar baya iyi davranmış araca yalnız
  • ben suziki swiftden iyi oldugunu tahmin etmemiştim.ilginç.

    bu arada 11 bin lirası olan arkadaşlar bence hiç uğraşmasınlar opel astra varken.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-acil-satilik-97-model-opel-astra-170.000-km-123858817/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atrix1212 -- 24 Temmuz 2013; 1:49:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxjokerxxx

    Güzel inceleme olmuş.Bu aralar forumda moda oldu Bu arada aracınız çok temiz ve diri duruyor.Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle

    Teşekkür ederim,şu an araç bende değil.Geçen ay satmak vesile oldu,şimdilik yayan takılıyoruz Yalnız satarken aracın anahtarını verip,arkadan adamın gitmesini izlerken birde ilk arabam...içimi öyle bir hüzün,öyle bir efkar kapladı ki anlatamam.Hani insanın çocuğu tezkereye,gurbete gider ya,o derece.Artık aramızda nasıl bir bağ kurduysak arabadan ziyade çocuğumdu

    Haftada 1 yıkar,temizliğini ve cilasını yapardım.Gerçekten diğer çoğu clio-1 lere göre temizdi.Araçta arka iç bagaj kapağındaki ufak bir yer dışında ne altında ne kaportada pas yoktu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yıllar baya iyi davranmış araca yalnız

    Öyle,ben bile şaşırdım Fransızlar zamanında iyi çalışmışlar,araçta komple boya falanda yok.Sadece sol arka kapıda lokal boya var.Tavandaki yeni başlayan güneş yanığından anlayabilirsiniz.90 model,10 yaşını devirmiş çoğu arabaya bakıyorum hemen hepsinde pas,boya atma ve deformasyon sıkça görüyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    modlu volkswagen bora nasıl..?
    5 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • arabaya temiz bakmışsınız gerçekten ayrılmanıza üzüldüm
  • Araç temiz bakıldıktan sonra bunun almanı,fransızı,japonu,italyanı fark etmez yıllar geçse de araç her zaman kendini belli eder.
  • Aracınız gayet güzel inceleme de güzel olmuş bir şey sormak istiyorum Fransız yapımı olduğu için parçalar pahalıdır ama premiumlarla yarışır diyorlar o kadar abartılı fiyatlar mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz testlerin moda olması iyi oldu. Diğer arkadaşlardan da devamını bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miraculous -- 24 Temmuz 2013; 12:11:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Aracınız gayet güzel inceleme de güzel olmuş bir şey sormak istiyorum Fransız yapımı olduğu için parçalar pahalıdır ama premiumlarla yarışır diyorlar o kadar abartılı fiyatlar mı

    Yok o kadar değil.Premiumlarla yarışmaz.Bmw,mercedes kadar değil

    Genel itibariyle parçaları ucuz ama ufak tefek ön konsol,iç mekan,ecu ve benzin pompası gibi bazı parçaları aşırı pahalı.Neden ? Çünkü bulunmuyor,çıkmacılarda tek tük.
  • Aslinda "eski araba incelemeleri" başligi acilip bu konular o baslikta toplatilmali ve sabit konu haline getirilmeli. o kadar ugrasiliyor konu altlara dusuyor.. olmaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her türlü inceleme bize yarar. İnceleme yapan arkadaşlara teşekkürler.
  • Hocam siz ne yaptınız öyle Bu arabada benim anılarım var duygular yaşıyo.

    Araç gerçekten güzel birçok detayı var gerçekten ince baakınca çok güzel bi araç, Zamanında araba kullanmayı öğrendiğim araçtır sanırsam 13 yaşıma kadar bizde olması lazımdı. Daha sıfır ayarındayken satmıştık.
  • Sevdiğim arabalardan biridir. Teşekkürler inceleme için :)
  • Bu aralar moda mı oldu bu eski model araba incelemesi?
  • evet aslında iyi oluyor böyle incelemeler..yakında belki bende bir tane yapabilirim ..inceleme için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Aslinda "eski araba incelemeleri" başligi acilip bu konular o baslikta toplatilmali ve sabit konu haline getirilmeli. o kadar ugrasiliyor konu altlara dusuyor.. olmaz!

    çok haklısınız hocam. Bu konuda birşeyler yapılmalı. Konular aşağılara dusuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    Renault şu pedal takımlarını hangi fabrikaya kaç milyon tane ürettirdi acaba çok merak ediyorum. Özellikle gaz pedalı




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.