Bildirim
2012 Ford Focus düşünceleriniz
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Performans olarak pek tatmin edici değil.Powershift dahil.Dizel olarak düşünseniz çok daha iyi olur sizin için ki,95 hp bile normal kullanımda 125hp benzinliden çok daha doyurucu performans veriyor. -
araba dediğin ilk olarak göze hitap etmeli! bence ön tasarımdaki o üçgenler çok çok kötü duruyor!quote:
Orijinalden alıntı: froster2006
Performans olarak pek tatmin edici değil.Powershift dahil.Dizel olarak düşünseniz çok daha iyi olur sizin için ki,95 hp bile normal kullanımda 125hp benzinliden çok daha doyurucu performans veriyor. -
2 ay bekleyin 1.0T sini alın. Ben kesin bekliyorum mesela..quote:
Orijinalden alıntı: froster2006
Performans olarak pek tatmin edici değil.Powershift dahil.Dizel olarak düşünseniz çok daha iyi olur sizin için ki,95 hp bile normal kullanımda 125hp benzinliden çok daha doyurucu performans veriyor.
1.0T benzer kullanımda %10-15 ekonomik olacaktır (otomatik yazmadığınıza göre düz vites alacağınızı öngörüyorum) . Ayrıca 2016-2017de satmak isterseniz artık üretilmeyen 1.6 için değil , popüler 1.0T için müşteri aramış olursunuz
(bekleme süresi kesin değil ford kaynakları nisanda lansman mayısta arabalar kapıda diyor ama belli olmaz) -
quote:
Orijinalden alıntı: x-rayted
2 ay bekleyin 1.0T sini alın. Ben kesin bekliyorum mesela..
1.0T benzer kullanımda %10-15 ekonomik olacaktır (otomatik yazmadığınıza göre düz vites alacağınızı öngörüyorum) . Ayrıca 2016-2017de satmak isterseniz artık üretilmeyen 1.6 için değil , popüler 1.0T için müşteri aramış olursunuz
(bekleme süresi kesin değil ford kaynakları nisanda lansman mayısta arabalar kapıda diyor ama belli olmaz)
bu konu hakkında biraz daha bilgi verebilirmisiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslanberk -- 21 Mart 2012; 18:02:55 > -
Ford 3 silindir 1.0 litre bir turbo motor cikardi . Bu araba 125 bg..Bazı avrupa ülkelerinde satışı başladı bizde de dediğim gibi mayısta bekliyoruz. Bu motor 1.6 atmosferik yerine planlandı. 2015 yılına kadar Ford da BMW gibi atmosferik motor üretimini tamamen bırakacak. 1.0T satışı başlanan çoğu avrupa ülkesinde 1.6 atmosferik düz vites satıştan kaldırıldı. Bazıları bizde de öyle olacak diyor. 1.6 sadece otomatik vites olacak. 1-2 seneye otomayikte de atmosferik motor kalkacak. VW zaten 1.2 tsı var, iki au içinde Renault da 1.2 turbo benzinli çıkaracak. -
quote:
Orijinalden alıntı: x-rayted
Ford 3 silindir 1.0 litre bir turbo motor cikardi . Bu araba 125 bg..Bazı avrupa ülkelerinde satışı başladı bizde de dediğim gibi mayısta bekliyoruz. Bu motor 1.6 atmosferik yerine planlandı. 2015 yılına kadar Ford da BMW gibi atmosferik motor üretimini tamamen bırakacak. 1.0T satışı başlanan çoğu avrupa ülkesinde 1.6 atmosferik düz vites satıştan kaldırıldı. Bazıları bizde de öyle olacak diyor. 1.6 sadece otomatik vites olacak. 1-2 seneye otomayikte de atmosferik motor kalkacak. VW zaten 1.2 tsı var, iki au içinde Renault da 1.2 turbo benzinli çıkaracak.
1.0T motorun teknik özellikleri hakkında bilginiz var mı -
Araç 1.0 turbo 125 bg. Tork 170nm ve geniş bir bantta. Bu resimde dizel atmosferik 1.6lar ve 1.0t nin tork egrilerinin karşılaştırılması var. Yurt dışı testleri başarılı bulunmuş ama iddia edilenden biraz fazla yakıyor deniyor. Ortalama tüketimi 5.0 litre co2 emisyonu 114 gr .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 21 Mart 2012; 22:10:16 > -
Fiyatları oldukça yuksekquote:
Orijinalden alıntı: x-rayted
Araç 1.0 turbo 125 bg. Tork 170nm ve geniş bir bantta. Bu resimde dizel atmosferik 1.6lar ve 1.0t nin tork egrilerinin karşılaştırılması var. Yurt dışı testleri başarılı bulunmuş ama iddia edilenden biraz fazla yakıyor deniyor. Ortalama tüketimi 5.0 litre co2 emisyonu 114 gr .
donanımhaber forumYeni otomobil alacaklar dikkat! » Sayfa 1 - 14http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=57568231
Japon ve Kore arabalarını öneririm. Buna bikaç sebep gostermek gerekirse:
donanımhaber forumNissan - Mazda : Omur boyu ve sınırsız km garanti (AMERİKA) » Sayfa 1 - 5http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=58287465
http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=58256636
-
performas olarak gerçekten iyi tasarım kalite olarak c4 ve megane hatchback dende iyi olduğunu düşünüyorum ama golf den iyi olamaz -
ben yeni focuslar çıkar çıkmaz gidip bayilerinde incelemiştim ama pek beğenmedim. titanyum paketli hb hariç. doktor bi yakınımızın aracı focus hb tittanyum x paketli siyah. çok hoşuma gidiyor aracı özellikle titanyum jantları çok hoş.quote:
Orijinalden alıntı: serhat alev
performas olarak gerçekten iyi tasarım kalite olarak c4 ve megane hatchback dende iyi olduğunu düşünüyorum ama golf den iyi olamaz -
Bu soruyu yanlış yere sordun. Focus 3 bu forumda en çok yerden yere vurulan, itin ....tüne sokulan araçtır.quote:
Orijinalden alıntı: enrique.xs
ben yeni focuslar çıkar çıkmaz gidip bayilerinde incelemiştim ama pek beğenmedim. titanyum paketli hb hariç. doktor bi yakınımızın aracı focus hb tittanyum x paketli siyah. çok hoşuma gidiyor aracı özellikle titanyum jantları çok hoş.
Alıntıları Göster
Artık ince stepneyle ve gayet makul bagaj hacmiyle gelmesine rağmen hala "bagaj hacmi berbat" diyenler bile var...
-
1.0T hakkında birkaç kesin bilgi daha vereyim.quote:
Orijinalden alıntı: zeytinkoy
Bu soruyu yanlış yere sordun. Focus 3 bu forumda en çok yerden yere vurulan, itin ....tüne sokulan araçtır.
Artık ince stepneyle ve gayet makul bagaj hacmiyle gelmesine rağmen hala "bagaj hacmi berbat" diyenler bile var...
Alıntıları Göster
1.0 litre 3 silindir düşük ateletli turbo (240,000 devir çeviriyor)
Trigeri zincir ve yağ içinde çalışıyor (ses yapmasın diye)
Maksimum güç: 125bg (6000devir/dk)
Maksimum tork: 170 Nm (1500-4500 devir arası)
6 ileri düz vites, start-stop sistemli
Tüketim: ş.içi : 6.3 litre, ş.dışı: 4.2 litre ve ortalama: 5.0 litre (karşılaştırma için benim 1.34 honda jazz ş. içi 6.7)
CO2 emisyonu 114
Vmax: 193 km
0-100: 11.3 sn.
Buna karşılık 1.6 nın Vmax: 196 0-100: 10.9 tüketimler: 4.7/5.9/8.0 CO2: 136
(bütün değerler 5K HBe ait)
-
Aracın yol tutusu falan oldukça guzeldi. Ama ben en ust donanımlı dizelini kullandım. Fiyatı: 70 kusurdu. Motor cok yıgılıyor alt devirde. Bir de benzinli bir arabadan sonra gaz pedalı tepkileri zayıftı. Araç yeniydi zamanla motor alışır mı ya da kullanan kişi alışır belkide ama benzinli bir arabadan sonra çok rahatsız etti beni dizeli. Daha once de soylemiştim fiyatı da olması gerekenden yuksek.quote:
Orijinalden alıntı: x-rayted
1.0T hakkında birkaç kesin bilgi daha vereyim.
1.0 litre 3 silindir düşük ateletli turbo (240,000 devir çeviriyor)
Trigeri zincir ve yağ içinde çalışıyor (ses yapmasın diye)
Maksimum güç: 125bg (6000devir/dk)
Maksimum tork: 170 Nm (1500-4500 devir arası)
6 ileri düz vites, start-stop sistemli
Tüketim: ş.içi : 6.3 litre, ş.dışı: 4.2 litre ve ortalama: 5.0 litre (karşılaştırma için benim 1.34 honda jazz ş. içi 6.7)
CO2 emisyonu 114
Vmax: 193 km
0-100: 11.3 sn.
Buna karşılık 1.6 nın Vmax: 196 0-100: 10.9 tüketimler: 4.7/5.9/8.0 CO2: 136
(bütün değerler 5K HBe ait)
Alıntıları Göster
-
Bende kesinlikle 1.0T destekliyorum tabi motoru daha görüp test etmek lazım ama genede CC olarak ve performans olarak çok güzel orantısı var yakıttada bir okadar etkisi olacaktır.quote:
Orijinalden alıntı: plectrum
Aracın yol tutusu falan oldukça guzeldi. Ama ben en ust donanımlı dizelini kullandım. Fiyatı: 70 kusurdu. Motor cok yıgılıyor alt devirde. Bir de benzinli bir arabadan sonra gaz pedalı tepkileri zayıftı. Araç yeniydi zamanla motor alışır mı ya da kullanan kişi alışır belkide ama benzinli bir arabadan sonra çok rahatsız etti beni dizeli. Daha once de soylemiştim fiyatı da olması gerekenden yuksek.
Alıntıları Göster
-
Aynı araba babamda var.Almadan önce ecoboost u test etmiştik performansı çok hoşuma gitmişti.Ancak yüksek fiyatından ötürü alamamıştık.Onun yerine 125 lik olanı almıştık.Performansı düşündüğüm gibi çıkmadı.Ancak ben aracı çok beğeniyorum.İçi bana dar falan gelmiyor.Sahip olduğu donanım insanın yüzünü gülümsetiyor.İçeriye az ses alıyor.Önceki focustan daha başarılı bu konuda.Direksiyon sistemi,yol tutuşu mükemmel(sınıfına göre).Ancak yakıt babamı üzüyor.Dizel 307 mizden sonra resmen sömürüyor.Otomatik parksistemi alma bence.Kullanılmayan bi özellik.Onun yerine sunroof al.Bizdeki sunrooflu içeriyi çok daha ferah yapıyor.Soruların olursa memnuniyetle cevaplarım.İyi günler...quote:
Orijinalden alıntı: of dead
Bende kesinlikle 1.0T destekliyorum tabi motoru daha görüp test etmek lazım ama genede CC olarak ve performans olarak çok güzel orantısı var yakıttada bir okadar etkisi olacaktır.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURG. -- 22 Mart 2012; 15:50:40 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: TURG.
Aynı araba babamda var.Almadan önce ecoboost u test etmiştik performansı çok hoşuma gitmişti.Ancak yüksek fiyatından ötürü alamamıştık.Onun yerine 125 lik olanı almıştık.Performansı düşündüğüm gibi çıkmadı.Ancak ben aracı çok beğeniyorum.İçi bana dar falan gelmiyor.Sahip olduğu donanım insanın yüzünü gülümsetiyor.İçeriye az ses alıyor.Önceki focustan daha başarılı bu konuda.Direksiyon sistemi,yol tutuşu mükemmel(sınıfına göre).Ancak yakıt babamı üzüyor.Dizel 307 mizden sonra resmen sömürüyor.Otomatik parksistemi alma bence.Kullanılmayan bi özellik.Onun yerine sunroof al.Bizdeki sunrooflu içeriyi çok daha ferah yapıyor.Soruların olursa memnuniyetle cevaplarım.İyi günler...
benzin konusunda herkes şikayetçi gibi birde yokuşlarda arabadan çok ses geldiği kendini baya zorladığı söyleniyor böyle bir olayla karşılaştınız mı acaba? Bir de araç otomatik mi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkagcbl -- 22 Mart 2012; 20:03:51 >
-
Bayiide bizzat gidip inceledim dış tasarımı rakiplerine göre çok iyi olmasa da iç tasarımı ve donanım olarak çok başarılı içinde benim hoşuma gitmeyen tek nokta , göstergeler ve ön panel çok yakın uzun yolculuklarda belki sıkabilir. Benzinli motor belki çok yakabilir oda lpg ile çözülür ama genel olarak titanum donanımlısı çok güzel kullanışlı dikkat çeken bir araç.quote:
Orijinalden alıntı: TURG.
Aynı araba babamda var.Almadan önce ecoboost u test etmiştik performansı çok hoşuma gitmişti.Ancak yüksek fiyatından ötürü alamamıştık.Onun yerine 125 lik olanı almıştık.Performansı düşündüğüm gibi çıkmadı.Ancak ben aracı çok beğeniyorum.İçi bana dar falan gelmiyor.Sahip olduğu donanım insanın yüzünü gülümsetiyor.İçeriye az ses alıyor.Önceki focustan daha başarılı bu konuda.Direksiyon sistemi,yol tutuşu mükemmel(sınıfına göre).Ancak yakıt babamı üzüyor.Dizel 307 mizden sonra resmen sömürüyor.Otomatik parksistemi alma bence.Kullanılmayan bi özellik.Onun yerine sunroof al.Bizdeki sunrooflu içeriyi çok daha ferah yapıyor.Soruların olursa memnuniyetle cevaplarım.İyi günler...
Alıntıları Göster
-
powershift şanzıman olayı nasıl sice?quote:
Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe
Bayiide bizzat gidip inceledim dış tasarımı rakiplerine göre çok iyi olmasa da iç tasarımı ve donanım olarak çok başarılı içinde benim hoşuma gitmeyen tek nokta , göstergeler ve ön panel çok yakın uzun yolculuklarda belki sıkabilir. Benzinli motor belki çok yakabilir oda lpg ile çözülür ama genel olarak titanum donanımlısı çok güzel kullanışlı dikkat çeken bir araç.
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: brkagcbl
quote:
Orijinalden alıntı: TURG.
Aynı araba babamda var.Almadan önce ecoboost u test etmiştik performansı çok hoşuma gitmişti.Ancak yüksek fiyatından ötürü alamamıştık.Onun yerine 125 lik olanı almıştık.Performansı düşündüğüm gibi çıkmadı.Ancak ben aracı çok beğeniyorum.İçi bana dar falan gelmiyor.Sahip olduğu donanım insanın yüzünü gülümsetiyor.İçeriye az ses alıyor.Önceki focustan daha başarılı bu konuda.Direksiyon sistemi,yol tutuşu mükemmel(sınıfına göre).Ancak yakıt babamı üzüyor.Dizel 307 mizden sonra resmen sömürüyor.Otomatik parksistemi alma bence.Kullanılmayan bi özellik.Onun yerine sunroof al.Bizdeki sunrooflu içeriyi çok daha ferah yapıyor.Soruların olursa memnuniyetle cevaplarım.İyi günler...
benzin konusunda herkes şikayetçi gibi birde yokuşlarda arabadan çok ses geldiği kendini baya zorladığı söyleniyor böyle bir olayla karşılaştınız mı acaba? Bir de araç otomatik mi ?
Araç manel.Yokuşlarda ben kullanırken hiç zorlanmadı.Atmosferik bir motor olduğu için alt devirlerde cansız.Ancak öyle zorlanma falan yok yani bizim araçta yok.(Cevabı biraz geç yazdım özür dilerim yeni gördüm)
Benzer içerikler
- opel corsa 1.4 gls kronik sorunlar
- alfa romeo alınır mı
- volvo s60 en çok tutulan modeli hangisi
- nissan x-trail şanzıman sorunu
- seat ibiza 1.2 tsi style yorum
- renault logan
- renault arkana fiyat
- uçan araba fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X