Şimdi Ara

4.5G PROBLEMLERİ ve ÇÖZÜMLERİ ANA KONU (TÜRK TELEKOM)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
4
Favori
24.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konuda; 4,5g ile ilgili problemleri ve çözümleri konuşuyor olacağız.


    Sizi eğlenceli bir video ile baş başa bırakıyorum:

    4.5G NEDİR?






    ....

    4.5g Sim kart değişimi yapan arkadaşlar süreçle ilgili bilgi verirlerse seviniriz. Değişimde sıkıntı oldu mu? Kartın mevcut 3g, 2g performansı eski duruma göre nasıl?


    Konu ile ilgili sizlerin yaşadığı sorunları ve çözümlerini paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.f.y. -- 1 Nisan 2016; 0:06:35 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    4.5G Problemleri ve Çözümleri (Türk Telekom)

    4.5G teknolojisine geçmenize rağmen 3G bağlantısı aldığınızı veya telefonunuz 4.5G uyumlu olmasına rağmen 4.5G bağlantısı kuramadığınızı fark ediyorsanız, aşağıdaki adımları izleyerek sorunu çözebilirsiniz:

    • Telefonunuzu yeniden başlatın: Bu, çoğu cihazda geçici sorunları gidermek için yaygın bir çözümdür.
    • SIM kartınızı çıkarıp yeniden takın: Bu işlem, SIM kartınızdaki gevşek bağlantıları düzeltebilir.
    • Ağ ayarlarınızı sıfırlayın: Bu işlem, telefonunuzun ağ bağlantılarıyla ilgili hataları gidermeye yardımcı olabilir. Ancak, Wi-Fi şifreleri gibi ağ ayarlarını kaybedeceğinizi unutmayın.
    • 4.5G ağının kapsama alanında olduğunuzdan emin olun: Türk Telekom'un 4.5G ağının kapsama alanını burada kontrol edebilirsiniz: [Türk Telekom 4.5G Kapsama Alanı Bağlantısı]
    • Telefonunuzun 4.5G uyumlu olduğundan emin olun: Telefonunuzun 4.5G teknolojisini destekleyip desteklemediğini kontrol edin.
    • Türk Telekom müşteri hizmetlerine başvurun: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Türk Telekom müşteri hizmetlerine başvurarak destek alabilirsiniz.

    Yaygın Sorunlar ve Çözümleri:

    • Hattım 4.5G ama 3G gözüküyor: Telefonunuzu yeniden başlatın veya SIM kartınızı çıkarıp yeniden takın.
    • Telefonum 4.5G uyumlu ama olmuyor: Telefonunuzun 4.5G ağının kapsama alanında olduğundan emin olun. Ayrıca, telefonunuzun 4.5G uyumlu olduğundan emin olun.
    • Telefonum 4.5G uyumlu ama olmuyor Türk Telekom: Türk Telekom müşteri hizmetlerine başvurun.
    • Türk Telekom 4.5G açılmıyor: Telefonunuzu yeniden başlatın veya SIM kartınızı çıkarıp yeniden takın. Ayrıca, 4.5G ağının kapsama alanında olduğunuzdan emin olun.
    • Hattım 4.5G ama 3G gözüküyor Türk Telekom: Türk Telekom müşteri hizmetlerine başvurun.
    • Telefonum 4.5G çekmiyor Türk Telekom: Telefonunuzun 4.5G uyumlu olduğundan emin olun. Ayrıca, 4.5G ağının kapsama alanında olduğunuzdan emin olun.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sıftah benden olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O yeni konu bol tartısmalar hele bide türk telekom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geleyim buraya.

    C.ertesi günü simkartı değiştirdim. Pazar öğlen eski simkartım iptal oldu, yeni simkart hala aktif değil. Değiştirdiğim bayiye gittim belki yeni simkart hatalıdır diye onu da değiştirdiler. Sonuç hala aynı.

    İlginç olan sistemde yeni hat aktif görünüyor.

    Müşteri hizmetleri de bayi de sorunu anlayamadılar. Çözüm için biz size dönüş yapacağız diyip kapattılar. Bakalım sonumuz n'olacak.
  • Bugün annemle beraber istanbul büyükçekmece inönü cd. üzerinde bulunan FIRAT İLETİŞİME gittik. Sim kartımızı Nano 4.5g uyumlu kart ile değiştirmek istediğimizi söyledik.
    Tabi işlem ücretsiz ya hani .. hemen atladı oradaki beyefendi !! burada bu işlemi yapmıyoruz. Hiçbir yer de bulamıyoruz dedim.
    Karşılığında şu cümleyi işittim. 20 lira karşılığında değiştirebiliriz !!

    ücretsiz değişim olmuyormuş ama 20 lirayı kaptıkları anda işlem oluyormuş.. Bu yaptığınız ayıptır dedim hiç bir işlem yaptırmadan çıktık tabiki. Annem yalnız olsa belki bilmez öderdi o parayı..

    hepsi çakal olmuş bu bayilerin.. başka bayiden ücretsiz değiştirdik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    Bugün annemle beraber istanbul büyükçekmece inönü cd. üzerinde bulunan FIRAT İLETİŞİME gittik. Sim kartımızı Nano 4.5g uyumlu kart ile değiştirmek istediğimizi söyledik.
    Tabi işlem ücretsiz ya hani .. hemen atladı oradaki beyefendi !! burada bu işlemi yapmıyoruz. Hiçbir yer de bulamıyoruz dedim.
    Karşılığında şu cümleyi işittim. 20 lira karşılığında değiştirebiliriz !!

    ücretsiz değişim olmuyormuş ama 20 lirayı kaptıkları anda işlem oluyormuş.. Bu yaptığınız ayıptır dedim hiç bir işlem yaptırmadan çıktık tabiki. Annem yalnız olsa belki bilmez öderdi o parayı..

    hepsi çakal olmuş bu bayilerin.. başka bayiden ücretsiz değiştirdik.

    Türktelekom bayisi ise direk avea a ya sikayet edin
    Ayni yazdiginiz gibi

    Sikayetvar.com a da yazin bayi adi belirterek gereğini yaparlar

    Sistemde sorun var deyip sallasalar oda yalnista

    Normalde yok ama 20 liraya var yuh
    Sim kart degiaimi zaten 8 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bekleyip görelim 1 Nisan'dan sonra yaşayacağımız sorunları.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    4,5G HIZ TESTİ [ANA KONU]
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ben bedava değiştirdim ilk günler Sadece acil çağrılar için yazıyordu şimdi düzeldi birde 1 GB hediye verdiler.
  • Sim kart değişimi için ücret istemeleri bayinin suçu. Türk Telekom kesinlikle ücret almayın diyor. Müşteri hizmetlerine şikayet edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer operatörler sistemi iyi işletemezlerse, işte o zaman eskisinden de kötü şartlarla karşılaşabiliriz. Operatörler her şeyi açık açık anlatmalı. Sistem hangi şehirlerde düzgün çalışacak? ( özellikle büyükşehirlerdeki 4.5g baz istasyonu yenilemesi ne durumda ) Türkiye de 4.5g kullanım oranı yüzde olarak kaçlarda başlayacak? Diğer 2g ve 3g kullanan telefonlarla olan iletişimde sıkıntı olacak mı?

    Bu ve benzeri sorular halen kafalarda soru işareti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666


    quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    Bugün annemle beraber istanbul büyükçekmece inönü cd. üzerinde bulunan FIRAT İLETİŞİME gittik. Sim kartımızı Nano 4.5g uyumlu kart ile değiştirmek istediğimizi söyledik.
    Tabi işlem ücretsiz ya hani .. hemen atladı oradaki beyefendi !! burada bu işlemi yapmıyoruz. Hiçbir yer de bulamıyoruz dedim.
    Karşılığında şu cümleyi işittim. 20 lira karşılığında değiştirebiliriz !!

    ücretsiz değişim olmuyormuş ama 20 lirayı kaptıkları anda işlem oluyormuş.. Bu yaptığınız ayıptır dedim hiç bir işlem yaptırmadan çıktık tabiki. Annem yalnız olsa belki bilmez öderdi o parayı..

    hepsi çakal olmuş bu bayilerin.. başka bayiden ücretsiz değiştirdik.

    Türktelekom bayisi ise direk avea a ya sikayet edin
    Ayni yazdiginiz gibi

    Sikayetvar.com a da yazin bayi adi belirterek gereğini yaparlar

    Sistemde sorun var deyip sallasalar oda yalnista

    Normalde yok ama 20 liraya var yuh
    Sim kart degiaimi zaten 8 lira

    Sikayetvar.com uyesi degil artik Turk Telekom. Oraya yazilan sikayetleri degerlendirmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.f.y.

    Eğer operatörler sistemi iyi işletemezlerse, işte o zaman eskisinden de kötü şartlarla karşılaşabiliriz. Operatörler her şeyi açık açık anlatmalı. Sistem hangi şehirlerde düzgün çalışacak? ( özellikle büyükşehirlerdeki 4.5g baz istasyonu yenilemesi ne durumda ) Türkiye de 4.5g kullanım oranı yüzde olarak kaçlarda başlayacak? Diğer 2g ve 3g kullanan telefonlarla olan iletişimde sıkıntı olacak mı?

    Bu ve benzeri sorular halen kafalarda soru işareti.

    Evet, şu anda Turkiye'nin yuzde 90'ı bunlari dusunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal samsung s6 kullaniyorum degistirmek icin bayiye gittim 4.5 hazir mesaji gonderdi
    telefonunuz 4.5 uyumlu degil mesaji geldi.o yuzden ucretsiz veremiyoruz dediler.ve telefon uyumlumu degil mi onu tartistik.

    ne yapmam lazim turk telekom musteri hizmetleri mi
    samsung garantiyi mi aramam lazim cok sacma bir durum cunku

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    Bugün annemle beraber istanbul büyükçekmece inönü cd. üzerinde bulunan FIRAT İLETİŞİME gittik. Sim kartımızı Nano 4.5g uyumlu kart ile değiştirmek istediğimizi söyledik.
    Tabi işlem ücretsiz ya hani .. hemen atladı oradaki beyefendi !! burada bu işlemi yapmıyoruz. Hiçbir yer de bulamıyoruz dedim.
    Karşılığında şu cümleyi işittim. 20 lira karşılığında değiştirebiliriz !!

    ücretsiz değişim olmuyormuş ama 20 lirayı kaptıkları anda işlem oluyormuş.. Bu yaptığınız ayıptır dedim hiç bir işlem yaptırmadan çıktık tabiki. Annem yalnız olsa belki bilmez öderdi o parayı..

    hepsi çakal olmuş bu bayilerin.. başka bayiden ücretsiz değiştirdik.

    aynı problemi bende yaşadım ne diyim aynı problem aynı fiyat landırma pardon benden 19 lira istediler




  • Bakalım 4g neler getirecek umarım akn sonrası hızlar yükselir ve kotalarda. Problemler ilk zamanlar bol olur gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heathrow is humanist


    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666


    quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    Bugün annemle beraber istanbul büyükçekmece inönü cd. üzerinde bulunan FIRAT İLETİŞİME gittik. Sim kartımızı Nano 4.5g uyumlu kart ile değiştirmek istediğimizi söyledik.
    Tabi işlem ücretsiz ya hani .. hemen atladı oradaki beyefendi !! burada bu işlemi yapmıyoruz. Hiçbir yer de bulamıyoruz dedim.
    Karşılığında şu cümleyi işittim. 20 lira karşılığında değiştirebiliriz !!

    ücretsiz değişim olmuyormuş ama 20 lirayı kaptıkları anda işlem oluyormuş.. Bu yaptığınız ayıptır dedim hiç bir işlem yaptırmadan çıktık tabiki. Annem yalnız olsa belki bilmez öderdi o parayı..

    hepsi çakal olmuş bu bayilerin.. başka bayiden ücretsiz değiştirdik.

    Türktelekom bayisi ise direk avea a ya sikayet edin
    Ayni yazdiginiz gibi

    Sikayetvar.com a da yazin bayi adi belirterek gereğini yaparlar

    Sistemde sorun var deyip sallasalar oda yalnista

    Normalde yok ama 20 liraya var yuh
    Sim kart degiaimi zaten 8 lira

    Sikayetvar.com uyesi degil artik Turk Telekom. Oraya yazilan sikayetleri degerlendirmiyorlar.

    hocam nasıl değil kurumsal üyeler arasında kayıtlı gözüküyor listede adı var ?




  • Ben bedavaya aldım sim kartı 1saat olmadan yeni kart aktıf oldu,bu işi böylelıkle cozmus olduk gelsin 1nisan 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi bakalım ilk kim görecek telefonunda 4.5G yi
  • 4G Problemi ve çözümü de resimde görülüyor...
    Bu mesaja eklenen görseller:

     4.5G PROBLEMLERİ ve ÇÖZÜMLERİ ANA KONU (TÜRK TELEKOM)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim telefon halen 'nde 4.5 G namına birşey Yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.