Şimdi Ara

Amazon Türkiye’nin yaşattığı mağduriyet.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
2
Favori
432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Son birkaç gündür Amazon’dan sistem toplama niyeti ile ürün sipariş etmeye çalışıyorum. İlk siparişimde bir hata olduğu için siparişi iptal etmek zorunda kaldım. Ertesi gün sipariş ettiğimde sistem siparişi otomatik olarak bir evin ihtiyacından fazla satın alınmıştır diyerek saçma bir sebeple iptal etti. Ardından defalarca denedim ama hep aynı şekilde iptal edildi. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu izah ettim. Sorunun düzeldiğini söylediler ve sipariş vermeme söylediler fakat yine iptal oldu. Yine müşteri hizmetleri ile sert bir dil ile iletişime geçince bu sefer kararlarından vazgeçmediklerini bir evin ihtiyacından fazla sipariş verilemeyeceğini yazdılar. Yıllardır online alışveriş yaparım bu kadar absürt bir olay yaşamadım. Adamlar Türkiye’de mottolarından tamamen şaşmış durumda. Ürünler indirimde olduğu için almak istedim ama ısrarla izin vermediler. Aynı ürünü daha önce teslim alsam ve tekrar sipariş versem yapılan işlemin mantığını anlarım ama bu anlaşılır gibi değil. Amazon Türkiye çalışanları aşırı burnu havada ve iş bilmez kişiler. Daha önce benzer bir konuda mağdur edilmiştim ve bu yine yaşandı.


    Son zamanlarda yaşanan sorunları okuyordum fakat bu boyutta olduğunu tahmin etmiyordum. Alışveriş yapacakların başka mecraları kullanmasını akıl ve ruh sağlığı için tavsiye ederim.

    Amazon Türkiye’nin yaşattığı mağduriyet.


    Amazon Türkiye’nin yaşattığı mağduriyet.


    Amazon Türkiye’nin yaşattığı mağduriyet.


    Amazon Türkiye’nin yaşattığı mağduriyet.


    Amazon Türkiye’nin yaşattığı mağduriyet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Adam ne güzel yazmıs ,evinde 3 kişilik pc kurmuyorsun.Sonucda alıp satacaksın.Yada vs vs .Prosedur bu sekılde.Cokda üzme kendini.Bu biz türklerin bokunu cıkarttıgımız bir olayın sonucları.Amazonda olmasa ortalık ciftliğe dönecek.

  • lithran kullanıcısına yanıt

    Hocam ürünleri sadece bir kere sipariş ettim. Çoklu satın alım gibi bir amacım hiç olmadı. Haksız yere yaşanan bir olay.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazonu boykot ediyorum umarım müslüman kardeşlerim de bu israil destekçisi yerden siparişi keser.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon zaten fanboyların şişirdiği bir şey.

  • elindeki telefon da israil destekçisi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yo değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tavsiye için teşekkürler fakat sizin mağduriyetinizi biz yaşamadık, Amazon konusunda bugüne kadar yaşadığım hiç sorun da olmadı. Yeri geldi açtığım sıvı soğutucu kasaya uymadığı için iade talebi oluşturup gönderdim adamlar kabul etti.

    Hesabınızda çok fazla iptal ve iade varsa Amazon sizi kara listeye de almış olabilir.
    Hane konusunda sorunu, ürünü gel al kısmına yönlendirerek çözmeye çalışabilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Elinin altında internet var gir bak bakalım müslümanlar neleri icat etmiş. müslümamlara hakaret etmen hiç hoş değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu zamana kadar amazon bana hic bir sorun çıkarmadı hala köpek mamalarımı giyim elektronik v her şeyimi alırım. 3-4 tane alımlarda demek ki problem oluyor.

  • Ben anlamdım kaçar tane sipariş verdin her üründen alamazsın dedi ?

  • amazon ve mağduriyet kelimesini yan yana getirenleri kınıyorum!

  • anakart, psu, ekran kartı ve sıvı soğutuc ve kasa olarak 1 tane sipariş verdim.

  • reactHunter kullanıcısına yanıt

    güzel ironi.

  • Son yaşanan gelişme bu şekilde. İtiraf ettim kabul edildi ama bundan önce bir itirazım daha kabul edilmişti fakat satın alım yaptığımda yine iptal olmuştu. Satın almaktan korkar oldum. Otomatik mesaj mı değil mi emin olamıyorum.

    Amazon Türkiye’nin yaşattığı mağduriyet.
  • sky_35 kullanıcısına yanıt

    Bu ne saçma iş üstat her üründen 1 tane alıyorsun ver bakalım sipariş ne olacak olmadı bunları şikayet edeceğin bir mecra vardır...

  • amazonun sisteminde problem var sanırım.


    çalışanlar ile ilgili bir sorun değil çünkü bir kaç kişiden daha aynı şikayeti duymuştum.

    sistem sanırım sizi spam olarak algılıyor buna neyin sebep olduğunu bende çözemedim.


    ben amazonu 3 evin ihtiyaçları için kullanıyorum aldıklarımın hepsi çoklu adet şimdiye kadar problem olmadı inşallah olmaz.


    amazon gibisi yok ama hem kaliteli teslimat hem uygun fiyat.


    arayüzü felan saçma ama alışınca vazgeçemiyorsun çoğu müşteri arayüzü görünce kaçıyor.

  • Abdullah_C@N kullanıcısına yanıt

    Gelen mail ile iletişim kurdum tekrar sipariş verebilirsin dediler. Bu defa oldu . Bugün denedim yine iptal ettiler. Saçma sapan bir sistem. Ürünleri gerçekten alsam neyde ama almadım bile..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sar1Lac1 kullanıcısına yanıt

    Net problemli hocam. Bugün yine sorun yaşadım. İyice nefret ettirdiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.