600km civarı yeni poloyu kullandım abi araba yolda gayet akıyor 1.0 motor aracı taşıyor iç mekan kalitesi clio ve diğer rakiplerinden bariz iyi duruşu kalitesi tipi vs çok tatlı başarılı bu araç neden sevilmiyor ? 226.000tl liste fiyatı var ama bayilerde araba yok bitmiş malum siteden almanız lazım ordada 230 civarına alınabiliyor pahalımı pahalı ama bu arabanın eski kasa 5 yaşında olanlarına 150-160 lar isteniyor zaten 5 yaşında 308 den daha pahalı bir ikinci eli var hatta şöyle diyeyim 5 yaşında ikinci ellere bakınca b segmentler daha pahalı yani poloya 230k ödeyen adam kötü bir alışveriş yapmış olmuyor bundan 5 sene sonra muhtemelen 260-270 e alınan 308 megane focus dan daha pahalı olacak daha hızlı satılacak 250-300 bin gibi bütcem vardı 2019 1.0tfsi 14.500km de a3 bulmuştum cam tavanlı falan 308.000tl ye sonra bi arkadaşım golf8 ilanı attı 330.000tl daha yeni daha konforlu ve sıfır bir araba ile arasında 20.000tl fark olunca otomatikmen ben aklımdaki araçları 2 ye indirgedim Ya malum sitede 230k ya 2021 sıfır polo yada malum sitede 320-330k ya sıfır golf8 almaya karar verdim ama dh ye bakınca polo alan maldır golf alan salaktır gibi yorumlar görüyorum Polo çok boş bir araba car play dışında bir cacık yok highline bile alsam hız sabitleme dışında ekstrası yok ama polo zaten şehiriçinde gezeyim konforlu kaliteli olsun arabası Golf alırsam golfünde donanımı güzel anahtarsız giriş çalıştırma koltuk ve direksiyon ısıtma led farlar falan yepyeni bir yüz gayet güzel yenilikler ve sonuç olarakta bi c segment olarak uzun yolculukta daha ferah ve konforlu olacak Yanlışım varsa düzeltin ama bana volkswagen almak daha mantıklı geldi 3-4 sene sonra satmak istesem hızlı satılacak değerli olacak üstüne bu süreçte rakiplerinden bariz daha iyi kaliteli bir araç olacaklar. Ha şunu diyebilirsiniz olay hava atmak prestij falansa 2019 a3 tabiki sıfır golftende polodanda daha havalı ama millete zenginim havası atmaya çalışma amacım yok 300-310 lara 2019 a3 mantıksız geldi o yüzden Arabayı anneme alacağım ve işe gidip geleceği içinde poloya biraz daha yakınım yarın golf8 i gidip test edecem ve diğer seçeneklere bakmayacam iş baya karışıyor bu paralarada ikinci ele gerek olduğunu düşünmüyorum |
Bu Forumda Volkswagen Neden Sevilmiyor?
-
-
Polo 2019 kulandım.
*Araç önden kayıyor , direksiyon hissiz, araç yolu tutuyormu yoksa kayacakmı limittemi belli değil. MQb şasi varmış
*Sellektör kolu geçikmeli yanıt veriyor , sol şeritte giderken önüne atlamasınlar diye sellektör atınca , uzunlar gecikmeli yanıyor. Sen aracı çoktan geçmiş oluyorsun uzunlar yanana kadar.
*Konfor 15 inç jantlarla bile düşük , yoldaki bozuklukları çok hissettiriyor. Darbeyi emme diye birşey yok.
*Kornaya basıyorsun , kornanın sesi arabanın direkt içinde :)) Kornayı yanlış yere konumlandırmışlar heralde.
*Ses sistemi highline pakette bile berbat , arka hoparlörlerden çok kısık ses geliyor. Müzik sadece twitterden geliyormuş hissiyatı var.( tüm ses ayarlara bakıldı)
İyi yanları :
*1.6 tdi sessiz ve titreşimsiz. Alt devirleri dolu hemen öne atılıyor. Üst devirler ölü , 3000 devirden sonra tutuklaşıyor turbosu ufak sanırım.
*az yakıyor
*Kliması çok iyi .
*İç mekan malzeme kalite hissiyatı iyi.
*Araç tok bir sürüşe sahip , langır lungur gitmiyor.
----------------------------------
Kısaca yeni kasa polo zevksiz bir araç , ben keyif alamadım. Ne sürüşten , nedde ses sisteminden.
Arabadan anlamayan , evden işe işten eve ot gibi gelmek isteyen beyaz yakalıya uygun bir araç
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E27222C63 -- 27 Temmuz 2021; 12:48:12 >
-
Çünkü her segmentin kralı o. -
Sevilmeme gibi bir sebebi var mı bilmiyorum ama rakipleri VW zorluyor. VW fiyat avantajı kalmadı gibi bir şey, Polo müşterisi çok rahat B suv tipi (2008 vs.) araçlara kayabiliyor. Bunu Passat hariç söylüyorum.
-
Cok basit.kiskaniyorlar -
Şu %50'lik dilim olayında ilk önce yukarı çıkan bu marka oldu. Golf o kadar kısa süreli kaldı ki, bir anda yukarı çıktı. Çoğu insan %50 dilimde araç baktı mantıklı olarak, Civic gibi araçlar yok sattı. Benim mantığıma göre aracın çıplak fiyatı 'bin TL' arttı diye devlete hava parası vermeye gönlüm el vermezdi. Polo bunların dışında kalıyor ama yine de Clio'daki 1.3 TCe motora göre performansı daha az, bagajı daha ufak, bir arıza durumunda parça fiyatları uçuk.. Yani uzar gider B sınıfı otomobil konusunda yerli bir üretim seçmek bana daha mantıklı geliyor..
-
Vw, Seat, Skoda gibi alt seviye vag grubu araçları kozmetik olarak bakınca çok güzel, mühendislik olarak bakınca vasatın bile altında kalıyor.
Yukarıdaki arkadaş Polo ile yaşadığı deneyimlerini çok güzel şekilde yazmış. Bunlar Vw tercih etmeme sebepleri. Ancak Vw'ye nefretin oluşmasındaki en büyük neden olan forumdaki fanatiklerdir. Onlara göre Polo rakiplerin D segmenti araçlarından bile kaliteli, herkes Vw alanları kıskanıyor, diğer markalar çöp vs.
Bu kadar saçmalamanın, gerçeklerden bu kadar kopmanın tek bir anlamı olabilir o da araçlar hakkında hiçbir bilgilerinin olmaması.
Kabinin içine kaliteli koltuk kılıfları, yumuşak plastikler döşeyince daha iyi bir "araba" olmuyor.
Bir arabayı araba yapan şey mühendisliktir. Yol tutuş, motor ve şanzıman dayanıklılığı, düşük arıza oranı, güvenlik, amaca hizmet etme(segment gereksinimleri), sürüş zevki gibi yumuşak plastiklerden çok daha önemli şeyler var.
-
Jng90 mı ne öyle bi arkadaş vardı, polo talisman ile aynı iç hacme sahip falan diyordu malzeme kalitesi passattan farksız falan diyordu, böyle enteresan kullanıcıları olabiliyor.
-
Türkiye bu forumdan ibaret değil burada kendi aralarında eğleniyorlar. Ama hepsinin cebinde para olsa soluğu vw bayisinde alırlar.
Burada yazılanları ciddiye almamak lazım. Bir zamanlar Mazda satış rekoru kırıyordu forumda hey gidi günler -
Yorumları tek tek okudum.
Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini gibi premiumlar, Scania, Man gibi ağır sanayide rakipsiz firmaların mühendislik alt yapılarını aldığı Volkswagen’e mühendisliği yok demek için cahillikten kırılıyor olmak lazım. Mesela Audi A3, Golf platformunu kullanır. Volkswagen AG C segmentini Golf üzerine kurgular. Yalnızca rakiplerinin değil aile içide referans Golf’tür.
Bir kardeşim her segmentin kralı yazmış haklı, segmentlerinde bani olarak kalmayıp, segmentlerinde kalite, işlevsellik, fonksiyonellik ve konfor gibi otomotiv disiplinlerini, son teknoloji mühendislikle en optimize ve rafine sunan tek firma Volkswagen’dir. Her bütçeye uygun geniş kişiselleştirilebilir donanım seviyeleri ve motor kombinasyonlarıda cabası.
Ayrıca en son teknolojileri otomotiv dünyasıyla tanıştıran yüksek mühendislik ürünleride Volkswagen’den çıkar. Otomotiv dünyasına yön veren bu adımları bağımsız ve tarafsız otomotiv otoritelerini takip edenler iyi bilir. Bugün turbo benzin motorları her firma üretiyorsa bunun müsebibi TSI ünitedir. “Downsizing” ile başlayan düşük hacim ve yakıt tüketimi, yüksek güç ve performans akımını başlatan TSİ’dır. Volkswagen olmasaydı vizyonu 4 teker 1 atmosferik tüplü uzakdoğu menşeili araçlara kalırdık. TSİ sayesinde bugün dizel tüketimine yakın ve daha yüksek performanslı benzinli araçlara biniyoruz.
Ve bir kardeşimde çok basit çünkü kıskanıyorlar demiş. En net ve kısa, doğru ve öz yorumda budur.
Kayınbiraderinin Golfünü kıskanan hıncını burada çıkarıyor.
Baldızının Polo’su uzakdoğu menşeili C segmenti aracından daha rafine ve sessiz olan hıncını burada çıkarıyor.
Rabb’in verdiği rızkı küçümsemek olmaz ve fakat maddi güç Volkswagen’e yetmiyor olabilir ancak buna ulaşılamayan ciğer mundar muamelesi yapmak hoş değil.
Neticede güneş balçıkla sıvanmıyor. Sattığı pazarlarda lider olan ülkemizde de en çok satan ilk üç firmadan biri Volkswagen’dir. Son 15 yılda ülkemizde ;
1- 1.190.000 adet Renault,
2 - 855.000 adet Volkswagen,
3 - 600.000 adet Fiat marka araç sattı.
-
VW bizim ülkede malum partidir. -
Volkswagen çok tuhaf bir firma. Tam tasarımları daha ne kadar kötü olabilir derken, hoşuma giden bir model çıkarıyorlar ve tüm ön yargımı yıkıyorlar. Ardından bu araca binme şansım oluyor ya da bu araç belli bir kitleye sahip oluyor ve araçtan anında soğuyorum. Çünkü ya araç ya da kitlesi acaip kötü oluyor. (Scirocco çok güzel bir örnek kötü kitleye..)
Ancak şu bir gerçek ki, Tsi gerçekten güzel bir ünite. Rampalarda dizelleri aratmıyor. Fakat şöyle de bir durum var ki, rekabet arttı artıl her marka iyi motor üretiyor.
Kısacası Volkswagen'i ne çok severim ne de nefret ederim. Tek isteğim şu ruhsuz tasarımdan vazgeçip eski cesur tasarımlarına dönmesi. O zaman şans tanırım. -
VW genel olarak iyi otomobil, kötü diyen yok, ama son 15 yılda sattığı rakamları bir daha ki 15 yıla zor satar. Bu ülkede deli gibi Passat, Jetta, Golf 7, Polo satıldı, ama daha o günler gelmez.
-
Bir insan vw kıskanabilir mi? Mercedes varsa kıskanır, jaguar kıskanır, lexus kıskanır, bmw varsa bile kıskanabilir ama vw kıskanan insan vag fanboydur zaten.
Sürüşü zevkli (polo hariç) ama dandik arabalar üretiyorlar. Vag fanboy arkadaşlar gaza gelip vw'ye mercedes konforu ve toyota mühendisliği kombinasyonuna sahipmiş gibi davranınca itici oluyor. Vw alalede bir arabadır. Mercedes'e parası yetmeyen Anadolu halkının kendince "alman arabası" kullanma sevdası yüzünden kapısında sıra olduğu arabalardır.
Kol kıran motor sattılar, emisyonda sahtecilik yaptılar, sorunlu bir sürü motorları var, 50 senelik yağ içen motoru seneler boyu kakaladılar, sonuç: "üstün alman müyendisliyi gardeş"
Ekleme: Bunları söylüyorum ama 4-5 sene kullanıp satacak olsam passat alırım, motor bloğunu çatlatsam bile satışa çıkardığımın ertesi günü bir bassatçı saftirik gelir alır gider.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 27 Temmuz 2021; 11:49:48 >
-
Efsane 1.6 Hitler...
-
Kim önemsiyor ki -
quote:
Orijinalden alıntı: FrankGallagherx
Türkiye bu forumdan ibaret değil burada kendi aralarında eğleniyorlar. Ama hepsinin cebinde para olsa soluğu vw bayisinde alırlar.
Burada yazılanları ciddiye almamak lazım. Bir zamanlar Mazda satış rekoru kırıyordu forumda hey gidi günlerHayatımda 1 kere bile vw almayı düşünmedim. Tasarım olarak bir kere çok kötü vw. Bakıyorsun araçta ne tip var ne ruh, albenisi sıfır bana göre. Param olsa şuan 3008 , 508 gibi araçlar alırdım. Maalesef para yetmiyor bunlara 2020 Corsa alacağım gibi. Artık şu muhabbeti de yapmayın parası olsa herkes vw alırmış filan komik oluyorsunuz gerçekten. Ne zaman patlayacağı belli olmayan dsg lerinizle size mutluluklar dilerim:)))(
-
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu
Cok basit.kiskaniyorlarHocam mikrofon tutulduğunda, egonominin şahlandığından ve alamanyanın gısgançlığından da bahsediyorsun umarım...
-
Sen hani forumdan toz olmuştun konu açtın hatta ''bizlerde sevindik senden kurtulduk diye'' neden geldin yine, boş boş yorumlarına devam etmek için mi???
Vw, Seat, Skoda gibi alt seviye vag grubu araçları kozmetik olarak bakınca çok güzel, mühendislik olarak bakınca vasatın bile altında kalıyor. Yukarıdaki arkadaş Polo ile yaşadığı deneyimlerini çok güzel şekilde yazmış. Bunlar Vw tercih etmeme sebepleri. Ancak Vw'ye nefretin oluşmasındaki en büyük neden olan forumdaki fanatiklerdir. Onlara göre Polo rakiplerin D segmenti araçlarından bile kaliteli, herkes Vw alanları kıskanıyor, diğer markalar çöp vs. Bu kadar saçmalamanın, gerçeklerden bu kadar kopmanın tek bir anlamı olabilir o da araçlar hakkında hiçbir bilgilerinin olmaması. Kabinin içine kaliteli koltuk kılıfları, yumuşak plastikler döşeyince daha iyi bir "araba" olmuyor. Bir arabayı araba yapan şey mühendisliktir. Yol tutuş, motor ve şanzıman dayanıklılığı, düşük arıza oranı, güvenlik, amaca hizmet etme(segment gereksinimleri), sürüş zevki gibi yumuşak plastiklerden çok daha önemli şeyler var. |
Polo 2019 kulandım. *Araç önden kayıyor , direksiyon hissiz, araç yolu tutuyormu yoksa kayacakmı limittemi belli değil. MQb şasi varmış *Sellektör kolu geçikmeli yanıt veriyor , sol şeritte giderken önüne atlamasınlar diye sellektör atınca , uzunlar gecikmeli yanıyor. Sen aracı çoktan geçmiş oluyorsun uzunlar yanana kadar. *Konfor 15 inç jantlarla bile düşük , yoldaki bozuklukları çok hissettiriyor. Darbeyi emme diye birşey yok. *Kornaya basıyorsun , kornanın sesi arabanın direkt içinde :)) Kornayı yanlış yere konumlandırmışlar heralde. *Ses sistemi highline pakette bile berbat , arka hoparlörlerden çok kısık ses geliyor. Müzik sadece twitterden geliyormuş hissiyatı var.( tüm ses ayarlara bakıldı) İyi yanları : *1.6 tdi sessiz ve titreşimsiz. Alt devirleri dolu hemen öne atılıyor. Üst devirler ölü , 3000 devirden sonra tutuklaşıyor turbosu ufak sanırım. *az yakıyor *Kliması çok iyi . *İç mekan malzeme kalite hissiyatı iyi. *Araç tok bir sürüşe sahip , langır lungur gitmiyor. ---------------------------------- Kısaca yeni kasa polo zevksiz bir araç , ben keyif alamadım. Ne sürüşten , nedde ses sisteminden. Arabadan anlamayan , evden işe işten eve ot gibi gelmek isteyen beyaz yakalıya uygun bir araç |
Cok basit.kiskaniyorlar
|
Bir insan vw kıskanabilir mi? Mercedes varsa kıskanır, jaguar kıskanır, lexus kıskanır, bmw varsa bile kıskanabilir ama vw kıskanan insan vag fanboydur zaten. Sürüşü zevkli (polo hariç) ama dandik arabalar üretiyorlar. Vag fanboy arkadaşlar gaza gelip vw'ye mercedes konforu ve toyota mühendisliği kombinasyonuna sahipmiş gibi davranınca itici oluyor. Vw alalede bir arabadır. Mercedes'e parası yetmeyen Anadolu halkının kendince "alman arabası" kullanma sevdası yüzünden kapısında sıra olduğu arabalardır. Kol kıran motor sattılar, emisyonda sahtecilik yaptılar, sorunlu bir sürü motorları var, 50 senelik yağ içen motoru seneler boyu kakaladılar, sonuç: "üstün alman müyendisliyi gardeş" Ekleme: Bunları söylüyorum ama 4-5 sene kullanıp satacak olsam passat alırım, motor bloğunu çatlatsam bile satışa çıkardığımın ertesi günü bir bassatçı saftirik gelir alır gider. |
Yorumları tek tek okudum.
Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini gibi premiumlar, Scania, Man gibi ağır sanayide rakipsiz firmaların mühendislik alt yapılarını aldığı Volkswagen’e mühendisliği yok demek için cahillikten kırılıyor olmak lazım. Mesela Audi A3, Golf platformunu kullanır. Volkswagen AG C segmentini Golf üzerine kurgular. Yalnızca rakiplerinin değil aile içide referans Golf’tür. Bir kardeşim her segmentin kralı yazmış haklı, segmentlerinde bani olarak kalmayıp, segmentlerinde kalite, işlevsellik, fonksiyonellik ve konfor gibi otomotiv disiplinlerini, son teknoloji mühendislikle en optimize ve rafine sunan tek firma Volkswagen’dir. Her bütçeye uygun geniş kişiselleştirilebilir donanım seviyeleri ve motor kombinasyonlarıda cabası. Ayrıca en son teknolojileri otomotiv dünyasıyla tanıştıran yüksek mühendislik ürünleride Volkswagen’den çıkar. Otomotiv dünyasına yön veren bu adımları bağımsız ve tarafsız otomotiv otoritelerini takip edenler iyi bilir. Bugün turbo benzin motorları her firma üretiyorsa bunun müsebibi TSI ünitedir. “Downsizing” ile başlayan düşük hacim ve yakıt tüketimi, yüksek güç ve performans akımını başlatan TSİ’dır. Volkswagen olmasaydı vizyonu 4 teker 1 atmosferik tüplü uzakdoğu menşeili araçlara kalırdık. TSİ sayesinde bugün dizel tüketimine yakın ve daha yüksek performanslı benzinli araçlara biniyoruz. Ve bir kardeşimde çok basit çünkü kıskanıyorlar demiş. En net ve kısa, doğru ve öz yorumda budur. Kayınbiraderinin Golfünü kıskanan hıncını burada çıkarıyor. Baldızının Polo’su uzakdoğu menşeili C segmenti aracından daha rafine ve sessiz olan hıncını burada çıkarıyor. Rabb’in verdiği rızkı küçümsemek olmaz ve fakat maddi güç Volkswagen’e yetmiyor olabilir ancak buna ulaşılamayan ciğer mundar muamelesi yapmak hoş değil. Neticede güneş balçıkla sıvanmıyor. Sattığı pazarlarda lider olan ülkemizde de en çok satan ilk üç firmadan biri Volkswagen’dir. Son 15 yılda ülkemizde ; 1- 1.190.000 adet Renault, 2 - 855.000 adet Volkswagen, 3 - 600.000 adet Fiat marka araç sattı. |
Sen hani forumdan toz olmuştun konu açtın hatta ''bizlerde sevindik senden kurtulduk diye'' neden geldin yine, boş boş yorumlarına devam etmek için mi??? |
Bak bak boklayışa bak sellektörü geç atıyormuş
|
Ben senin gibi kafa sallamıyorum , inceliyoruz yazıyoruz detayına kadar. Arabadan anlamayan adam için güzel detaya indinmi araba beklentiyi karşılamıyor |
Kullanırsam fark çok açılır. |
Benzer içerikler
- energy akü yorumları
- fiat 500l neden tutulmuyor
- 91h lastik ne demek
- t gdi motor
- 4 yol ağzı geçiş üstünlüğü
- ford fiesta sıfır
- togg sipariş
- tucson hibrit
- renault austral e-tech full hybrid fiyat
- renault clio 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X