Şimdi Ara

Chevrolet cruze mitsubishi lancer

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki araba arasından performans yakıt sorunsuzluk anlamında karşılaştırma yapabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    iki arabayı da göklere çıkarmanın bir anlamı yok. 1.6 atmosferik sonuçta ralli arabası kiti taktırmakla ralli arabası moduna girmeyin rezil olursunuz.

    lancer 1.5 kullandım. özellik bol. ama yalıtım kötü, kapılarda tok kapanma sesi yok, saçları bence ince, rüzgarda ve hız yapınca (öyle de aman aman bi hız beklemeyin, otobanda 170 i zor görüyor) araba hafif olduğundan yalpalıyor. viraj viraj diyorlar, fordla girdiğim virajdan lancerle az daha taklayla çıkıyordum. sert plastik malzeme dolu içi. linea nın japonu bence. ikinci eli de kötü. fiyatına göre donanım olarak baya iyi. param buna çıktı dersen al, ama harikalar bekleme. cruze için bilgim yok. lancer yerine civic almayı tercih ederdim.
    Lineanin japonu , Allah uzun ömür versin size hiç bu kadar absurd yorum okumamistim baya guldurdununuz.



    Hani ses yalıtımı, plastik kalitesi filan derken e haklı adam diyordum da;

    yol tutuşa sövüp, sonra kaporta kalitesine girip oradan bir de Linea ile bir tutunca yazık oldu dakikalarıma dedim.

    evet incecik saçı var o kadar incecik dandik bir araba ki o yüzden iihs den top safety pick ödülü var,
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/lancer-4-door-sedan/2011

    4 teker bağımsız süspansiyon yapmışlar, evo şasesinden izler taşıyan şase yapmışlar gene size yarananamamışlar, sizin yüksek beklentilerinizi evo paklar kanımca.(oda paklamaz onda da tok kapı sesi yoktur unuttum kusura bakmayın)

    ayrıca sürücülük var sürücülük var; 4 teker bağımsız süspansiyonlu sedan araca takla attıracak kadar sürüş yeteneği!! takdire şayan olsa gerek tebrikler.

    hani hobi olarak yazın bir şey demiyorum ama yazmak içinde yazmasak daha sağlıklı olacak kanımca



    hayırlı günler.
    eğri oturalım doğru konuşalım şimdi.

    chevrolet avrupa'dan çekilmiş bir marka. opel destek veriyor ama opel'de artık gm'nin değil, psa'nın. yani opel türkiye'nin bir gün chevrolet'ten tamamen elini eteğini çekmeyeceğinin garantisi yok. psa'ya ne ki opel'in geçmişteki chevrolet ortaklığı?

    mitsubishi'nin türkiye'de arkasında sabancı var. temsa yani. dünya'da ise arkasında renault nissan var. 2 dev marka. renault nissan mitsubishi ittifakı kuruldu. eskiden de daimler grubu vardı. mercedes yani. mitsubishi marka olarak daime chevrolet'den (avrupa'da ama amerika'da değil) güçlü oldu.

    lancer'ın parçasını bulamazsın diyen arkadaşlara yav he he diyip geçin. çok kolay bulunuyor sanılanın aksine. bende mitsubishi asx ve colt var 2 araç, bu araçların parçasını bile her yerde buluyorum. lancer sahibi arkadaşlarım var, bırak yeni kasasını eski kasanın bile parçalarını her yerde bulabiliyorsun. parçası yok diye bir şey yok. kaldı ki parçası zor bozuluyor, öyle yok elektronik arızası bilmem en arızası yaşatmıyor kullanıcısına.

    sağlamlığa gelince, iki araç ta euroncap 5 yıldızlı yanılmıyorsam. chevrolet cruze'un gerçek bir chevy olmadığını da belirtmem lazım, bu araç aslında daewoo. dünya'da daewoo cruze olarak satılıyor. yani kore malı. mitsubishi safkan japon arabası. kore'de de açıkçası hyundai ve kia ikilisinden başka marka araç alınır mı tartışılır. bundan 10 sene öncesine kadar hyundai bile tartışmaya açıktı ama adamlar geliştirdi kendini. daewoo batık bir marka ve gm arkasına sığındı. e gm'de zaten batıktı. bu nedenle sanmıyorum yani gelişim filan. mitsubishi de battı demeyin bana, battığı gibi çıkmasını bildi de. akıllı ortaklıklar kurdu, nissan ve renault batık mı şimdi?

    yalıtımı iyi mi? değil evet. ama hangi japon arabasının yalıtımı iyi? yukarıda bir arkadaş linea'nın japon olanı demiş. güldüm geçtim. teneke'den bahsetmiyoruz, lancer'dan bahsediyoruz.

    bu iki seçenek arasından lancer derim ben. tasarım olarak bi kere cruze'dan çok çok daha yakışıklı. sağlamlık ve uzun ömürlülük bahsetmiyorum o bir japon ve mitsubishi. opel'in motorları sütçü beygiri olmasıyla ünlüdür cruze da öyle bir araç, gitmiyor. lancer 117 beygir'i dolu dolu veriyor kullanıcısına. yakıt tüketimi de öyle bir düşük ki. opel motorları gibi benzini su gibi içmiyor. su gibi içtiği zaman da hakkını veriyor, çok rahat 200-220 gibi hızlar görebilir bir 1.6 117'lik lancer.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    2011 model, 1.6 lancer manuel sahibi olarak yazayım.

    Şimdi herşey kağıtta yazdığı gibi olmuyor. Cruze görünürde daha iyi gibi duruyor performans olarak. yine de 0-100 de Lancerın avantajı var.

    Lancer'da 11:1 sıkıştırmalı, mivec(halkın anlayacağı dilden vtec), düşük devirlerde cimri mode on, 3500 devirden sonra çılgınca devirlenip az cimri mode on oluyor. o yüzden verdiği beygire çok takılma zaten torkları aynı hatta 1nm lancer daha iyi


    100km/h ile giderken çok çok rahat bir şekilde 5lt civarında tüketim alırsın. normal trafikte 7lt civarında oluyor. çok çok sıkışık trafiğe girersen belki 8lt'leri görürsün. dur kalklı ort. hızın 15 ve altı durumları bilmiyorum. genelde öyle güzergaha metro ile gittiğim için deneme şansım olmadı.

    İzmir'de gaziemir-6.sanayiden bucaya ara yollardan gittim 15km, 26km/h ort. 6.2lt tüketim, sonrasında bucada 2-3 yere gidip dur kalk park et vs. dönüşte aynı güzergahı kullandım. eve geldiğimde 28km/h ort. 6.2lt tüketim vardı yine.

    Yine gaziemir içinde 10km yol yaptım, 30km/h ort. 6.2lt tüketim. Gaziemirden bornovaya 28km/h ort., yol çalışması sebebiyle 5dk lık kısım dur kalk. uzun beklemelerle gittiğim 5.8lt idi. dönüşü daha akışkn 30km/h ort. 6.4lt.

    Az yaksın diye çok kasmıyorum. sadece aracın motorunu ve vites seçimlerini doğru yapıyorum.

    Çevreyollu, uzun yol diyebileceğimiz, çeşmeye 70km yol yaptığımda 5.1lt dönüşünde de 5.2lt oluyor.

    Az yaksın diye çok kasarsam mesela, izmir içi gaziemirden çevreyolu, balçova, oradan inciraltı, sahilden konak, konaktan karabağlar, tekrar gaziemir 4.9lt ile döndüğüm olabiliyor. Ama böyle araba mı sürülür keyif meyif alınmaz diyorum varsın 6lt yaksın diyorum

    120km/h sabit gidersen uzun yolda 5.9lt filan yakıyor.

    En son denizli- izmir arası, bütün yolu 120-130 arası, bi kaç yerde basmalı, aydın çevre yolunda full 200le gidip tsi b8 passatın yetişememesine şahit olmalar 6.5lt ort. vardı. ama o güzergah üstünde aydın köyleri, ilçeleri sürekli ışık ve ışıklardan da hızlı kalktım.


    Hunharca basarak kullandığımda izmir çevreyolu ve şehiriiçinde 9.5lt'nin üstünü daha göremedim. çevre yolunda 200-210la uzun bir süre gitmekten bahsediyorum.

    Şehiriçine çok girmiyorum, genelde depo ort. larım 45km/h 5.8lt filan oluyor. 325tl(53lt) ile doluyor 900km gidiyorum. en kötü 800km gitmiştim o zaman uzun yolda basmıştım biraz.

    aracı alalı 6ay oluyor, yaklaşık 11bin km yol yaptım aldığımdan beri. O kadar keyifli bir araç ki inat ettim dizel araba almayacağım. Çünkü şu arabanın verdiği zevkin gramını hiçbir arabada alamayacağım.

    Alt devirleri tatlıdır. zaten alt devirlerde rahat yürüdüğü için yakıtı böyle ekonomik. Benzinli araba sürmesini bilmeyen biri cruze gibi yaktırır bu araca...

    Motor ve performans gayet iyidir. özetle.

    Şasi, evo X ile aynı, 4bağımsız süspansiyon ve konfor da sağlayacak şekilde ayarlanmış süspansiyonlarla yolu güzel tutarken konforu da iyi oluyor.

    Güvenlik konusu zaten IIHS'den tescilledi. diz airbag ve top safety pick aldı.

    Donanım kısmı görece iyi görece kötü. digital klima var, al eve taktır o kadar güzel. far yağmur sensörü var, ses sistemi çok keyifli, direksiyondan kontrol var ama bi cruise control yok. Ankarada bi özel servis taktırıyormuş sanırım onlara taktıracağım.

    Benim gibi mahalledeki bilmem ne abisine, apartmandaki bilmem ne komşusuna değil de kendi binebileceği bir araba alan kişi ise çok memnun kalıp, arabaya aşık olabilirsiniz...

    Aldığımda ben bunu stok binerim, şöyle yaparım böyle ederim diyordum 1.ayın sonunda kısa ralliart spoiler, 17inç orijinal advan jant(made in japan) 225/45r17 lastikler, evo X ultra racing kule gergisi aldım. Sonra yav bu araba biraz daha virajlarda stabil mi kalmalı ne dedim, özel siparişle 1.6 için uyumlu eibach pro kit yay seti getirttim. ara ara arabayla ciddi aşk yaşadığım doğrudur

    Evo body kit yaptırmamak için zor tutuyordum ki, ülke ekonomi kredi kartların adını koyduğu iiçin şu aralar biraz erteledim.

    Not: yazar burada arabasına aşıktır
    B8 passat basmamıştır, bassa madara eder
    iki arabayı da göklere çıkarmanın bir anlamı yok. 1.6 atmosferik sonuçta ralli arabası kiti taktırmakla ralli arabası moduna girmeyin rezil olursunuz.

    lancer 1.5 kullandım. özellik bol. ama yalıtım kötü, kapılarda tok kapanma sesi yok, saçları bence ince, rüzgarda ve hız yapınca (öyle de aman aman bi hız beklemeyin, otobanda 170 i zor görüyor) araba hafif olduğundan yalpalıyor. viraj viraj diyorlar, fordla girdiğim virajdan lancerle az daha taklayla çıkıyordum. sert plastik malzeme dolu içi. linea nın japonu bence. ikinci eli de kötü. fiyatına göre donanım olarak baya iyi. param buna çıktı dersen al, ama harikalar bekleme. cruze için bilgim yok. lancer yerine civic almayı tercih ederdim.
  • 124 beygirlik cruze ile 117 beygirlik lancer performans olarak denk, otomatik vites olursa cruze bir tık daha iyi gidiyor, yakıtta da lancer bir tık avantajlı. Sorunsuzluk olarak da klasik mitsubishi avantajı var lancer'ın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Nisan 2018; 16:38:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 model, 1.6 lancer manuel sahibi olarak yazayım.

    Şimdi herşey kağıtta yazdığı gibi olmuyor. Cruze görünürde daha iyi gibi duruyor performans olarak. yine de 0-100 de Lancerın avantajı var.

    Lancer'da 11:1 sıkıştırmalı, mivec(halkın anlayacağı dilden vtec), düşük devirlerde cimri mode on, 3500 devirden sonra çılgınca devirlenip az cimri mode on oluyor. o yüzden verdiği beygire çok takılma zaten torkları aynı hatta 1nm lancer daha iyi


    100km/h ile giderken çok çok rahat bir şekilde 5lt civarında tüketim alırsın. normal trafikte 7lt civarında oluyor. çok çok sıkışık trafiğe girersen belki 8lt'leri görürsün. dur kalklı ort. hızın 15 ve altı durumları bilmiyorum. genelde öyle güzergaha metro ile gittiğim için deneme şansım olmadı.

    İzmir'de gaziemir-6.sanayiden bucaya ara yollardan gittim 15km, 26km/h ort. 6.2lt tüketim, sonrasında bucada 2-3 yere gidip dur kalk park et vs. dönüşte aynı güzergahı kullandım. eve geldiğimde 28km/h ort. 6.2lt tüketim vardı yine.

    Yine gaziemir içinde 10km yol yaptım, 30km/h ort. 6.2lt tüketim. Gaziemirden bornovaya 28km/h ort., yol çalışması sebebiyle 5dk lık kısım dur kalk. uzun beklemelerle gittiğim 5.8lt idi. dönüşü daha akışkn 30km/h ort. 6.4lt.

    Az yaksın diye çok kasmıyorum. sadece aracın motorunu ve vites seçimlerini doğru yapıyorum.

    Çevreyollu, uzun yol diyebileceğimiz, çeşmeye 70km yol yaptığımda 5.1lt dönüşünde de 5.2lt oluyor.

    Az yaksın diye çok kasarsam mesela, izmir içi gaziemirden çevreyolu, balçova, oradan inciraltı, sahilden konak, konaktan karabağlar, tekrar gaziemir 4.9lt ile döndüğüm olabiliyor. Ama böyle araba mı sürülür keyif meyif alınmaz diyorum varsın 6lt yaksın diyorum

    120km/h sabit gidersen uzun yolda 5.9lt filan yakıyor.

    En son denizli- izmir arası, bütün yolu 120-130 arası, bi kaç yerde basmalı, aydın çevre yolunda full 200le gidip tsi b8 passatın yetişememesine şahit olmalar 6.5lt ort. vardı. ama o güzergah üstünde aydın köyleri, ilçeleri sürekli ışık ve ışıklardan da hızlı kalktım.


    Hunharca basarak kullandığımda izmir çevreyolu ve şehiriiçinde 9.5lt'nin üstünü daha göremedim. çevre yolunda 200-210la uzun bir süre gitmekten bahsediyorum.

    Şehiriçine çok girmiyorum, genelde depo ort. larım 45km/h 5.8lt filan oluyor. 325tl(53lt) ile doluyor 900km gidiyorum. en kötü 800km gitmiştim o zaman uzun yolda basmıştım biraz.

    aracı alalı 6ay oluyor, yaklaşık 11bin km yol yaptım aldığımdan beri. O kadar keyifli bir araç ki inat ettim dizel araba almayacağım. Çünkü şu arabanın verdiği zevkin gramını hiçbir arabada alamayacağım.

    Alt devirleri tatlıdır. zaten alt devirlerde rahat yürüdüğü için yakıtı böyle ekonomik. Benzinli araba sürmesini bilmeyen biri cruze gibi yaktırır bu araca...

    Motor ve performans gayet iyidir. özetle.

    Şasi, evo X ile aynı, 4bağımsız süspansiyon ve konfor da sağlayacak şekilde ayarlanmış süspansiyonlarla yolu güzel tutarken konforu da iyi oluyor.

    Güvenlik konusu zaten IIHS'den tescilledi. diz airbag ve top safety pick aldı.

    Donanım kısmı görece iyi görece kötü. digital klima var, al eve taktır o kadar güzel. far yağmur sensörü var, ses sistemi çok keyifli, direksiyondan kontrol var ama bi cruise control yok. Ankarada bi özel servis taktırıyormuş sanırım onlara taktıracağım.

    Benim gibi mahalledeki bilmem ne abisine, apartmandaki bilmem ne komşusuna değil de kendi binebileceği bir araba alan kişi ise çok memnun kalıp, arabaya aşık olabilirsiniz...

    Aldığımda ben bunu stok binerim, şöyle yaparım böyle ederim diyordum 1.ayın sonunda kısa ralliart spoiler, 17inç orijinal advan jant(made in japan) 225/45r17 lastikler, evo X ultra racing kule gergisi aldım. Sonra yav bu araba biraz daha virajlarda stabil mi kalmalı ne dedim, özel siparişle 1.6 için uyumlu eibach pro kit yay seti getirttim. ara ara arabayla ciddi aşk yaşadığım doğrudur

    Evo body kit yaptırmamak için zor tutuyordum ki, ülke ekonomi kredi kartların adını koyduğu iiçin şu aralar biraz erteledim.

    Not: yazar burada arabasına aşıktır




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Yorum için çok teşekkür ederim :)

    Sülalede tek erkek çocuk olduğum için bir nevi üni hediyesi gibi lancer veya cruze alınacak ondan araştırmadayım ben direk evo kit takmayı düsünüyorum :)

    Sizin aracınızın fotoğrafını paylaşabilir misiniz? :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    3bin devirde kac km hizda gidiyor son viteste? Yalitimi nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lancer çok daha akılcı bir seçim olacaktır.
  • Lancer'ın motoru dönemin en iyi 1.6 motorlarındandı. Kağıt üzerinde yakın gibi görünürler ama aslında Lancer daha ataktır ve devirlenmeyi sever, uzun şanzımanına rağmen. Bu şanzıman sayesinde de bağırmaz uzun yolda. Tüketimi de gerçekten düşüktür, 1.6 mivec pek kadri bilinmeyen kıymetlerden. Arabanın gerisi 1996 orası ayrı

    Lancer kullananlar da Evoya bakıp tamam ya aynıyız işte muhabbetini severler de şasinin Evoyla falan ilgisi yok tabiki, geometri benzer sadece, Evo X bambaşka bişey. Yine de Cruze'u bariz daha eli yüzü düzgün ve günümüze daha yakın bir araç olarak düşünsemde son tahlilde Lancer derdim sanırım. Biraz yol sesi yalıtımı falan uğraşmak lazım yalnız bir haftasonu ayırıp.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 29 Nisan 2018; 12:45:4 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    honda crv -toyota rav4
    14 yıl önce açıldı
    Ford Kuga seat ateca honda crv
    2 yıl önce açıldı
    Kia Sportage vs Hyundai Tucson
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    2011 model, 1.6 lancer manuel sahibi olarak yazayım.

    Şimdi herşey kağıtta yazdığı gibi olmuyor. Cruze görünürde daha iyi gibi duruyor performans olarak. yine de 0-100 de Lancerın avantajı var.

    Lancer'da 11:1 sıkıştırmalı, mivec(halkın anlayacağı dilden vtec), düşük devirlerde cimri mode on, 3500 devirden sonra çılgınca devirlenip az cimri mode on oluyor. o yüzden verdiği beygire çok takılma zaten torkları aynı hatta 1nm lancer daha iyi


    100km/h ile giderken çok çok rahat bir şekilde 5lt civarında tüketim alırsın. normal trafikte 7lt civarında oluyor. çok çok sıkışık trafiğe girersen belki 8lt'leri görürsün. dur kalklı ort. hızın 15 ve altı durumları bilmiyorum. genelde öyle güzergaha metro ile gittiğim için deneme şansım olmadı.

    İzmir'de gaziemir-6.sanayiden bucaya ara yollardan gittim 15km, 26km/h ort. 6.2lt tüketim, sonrasında bucada 2-3 yere gidip dur kalk park et vs. dönüşte aynı güzergahı kullandım. eve geldiğimde 28km/h ort. 6.2lt tüketim vardı yine.

    Yine gaziemir içinde 10km yol yaptım, 30km/h ort. 6.2lt tüketim. Gaziemirden bornovaya 28km/h ort., yol çalışması sebebiyle 5dk lık kısım dur kalk. uzun beklemelerle gittiğim 5.8lt idi. dönüşü daha akışkn 30km/h ort. 6.4lt.

    Az yaksın diye çok kasmıyorum. sadece aracın motorunu ve vites seçimlerini doğru yapıyorum.

    Çevreyollu, uzun yol diyebileceğimiz, çeşmeye 70km yol yaptığımda 5.1lt dönüşünde de 5.2lt oluyor.

    Az yaksın diye çok kasarsam mesela, izmir içi gaziemirden çevreyolu, balçova, oradan inciraltı, sahilden konak, konaktan karabağlar, tekrar gaziemir 4.9lt ile döndüğüm olabiliyor. Ama böyle araba mı sürülür keyif meyif alınmaz diyorum varsın 6lt yaksın diyorum

    120km/h sabit gidersen uzun yolda 5.9lt filan yakıyor.

    En son denizli- izmir arası, bütün yolu 120-130 arası, bi kaç yerde basmalı, aydın çevre yolunda full 200le gidip tsi b8 passatın yetişememesine şahit olmalar 6.5lt ort. vardı. ama o güzergah üstünde aydın köyleri, ilçeleri sürekli ışık ve ışıklardan da hızlı kalktım.


    Hunharca basarak kullandığımda izmir çevreyolu ve şehiriiçinde 9.5lt'nin üstünü daha göremedim. çevre yolunda 200-210la uzun bir süre gitmekten bahsediyorum.

    Şehiriçine çok girmiyorum, genelde depo ort. larım 45km/h 5.8lt filan oluyor. 325tl(53lt) ile doluyor 900km gidiyorum. en kötü 800km gitmiştim o zaman uzun yolda basmıştım biraz.

    aracı alalı 6ay oluyor, yaklaşık 11bin km yol yaptım aldığımdan beri. O kadar keyifli bir araç ki inat ettim dizel araba almayacağım. Çünkü şu arabanın verdiği zevkin gramını hiçbir arabada alamayacağım.

    Alt devirleri tatlıdır. zaten alt devirlerde rahat yürüdüğü için yakıtı böyle ekonomik. Benzinli araba sürmesini bilmeyen biri cruze gibi yaktırır bu araca...

    Motor ve performans gayet iyidir. özetle.

    Şasi, evo X ile aynı, 4bağımsız süspansiyon ve konfor da sağlayacak şekilde ayarlanmış süspansiyonlarla yolu güzel tutarken konforu da iyi oluyor.

    Güvenlik konusu zaten IIHS'den tescilledi. diz airbag ve top safety pick aldı.

    Donanım kısmı görece iyi görece kötü. digital klima var, al eve taktır o kadar güzel. far yağmur sensörü var, ses sistemi çok keyifli, direksiyondan kontrol var ama bi cruise control yok. Ankarada bi özel servis taktırıyormuş sanırım onlara taktıracağım.

    Benim gibi mahalledeki bilmem ne abisine, apartmandaki bilmem ne komşusuna değil de kendi binebileceği bir araba alan kişi ise çok memnun kalıp, arabaya aşık olabilirsiniz...

    Aldığımda ben bunu stok binerim, şöyle yaparım böyle ederim diyordum 1.ayın sonunda kısa ralliart spoiler, 17inç orijinal advan jant(made in japan) 225/45r17 lastikler, evo X ultra racing kule gergisi aldım. Sonra yav bu araba biraz daha virajlarda stabil mi kalmalı ne dedim, özel siparişle 1.6 için uyumlu eibach pro kit yay seti getirttim. ara ara arabayla ciddi aşk yaşadığım doğrudur

    Evo body kit yaptırmamak için zor tutuyordum ki, ülke ekonomi kredi kartların adını koyduğu iiçin şu aralar biraz erteledim.

    Not: yazar burada arabasına aşıktır
    B8 passat basmamıştır, bassa madara eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DECF0C154 -- 29 Nisan 2018; 15:6:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cruze (plus versiyon) daha konforlu ve daha oturaklı olabilir ama okuduklarıma ve de yukarıdaki arkadaşın yorumlarına bakarsak Lancer daha ekonomik. Cruze alt devirlerde biraz cansız kalabiliyor bu da ekonomiye zarar tabi aracın içi ve ön konsol görüntüsü özellikle gece çok şık bence. Aslında bütçe ve de beklenti de önemli tabi.

    Not: Cruze Ls Plus MT 2011 sahibiyim. Lancer kullanmadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TahaKaradeniz -- 29 Nisan 2018; 17:58:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cruze 2011 otm 124 bg ve 1.6 lancer invite sahibi olmus biri olarak kesinlikle her anlamda lancer diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uni de lancer daha havalı durur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki arabayı da göklere çıkarmanın bir anlamı yok. 1.6 atmosferik sonuçta ralli arabası kiti taktırmakla ralli arabası moduna girmeyin rezil olursunuz.

    lancer 1.5 kullandım. özellik bol. ama yalıtım kötü, kapılarda tok kapanma sesi yok, saçları bence ince, rüzgarda ve hız yapınca (öyle de aman aman bi hız beklemeyin, otobanda 170 i zor görüyor) araba hafif olduğundan yalpalıyor. viraj viraj diyorlar, fordla girdiğim virajdan lancerle az daha taklayla çıkıyordum. sert plastik malzeme dolu içi. linea nın japonu bence. ikinci eli de kötü. fiyatına göre donanım olarak baya iyi. param buna çıktı dersen al, ama harikalar bekleme. cruze için bilgim yok. lancer yerine civic almayı tercih ederdim.
  • Cruzeun konforu, iç malzeme kalitesi, kaportası, ikinci eli çok daha iyi. Gerisi iki araçta aynı sayılır sen karar ver, hangisi sana daha yakın gelirse onu seç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    iki arabayı da göklere çıkarmanın bir anlamı yok. 1.6 atmosferik sonuçta ralli arabası kiti taktırmakla ralli arabası moduna girmeyin rezil olursunuz.

    lancer 1.5 kullandım. özellik bol. ama yalıtım kötü, kapılarda tok kapanma sesi yok, saçları bence ince, rüzgarda ve hız yapınca (öyle de aman aman bi hız beklemeyin, otobanda 170 i zor görüyor) araba hafif olduğundan yalpalıyor. viraj viraj diyorlar, fordla girdiğim virajdan lancerle az daha taklayla çıkıyordum. sert plastik malzeme dolu içi. linea nın japonu bence. ikinci eli de kötü. fiyatına göre donanım olarak baya iyi. param buna çıktı dersen al, ama harikalar bekleme. cruze için bilgim yok. lancer yerine civic almayı tercih ederdim.
    Lineanin japonu , Allah uzun ömür versin size hiç bu kadar absurd yorum okumamistim baya guldurdununuz.



    Hani ses yalıtımı, plastik kalitesi filan derken e haklı adam diyordum da;

    yol tutuşa sövüp, sonra kaporta kalitesine girip oradan bir de Linea ile bir tutunca yazık oldu dakikalarıma dedim.

    evet incecik saçı var o kadar incecik dandik bir araba ki o yüzden iihs den top safety pick ödülü var,
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/lancer-4-door-sedan/2011

    4 teker bağımsız süspansiyon yapmışlar, evo şasesinden izler taşıyan şase yapmışlar gene size yarananamamışlar, sizin yüksek beklentilerinizi evo paklar kanımca.(oda paklamaz onda da tok kapı sesi yoktur unuttum kusura bakmayın)

    ayrıca sürücülük var sürücülük var; 4 teker bağımsız süspansiyonlu sedan araca takla attıracak kadar sürüş yeteneği!! takdire şayan olsa gerek tebrikler.

    hani hobi olarak yazın bir şey demiyorum ama yazmak içinde yazmasak daha sağlıklı olacak kanımca



    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 30 Nisan 2018; 14:34:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Lancer'ın garip bir şekilde kullanıcısı ile bağ kurma özelliği var. 2011 1.6 Lancer'ı 2 yıl kullanıp maddi nedenlerle sattım ama hala özlüyorum. Kullanımı çok zevkli bir araçtır.
  • coskunserce kullanıcısına yanıt
    Beni en çok etkileyen kısım görünüş olarak ön tarafın Gt-R ile benzerliği

    Chevrolet cruze mitsubishi lancer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Penanggalan -- 30 Nisan 2018; 16:20:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Forumun nazarı diye bi olay vardır o yüzden fotoğraf paylaşmıyorum, günlük hayatımda sosyal medyalarımda da paylaşmam. Zaten sevmiyorum öyle şeyleri. Body kit gösterişli olur ama o görüntünün hakkını vermez. O yüzden ben bodykit yerine eibach yay, advan jant aldım. böyle kaliteli işleri zaten çoğu kişi yapmaz, çünkü anlamıyor adam, hiç arabasının amortisörünü sökmüş diye sorsan yav işte yıkamacıya verdim der anca bundan anlar bizim millet.

    Yapabileceğin düzgün bir jant, eibach yay bulabilirsen yay ve arka kanat, gerisi 1.6 araba için fazla abartı oluyor.

    Öğrencisin ailenin verdiği harçlığı yakıttan geçireceksin o yüzden lancer derim yakıt çok önemli parametre.


    @alcohol06
    Şasi tamamen evo ile aynı. O söylediğin bir önceki kasa için geçerli. üretim maliyeti düşürmek için son kasada ortak şasi kullandı. Zaten kaputu açınca motor 1lt gibi kalıyor içeride, bu yüzden ustaların en sevdiği araçtır, motor ile diğer parçalar arasında 2 karış boşluk oluyor .

    Evo ile nesi farklı dersen powertrain farklı. yani 2çeker yerine 4çeker var komple şanzıman ve diff. farklı doğal olarak motor farklı, egzoz, amortisör, ön takım parçaları ve amortisör farklı. Ama monokok şasi aynı, ön ve arka çamurluklar 245 taban lastik kullanımına uygun olsun diye şişiktir o kadar.

    Kule gergisi alırken EvoX kule gergisi aldım ben birebir oturdu.

    Çok oyuncağı yok evet, oyuncak severlere eski usül geliyor ama oyuncak yumağı highline polo'yu şirket aracı olarak 6ay kullandım. hani o araçta olup da benim araçta olmayan ne var dediğimde ilk mesajımda da söylediğim gibi cruise control. onun dışında oyuncakların çoğu bi işime yaramıyor.

    @commandx
    3000 devir ile 115-120 arasında bir yerde oluyor diye aklımda kalıyor. 110-120den sonra rüzgar sesi var aynalar eşek kulağı gibi olduğu için. motorun da 130 gibi sesi belirginleşiyor. Günlük kullanımda çok motor sesi duyulmuyor.

    @manisa_tr
    Aldığınız araç büyük ihtimal otomatik idi. Arkadaşımın 1.5 lanceri var, onun araç çok rahat 200leri görüyor ve öyle yolda gezinme yok. öte yandan 1.5 ile 1.6 lancer çok başka araçlar. dışarıdan aynı ama çoğu nokta farklı. mesela 1.5 ile 1.viteste rahat kalkmıyor araba ama 1.6nın debriyajı farklı çok rahat kalkıyor. amortisörüne kadar farklılar, şanzıman farklı. Yalıtım keza öyle, 2 araç arasında bariz yalıtım farkı hissediliyor. stok yay ve amortisörler de farklı, 1.6 daha konforlu geliyo. mesela 1.5te şehiriçi kullanımda motorun devirlenmesi sırasında motor sesini duyarken benim araçta duyulmuyor. zaten 2011'de 1.6larla makyajlı geldi bu araç. 17inç jant ile kullandığım halde düzlükte çok çok rahat bir şekilde 200-210 görüyor. çeşme otobanında 220'de elektronik hız limitörüne bile girdi araç... Zaten 1.5e göre bu farklar olduğu için 1.5 tutulmuyor 1.6 tutuluyor.

    Linea'da bükülen araç koltukları ile mezarı garantilerken, lancer ile sağ çıkabilirsiniz aynı kazada. aracın dışı değil şasisi korur kazada. Neyse tok kapı ve sacına göre araba bakalım ki böyle mantıklı arabalar 2.elde golf, astra, focus gibi saçma sapan rakamlara satılmasın.

    @tasshelhoff
    Şu konuda bile nedense köpek gibi yakan ama normal giden cruze'a kimse bi şey demiyor. Yerden yere vurmuyor kimse ama nedense nasıl bir ülke kafasındayız ki anlatamıyoruz. Cruze sahibi olan arkadaşım bile şehiriçinde 11-12lt nin altına inmenin güç olduğu söyler, nedense bu kadar taşa tutulmaz. Lancer'ın sadece iyi yanlarını yazdım. donanım kısmı kimisine göreceli gelir. 45-50k verip 2010 model görece km si iyi araba dururken 2005 model alman tankı alıp sanayiden ev kiralamak lazım o zaman çok mantıklı bir araba oluyor.

    güvenliğine gelince, ASX'ten lancer'a, yeni çıkan eclipse cross'tan outlander'a kadar bütün araçları girdikleri her testte rakiplerinden daha iyi olduklarını ispatlar ama bizim insanımız o adamların testlerinden daha iyi test yapıyor hem de çok basit boşuna o adamlar test yapmışlar, enayi bu ecnebiler. vursana kardeşim kaportaya cılız ses çıkıyorsa kapısı tok kapanmıyorsa çöptür o araba...


    Not: Ben fanatiklik yapıp aracı al demedim. Aracın özelliklerini yazdım neden sevdiğimi anlatıp yazdım, daha aracı sürmemiş. binmemiş kişilerin atıp tutmasına da cevap vermem. Gelsin boyunun ölçüsünü alırız. Forumda bazı kendini bilmezler de maddiyat konusunda bahseder, istesem şu an satıp dizel civic veya onun denginde az yakan bir japon bulurum ama bu aracın keyfini vermez. Bu keyif olayını zaten kimse varamadığı için anca gösteriş için alır arabasını.

    1.5 lancerını satıp sıfır leon alan arkadaşım bile tamam yeni araba bir sürü özelliği var, şekli de güzel ama bi lancer gibi hissettirmiyor, o bi başkaydı diyor. Sıfır araba alınca bile insanın aklında kalabiliyorsa var demekki bi şeyler. he bunu dahi hissedemeyen egea, linea, 301, symbol filan alsın. parçası ucuz, 2.eli var, idare eder donanımlı paketleri de oluyor sanırım tamam işte onlarla mutlu olursunuz...




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Kavram karmaşası oluşuyor bizdeki terimlerin yabancıların otomotiv terimlerine göre sığ kalması sebebiyle. Ana iskeletin aynı olması (yani frame) başka bişey, aynı şasiyi paylaşması başka, şasi demek aynı zamanda bütün ayarları da (chassis setup) içeren komple bir kavram. Örneğin,

    http://www.motortrend.com/cars/mitsubishi/lancer-evolution/2008/2008-mitsubishi-lancer-evolution-x/

    Based on the recently released Lancer platform that Mitsubishi claims exhibits over 50-percent-greater torsional and bending rigidity, the 2008 Evo has additional reinforcements to the front-suspension cross member and rear unit body. Suspension geometry is revised as well, though the new Evo retains the same basic front MacPherson struts with inverted dampers and rear multilink layout. And, like the previous Evo, many key suspension pieces, including upper and trailing arms, are forged from aluminum for unsprung weight savings.

    Bu basitçe konuya değinen bir anlatım, punta noktalarında, destek bölgelerinde sertleştirmeler, farklı bir kaynak kullanımı, cross-brace parçalar var Evo X'de, burçlar, kollar, viraj demirleri, materyal tercih farklılıkları vs normal Evo ile çok alakasız bir süspansiyon setupı var. Daha karmaşık 4wd sistemine girmedik bile. Burada doğru tanım şu olur "Lancer modeli ile Evo X aynı platformu paylaşıyor."

    Öteki türlü sadece iskelet bazlı düşünürsek BMW 318i'de M3 ile, Subaru Xv'de İmpreza STİ ile, V6 250hp Challenger 840hp Challenger Demon ile aynı ama bu birşey ifade etmez, yani iskeletin aynı olması standart model ile gelişmiş modelin benzer olacağını asla söylemez, chassis setup komple aynı ise ancak aynı şasi diyebiliriz. Ne zaman Lancer ile Evo X aynı şasi diyebilirdik? Subaru Levorg ile WRX arasındaki gibi bir durum olsaydı aynı şasi kullanılıyor diyebilirdik çünkü bu iki araç gerçekten birebir aynı Subaru'nun da belirttiği üzere, zaten Levorg'u kullanınca kemik gibi sürüşünden sıkılığından anlıyorsun farklı bişeyler olduğunu. Lancer'da Evo ile böyle bir benzerlik söz konusu değil.




  • eğri oturalım doğru konuşalım şimdi.

    chevrolet avrupa'dan çekilmiş bir marka. opel destek veriyor ama opel'de artık gm'nin değil, psa'nın. yani opel türkiye'nin bir gün chevrolet'ten tamamen elini eteğini çekmeyeceğinin garantisi yok. psa'ya ne ki opel'in geçmişteki chevrolet ortaklığı?

    mitsubishi'nin türkiye'de arkasında sabancı var. temsa yani. dünya'da ise arkasında renault nissan var. 2 dev marka. renault nissan mitsubishi ittifakı kuruldu. eskiden de daimler grubu vardı. mercedes yani. mitsubishi marka olarak daime chevrolet'den (avrupa'da ama amerika'da değil) güçlü oldu.

    lancer'ın parçasını bulamazsın diyen arkadaşlara yav he he diyip geçin. çok kolay bulunuyor sanılanın aksine. bende mitsubishi asx ve colt var 2 araç, bu araçların parçasını bile her yerde buluyorum. lancer sahibi arkadaşlarım var, bırak yeni kasasını eski kasanın bile parçalarını her yerde bulabiliyorsun. parçası yok diye bir şey yok. kaldı ki parçası zor bozuluyor, öyle yok elektronik arızası bilmem en arızası yaşatmıyor kullanıcısına.

    sağlamlığa gelince, iki araç ta euroncap 5 yıldızlı yanılmıyorsam. chevrolet cruze'un gerçek bir chevy olmadığını da belirtmem lazım, bu araç aslında daewoo. dünya'da daewoo cruze olarak satılıyor. yani kore malı. mitsubishi safkan japon arabası. kore'de de açıkçası hyundai ve kia ikilisinden başka marka araç alınır mı tartışılır. bundan 10 sene öncesine kadar hyundai bile tartışmaya açıktı ama adamlar geliştirdi kendini. daewoo batık bir marka ve gm arkasına sığındı. e gm'de zaten batıktı. bu nedenle sanmıyorum yani gelişim filan. mitsubishi de battı demeyin bana, battığı gibi çıkmasını bildi de. akıllı ortaklıklar kurdu, nissan ve renault batık mı şimdi?

    yalıtımı iyi mi? değil evet. ama hangi japon arabasının yalıtımı iyi? yukarıda bir arkadaş linea'nın japon olanı demiş. güldüm geçtim. teneke'den bahsetmiyoruz, lancer'dan bahsediyoruz.

    bu iki seçenek arasından lancer derim ben. tasarım olarak bi kere cruze'dan çok çok daha yakışıklı. sağlamlık ve uzun ömürlülük bahsetmiyorum o bir japon ve mitsubishi. opel'in motorları sütçü beygiri olmasıyla ünlüdür cruze da öyle bir araç, gitmiyor. lancer 117 beygir'i dolu dolu veriyor kullanıcısına. yakıt tüketimi de öyle bir düşük ki. opel motorları gibi benzini su gibi içmiyor. su gibi içtiği zaman da hakkını veriyor, çok rahat 200-220 gibi hızlar görebilir bir 1.6 117'lik lancer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 30 Nisan 2018; 17:55:8 >




  • Şu daewoo muhabbeti de sıktı gerçekten, cruze gerçek bi chevrolettir. "Belli bi ülkede" daewoo markası altında satıldı o kadar, holden cruze olarak da satıldı bu araç bazı ülkelerde, pazarlama stratejisi veya başka bişey diyin adına ben bilmem. Birebir astra j ile platform, motor, iç aksam parçaları falan ortak, bu durumda astra j de daewoo. Daewoo'nun ne birikimi ve bütçesi vardı da cruze gibi bi modeli üretip dünya pazarına sundu...



    Ayrıca chevrolet Avrupada olduğu sürece hep mitsubishi'den fazla sattı, daha önde oldu. Tasarım konusu görecelidir, lancer güzel ama iç tasarım çok kötü, dışardan da denk araçlar zaten, cruze daha modern duruyor genel olarak.



    Performans olarak abartılacak bir fark yok ikisi de 1.6 atmosferik neticede 124 hp cruze ile 117 hp lancer'ın gidişi aynı, otomatik vites olursa lancer daha hantal. Ama yakıt olarak lancer bir tık az yakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.