Şimdi Ara

Dizel Avensis neden tutulmuyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
4.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam; Dizel avensis 2015 sonrası olan modeller 100 bin civarlarına satılıyor..
    tek eksisi Düz vites olması ama düz vites olarak bence rakipsiz..
    neden tutulmuyor?
    ilanlar çok az..tek sebep düz vites olması mı?


    misal...??







  • Toyotanın imajı şu. Sağlam, güvenilir. Sıfır alırken çok önemi yok ama ikinci el araba alırken önemli. Toyota sağlam, dayanıklı. Modeli ne olursa olsun güven verir, kolay satılır. Auris çok daha kaliteli değil, %95aynı araçlar. Auris değil sedanlar genel olarak hb lere göre daha çok tutulur.
    Neden tutsun? Tutması için bir neden yok.

    Piyasadan kalkmış bir model.
    Az yakmayan dizel bir motor.
    D sınıfına göre sönük kalan tasarım.
    D sınıfına yakışmayan donanım. Sunroof yok, arka havalandırma yok.
    Manuel vites d segment??

    Tutmaması da daha iyi zaten. Uygun fiyata alternatif araç olur bize.
  • Google'daki bilgilere göre motor BMW'den alınmış. BMW'de PSA'dan almıyor muydu şu 1.6 dizel motorları, kafamda deli sorular..

    1.4 dizel Toyota motorları pek önerilmez yağ yakar vs. derler ama motor konusunda sorun değil ise tercih edilebilir. Ama sanki her araçtan biraz gibi olmuş bu araba. Yani okuduğum yazılara göre ne konforlu, ne performanslı, eh Toyota haliyle sorunsuz diyorlar..
  • D-segment piyasası iyice daraldı. Passat, Superb, Insignia dışındaki diğer modeller piyasadan silindi gittiler.

    Dizel otomatik sunan 508, Talisman bile tutulmazken, otomatik sunmayan Avensis'in tutulması mucize olurdu.
  • Neden tutsun? Tutması için bir neden yok.

    Piyasadan kalkmış bir model.
    Az yakmayan dizel bir motor.
    D sınıfına göre sönük kalan tasarım.
    D sınıfına yakışmayan donanım. Sunroof yok, arka havalandırma yok.
    Manuel vites d segment??

    Tutmaması da daha iyi zaten. Uygun fiyata alternatif araç olur bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 3 Ekim 2019; 8:16:4 >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    C segmenti fiyatına D segmenti araç bence her halükarda göz önüne alınması gereken bir araç...


    Toyota imajı yeter..geniş -ferah- Fiyat/performans aracı...

    passat- dizel 2015 üzeri düz vites almaya kalksak kazasızları 130 binlerden başlar.
  • En büyük etken tipi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt içiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault twingo neden alınmaz ?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arkasıni passata degismem gayet sorunsuz bi arac.Fakat her sey sorunsuzlukta bitmiyor toyotanin dizel motorlari guncel dizel motorlardan geri kaliyor.D segmentinde arac baksaydim avensis talisman ilk tercihlerim olurdu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    Kullanan bir taksici tüketiminden aşırı şikayetçiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim insanımızın tercihlerinde çok fazla mantık aramamak lazım. D segmentinde VW grup dışında biraz Insignia tutuluyor, onun dışında Mazda 6, Mondeo gibi son derece başarılı araçlar, ederinin çok altında satılmasına rağmen alıcı bulmakta zorlanıyor.

    Ben Insignia kullanıcısıyım ama bu araç o fiyata mükemmel bir araç. C segmenti fiyatına D segmenti; geniş, konforlu, kaliteli bir araç alıyorsunuz; üstelik Toyota'ya has kötü ses yalıtımı ve ucuz bol plastik kullanımı gibi can sıkıcı problemler de yok; oldukça sessiz, malzeme kalitesi olarak Avrupalı rakipleriyle denk bir araç. Yolda da güven veren dengeli bir sürüşü var. Bu aracı Latitude almayı düşünen abime aldırdım; son derece memnun. Tüketim de öyle abartılı değil; çok düşük olmasını da beklememek lazım zira 1.6 tonluk bir otomobilden bahsediyoruz.
    Özetle 2. elde ederinin çok altında satılan, bana göre "bulunmaz nimet" araçlardan biri. (Diğerleri benzinli Insignia-Mondeo-Mazda 6 gibi araçlar) Şahsen C segmenti araca bineceğime buna binip, 100 km'de 1-1.5 lt fazla yakmayı tercih ederim.

    Aracın en büyük handikapı üretiminin durmuş olması ama ben "Toyota" markası nedeniyle bu aracın her zaman alıcı bulacağını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 1 Ekim 2019; 12:56:57 >




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    İnsignia benim dede gündemimde 2013 sonrası makyajlı otomatik - dizellere baktım; Cosmo donanımların fiyatları oldukça yüksek seyrediyor.

    Birde aracı 5 - 6 km lik kısa mesafelerde kullanacağım o yüzden dizel in DPF vs.. de sıkıntı olur düşüncem var.

    Benzinli cosmolar daha uygun ama onlarında arkada arada ki şaft tüneli sorun... şehir içi 5 - 6 km. lik mesafede tüketim 10 - 11 litreyi çok aşar mı?
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    pardon merak ettim de nedir toyotanın imajı? türkiyede toyotanın imajı falan yok kimse kimseyi kandırmasın sadece corollanın ismi var. çok daha kaliteli malzeme ve işçilikle üretilen auris corolla kadar tutmuyor neden? çünkü herşeyi çok bilir türk halkı corolla diyor başka toyota markasına bakmıyor. bakmayın siz düz-otomatik durumuna. otomatik olsa da satmayacaktı. tabi bu arada diğer araçların az satımasında toyota türkiyenin de yadsınamaz bir payı var.
  • Avensis Fiyatına göre gayet iyi araçtır. Toplum algısı meselesi.
    Ford Mondeo en iyi D segmenttir, çok klas araçtır ama tutulmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 1 Ekim 2019; 14:39:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    Bana gore icmesi 20 litreden baslar hocam sende kactan basliyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BigMuffin

    Bana gore icmesi 20 litreden baslar hocam sende kactan basliyor?
    ilgili konum burada.

    https://forum.donanimhaber.com/avensis-1-6-d-4d-dizel-yakit-tuketimi--123543713

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Toyotanın imajı şu. Sağlam, güvenilir. Sıfır alırken çok önemi yok ama ikinci el araba alırken önemli. Toyota sağlam, dayanıklı. Modeli ne olursa olsun güven verir, kolay satılır. Auris çok daha kaliteli değil, %95aynı araçlar. Auris değil sedanlar genel olarak hb lere göre daha çok tutulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • d sınıfta passat harici tutan model yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bizim insanımızın tercihlerinde çok fazla mantık aramamak lazım. D segmentinde VW grup dışında biraz Insignia tutuluyor, onun dışında Mazda 6, Mondeo gibi son derece başarılı araçlar, ederinin çok altında satılmasına rağmen alıcı bulmakta zorlanıyor.

    Ben Insignia kullanıcısıyım ama bu araç o fiyata mükemmel bir araç. C segmenti fiyatına D segmenti; geniş, konforlu, kaliteli bir araç alıyorsunuz; üstelik Toyota'ya has kötü ses yalıtımı ve ucuz bol plastik kullanımı gibi can sıkıcı problemler de yok; oldukça sessiz, malzeme kalitesi olarak Avrupalı rakipleriyle denk bir araç. Yolda da güven veren dengeli bir sürüşü var. Bu aracı Latitude almayı düşünen abime aldırdım; son derece memnun. Tüketim de öyle abartılı değil; çok düşük olmasını da beklememek lazım zira 1.6 tonluk bir otomobilden bahsediyoruz.
    Özetle 2. elde ederinin çok altında satılan, bana göre "bulunmaz nimet" araçlardan biri. (Diğerleri benzinli Insignia-Mondeo-Mazda 6 gibi araçlar) Şahsen C segmenti araca bineceğime buna binip, 100 km'de 1-1.5 lt fazla yakmayı tercih ederim.

    Aracın en büyük handikapı üretiminin durmuş olması ama ben "Toyota" markası nedeniyle bu aracın her zaman alıcı bulacağını düşünüyorum.
    Mazdanın satmamasının sebebi 2.0 atmosferik eskinesil bir motor olup çok yakıp 1.6 kadar gitmemesi olabilir mi acaba ? Mondeonun tutulmama sebebi de çok yakıp (12 litre ankarada) yakıtına göre az gitmesi olabilir mi ? Passat , superb ve insigniaya baktığımızda yakıt / perfomans dengesinde diğerlerinden çok çok öndeler. Yazması kolay hocam. Siz alacak olsanız siz de bakmazsınız mazda 6 mondeo gibi araçlara. O kadar vergi öde o kadar yakıt parası öde araç yokuş çıkamasın 1.6 dizeller şamar oğlanı yapsın sizi öyle mi ? Yok öyle dünya hocam. Bu bahsettiğiniz araçların satmaması çok çok normal. Mondeo passat kadar yakıt/performans dengesi sundu da almadı mı insanlar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Toyotanın imajı şu. Sağlam, güvenilir. Sıfır alırken çok önemi yok ama ikinci el araba alırken önemli. Toyota sağlam, dayanıklı. Modeli ne olursa olsun güven verir, kolay satılır. Auris çok daha kaliteli değil, %95aynı araçlar. Auris değil sedanlar genel olarak hb lere göre daha çok tutulur.
    işte bu da benim anlamadığım noktalardan biri? neye göre sağlam ve dayanıklı? çok sağlam da niye ticarisini getirip satmıyorlar? yakın zamana kadar 4 teker bir motordu. adamlar dizel pazarına bile çok geç girdiler. bozulacak birşey yokki araçlarında. ailemizde 91 yılından itibaren renault var. hiçbirisi bir gün olsun yolda bırakmadı, arıza çıkarmadı. şirkette 290.000 de connect sattık (hiç sanayi görmedi hep servise gitti) arabada tık yoktu. ha keza 330.000 de sattığımız caravellede. hyundainin sağlamlığı ayrı. mazda-mitsubishi söylemiyorum bile. ama ne hikmetse varsa yoksa toyota sağlam. bir diğer katılmadığım nokta aurisin daha kaliteli olmadığı yönünde. benim 2011 aurisim vardı iç mekan malzeme kalitesi kendi yıldaşı corolladan fersah fersah öndeydi. toyota auris ile golfe rakip çıkmayı denedi (ha beceremedi ama o ayrı) yine de corolla ile auris arasında bariz kalite farkı var.




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    ben size gerçek nedenlerden birisini söyleyeyim; bundan birkaç yıl önce araba fiyatları mantıklı boyuttayken yeni kasa superb piyasaya yeni girdiğinde 74.000 tl den girmişti passat 80.000 civarıydı. muadili olan bütün araçların başlangıç fiyatları vw gurubundan yüksekti. ben ve benim kafada olanlar için alabileceğim yada daha doğrusu verebileceğim meblağ önemli. o zaman param yetseydi passat trendline yada superb (baz donanım hangisiyse) ondan alacaktım. sonra opel insignia 1.4t edition elegance ile bir anda fayda maliyet aracı oldu. ama toyota tipik japon kafasıyla tüm piyasa gerçeklerine aykırı olarak hem yüksek fiyattan girdi piyasaya hem otomatik getirmedi vs. şunu kabul etmek lazım passata rakip aracı satmak istiyorsanız daha dolu donanımlısını en az 10.000 tl aşağı vereceksiniz. yoksa tutulma şansı yok velek ki aracınız passattan daha iyi olsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.