Şimdi Ara

doblo mu tourneo mu kangoo mu??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
97
Cevap
0
Favori
10.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu üç araç her yönden hangisi daha kaliteli we güwenilir?

     doblo mu tourneo mu kangoo mu??


     doblo mu tourneo mu kangoo mu??


     doblo mu tourneo mu kangoo mu??







  • Kango bişeeye benzemez alırsan hata edersin çekişenler dobloyla connect olr


    +/- leri


    Doblo fiyat performans olarak çok güzel bir araç donanımları da yeterli az yakar çok kaçar cinstendir ticari yönüde baya kuvvetlidir güzel görünümlü bi araçtır onun klasmanındaki tüm araçları tokatlar 200km/h yaptığı görülmüştür.Gel gelelim - lerine kokpit malzemeleri cok güzel değil bildiğin plastik bide arka süspansiyon varki herkes illallah diyo basbaya yük için yapılmış bunuda bir nefse lastikleri değiştirerek çözebilirsin yol tutuşuda lastiklere bağlı onunla beraber çözülmüş oluyo


    Connect o kasayı o motor çekmiyo o motor da ağırlığına göre pek güçlü bi motor değil doblo nun 1.9 ondan 150 kg daha hafif olmasına rahmen daha güçlü daha sesiz ve daha ekonomik connect de yol tutuşu konfor gibi sorunun olmaz fakat çok yakan az kaçar kaçtımıda aşırı fazla yakar ama seçim senin



    Eğer bütce ni söylersen sana daha ii yardımcı olabilirim 35bin ytl ye doblo nun vıp versiyonları son derece konforlu araçlar bunun yanın da caddy de var ama pahalı bi araç üstelik servis fiyatları biraz yüksek sen ne amaçla ve bütceni söylersen sana daha ii yardımcı olabiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supreme-mr

    Kango bişeeye benzemez alırsan hata edersin çekişenler dobloyla connect olr


    +/- leri


    Doblo fiyat performans olarak çok güzel bir araç donanımları da yeterli az yakar çok kaçar cinstendir ticari yönüde baya kuvvetlidir güzel görünümlü bi araçtır onun klasmanındaki tüm araçları tokatlar 200km/h yaptığı görülmüştür.Gel gelelim - lerine kokpit malzemeleri cok güzel değil bildiğin plastik bide arka süspansiyon varki herkes illallah diyo basbaya yük için yapılmış bunuda bir nefse lastikleri değiştirerek çözebilirsin yol tutuşuda lastiklere bağlı onunla beraber çözülmüş oluyo


    Connect o kasayı o motor çekmiyo o motor da ağırlığına göre pek güçlü bi motor değil doblo nun 1.9 ondan 150 kg daha hafif olmasına rahmen daha güçlü daha sesiz ve daha ekonomik connect de yol tutuşu konfor gibi sorunun olmaz fakat çok yakan az kaçar kaçtımıda aşırı fazla yakar ama seçim senin



    Eğer bütce ni söylersen sana daha ii yardımcı olabilirim 35bin ytl ye doblo nun vıp versiyonları son derece konforlu araçlar bunun yanın da caddy de var ama pahalı bi araç üstelik servis fiyatları biraz yüksek sen ne amaçla ve bütceni söylersen sana daha ii yardımcı olabiliriz
    caddy niye düşünmüyorsun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quadream

    caddy niye düşünmüyorsun?

    Alıntıları Göster
    ticari anlamda en mantıklı secm bencede doblo olur
    kalite olarak da o sınıfra caddy yi tek gecerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyrmann

    ticari anlamda en mantıklı secm bencede doblo olur
    kalite olarak da o sınıfra caddy yi tek gecerim.

    Alıntıları Göster
    Kango'yu baştan ele bence.Eğer paran yetiyorsa ilk tercih caddy olsun En iyisi o. Hem yakıt performansı hem diyazn ve malzeme kalitesi iyi. Ancak bütçe yetersiz ise doblonun yakıt sarfiyatı tourneoya göre daha az. Connectler sınıfının diğer arabalarına göre daha fazla yakıyor. Ancak içi daha diğerlerine göre daha geniş. Yine de hangisini alırsan al çok fazla üzüleceğini sanmam. Ayrıca bu sınıfta opel combo'yu da listene dahil etmeni öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmars

    Kango'yu baştan ele bence.Eğer paran yetiyorsa ilk tercih caddy olsun En iyisi o. Hem yakıt performansı hem diyazn ve malzeme kalitesi iyi. Ancak bütçe yetersiz ise doblonun yakıt sarfiyatı tourneoya göre daha az. Connectler sınıfının diğer arabalarına göre daha fazla yakıyor. Ancak içi daha diğerlerine göre daha geniş. Yine de hangisini alırsan al çok fazla üzüleceğini sanmam. Ayrıca bu sınıfta opel combo'yu da listene dahil etmeni öneririm.

    Alıntıları Göster
    Yeni connectin motoru hiçde hafife alınacak kadar değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Yeni connectin motoru hiçde hafife alınacak kadar değil...

    Alıntıları Göster
    bizde doblo var bence doblo al derim yedek parçası falan diğerlerininkilere göre daha ucuz bakımları falan görünüş olarakta doblo en güzeli zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLMVER

    bizde doblo var bence doblo al derim yedek parçası falan diğerlerininkilere göre daha ucuz bakımları falan görünüş olarakta doblo en güzeli zaten

    Alıntıları Göster
    Aslında güncel bir karşılaştırma konusu oluşturulabilir.
    Bundan sonra açılacak olan konular ise oraya yönlendirilebilir.

    Daha evvel ki konular vardı ama motorlarda değişiklik olduğu için yeniden değerlendirilse daha sağlıklı olur.

    İyi Forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer

    Aslında güncel bir karşılaştırma konusu oluşturulabilir.
    Bundan sonra açılacak olan konular ise oraya yönlendirilebilir.

    Daha evvel ki konular vardı ama motorlarda değişiklik olduğu için yeniden değerlendirilse daha sağlıklı olur.

    İyi Forumlar...


    Alıntıları Göster
    yakıtta kango,
    malzeme kalitesi connect,
    performans-y.parça doblo 1.9
    kendime düşünürsem caddy...




  • kango tipten kaybediyo.

    hem doblo 1.3, 1.9 hem de connect i olan arkadaşlarım var:

    -doblo 1.3 yokuşta kalkarken çok zorlanıyormuş. ilginç olan 1.9 doblo da patinaj çekiyor (bunu gözümle gördüm) ve o yüzden o da yokuşta çok zorlanıyor. yeni dobloların tekerleri büyüdü ve galiba asr var belki onlarda bu problem yoktur. bir de doblocu arkadaşlar arka kapısı (bagaj kapısı) çift olan dobloların zamanla ses yaptığını söylüyor. o yüzden arka kapısı tek olanları tavsiye ediyorlar.

    -connect çok yakıyor. doblo'ya göre gerçekten çok yakıyor. bunun dışında doblo'dan iyi.

    -güvenlik testlerinde bu araçların hepsinin döküldüğünü biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinemre -- 6 Nisan 2007; 16:41:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    kango tipten kaybediyo.

    hem doblo 1.3, 1.9 hem de connect i olan arkadaşlarım var:

    -doblo 1.3 yokuşta kalkarken çok zorlanıyormuş. ilginç olan 1.9 doblo da patinaj çekiyor (bunu gözümle gördüm) ve o yüzden o da yokuşta çok zorlanıyor. yeni dobloların tekerleri büyüdü ve galiba asr var belki onlarda bu problem yoktur. bir de doblocu arkadaşlar arka kapısı (bagaj kapısı) çift olan dobloların zamanla ses yaptığını söylüyor. o yüzden arka kapısı tek olanları tavsiye ediyorlar.

    -connect çok yakıyor. doblo'ya göre gerçekten çok yakıyor. bunun dışında doblo'dan iyi.

    -güvenlik testlerinde bu araçların hepsinin döküldüğünü biliyorum.
    2000 model Kangoo dizel 1.9 RN 'yi 4,5 yıl kullandık. Kamyonetten bozma hususi yaptırdık o zamanlar modaydı. Fiyatı uyguna geliyordu. Sonra bi vergi bindirdiler neye uğradığımızı şaşırdık :)

    Çok güzel seyahatler yapmamıza rağmen 100 km. üzeri hiç güven veren bi araç değildi. Yerden yüksekti. Alt ve yan rüzgarlardan çok etkilenirdi. Babam ciddi bi kaza tehliksi atlatınca sattı. 2 teker üstüne kalkmışta :) Allah korumuş valla.

    Kangoo 2000 yılından sonra özellikle yol tutuşu konusunda bi gelişim sağladımı bilmiyorum. Ama aynı kasa devam ettiğine göre çok bi gelişim olduğunu sanmıyorum.

    2004 yılı sonunda 1.9 TDI Caddy aldık. Bambaşka bi otomobil. Güvenlik,işçilik, kalite, yol tutuşu bambaşka. Tabi teknoloji olarak daha yeni olduğu için bu yönde avantajları vardır. 130-140 km. hıza nasıl çıktığınızı anlamıyorsunuz bile. Sollamalarda çok rahat. Gaza bastınız mı alıp götürüyor.

    Connect i kısa bi süre kullanma imkanım oldu. Arkadaşım ilk aldığından itibaren bazı yerlerden gelen seslerden muzdaripti. Özellikle kapı gıcırdamaları. En sonunda sattı. Ben kullandığımda motor sesi çok fazla gelmişti. Caddy nin yanında traktör sesi gibiydi açıkcası.

    Doblo kullanma imkanım olmadı o yüzden yorum yapamam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supreme-mr

    Kango bişeeye benzemez alırsan hata edersin çekişenler dobloyla connect olr


    +/- leri


    Doblo fiyat performans olarak çok güzel bir araç donanımları da yeterli az yakar çok kaçar cinstendir ticari yönüde baya kuvvetlidir güzel görünümlü bi araçtır onun klasmanındaki tüm araçları tokatlar 200km/h yaptığı görülmüştür.Gel gelelim - lerine kokpit malzemeleri cok güzel değil bildiğin plastik bide arka süspansiyon varki herkes illallah diyo basbaya yük için yapılmış bunuda bir nefse lastikleri değiştirerek çözebilirsin yol tutuşuda lastiklere bağlı onunla beraber çözülmüş oluyo


    Connect o kasayı o motor çekmiyo o motor da ağırlığına göre pek güçlü bi motor değil doblo nun 1.9 ondan 150 kg daha hafif olmasına rahmen daha güçlü daha sesiz ve daha ekonomik connect de yol tutuşu konfor gibi sorunun olmaz fakat çok yakan az kaçar kaçtımıda aşırı fazla yakar ama seçim senin



    Eğer bütce ni söylersen sana daha ii yardımcı olabilirim 35bin ytl ye doblo nun vıp versiyonları son derece konforlu araçlar bunun yanın da caddy de var ama pahalı bi araç üstelik servis fiyatları biraz yüksek sen ne amaçla ve bütceni söylersen sana daha ii yardımcı olabiliriz
    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanlı13

    Kango bişeeye benzemez alırsan hata edersin çekişenler dobloyla connect olr


    +/- leri


    Doblo fiyat performans olarak çok güzel bir araç donanımları da yeterli az yakar çok kaçar cinstendir ticari yönüde baya kuvvetlidir güzel görünümlü bi araçtır onun klasmanındaki tüm araçları tokatlar 200km/h yaptığı görülmüştür.Gel gelelim - lerine kokpit malzemeleri cok güzel değil bildiğin plastik bide arka süspansiyon varki herkes illallah diyo basbaya yük için yapılmış bunuda bir nefse lastikleri değiştirerek çözebilirsin yol tutuşuda lastiklere bağlı onunla beraber çözülmüş oluyo


    Connect o kasayı o motor çekmiyo o motor da ağırlığına göre pek güçlü bi motor değil doblo nun 1.9 ondan 150 kg daha hafif olmasına rahmen daha güçlü daha sesiz ve daha ekonomik connect de yol tutuşu konfor gibi sorunun olmaz fakat çok yakan az kaçar kaçtımıda aşırı fazla yakar ama seçim senin



    Eğer bütce ni söylersen sana daha ii yardımcı olabilirim 35bin ytl ye doblo nun vıp versiyonları son derece konforlu araçlar bunun yanın da caddy de var ama pahalı bi araç üstelik servis fiyatları biraz yüksek sen ne amaçla ve bütceni söylersen sana daha ii yardımcı olabiliriz



    doblomu sesizz arabanın içinde oturusen sesiz ama dısında kamyon sesi gibi yolla dönemenç den gelirken biyerden gelirsen kamyon saniyorlar gelince doblomus



    he doblo ford olmasın cunkı doblo giderken arkası zıplaya zıplaya gidiyo dimi nerdeyse kaza yapican ford da öyle sey yok saglam araba herseyi var





    quote:

    Orjinalden alıntı: mtnplt

    yakıtta kango,
    malzeme kalitesi connect,
    performans-y.parça doblo 1.9
    kendime düşünürsem caddy...



    arkadas dedigi gibi aynen doblonun mazemeleri saglam degil uzak dur ford dahada saglam araba ama motoru biraz dusuk perfomans


    bencede caddy dusun herseyi saglam malzeme motoru doblodan 10 kat daha iyi caddy dusun derim ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi >>>------> -- 7 Nisan 2007; 10:37:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: >>>------>

    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanlı13

    Kango bişeeye benzemez alırsan hata edersin çekişenler dobloyla connect olr


    +/- leri


    Doblo fiyat performans olarak çok güzel bir araç donanımları da yeterli az yakar çok kaçar cinstendir ticari yönüde baya kuvvetlidir güzel görünümlü bi araçtır onun klasmanındaki tüm araçları tokatlar 200km/h yaptığı görülmüştür.Gel gelelim - lerine kokpit malzemeleri cok güzel değil bildiğin plastik bide arka süspansiyon varki herkes illallah diyo basbaya yük için yapılmış bunuda bir nefse lastikleri değiştirerek çözebilirsin yol tutuşuda lastiklere bağlı onunla beraber çözülmüş oluyo


    Connect o kasayı o motor çekmiyo o motor da ağırlığına göre pek güçlü bi motor değil doblo nun 1.9 ondan 150 kg daha hafif olmasına rahmen daha güçlü daha sesiz ve daha ekonomik connect de yol tutuşu konfor gibi sorunun olmaz fakat çok yakan az kaçar kaçtımıda aşırı fazla yakar ama seçim senin



    Eğer bütce ni söylersen sana daha ii yardımcı olabilirim 35bin ytl ye doblo nun vıp versiyonları son derece konforlu araçlar bunun yanın da caddy de var ama pahalı bi araç üstelik servis fiyatları biraz yüksek sen ne amaçla ve bütceni söylersen sana daha ii yardımcı olabiliriz



    doblomu sesizz arabanın içinde oturusen sesiz ama dısında kamyon sesi gibi yolla dönemenç den gelirken biyerden gelirsen kamyon saniyorlar gelince doblomus



    he doblo ford olmasın cunkı doblo giderken arkası zıplaya zıplaya gidiyo dimi nerdeyse kaza yapican ford da öyle sey yok saglam araba herseyi var





    quote:

    Orjinalden alıntı: mtnplt

    yakıtta kango,
    malzeme kalitesi connect,
    performans-y.parça doblo 1.9
    kendime düşünürsem caddy...



    arkadas dedigi gibi aynen doblonun mazemeleri saglam degil uzak dur ford dahada saglam araba ama motoru biraz dusuk perfomans


    bencede caddy dusun herseyi saglam malzeme motoru doblodan 10 kat daha iyi caddy dusun derim ben

    Alıntıları Göster
    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: harunpal

    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al


    hadiya bunuda bilmiyordum 100000 bitiyo hıı bizimde h100 panelvan hyundai vardı 200000 kilometre idi mineydi yaklasık satdık saglamdı simdidede 250000 dedir görüyom bile saglam demekki doblo ile kango dan uzak duralım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: >>>------>

    quote:

    Orjinalden alıntı: harunpal

    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al


    hadiya bunuda bilmiyordum 100000 bitiyo hıı bizimde h100 panelvan hyundai vardı 200000 kilometre idi mineydi yaklasık satdık saglamdı simdidede 250000 dedir görüyom bile saglam demekki doblo ile kango dan uzak duralım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: >>>------>


    quote:

    Orjinalden alıntı: harunpal

    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al


    hadiya bunuda bilmiyordum 100000 bitiyo hıı bizimde h100 panelvan hyundai vardı 200000 kilometre idi mineydi yaklasık satdık saglamdı simdidede 250000 dedir görüyom bile saglam demekki doblo ile kango dan uzak duralım





    HAyatında kaç kere doblo ya bindin sizin sattığınız h100 defrasiyelinden ayrı ses şanzımanın dan ayrı bi ses geliyodu lütfen binmediğimiz arabalar hakkında yotum yapmayalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supreme-mr

    quote:

    Orjinalden alıntı: >>>------>


    quote:

    Orjinalden alıntı: harunpal

    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al


    hadiya bunuda bilmiyordum 100000 bitiyo hıı bizimde h100 panelvan hyundai vardı 200000 kilometre idi mineydi yaklasık satdık saglamdı simdidede 250000 dedir görüyom bile saglam demekki doblo ile kango dan uzak duralım





    HAyatında kaç kere doblo ya bindin sizin sattığınız h100 defrasiyelinden ayrı ses şanzımanın dan ayrı bi ses geliyodu lütfen binmediğimiz arabalar hakkında yotum yapmayalım

    Alıntıları Göster
    kardes galerıcı arkadasımın bana yaptıgı yorum bu dıkkat edersen sadece doblo degıl kangoo ıcınde aynı yorumu yaptı
    ayrıca benım ne h100 um oldu nede sattım karıstırdın galıba
    not: turkıyede dobloya veya kangooya bınmeyen kac kısı var acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    kardes galerıcı arkadasımın bana yaptıgı yorum bu dıkkat edersen sadece doblo degıl kangoo ıcınde aynı yorumu yaptı
    ayrıca benım ne h100 um oldu nede sattım karıstırdın galıba
    not: turkıyede dobloya veya kangooya bınmeyen kac kısı var acaba

    Alıntıları Göster
    Sana diil sözüm senin sözünü alıntı yapan kişi ye yanlış anlaşılmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supreme-mr

    Sana diil sözüm senin sözünü alıntı yapan kişi ye yanlış anlaşılmasın

    Alıntıları Göster
    pardon arkadasım gormemısım o mesajı

    ayrıca benım galerıcı arkadasımın soyledıgı soz kesıkes dogru olarak anlasılmamalı
    mesajımdada belırttım mutlaka tanıdıgımız ıyı ustalara danısmalıyız aracı almadan once



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 7 Nisan 2007; 11:02:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supreme-mr

    quote:

    Orjinalden alıntı: >>>------>


    quote:

    Orjinalden alıntı: harunpal

    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al


    hadiya bunuda bilmiyordum 100000 bitiyo hıı bizimde h100 panelvan hyundai vardı 200000 kilometre idi mineydi yaklasık satdık saglamdı simdidede 250000 dedir görüyom bile saglam demekki doblo ile kango dan uzak duralım





    HAyatında kaç kere doblo ya bindin sizin sattığınız h100 defrasiyelinden ayrı ses şanzımanın dan ayrı bi ses geliyodu lütfen binmediğimiz arabalar hakkında yotum yapmayalım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orjinalden alıntı: >>>------>


    quote:

    Orjinalden alıntı: harunpal

    gecen galerıcı bır arkadasın yanına ugradım. hoşbeş derken satılık bır kangoo 1.9 varmıs laf oraya geldı km de 15 kurus yakıyo deyınce ve fıyatıda gayet uygun soyleyınce alayımmı dıye dusunmeye baslamıstımkı sakın alma bunlar 100000 de motor bıtırıyor dedı 1.9 turbosuz doblolarda aynı sekıldeymıs alacaksan reno ıcın dci doblo ıcın multıjet motorlardan al dedı
    almadan mutlaka arastır guvendıgın ustalardan bılgı al


    hadiya bunuda bilmiyordum 100000 bitiyo hıı bizimde h100 panelvan hyundai vardı 200000 kilometre idi mineydi yaklasık satdık saglamdı simdidede 250000 dedir görüyom bile saglam demekki doblo ile kango dan uzak duralım





    HAyatında kaç kere doblo ya bindin sizin sattığınız h100 defrasiyelinden ayrı ses şanzımanın dan ayrı bi ses geliyodu lütfen binmediğimiz arabalar hakkında yotum yapmayalım




    sizden baska hiç doblo yok bindim burdada sasma araba gibi iyi gidiyor ama biyere giresen çaparsan ne kalırkii parcalarda malzeme iyi digil hatta arkadas geleciye bile sormus demiş görmüyonmu 10000 motoru bitiyoo


    o yuzden doblolara iyi diyip durmayalım


    en iyisi caddy




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    kango tipten kaybediyo.

    hem doblo 1.3, 1.9 hem de connect i olan arkadaşlarım var:

    -doblo 1.3 yokuşta kalkarken çok zorlanıyormuş. ilginç olan 1.9 doblo da patinaj çekiyor (bunu gözümle gördüm) ve o yüzden o da yokuşta çok zorlanıyor. yeni dobloların tekerleri büyüdü ve galiba asr var belki onlarda bu problem yoktur. bir de doblocu arkadaşlar arka kapısı (bagaj kapısı) çift olan dobloların zamanla ses yaptığını söylüyor. o yüzden arka kapısı tek olanları tavsiye ediyorlar.

    -connect çok yakıyor. doblo'ya göre gerçekten çok yakıyor. bunun dışında doblo'dan iyi.

    -güvenlik testlerinde bu araçların hepsinin döküldüğünü biliyorum.
    Ford daha iyi gibi.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.