Yedi ay sağlık sorunumdan dolayı evde değildim ama bu süreçte faturalarını ödedim,4 haziran'da eve döndüm ve internet arızalıydı.O gün arıza kaydı verdim,,sonraki günlerde defalarca aradım,aldığım cevap (işlemlerin hızlandırılması için notumuzu alıyoruz) sanki papağan gibi ezberlemişler. Kırk gün gibi bir süreçte halledemediler,ben de haziran faturasını ödemedim,verilmeyen hizmete neden para vereyim? Bu seferde haziran faturasını ödemediniz,12 temmuzda internet bağlantınız kesilecek diye mesajlar geldi ve 12 temmuz'da olmayan(!) internetimi kestiler. Tüketici mahkemesine gitmek mantıklı bir çözüm olabilir ama ben çok ağır ve sıkıntılı bir tedavi sürecinin ortasındayım ve evden ancak sağlık ocağı ve hastaneye gitmek için çıkabiliyorum.Şu anda üst katta oturan abimin internetini kullanıyorum. Bir şey olacağını beklemiyorum,sadece yaşadığım mağduriyetın bilinmesini istedim,belki birileri okur da bu firmaya bulaşmaz.. |
Bildirim