Şimdi Ara

Egea 1.6 multijet Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1.6 multijet lounge paket araç almak istiyorum fakat tamircim 1.6 multijet alma, illa egea alacaksan 1.3 multijet al diyor. Sebep olarak da 1.6 multijetlerin sıkıntılı olduğunu motor yapsak dahi düzen tutmadığını söylüyor.
    İnternette araştırdım ama böyle bir bilgiye rastlamadım.
    En çok şikayet emme manifold su sızıntısı.

    1.3 multijet de ben istemiyorum. Vtec2 den sonra bana ağır geldi. Yeterli ataklığı yok bana göre.
    1.6 multijet Hakkında sizin yorumlarınız nelerdir?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Merhabalar
    Usta aslında tamamen haksız değil ama son kullanıcı için bence üzerinde düşünülecek birşey değil.
    Usta neden haklı çünkü kıyasladığı 1.3 multijetin karşısına hangi motoru koyarsan koy aynı sonuç çıkar.
    1.3 Multijet oldukça uzun ömürlü ve tamiri kolay bir motor.
    Ama son kullanıcı için 1.6 Multijet çok daha keyifli bir motor yani sen gelsen ve desen ki 400.000 km de bir Egea alacağım eşit şartlarda kullanılmış 1.3 mu 1.6 Multijet mi? Az buçuk bu işten anlayan herkes sana 1.3 al diyip ustanın sana söylediği şeyleri söylerdi.
    Ama sen sonuçta bu km lerde bir araç almayacaksin ve aldığın aracıda bu km lere kadar kullanmayacak sin dolaysiyla bu senin için önemli bir kriter değil bence takip ettiğim bir kaç 1.6 multtijet var bir tanesi 200.000 km ye geldi halen bir sıkıntısı yok
    Sen 1.6 almak istiyorsan bunlara takılma bakımlarınin zamanında yapılmış olması koşuluyla 1.6 yi al geç çok keyifli bir makine🖐️
  • Neden motor yiyecek kıvama gelmiş aracı alasınız ki? Motoru açılınca ucuza yapılan araç var mı?

    Bakımları düzgün yapılmış yetkili servis kayıtlı bir araç bulursanız üzülmezsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 mjet arac kullaniyorum 8 senedir.ustaniz desteksiz sallamiş biraz.hem yakit, hem performans ,hem de sorunsuzluk olarak gayet memmunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80 bin km ye geldi 1.6 lounge cross. evin 2. aracı. her şartta kullandım. en ufak bile arıza vermedi. motoru şu anda satılan çoğu araçtakinden daha keyifli, performanslı ve de ekonomik. kullanım şartlarına göre kendi ayarlıyor servis zamanını, yetkili servise götürüyorum. 5 yıl 100bin km garantisi var ki pek çok markanın veremediği garanti. fiyat/fayda oranı en iyilerden biri.

  • keus35 K kullanıcısına yanıt
    Hocam şu kullanım şartına göre servis zamanını ayarlama mevzusunu biraz açar mısın?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1.3 multijetin tek avantajı mtv olur ayrıca 1.3 multijet 5 ileri, 1.6 multijetler 6 ileridir.

    Ben 2 sene 1.6 multijet doblo maxi kullandım o ağır kasayı bile uçuruyor kronik sorununu görmedim ustan desteksiz sallamış 1.6 multijete.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahin1001 S kullanıcısına yanıt

    normalde 20 bin kmde bir bakıma giriyor. menüde 2 ayrı sayaç değeri oluyor. biri 20 binden geriye doğru km düşüyor, diğeri de kullanım şartlarına göre (sanırım devir, hız ya da çalışma saati vs gibi parametrelere göre) bakım periyoduna kalan km yi yazıyor ve dolunca da uyarı veriyor.

    bazen 16binde bazen 17 bin kmde uyarı çıkabiliyor.

    (20 binde bir girmek garanti için yeterli dedi bu arada yetkili servis)

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Honda Civic 1.4 HB Hakkında
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • keus35 K kullanıcısına yanıt
    Şimdi ayıktım. Yahu ne saçma diyordum. Normal gelmeyen bir bakım günü yazıyordu. Nasıl diyim 680 gün gibi. 2 yıl desem değil. Ne garip demiştim. Meğer oymuş. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin1001

    Neden motor yiyecek kıvama gelmiş aracı alasınız ki? Motoru açılınca ucuza yapılan araç var mı?

    Bakımları düzgün yapılmış yetkili servis kayıtlı bir araç bulursanız üzülmezsiniz.
    Yok motor yapılacak kıvama gelmiş alınmayacak. En fazla 80-90 bin kmde olacak. Usta ekstrem durum için konuşuyor. Kendisin Fiat tecrübesi yeterli olduğunu sanmıyorum. Japoncu çünkü.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • anka0658 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    80 bin km ye geldi 1.6 lounge cross. evin 2. aracı. her şartta kullandım. en ufak bile arıza vermedi. motoru şu anda satılan çoğu araçtakinden daha keyifli, performanslı ve de ekonomik. kullanım şartlarına göre kendi ayarlıyor servis zamanını, yetkili servise götürüyorum. 5 yıl 100bin km garantisi var ki pek çok markanın veremediği garanti. fiyat/fayda oranı en iyilerden biri.

    Teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssemih24

    1.3 multijetin tek avantajı mtv olur ayrıca 1.3 multijet 5 ileri, 1.6 multijetler 6 ileridir.

    Ben 2 sene 1.6 multijet doblo maxi kullandım o ağır kasayı bile uçuruyor kronik sorununu görmedim ustan desteksiz sallamış 1.6 multijete.

    Banada pek anlamıyor gibi geldi.
    Teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ustalar uğraşmak istemediği aracı sevmez.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Metufkcr kullanıcısına yanıt

    Vallahi öyle hocam türkiyede araç piyasasını ustalar belirliyor  aynı model clio ile laguna; marea ile palio aynı paraya satılıyor

  • Merhabalar
    Usta aslında tamamen haksız değil ama son kullanıcı için bence üzerinde düşünülecek birşey değil.
    Usta neden haklı çünkü kıyasladığı 1.3 multijetin karşısına hangi motoru koyarsan koy aynı sonuç çıkar.
    1.3 Multijet oldukça uzun ömürlü ve tamiri kolay bir motor.
    Ama son kullanıcı için 1.6 Multijet çok daha keyifli bir motor yani sen gelsen ve desen ki 400.000 km de bir Egea alacağım eşit şartlarda kullanılmış 1.3 mu 1.6 Multijet mi? Az buçuk bu işten anlayan herkes sana 1.3 al diyip ustanın sana söylediği şeyleri söylerdi.
    Ama sen sonuçta bu km lerde bir araç almayacaksin ve aldığın aracıda bu km lere kadar kullanmayacak sin dolaysiyla bu senin için önemli bir kriter değil bence takip ettiğim bir kaç 1.6 multtijet var bir tanesi 200.000 km ye geldi halen bir sıkıntısı yok
    Sen 1.6 almak istiyorsan bunlara takılma bakımlarınin zamanında yapılmış olması koşuluyla 1.6 yi al geç çok keyifli bir makine🖐️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 yıl 60 bindir kullanıyoruz 160 bine yakın şuan 10-12 binde bir yağ bakımlarını yaptırıyoruz çok memnunuz

    Basmayınca ekonomik basınca deli gibi gidiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 9 yıl 1.6 multijet kullandım.1 kez egr kapağı değistirdim başka da birşey yaptırmadım.Euro 4 ler dpf olmadığı icin euro 5 e göre daha da sağlam.Ama Euro 5 1.6 multijet egea ile 6-700000 km motor yaptırmadan giden yığınla egea taksi vardır 1.6 multijet piyasadaki opel,renault,psa,hyundai,Vw,ford markalarının hepsinin 1.6 dizel motorundan daha sağlamdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O ustayı kesinlikle değiştirin.

  • Manifold değil EGR soğutma bloğunun muhafazasının su kaçırmasıdır o. Onun da sebebi söküldüğünde plastik muhafaza kapağı ve contasının uygun torkla sıkılması gerekmesi ama ustaların söktüklerinde olduğu gibi geri takması. El kol girmeyen yerlerine ulaşmak için sökerler genelde.


    Servisten çıkmayan bir 1.6 multijetin kronik veya düzelmeyen bir sorun yaşattığına ben şahit olmadım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.