Şimdi Ara

Fiat Bravo acil yardım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhabalar herkese. 3 hafta önce 1997 model Fiat Bravo aldım. Aracı almadan önce kullandığımda araçta bariz bi güçsüzlük vardı ve 4bin devire geldiğinde gaz kesip yığılıp kalıyodu ve enjeksiyon arıza lambası yanıyodu. Beyindense çok masraf açar diye düşünüp fiyatı düşürüp aracıda serviste bilgisayara bağlatıp öyle aldım. Araçta faz sensörü hatası çıktı sadece. Geçen hafta genel bi bakımla birlikte egzantirik mili sensörünü değiştirdim. Arıza ışığı söndü ama araç 4bin devri halen geçmiyodu. Bu pazartesi krank devir sensörünü değiştirdim. Arabanın gidişi bariz rahatladı ama 4bin deviri halen geçmiyo. Bugün boğaz kelebeğini temizletecektim. Sanayiye götürdüm, usta gayet temiz bunu temizlemeye gerek yok dedi, baktım ciddende temiz gözüküyodu. E genel bakımda bakan ustamda bujiler, buji kabloları sağlam değiştirmeye gerek yok dedi. Geriye ateşleme bobiniyle beyin kalıyo. Kaç tane yere gösterdim kimse kesin bişey söylemiyo. Arabanın sorunları genel hatlarıyla şöyle;
    - İlk çalışmada 3-5 saniye araba patırdayarak çalışıyo stop edicek gibi sonra rolantiye giriyo düzenli çalışmaya başlıyo. Gaza basınca en fazla 2000-2500 devire kadar çıkıyo. Ancak 2-3 dakika ısındıktan sonra gaza basınca devrin sonuna kadar indiriyo.
    - Geçen pazar hiç çalışmadı. Elektrik geliyo marş basıyo ama arabayı çalıştırmadı. Akşam zor bela çalıştırabildim.
    - Hareket halindeyken normal devrinde giderken bile bariz, rahatsız edici bi şekilde silkeliyor (gazda benzinde farketmiyor) .
    - Araba vitesteyken benzinde 4bin devire geldiğinde gaz kesiyo yığılıp kalıyo. Lpg de giderkende 4bin devirde şöyle bi kasıyo 1 saniye kadar sonra kayış sesi gibi bi ciuuuvvvv sesi geliyo devrin sonuna kadar indiriyo, boştayken gaza bastığımda böyle bişey söz konusu değil devrin sonuna indiriyor (geçen hafta triger kayışıyla birlikte tüm kayışlar değişti, değiştirirken sente ayarını kaçıracak acemi ustalarda değiller hani ordan yana sıkıntı olacağını sanmıyorum.).
    - Arabanın performansı hiç 1.6 16v 105 bg bi araba performansı gibi değil.
    Kimse kesin bişe demiyo. Çıldırıcam artık. İlk arabam, alalı 3 hafta oldu ve daha doğru dürüst binemedim bile. Acayip sinir bozucu. Daha önce benzeri bişey başına gelen varsa yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakkk.bp -- 11 Şubat 2016; 16:03:31 >







  • 97 model fabrika italiano...

    Ne bekliyordun ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    97 model fabrika italiano...

    Ne bekliyordun ki?

    Derken ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alırken bunları tahmin etmen gerekirdi. Çıldırdım falan deyince yazma gereği duydum.
  • "Bile bile lades" buna denir...
  • brava o bravo değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çöp almışsın ne bekliyodun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FİAT PALİO ALACAĞIM YARDIM
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sorun%90 ateşleme bobini. Bobini değiştirin sorununuz duzelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efe -- 11 Şubat 2016; 17:42:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Araba 4 bin devirden sonra kesiliyor demissiniz, acaba araba o devire kadar bomba gibi gidip, sonra bir anda mi kesiliyor?
    Eger oyle ise sensor arizasi olabilir. Kolay gelsin.
    Eger oyle degilse yakit pompanizda sorun olabilir. Lpgli arabada yakit pompasi var mi onu bile bilmiyorum ama benzinli arabanin yakit pompasinda sorun olmasini hatirladim yazdiklarinizdan. Yakit pompasi, yakit filtresi, hava filtresi, buji kablolari, bujileri kontrol ettirirdim yerinizde olsam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk çalışmada 3-5 saniye araba patırdayarak çalışıyo demişsiniz,araciniz silindir kapak contasini yakmiş olabilirsiniz.Genleşme kabini açin araca gaz verin su tasiyorsa silindir kapak contaniz yanmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    97 model opel ler çokmu sağlam o model astra ların hepsi sorunlu kime sorarsan sor hemen fiat a .ok atmak için cahilce zıolamışsın opel çok matahmış gibi

    92 model vectralar fellik fellik dolanıyor ortalıkta. Sorunsuz yürütüyor arabasını...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Alırken bunları tahmin etmen gerekirdi. Çıldırdım falan deyince yazma gereği duydum.

    Bi arabayı alırken servisine gösterirsin ona göre uyuyosa bütçene alırsın ya da almazsın. 1997 italiano almışım iyi mi yapmışım demedim. Bu sorunu yaşayan varsa yardım edebilir miyim dedim. Yazma gereği duymasanda olurmuş hani gereksiz olmuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    brava o bravo değil

    hocam sen bi internete filan gir dolaş. hangi markaların hangi modelleri varmış onlara bi bak öğren öyle konuşalım.
  • Aracın ilk sahipleri ve özellikle şuanki genel kullanıcı kitlesi bravoyu bir geçiş aracı olarak kullanıp ,satıyorlar.
    Bakımlarına dikkat etmeden,pataküte kullanıyorlar sonra da, italyana,laf atıyor mekatronik mühendislerimiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Airapper

    Çöp almışsın ne bekliyodun

    Bu sorunu bilen yaşayan var mı diye yazdım. Çöp aldıysam çöp aldım orası beni bağlar. Gevşek gevşek yorum atmanın anlamı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efe

    Sorun%90 ateşleme bobini. Bobini değiştirin sorununuz duzelecektir.

    Hocam biçok kişide öyle dedi ama kesin bişey diyen yok ezbere de parça değiştirip boşuna masraf yapmak istemiyorum. Ama bi işlem yapıcak olursam ilk yapacağım ateşleme bobinini değiştirmek olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcadirci

    Merhaba
    Araba 4 bin devirden sonra kesiliyor demissiniz, acaba araba o devire kadar bomba gibi gidip, sonra bir anda mi kesiliyor?
    Eger oyle ise sensor arizasi olabilir. Kolay gelsin.
    Eger oyle degilse yakit pompanizda sorun olabilir. Lpgli arabada yakit pompasi var mi onu bile bilmiyorum ama benzinli arabanin yakit pompasinda sorun olmasini hatirladim yazdiklarinizdan. Yakit pompasi, yakit filtresi, hava filtresi, buji kablolari, bujileri kontrol ettirirdim yerinizde olsam.

    Hocam zaten serviste bilgisayara bağlattım. Faz sensörü hatası çıktı. Egzantrik ve krank sensörleri değişti. Sadece arıza ışığı söndü sorun aynı :) Bujilere filan temiz dediler ama yinede bidaha baktırmak lazım. Cumartesi sağlam biyere sokup komple elden geçircem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeLO_Tr

    İlk çalışmada 3-5 saniye araba patırdayarak çalışıyo demişsiniz,araciniz silindir kapak contasini yakmiş olabilirsiniz.Genleşme kabini açin araca gaz verin su tasiyorsa silindir kapak contaniz yanmiştir.

    Aklımda olsun deniyim bi ara. İnşallah öyle bişey değildir o baya bi sıkıntılı işlem diye biliyorum :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Divide et impera

    Aracın ilk sahipleri ve özellikle şuanki genel kullanıcı kitlesi bravoyu bir geçiş aracı olarak kullanıp ,satıyorlar.
    Bakımlarına dikkat etmeden,pataküte kullanıyorlar sonra da, italyana,laf atıyor mekatronik mühendislerimiz.

    Sorma hocam aynen öyle. Herkesin sağda solda yanlayıp haşat ettiği şahine doğana binmeyelim dedik ama işte dediğiniz gibi bravoları filanda yoruyolar sağolsunlar baya baya. Sonrada böyle ağzı olan çıkıyo konuşuyo :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    97 model fabrika italiano...

    Ne bekliyordun ki?

    2001 corsa b ile başıma gelmeyen kalmadı. 2006 grande punto fabrika italiano 3 senedir bir cam acma butonu değiştirdim! bilip bilmeden konuşmayın yada şuraya yaşınızı yazın. 10 11 var mısın?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.