Şimdi Ara

ibb metrobüs kazası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
1.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 metrobüs kafa kafaya çarpıştı. istifa eden olacakmı göreceğiz



    ibb metrobüs kazası
    ibb metrobüs kazasıwww.trthaber.com
    Küçükçekmece'de metrobüsler çarpıştı: 1 ölü, 38 yaralı
    https://www.trthaber.com/haber/turkiye/kucukcekmecede-metrobusler-carpisti-1-olu-53-yarali-875164.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 29 Ağustos 2024; 10:55:27 >



  • Kaza anı görüntüsünü izledim.
    İşte buna iş güvenliği diyorlar.

    Adam arabayı viraja bırakmış, 2 duba koymuş o kadar.
    Orada metrobüslere geç ya da dur demesi gereken trafiği yönetecek biri de olmalıydı.

    Çalışma varsa şoförlere bilgi verilmeliydi.

    Dubalar daha ileri konmalıydı.

    Neresinden tutsan elinde kalacak bir durum.

    Buna eğitim diyorlar. İş güvenliği eğitimi. Ne iş yapıyor olursan ol, önce güvenlik.

    Birşey olmazcı kafa ile iş yaparsan, 10 kere olmaz bir kere olur ve günahsız bir insan ihmalden dolayı rahmetli oldu.
    En başından beri yanlış proje.
    Otobanı daraltıp ters yönden araç geçişi vermenin mantığı yok.
    Zaten trafik oluyor, üstüne daha çok trafik.
    Dur kalka harcanan zaman ve yakıt dünyanın zararı.

    İmamoğlu birkaç sene daha devam ederse ve metro inşaatları böyle devam ederse umarım metrobüse artık gerek kalmaz.

    İstanbul'da doğdum, 6 sene öncesine kadar da yaşadım.


    Raylı ulaşıma çevrilemez çünkü durak yükseklikleri yeterli değil.

    En baştan raylı olmalı idi ama otobanı daraltıp yapılmamalı idi.


    Başka ülkelerde üstten giden birçok raylı sistem örneği mevcut.

    Yeni şeyler değil.

    İlk havaray 1825 te kuruldu.

    Çok daha gelişmişi yapılabilirdi ama ucuz olan yapıldı.

  • Benin anlamadığım neden bu metrobüs kazaları hep aynı duraklarda oluyor senelerdir yani o bölgede bir sorun varsa onu düzeltin kardeşim insan canı bu kadar mı ucuz bu ülkede ya kendi yolu olan trafiğe girmeyen bir araçta ölümlü kaza olması cidden çok çok saçma

  • En başından beri yanlış proje.
    Otobanı daraltıp ters yönden araç geçişi vermenin mantığı yok.
    Zaten trafik oluyor, üstüne daha çok trafik.
    Dur kalka harcanan zaman ve yakıt dünyanın zararı.

    İmamoğlu birkaç sene daha devam ederse ve metro inşaatları böyle devam ederse umarım metrobüse artık gerek kalmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Colda -- 29 Ağustos 2024; 12:2:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saglamyilmaz06 S kullanıcısına yanıt
    O durağa giderken rampa var,çıkarken metrobüs ağlıyor resmen beni öldürün diye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ekrem başkanın en büyük hatası son 20 yılda liyakatsiz şekilde belediyeye doldurulan yandaşları işten atmaması

    Sonuç bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi he_man -- 29 Ağustos 2024; 13:8:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - İstanbul Valisi Davut Gül, Yaptığı son açıklamada yaşanan metrobüs kazasında yaralı sayısının 2'si ağır 50 kişiye çıktığını ve 1 kişinin öldüğünü duyurdu. Kaza öncesi ise metrobüs yolunda beyaz bir araç olduğu tespit edildi ve kaza görüntüleri yayınlandı. Vali Gül kazaya ilişkin soruşturma açıldığını açıkladı;


    "Metrobüs hızını neden durdurmadı ve beyaz araç neden orada bunlar ilerleyen süreçte belli olacak. Şu anda yaralı vatandaşlarımızla ilgileniyoruz."


    ibb metrobüs kazası


    ibb metrobüs kazası


    ibb metrobüs kazası
    ibb metrobüs kazasıx (formerly twitter)
    Anadolu Ajansı (@anadoluajansi) on X
    https://x.com/anadoluajansi/status/1829076522390426045


    ibb metrobüs kazası
    ibb metrobüs kazasıx (formerly twitter)
    Sabithaber (@sabit_haber) on X
    https://x.com/i/status/1829093562056577413


    - Adıyaman'da gezide bulunan İBB başkanı İmamoğlu:


    "Küçükçekmece'deki metrobüs kazasında 1 hemşehrimizin yaşamını yitirmesinden büyük üzüntü duydum. Kazayla ilgili kapsamlı soruşturma devam ediyor."



    ibb metrobüs kazası




  • Kaza bu her zaman olabilir. Ama bu olay AKP döneminde olsa ortalığı yıkacak olanlar İmamoğlu döneminde olunca abi AKP döneminde alınan adamlar flan edebiyatına giriyorlar. Şaka mısınız abi siz kafa kafaya otobüs çarmışmış insanlar ölmüş. Ne yani şöför bilerek mi yapıyor veya yıllardır orada çalışan adamlar komplo kuruyor bu mu mantık saçmalamayın lütfen. 2 şöför ve Denetim Amiri göz altındaymış. Kamera kayıtlarıda var bakalım her şey çıkar yakında.



    Bu arada Keşke İmamoğlu ülkeyi gezeceğine İstanbul'a ve sorunlarına odaklansa azcıkta. Dün Adıyaman'da Esnaf Ziyaret ediyordu ! Bugün İstanbul'a dönebildi mi acaba ?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tam tersi ekreme destek artar. Geçmiş olsun ziyaretleri filan yapılır. Bu kesim böyle maalesef.

  • Soldan direksiyonlu araçla soldan kullanmak sürücü hatası değildir, tasarım hatasıdır.

  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt

    Raylı sistem yerine böyle bir şey yapılırken bunlar baştan söylenmişti, akp aldırmadı tabi. Konudaki akp partizanları da hemen İmamoğlu'na laf atmaya çalışmışlar. Utanmasalar oraya arabayı İmamoğlu koydu diyecekler.

  • Ulan suçlu akp oldu yine ibb metrobüs kazası 

  • Kaza olmuş istifa eden olacak mı diyor kafaya bak. Hata kimdeyse cezası neyse verilir, kazayı ibb mi yapıyor. Günde kimbilir kaç kaza oluyor o zaman otomotiv şirketlerinin hepsi suçu olması lazım bu beyinle nasıl yaşıyorsunuz ya..

  • Bu kazada anlaşılamayan birden fazla durum var. Yol çalışması tam olarak nerede? Ortadaki koniler ne için? Araba ne için bekliyor? Otobüs şoförü neden arabayı zamanında fark edemedi? Son anda neden direksiyon kasten otobüsün üstüne kırılmış gibi duruyor? O kadar karmaşık ki…

    Sadece videolara bakınca net bir şeye varmak imkansız. O bölgenin fotoğrafları gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bkaakco -- 29 Ağustos 2024; 17:16:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaza anı görüntüsünü izledim.
    İşte buna iş güvenliği diyorlar.

    Adam arabayı viraja bırakmış, 2 duba koymuş o kadar.
    Orada metrobüslere geç ya da dur demesi gereken trafiği yönetecek biri de olmalıydı.

    Çalışma varsa şoförlere bilgi verilmeliydi.

    Dubalar daha ileri konmalıydı.

    Neresinden tutsan elinde kalacak bir durum.

    Buna eğitim diyorlar. İş güvenliği eğitimi. Ne iş yapıyor olursan ol, önce güvenlik.

    Birşey olmazcı kafa ile iş yaparsan, 10 kere olmaz bir kere olur ve günahsız bir insan ihmalden dolayı rahmetli oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 bin insan öldü depremde kimse istifa etmedi.

  • Tüm suç şu Beyaz dobloda Yolun ortasında ne işi var. Tam viraja durmuşlar birde. Üstüne doğru dürüst ne uyarı ışığı nede duba var. O metrobüsler nerden baksan

    80-90 ile gelirken virajda birden karşısına araç çıkıyor.


    Adam refleks ile ani hakaret yapmış tamda şansına karşınadanda araç geliyor o sırada ve çok büyük bir kazaya neden olmuş.


    22 yaşında gencecik birisi öldü gitti işte ihmal yüzünden. 2 de Ağır yaralı var. İnşAllah onlara bir şey olmaz.


    Ama ana sorumlu o doblodakiler gibi görünüyor.


    ibb metrobüs kazası
    ibb metrobüs kazasıx (formerly twitter)
    TRT HABER (@trthaber) on X
    https://x.com/trthaber/status/1829130968747196805




  • Büyük geçmiş olsun. Burada bir çalışma mı var, yoksa başka birşey mi anlamak zor, zira bir şeritte doblo duruyor ama trafik tek şeride indirilmemiş, hala çift yön devam ediyor. Muhtemelen şoför geç farketti, frenede asılıyor ama körüklü araç rampa aşağı durması çok zor o hız ve yük ile. Sonrasında herhalde öndeki araca çarpmayayım diğer metrobüsün arkasından kurtarayım diye düşünüyor ama diğer metrobüsü de kurtaramıyor ve kaza yaşanıyor. Metrobüs kazaları son dönemde artış gösterdi, bunun sebebi iyice irdelenmeli ve çözümler bulunmalı.

  • 7-Quaresma 7 kullanıcısına yanıt

    50 bin küsuratı

  • Colda kullanıcısına yanıt

    Hocam hangi şehirde yaşıyorsunuz acaba ?


    Proje ilk yapıldığı zamandan bugüne kadar Türkiyede faaliyete geçmiş en önemli projelerden biridir. Avcılardan Mecidiyeköy 2:30 saat sürüyordu halk otobüslerinin e5'i kullanması ile. Şimdi metrobüs ile 40-50 dakika. Burada hata ilk yapılan projenin üzerine sonraki yıllarda hiçbir gelişim uygulanmaması ve geliştirilmemesidir. Metrobüs yolunu raylı ulaşıma çevirmek veya raylı ulaşım entegre etmek yeni uzatılan hatlara vs hiçbir ilave yapılmadı ilk günden bu yana. Ne Akp, ne Chp ilk gün yapılan sistemi geliştirecek bir argümana başvurmamıştır. Kadir Topbaş metrobüs yolunun üzerine raylı hat döşeyeceğim diye bir fikir atmıştı ortaya o da rahmetli oldu gitti.


    Ayrıca metro demişsiniz, Küçükçekmece-Avcılar-Beylikdüzü-Büyükçekmece tarafına e5 tarafından metro nasıl yapılacak, deniz seviyesi ile sıfır neredeyse. Velhasıl kelam metrobüs İstanbul için çok büyük bir nimettir. Ama geliştirilmesi gerekmektedir benim şahsi düşüncem.


    2023 yılı metrobüs yolcu sayısı 288 milyon,

    2023 yılı metro yolcu sayısı 612 milyon

    (KAYNAK uym İBB ve iett İBB)


    Mevcutta metronun yarısı kadar da metrobüs yolcu sayımız var, bu da demek oluyor ki metrobüs de bu şehir için çok gerekli.





  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.