Bildirim
kaportası en kuvvetli araçlar
ATEngeus Elektrikli Toz Üfleyici, Kademesiz Hızlı Sıkıştırılmış Hava Silgi, 100500RPM LED Işıklı Sıkıştırılmış hava üfleyici, PC, Klavye, araba, ev için : Amazon.com.tr: Ofis ve Kırtasiye
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CPP5KLV9
3 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orjinalden alıntı: activman
bazı araçlar için teneke gibi deniyor bir arkadaş formda yeni kasa cıvıc sedan üzerine yagan doludan ne kadar zarar gördügünü yazıyor araç alıcaz saglamlık kriteri ne olmalı yoksa çarpışma testlerinden kaçyıldız aldıgına bakmak yeterlimi
Kaportada kullanılan sac kalınlığını arabanın çarpışma esnasındaki sağlamlığına hiç bir etkisi yoktur. -
Autobana katılıyorum. Benim toyotanın ve yeni fransız ufaklarının ön çamurlukları plastik diye biliyorum hatta. Doğru mu acaba ?quote:
Orijinalden alıntı: MINERVALquote:
Orjinalden alıntı: activman
bazı araçlar için teneke gibi deniyor bir arkadaş formda yeni kasa cıvıc sedan üzerine yagan doludan ne kadar zarar gördügünü yazıyor araç alıcaz saglamlık kriteri ne olmalı yoksa çarpışma testlerinden kaçyıldız aldıgına bakmak yeterlimi
Kaportada kullanılan sac kalınlığını arabanın çarpışma esnasındaki sağlamlığına hiç bir etkisi yoktur. -
çarpışma testleri belirli kurallar çerçevesinde yapılıyor yani yanılmıyorsam 60km/s ile çarpışıyor araçlar ama günlük hayatta başımıza gelenler o testlerdeki gibi olamıyor karşıdaki arabayla kafa kafaya çarpışma ihtimali var hava yağışlı olur araçların birbirine vuruş açıları vsvs çarpışma testleri tabi insana güven veriyor ama o testlere fazla kapılıp benim arabaya bişi olmaz deyip basmamak lazım ncap de çarpışmalar araçların segmentlerine göre eşit şartlar altında yapılır aynı sınıftaki araçları karşılaştırmak için faydalı olur -
1986 model skoda 120L araçlarda 2.5mm saç varmış.quote:
Orijinalden alıntı: fiesta1903
çarpışma testleri belirli kurallar çerçevesinde yapılıyor yani yanılmıyorsam 60km/s ile çarpışıyor araçlar ama günlük hayatta başımıza gelenler o testlerdeki gibi olamıyor karşıdaki arabayla kafa kafaya çarpışma ihtimali var hava yağışlı olur araçların birbirine vuruş açıları vsvs çarpışma testleri tabi insana güven veriyor ama o testlere fazla kapılıp benim arabaya bişi olmaz deyip basmamak lazım ncap de çarpışmalar araçların segmentlerine göre eşit şartlar altında yapılır aynı sınıftaki araçları karşılaştırmak için faydalı olur -
Saç aksamı en kalın aracı bilemiyorumda en ince saç hyundai araçlarda mevcuttur...quote:
Orijinalden alıntı: cemy22tr
1986 model skoda 120L araçlarda 2.5mm saç varmış.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uludag34 -- 27 Haziran 2007; 21:57:35 > -
bilgiğim en kalın sacları jaguarlar kullanıyorquote:
Orijinalden alıntı: uludag34
Saç aksamı en kalın aracı bilemiyorumda en ince saç hyundai araçlarda mevcuttur...
Alıntıları Göster
jaguar hoşuna gitmezse mercedes de olur
şaka bir yana her ne kadar aracın sacının inceliğinin çarpışma testlerinde bir etkisi yok densede bence muhakkak vardır
eğer ince sac kullanmayla da 5 yıldız alınsaydı hondalarda 5 yıldız olurdu
ama maalesef daha dün çıkardığı arabalar bile 4 yıldız alabiliyor.
sağlamlık haricinde uzun süreli kullanımda kalın sac kullanan araçların kaportaları daha muntazam duruyor
90 model mercedeslre bmw lere bakın hasar görmediyse halen daha kapıları,kaputu kaymak gibi durur
ama 2 yıl önce üretilen hondaların hyundailerin kapıları,kaputları 15-17 yaşındaki mersolarınki kadar düzgün durmuyor
belirli belirsiz içine küçük göçmeler veya kabarmalar oluyor.
sac kalınlığı bundan da önemli
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codexhoo -- 27 Haziran 2007; 22:04:08 >
-
benim bildiğim en kalın saç volvoların kiquote:
Orijinalden alıntı: uludag34
Saç aksamı en kalın aracı bilemiyorumda en ince saç hyundai araçlarda mevcuttur...
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: codexhoo
bilgiğim en kalın sacları jaguarlar kullanıyor
jaguar hoşuna gitmezse mercedes de olur
şaka bir yana her ne kadar aracın sacının inceliğinin çarpışma testlerinde bir etkisi yok densede bence muhakkak vardır
eğer ince sac kullanmayla da 5 yıldız alınsaydı hondalarda 5 yıldız olurdu
ama maalesef daha dün çıkardığı arabalar bile 4 yıldız alabiliyor.
sağlamlık haricinde uzun süreli kullanımda kalın sac kullanan araçların kaportaları daha muntazam duruyor
90 model mercedeslre bmw lere bakın hasar görmediyse halen daha kapıları,kaputu kaymak gibi durur
ama 2 yıl önce üretilen hondaların hyundailerin kapıları,kaputları 15-17 yaşındaki mersolarınki kadar düzgün durmuyor
belirli belirsiz içine küçük göçmeler veya kabarmalar oluyor.
sac kalınlığı bundan da önemli
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: codexhoo
bilgiğim en kalın sacları jaguarlar kullanıyor
jaguar hoşuna gitmezse mercedes de olur
şaka bir yana her ne kadar aracın sacının inceliğinin çarpışma testlerinde bir etkisi yok densede bence muhakkak vardır
eğer ince sac kullanmayla da 5 yıldız alınsaydı hondalarda 5 yıldız olurdu
ama maalesef daha dün çıkardığı arabalar bile 4 yıldız alabiliyor.
sağlamlık haricinde uzun süreli kullanımda kalın sac kullanan araçların kaportaları daha muntazam duruyor
90 model mercedeslre bmw lere bakın hasar görmediyse halen daha kapıları,kaputu kaymak gibi durur
ama 2 yıl önce üretilen hondaların hyundailerin kapıları,kaputları 15-17 yaşındaki mersolarınki kadar düzgün durmuyor
belirli belirsiz içine küçük göçmeler veya kabarmalar oluyor.
sac kalınlığı bundan da önemli
aynen katılıyorum!
-
vw volvo opel merco gibi agırlıklı olarak alman arabaları kaprto konusunda saglamlık adına duzgun uretımler yapıolarquote:
Orijinalden alıntı: mygokhanquote:
Orjinalden alıntı: codexhoo
bilgiğim en kalın sacları jaguarlar kullanıyor
jaguar hoşuna gitmezse mercedes de olur
şaka bir yana her ne kadar aracın sacının inceliğinin çarpışma testlerinde bir etkisi yok densede bence muhakkak vardır
eğer ince sac kullanmayla da 5 yıldız alınsaydı hondalarda 5 yıldız olurdu
ama maalesef daha dün çıkardığı arabalar bile 4 yıldız alabiliyor.
sağlamlık haricinde uzun süreli kullanımda kalın sac kullanan araçların kaportaları daha muntazam duruyor
90 model mercedeslre bmw lere bakın hasar görmediyse halen daha kapıları,kaputu kaymak gibi durur
ama 2 yıl önce üretilen hondaların hyundailerin kapıları,kaputları 15-17 yaşındaki mersolarınki kadar düzgün durmuyor
belirli belirsiz içine küçük göçmeler veya kabarmalar oluyor.
sac kalınlığı bundan da önemli
aynen katılıyorum!
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: cemy22tr
1986 model skoda 120L araçlarda 2.5mm saç varmış.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: cemy22tr
1986 model skoda 120L araçlarda 2.5mm saç varmış.
o kadarda değil bizdede vardı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desiya -- 28 Haziran 2007; 11:21:41 > -
Kopmaya başlamış bu konu...quote:
Orijinalden alıntı: desiyaquote:
Orjinalden alıntı: cemy22tr
1986 model skoda 120L araçlarda 2.5mm saç varmış.
o kadarda değil bizdede vardı
Alıntıları Göster
2,5mm sac kalınlıkları, 2,5 mm'nin bir parmağın eninden daha fazla olduğunu yazmalar falan....
-
VOLVO Dünyanın en sağlam arabası İSVEÇ ÇELİĞİNDEN YAPILMADIRquote:
Orijinalden alıntı: Kerem Arıkantürk
Kopmaya başlamış bu konu...
2,5mm sac kalınlıkları, 2,5 mm'nin bir parmağın eninden daha fazla olduğunu yazmalar falan....
Alıntıları Göster -
eet volvo ve saab iveç saçından yapılıyor ve en kalını oydu sanırsam ayrıca bildiğim kadarıysa(yanlı biliyorsam düzeltin)euro ncap çarpışma testlerinden 5 yıldız alan ilk otomobilv olvoydu galibaquote:
Orijinalden alıntı: SLMVER
VOLVO Dünyanın en sağlam arabası İSVEÇ ÇELİĞİNDEN YAPILMADIR
Alıntıları Göster -
Saab'dırquote:
Orijinalden alıntı: cobra41
eet volvo ve saab iveç saçından yapılıyor ve en kalını oydu sanırsam ayrıca bildiğim kadarıysa(yanlı biliyorsam düzeltin)euro ncap çarpışma testlerinden 5 yıldız alan ilk otomobilv olvoydu galiba
Alıntıları Göster -
Benimde hondam var bende diyorum valla saçı ince teneke gibi .. çarpışmada güvensiz bir araç olcağını sanmıyorum , ama saçının ince olması canımı sıkmıyor deil , guven vermiyor !quote:
Orijinalden alıntı: MINERVALquote:
Orjinalden alıntı: activman
bazı araçlar için teneke gibi deniyor bir arkadaş formda yeni kasa cıvıc sedan üzerine yagan doludan ne kadar zarar gördügünü yazıyor araç alıcaz saglamlık kriteri ne olmalı yoksa çarpışma testlerinden kaçyıldız aldıgına bakmak yeterlimi
Kaportada kullanılan sac kalınlığını arabanın çarpışma esnasındaki sağlamlığına hiç bir etkisi yoktur. -
activman artik sert kaporta,tosun devri bitti.quote:
Orijinalden alıntı: Jeandan
Saab'dır
Alıntıları Göster
tabiikide incecik kaporta da olsn demıorum (orn:206 gibi de olmasin,hemen yamulmasın tabii)
ancak artik guvenllik kriterleri daha farklı
gunumuzde onemli olan aracin darbeden olusan enerjiyi absorbe etmesi,yanı emmesidir.
bu yuzden ceşitli polimer malzemeler kullanılarak hem araçların agırlıkları dusurulmeye çalişiliyor(cunku teknolojik yenilikler ile araçlar iice agırlşiyor)hemde darbeyı emerek ,surucu ve yolculara bu şiddeti en aza indirmek hesaplanıyor.
euro-ncap testlerını izlerseniz,en iis,nden en kotusune araçların hepsi kaat gibi yırtılıyor.ancak bu sırada kimisi bu olumsuzlugu kabin içine iletirken kimisi yolcu ve surucusu ne minumum zarari veriyor.
-
euro ncap ten ilk 5 yildiz alan arac renault laguna dir. sanirim 2001 yilinda almisti. ama volvo ve saab da cok saglam arabalardir, hayranimdir kendilerine...quote:
Orijinalden alıntı: cobra41
eet volvo ve saab iveç saçından yapılıyor ve en kalını oydu sanırsam ayrıca bildiğim kadarıysa(yanlı biliyorsam düzeltin)euro ncap çarpışma testlerinden 5 yıldız alan ilk otomobilv olvoydu galiba
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: cobra41
eet volvo ve saab iveç saçından yapılıyor ve en kalını oydu sanırsam ayrıca bildiğim kadarıysa(yanlı biliyorsam düzeltin)euro ncap çarpışma testlerinden 5 yıldız alan ilk otomobilv olvoydu galiba
-
volvodur neden volvodur çünkü dünyanın en kaliteli çeliğini isveçliler üretirquote:
Orijinalden alıntı: coutoup
euro ncap ten ilk 5 yildiz alan arac renault laguna dir. sanirim 2001 yilinda almisti. ama volvo ve saab da cok saglam arabalardir, hayranimdir kendilerine...
quote:
Orjinalden alıntı: cobra41
eet volvo ve saab iveç saçından yapılıyor ve en kalını oydu sanırsam ayrıca bildiğim kadarıysa(yanlı biliyorsam düzeltin)euro ncap çarpışma testlerinden 5 yıldız alan ilk otomobilv olvoydu galiba
Alıntıları Göster
-
kesinlikle katiliyorum, hatta nerede okudugumu hatirlamiyorum ama dunyanin euro ncapten ilk 5 yildiz alan araci olan renault lagunada da 2,6 milimetre kalinliginda isvec kokenli sac kullanildigini duymustum. ama bu bilgiden %100 emin degilim, okudugum kaynak da sallamis olabilir fakat dogruyda hic sasirmam.quote:
Orijinalden alıntı: profuzman
volvodur neden volvodur çünkü dünyanın en kaliteli çeliğini isveçliler üretir
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: profuzman
volvodur neden volvodur çünkü dünyanın en kaliteli çeliğini isveçliler üretir
Benzer içerikler
- 175 70 r14 lastik hava basıncı kaç olmalı
- opel corsa hararet göstergesi
- en iyi baskı balata markası
- pirelli 4 mevsim lastik yorumları
- chery tiggo 8 pro yorumlar
- 2. el dacia duster fiyat listesi
- toyota supra 1994 fiyat
- renault clio 2024
- en hızlı araba
- byd han
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X