Şimdi Ara

Kasisleri çapraz geçelim mi,geçmeyelim mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
4.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bazıları kasislerde çapraz geçiyorlar.Bazıları da tekerin birini verip diğerini düzlükten geçiriyorlar.amaç nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nirvana333 -- 6 Ocak 2018; 19:44:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bazen alçak araba kullanmaktan bazen de kasislerin standardina guvenemedigimden hafif capraz geciyorum istemsiz. Burasi Turkiye belli mi olur dün yapmislardir ilk ben gecerim karter gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç sorma babamın albeası yerden nerdeyse 1 metre yüksek(biraz abarttım ama çok yüksek) sanki kasisten ferrari geçiriyor çapraz aragaz falan filan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sarsmayı azaltmak. Basık araçlar çapraz geçiyor. Ben bir tarafı düze getiriyorum. Araç daha az sarsıntıya uğruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 6 Ocak 2018; 19:10:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çapraz geçenler vatan toprağına yakın olmak isteyenler
  • Düz geçmek,lastiklere eşit baskı olması açısından daha mantıklı değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla kasislerden çapraz geçmek ve kasise tek tarafla girmek şaside burulmaya neden olduğu için ilerleyen dönemde sunroof/cam tavan'dan trim sesleri gelebiliyormuş.



    Yanlış olabilir,bilen arkadaşlar düzeltebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Bildiğim kadarıyla kasislerden çapraz geçmek ve kasise tek tarafla girmek şaside burulmaya neden olduğu için ilerleyen dönemde sunroof/cam tavan'dan trim sesleri gelebiliyormuş.



    Yanlış olabilir,bilen arkadaşlar düzeltebilirler.

    Tamamen haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Bildiğim kadarıyla kasislerden çapraz geçmek ve kasise tek tarafla girmek şaside burulmaya neden olduğu için ilerleyen dönemde sunroof/cam tavan'dan trim sesleri gelebiliyormuş.



    Yanlış olabilir,bilen arkadaşlar düzeltebilirler.

    Doğrudur. Aynı zamanda viraj denge çubuklarının bağlantılarının da çabuk tükenmesine sebebiyet veriyor. Tek taraflı aşınmaya ve zorlanmaya sebebiyet veriyor, değiştiği zaman ise aracın dengesi ve ayar tutması açısından iki tarafın da aynı anda bakım görmesi gerektiğinden, bir tarafı nispeten sağlamken mecburen değişiyorsun.
  • Bu kasis denen sacmalik denen her kose basina koyuluyor. Birde beyaza boyamazlar mi 1 ay sonra hic bisey gorunmuyor.

    Sari veya kirmiziya boyasinlar sunlari. Hele birde en gicik oldugum deve horgucu gibi olan kasisler. Kenari delik olanlar yarim metre uzunlugu var 1 metre yukseligi var zaten benim arabamın yuksekligi yarim metre yok.

    Bilgisiz cahil.suruculer icin kapan falan yapın kasis nedir yollar zaten.yol degil ziplaya ziplaya gidiyorum hep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence arabadan inip sirtiniza alip oyle gecirin gorende forumun tamami ferrari kullaniyorda gecerken arabanin alti surtuyor sanir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    adam haklıyasa yollarda düz yollarda tek tekerin çukura geldiği birsürü yer var oraları ne yapcaz
  • Capraz gecenler sadece cakal tipli pistirilmis araba kullananlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle oyle sasiyi inanilmaz yoruyor bu tur capraz kuvvetler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Ozellikle kasisin uzanmadigi bos taraftan tek teker gecerek kar ettigini sanan suruculer aslinda araclarina cok daha fazla zarar veriyorlar farkinda degiller. Sasinin burulmasi araci cok cabuk yoruyor zaten yollarimizda ortada avrupada ayni model araclar cok daha diri bizimkilerden altlari curumemisse eger

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kasisten geçerken yarı teker boşa geliyorsa ona göre geçiyordum bir de sarsıntı az olduğundan biraz daha hızlı geçiyordum.

    Bir de ışıkların olduğu yerlerde ağır tonajlı araçların yolları bozması sebebiyle, bozulmuş olan ve bozulmayan kısma göre aracı ayarlayıp aracın fazla sarsılmasını engelliyordum.

    Bu durumlar da zararlı mı oluyor araca?

    Ayrıca sola dönüş yaparak gireceğim bir sokağın giriş öncesinde kasisten geçiyorum.

    Zaten hız yavaşken araç hem sola hem de rampaya çıkacağı için direksiyonu hızlıca toparlayarak 2 tekerine de düz olarak rampaya çıkmasını sağlamaya çalışıyorum.

    Normalde bunu yapmayıp direkt sola dönük halde çıkmaya çalışsam aracın aşırı esnediğini farkediyorum.

    Bunu yapmam kasisten geçişe göre faydalıdır değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında aracın süspansiyon sistemi orjinal ise tek yapılması gereken yavaş geçmek
  • Araba yere yakinsa tumsekte yuksekse surtecek gibiyse capraz gecelim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ehliyet kursunda kasisler için değil ama mesela yol kazınmış, bir taraf yüksek bir taraf alçak , alçaktan yükseğe çıkarken veyahut tam tersi

    durumlarda çapraz geçtirmişlerdi beni. Hatta düz geçerken uyarıyorlardı. Ama kasis için birşey demediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Capraz gecince daha az sarsilir insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.