Şimdi Ara

Mazda Skyactiv 2.ve 3. nesil geliyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese hayırlı yıllar... Yeni yıla Mazda ile girelim

    Şu anda 14:1 olan sıkıştırma oranının 2. nesilde 16:1 , 3. nesilde 18:1 olacağı söyleniyor, yüksek sıkıştırma oranı ile %30 oranında yakıt tasarrufu elde edilmesi planlanıyor.

    Konu ile ayrıntılı bilgiler mazdacluptrde Mustafa beyin (mtutun) açtığı konu başlığında mevcut.

    http://www.mazdaclubtr.com/32741/skyactivinizi-hangi-jenerasyon-alirsiniz/msg535058/topicseen/

    http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/54AA14B8DB8919F0CA257C350006FF31

    http://www.caranddriver.com/news/mazda-skyactiv-g-and-skyactiv-d-engines-news







  • İlk neslini henüz göremedik ki, 2 ve 3'ü görelim.
  • Ilk nesil acikcasi biraz kuru gürültüydu , devami iyi gelir umarim. Gerçi bu distribütörler oldukça bizim acimizdan bişey ifade etmeyecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar ciddi anlamda dizelle kafa kafaya atmosferik motor yapacaklar 18:1 oranına bir de turbo eki eklendiği zaman tamam dizeli çöpe at artık. Mazda gerçekten sıradışı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Adamlar ciddi anlamda dizelle kafa kafaya atmosferik motor yapacaklar 18:1 oranına bir de turbo eki eklendiği zaman tamam dizeli çöpe at artık. Mazda gerçekten sıradışı....



    Zaten 18:1 sıkıstırma orani yaparsa turboya yakin hava girisi saglar diye dusunuyorum.

    Ama bu sıkıstirma oraninda benzini nasil patlatmadan durdurabilyorlar cok merak ediyorum.Nasil bir teknoloji kullanmislar acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda'dan hibrit bekliyoruz.
  • Kaçınci nesil mazda aliriz bilmem ama bu artan vergi oranları ile sifir arac zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Adamlar ciddi anlamda dizelle kafa kafaya atmosferik motor yapacaklar 18:1 oranına bir de turbo eki eklendiği zaman tamam dizeli çöpe at artık. Mazda gerçekten sıradışı....



    Zaten 18:1 sıkıstırma orani yaparsa turboya yakin hava girisi saglar diye dusunuyorum.

    Ama bu sıkıstirma oraninda benzini nasil patlatmadan durdurabilyorlar cok merak ediyorum.Nasil bir teknoloji kullanmislar acaba?

    Yaptıkları en buyuk değişiklik pistonların ustundeki şekil ve egzos sistemi. Pistonun içinde kalan sıcak hava daha iyi dışarı verilince haliyle silindirin sıcaklığı azalıyo daha yuksek sıkıştırma yapılabiliyor. Meraklıysanız konuya ingilizceniz de varsa şu makale iyi anlatıyor :
    http://136.142.82.187/eng12/Author/data/2047.docx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Adamlar ciddi anlamda dizelle kafa kafaya atmosferik motor yapacaklar 18:1 oranına bir de turbo eki eklendiği zaman tamam dizeli çöpe at artık. Mazda gerçekten sıradışı....



    Zaten 18:1 sıkıstırma orani yaparsa turboya yakin hava girisi saglar diye dusunuyorum.

    Ama bu sıkıstirma oraninda benzini nasil patlatmadan durdurabilyorlar cok merak ediyorum.Nasil bir teknoloji kullanmislar acaba?

    Karıştırdın heralde, 1:18 sıkıştırma demek, pistonun en aşağı indiği durum ile, en üst noktadayken olan hacimlerin oranıdır. Siz hava-yakıt karışım oranlarıyla karıştırdınız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.