Şimdi Ara

Mileni com sorunu bitmeyen sorunsuz(!) internet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • internet bağlantımda günlerdir sorun var 1 mobil cihazdan iç sorunsuz bağlanabilirken evimde buluna diğer bütün kablolu ve kablosuz bağlantı yapan cihazlarda internete bağlanma problemi var. modem aç kapa yapınca sorun bir süre gidiyor ama sonra tekrar baş gösteriyor wifi bağlantılı cihazlar bağlantı var internet yok uyarısı veriyor kablolu bağlantıda ise bağlantı var görünüyor ama internete girmiyor müşteri hizmetlerinin bu soruna buldukları muhteşem çözüm ise '' hat değerleriniz normal efendim'' demek.Eğer normalse buyrun gelin misafirim olun kendiniz görün o normali yok işte internet bağlantısı yok. Bu duruma çözümü olan arkadaş var mıdır zira yüce milenicomun dahi elemanlarında ümidi kestim.



  • Merhabalar.

    Sorun modemimizde gibi duruyor.

    Modem marka/modeli nedir?
    Sıfırdan kurulum yaptınız mı?
    Ayarlarınız ne durumda?
    Hat değerlerinizi paylaşır mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur5545 -- 16 Haziran 2020; 16:0:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • %99 modeminiz bozuk. Gereksiz yere firmaları suçlamayın lütfen.
  • Millenicom ne alaka ? Modemin bozulmuştur, git yenisini al.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    Millenicom modem değişimi kabul etmiyor sorun yok diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sean2645 S kullanıcısına yanıt
    Mesaj içeriğimde yazdığım diğer maddelere de cevap verirseniz belki yardımcı olabiliriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Atorvastatin kullanıcısına yanıt
    Fiber modem hatla beraber geliyor yenisini almam mümkün değil çünkü Mac adresi tanımlı türktelekom getiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Kraldan çok kralcı arkadaş modem değişimi talep ediyorum fiber modem türktelekom a ait olduğu için sorun yok diyip açtığım kaydı kapatıyorlar bilip yaz lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    Zyxel vmg8324-b10a modem. Hatta tanımlı geliyor herşey ama yeniden kurulum yazılım güncelleme yaptım değişmedi durum. Dns ayarını otomatik ten çıkarıp statik dns yaptım cihazlarda kopma sorunu bitti ancak bu kezde gün için bir çok kez ip alamama sorunu oluyor modemde 24 saat içinde benim fark ettiğim 4 kez modem ip alamadıpından bağlantı gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sean2645 S kullanıcısına yanıt
    Zyxel modemlerde aslında çok sorun görülmez ancak ayarlar otomatik alınıyor ise şöyle yapın:

    Millenicomu arayıp uzman ekip ile görüşmek istiyorum deyin. Çünkü onlar genelde sorunu çözüyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Birde bunu denerim teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom'un bu konuda saçma bir tavrı var aynısı başıma gelmişti modem bozuk diyorum hat değerleri normal işlem yapamıyoruz diyor. Çözümü söylüyorum interneti kes internetim yok diye kayıt aç gelen Türk Telekom ekibine sorunu söyle modemi değiştirirler. Yalnız bu süreçte internet kullanma.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.