Şimdi Ara

Milenicom'un 6 senelik müşterisine adreste altyapı olmayınca iptal sonucu attığı kazık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son edit: faturayı kaldırmışlar yani sorun ortadan kaldırılmış ancak tarafıma bir bildirim gelmediği için yaklaşık 1 ay sonra öğrendim. Tabi ben haklı iken bu kadar zahmet ve strese girdim ve bana yardımcı olmadılar ilk aşamada.

    İlk aşamada kayıtlarını kendileri dinlese ve bana dönüş yapsalar olay sorunsuz kapanacaktı ve müşterileri kaybetmek ve kötü ün yerine her şeyi olumluya çevireceklerdi. Sırf bu yüzden üste sorunun çözüldüğünü bildirip alta yine de konuyu bırakıyorum. İyi niyet 3 ay sonra gelmez....

    Abone numaram 9830103

    Kullanmadığım internete çıkan kapanma ücreti:211tl


    Olayın özeti : Adres değişiklikleri sebebiyle bulunduğum yerlerde altyapı olmadığı için eskiden "hizmetinden memnun olduğum" internetimi onların teklifi ile kapatmak yerine dondurmaya karar verdim. Olaylar böyle başladı. Dondurdum. İlk 3 ayın sonunda açtılar sözlerinde durmadılar aradım 2. Hakkımı kullanmak istedim yeniden kapatma kararı aldım. sözlerinde durmadıkları için haklı olduğumu söyleyip 2. Dondurma hakkımı verip çıkan kısa süreli faturayı sildiklerini söylediler. Tekrar dondu internet ve en son yine bulunduğum yerde altyapı çıkmayınca üyelik girişi yapıp "FATURA OLMADIĞINI GÖRÜP " kapatma kararı aldım ve dondurdum dedikleri sürelerde ARADA açık kalan sürede ve donmuş olan fatura olmaması gereken sürede kısaca her fırsatta kendi sözlerinin olduğu aralarda bile fatura kesip yollamışlar. Bu arada bu 6 ay öncesine dayanan sürede hiçbir şekilde bu faturalar sistemde yoktu son kapatmadan önceki girişimde dahil yoktu. Olsa derdim ki neyin faturası bu.

    Bu sürelerin hiçbirinde (4.aydan emin değilim sadece) kesinlikle internet kullanılmamış modem takılmamıştır adreste altyapı yok ki modem takayım. Bunların yasal takibi mileni ile yaptığım görüşmenin kayıtları kısaca mahkeme kararınca uygun görülen her aşamada hakkımı sonuna kadar kullanacağım. Kendim bizzat hukuk fakültesi öğrencisiyim eğer milenicom kontrol etmek isterse bilgilerimi vereceğim. Neden bunu söylüyorum kendim dahil avukat abilerim dostlarım vs her koldan bu işin yasal takipçisi olacağım. Görüşmelerimin kayıtlarını bir süre saklamak zorundalar bunu silerlerse de otomatik olarak haksız olduklarını önce bütün forum ahalisi sonrasında Twitter duyacak.

    Milenicom'un 6 senelik müşterisine adreste altyapı olmayınca iptal sonucu attığı kazık


    Öncelikle nasıl bir müşteriyim:

    Faturamı kusursuz ödedim her zaman.

    Bu arada 3 defa arkadaşını getirden müşteri getiren biriyim.

    Ek olarak turkcel Superonline'ın internetim düzgün olduğu halde intrnetiniz sorunlu demesi ve davet etmesi üzerine bunu milenicom'a bildiren bir müşteriyim üşenmedim aradım bilgilendirdim ve teşekkür ettiler.

    Peki ne yaptılar:

    Aboneliği kapatmak istedim. dediler ki arayıp " donduralım"

    dedim ki 3 ay yetmez bu bulunduğum adreste 6 ay gibi bir süre kalacağım taşındığım yerde internet olursa tekrar açarız olmazsa kapatmak zorunda kalırım.

    Bana gelen yanıt şu "beyefendi 6 ay dondurma hakkınız var 3ay ardından 3 ay daha kullanabilirsiniz.

    Bende dondurma açma kapama parası vs üçkağıt yok değil mi dedim ?

    "Hayır, herhangi bir ücret yansımaz " dedi müşteri temsilcisi kişi. Ve otomatik tekrar dondurulacağını en kötü durumda benim kayıt açıp bildirdiğimdw tekrar dondurma hakkım olduğunu söylediler.

    Peki dedik dondurdum.

    3 AY SONRA DONDURMA BİTME SÜRESİNE YAKIN önce aradım bana müşteri temsilcisi diye anılan şahsın söyledikleri "böyle bir hakkınız yok yılda sadece 3 ay dondurma hakkınız var"

    SÖZLERİNİ KAYIT AÇARAK HATIRLATTIM MALUM MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ DİYE BİR ŞEY YOK SİZ KAYIT AÇIYORSUNUZ KENDİLERİ ARIYOR .

    ANCAAAAAK BİR CEVAP BİLE VERMEDEN KAYITI KAPATTILAR. TEKRAR AÇTIM TEKRAR KAPATTILAR.

    Sonrasında internetin açıldığını görüp kapatma kararı aldım aradılar durumu yarım saat anlattım defalarca

    "Siz HAKLISINIZ ÖZÜR DİLERİZ FATURA YANSITMAYACAĞIZ VE TEKRAR DONDURACAĞIZ" dedi müşteri temsilcisi şahıs ben ısrarla bana söz verildiğini o kayıtları incelenmesini talep ettim ve kapatın dedim lafı acayip uzattı özür diledi ve fatura çıkmayacak vs dedi tekrar ikna etti ve tekrar dondurdum.

    3 ay geçmeden görüyorsunuz ki 7. Ayın son haftası ve 8. Ayın 31ine kadar yanı 9.ayın 1ine kadar fatura kesilmiş tekrar son olarak Ekim kesilmiş, yani 3 aylık dondurma süresini aşmadan nasıl oluyorsa tekrar Ekim'de fatura kesmişler.

    Buradan sonrası daha garip adamlar 211tl fatura kesip

    SİSTEME GİRİŞ YAPIYORUM ONLİNE OLARAK MÜŞTERİ BULUNAMIYOR E O ZAMAN SİTEDE BİR ŞEY VARDIR DİYORUZ DETAY VEREN O DA YOK . YAAANİ PAŞALAR KESECEK FATURAYI BEN GÖRMEDEN ÖDEYECEM BAK SEN BAK.

    SONRA WHATSAPP DESTEK HATTINA YAZDIM VE YAZILANLAR ORTADA YÜKLÜYORUM

    Milenicom'un 6 senelik müşterisine adreste altyapı olmayınca iptal sonucu attığı kazık
    Milenicom'un 6 senelik müşterisine adreste altyapı olmayınca iptal sonucu attığı kazık
    Milenicom'un 6 senelik müşterisine adreste altyapı olmayınca iptal sonucu attığı kazık
    Milenicom'un 6 senelik müşterisine adreste altyapı olmayınca iptal sonucu attığı kazık

    @millenicom

    Düzenleme1: etiket

    Düzenleme 2: imla yazım vs düzeltmeleri sıralama düzenleme




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucra -- 17 Ocak 2022; 23:14:2 >







  • Keşke taşındıktan sonra direk iptal etseydiniz. Altyapı yoksa cayma bedelsiz iptal etmek zorundalar.
  • gulnare G kullanıcısına yanıt

    İptal ücreti değil zaten konuda açıkladığım şekilde kullanmadığım zamanlarda fatura kesmişler.4. aydan fatura çıkarmış 7. Ayda çıkarmış 8. Ayda çıkarmış bunların hepsiyle ilgili detaylı açıklama yazdım. Yaptıkları bir nevi dolandırma .

  • Up up up

    Forumun her yanı mileni reklamı dolu gerçek yüzlerini görün herkes okusun.

  • ödemeyin hocam, en fazla icra takibi açalar, onada itiraz edersiniz böyle bir borcum yok diye durur. itirazın iptali davası açmaya maçaları yemez. tüketici yasası ortada, vermediği hizmetin bedelini talep edemez, aranızdaki sözleşmede ne yazdığı mühim değil, yasalar sizden yana.

  • apulunas kullanıcısına yanıt

    Zaten yasal yönden her şeye hazırım. Ancak forumda gören görsün uzak dursunlar bu firmadan.

  • Sucra kullanıcısına yanıt

    bunu bütün firmalar yapıyorlar hocam, ben 7 sene tüketici mahkemesinde çalıştım. insanlar haklarını bilsinler yeter.

  • Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz
  • Her yere yazacağım, anlatacağım..


    BTK üzerinden sonlandırdığım şikayet yazımın son hali.. Kimseye bu beceriksiz ve işe yaramaz, insanları aptal yerine koyan firmayı tavsiye etmiyorum. Tam 12 yıllık aboneliğimi sonlandırdım bugün itibari ile ve @TurkNet Destek 1000 Mbit Gigafiber hızına geçiş yaptım. 1 haftadır en ufak bir sorun dahi olmadan inanılmaz hız ile internete giriyorum.


    Alıntı

    metni:
    Bugün itibari ile firmanızın müşteri ile alay edercesine kopyala yapıştır yaparak verdiği cevaplardan, Her akşam benden değil SİZDEN kaynaklanan ama sizin bir türlü kabul etmediğiniz internetteki yavaşlamadan ve yükselen ping sorunundan, 2 ay boyunca uğraşıp çözüme kavuşmayan suçu müşteriye atan siz MİLLENİCOM firmasından kurtulmuş bulunmaktayım..  
    1 haftadır geçiş yaptığım firmadan aldığım hizmet ile sizde yaşanan sorunların hiç birini yaşamamış olmak, aynı paraya 20 kat daha hızlı sorunsuz internet hizmeti almanın verdiği konfor ile size 12 yıl nasıl katlandığımı hala anlamış değilim.. Müşterilerinizin sorununu abonenizken çözmeyi deneyin. iptal aşamasına gelince arayıp "Ekip yollayalım, sorunu çözelim iptal etmeyelim" demeyin.! Daha öncede söyledim, yine söylüyorum. Bu şekilde kaybeden ben değil, hep siz olacaksınız. Sizin firmanızı tavsiye ederek yıllar içinde abonesi yaptığım en az 17 kişi daha iptallerini gerçekleştirecek. Süreci, yaşananları ve 2 aydır bana yaşatılan tüm eziyeti her ortamda anlatmaya çalışacağım.. 
    Son olarak, Tarafıma kesilecek cayma bedeli içeren tutarın da tamamını yeni geçiş yaptığım firma karşılıyor.. Tüketici hakları Madde 52 uyarınca ödenen tutarın faizi ile geri alınması konusunda da ne gerekiyorsa yapacağımı da bilmenizi isterim.. 


    Milenicom'un 6 senelik müşterisine adreste altyapı olmayınca iptal sonucu attığı kazık


    @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3





  • apulunas kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen, ama içlerinde herhalde en pervasızı Milenicom'dur. Tam "elini ver, kolunu kaptır!" tarzı bir firma. Ki eskiden böyle değillerdi... Şu anda hangi grubun altında olduklarını da araştırsanız durumu daha iyi anlarsınız. Yeni patronlarına "şirin gözükmek" için burasının yönetimi her türlü aydır kaydır hareketleri yapmakta kendilerini "memur hisstemekteler", kanımca!... Kısacası uzak durulması gereken bir (Alternatif) Servis Sağlayıcı.  

  • mafaky kullanıcısına yanıt

    hangi grubun altındalar?

  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    Ticari bir konu olduğundan, Firma ismi hatta ülke ismi veremeyeceğim ama internette biraz araştırma yaparsanız, bulacağınız kesin.

  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    SOCAR

  • Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz
  • millenicom kullanıcısına yanıt

    dh üyesi abone numarasını konuda yazmış. siz aboneyi değil de konuyu açan kişiyi mi arıyordunuz acaba? bu arada 3 ay geçmiş. sonucu ne oldu acaba..

  • Bu arkadaşlar pişmanlıktır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: garez41

    Bu arkadaşlar pişmanlıktır.

    Hocam nasıl bir sorun yaşıyorsunuz firma ile anlatabilirseniz belki forum halkı olarak yardım edebiliriz.

  • millenicom cidden tercih etmeyin teknik ekiplerine online sayfasından çağrı açıyorsunuz onlar sze dönüyor sakın bulaşmayın derim.

  • Ben milleni ile icralıktım dolandırıcılar...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.