Şimdi Ara

millenicom ve türk telekom ortak rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben türk telekomdan millenicoma geçiş için 12/03/2020 tarihinde millenicoma başvuru yaptım.14/03/2020 tarihinde evrak işleri bitti ve artık bağlantı aşamasına geçildi o tarihte adıma kayıtlı olan telefon hattı millenicoma geçirilmiş ama internet hattım önceki aboneliğimin vdsl olması sebebi ile yapılamadı.Bu bilgiyi ben uğraşarak 5 günde zor öğreniyorum.Bugün @millenicom donanım haberde yazdığım yazı üzerine bana bildiriyor,gelen mesajda benim ttneti arayip hattimi fiber tarifeye taşımam isteniyor.Ardından ttneti arıyorum böyle bir işlemin sadece nakil olduktan sonra yapılacağı bildiriliyor.Bu arada millenicom telefon hattımı taşıdığı için de ilk önce telefon hattımın geçişinin yapılması gerektiğini öğreniyorum telefonu kapatıp millenicomu arıyorum ve telefon hattımın sadece internet hattı da taşındıktan sonra geçiş için başvurulabileceği bilgisi aktarılıyor.

    İşin özetine gelirsek internet hattımın millenicoma geçişi için önceki hattın fiber olması lazım ama bunu ttnetten nakil harici yapamıyorum.ttnet ile devam etmek istersem de telefon hattımı geri ttnete alamıyorum.millenicomun iş bilmezliği yüzünden günlerdir uğraşıyorum ve resmen elimi kolumu bağlayıp bıraktılar.

    Millenicoma sorularım:

    1- Neden telefon hattım ve internet hattımı aynı anda taşıyıp taşınamayacağı kontrol edilmeden işlemler yapılıyor ?

    2-Neden ben ttnet ile iletişime geçip hattım ile ilgili işlemler yapıyorum ? Hani hiç bir şeye karışmayacaktım da siz halledecektiniz ?

    3-Günlerdir neden kimse arayıp bu hat olmayacak geri telefon hattını ttnete taşıyacağız diye bilgi vermiyor ?

    Not: Bundan sonra olanları da buraya ekleyeceğim.

    Ekran görüntülerihttps://i.hizliresim.com/zLZyXL.jpghttps://i.hizliresim.com/3mPy5G.jpghttps://i.hizliresim.com/tX2ORo.jpg

    @millenicom
    @Millenicom Destek 1
    @Millenicom Destek 2
    @Millenicom Destek 3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çagatayx -- 19 Mart 2020; 15:54:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Gördüğüm en rezalet şirket millenicom. Telekom şirketi demiyorum en kötü şirket diyorum. Yazın bir başvuru yaptım ve benimde başıma gelmeyen kalmadı maalesef.
    1- Başvuru yaptım ama başvurum 2 haftada sonuçlanmadı. Arayan soran olmadı. Telekom onaylamadığını öğrendim.
    2- Telekom kendi fiber altyapısını çektiği için bu şirketlere izin vermeyeceğini söylediği için Telekoma başvurdum ve millenicom başvurumu çektim.
    3- millenicom eve modem ve evrak göndermiş birkaç hafta sonra. Durumu izah ettim almadım modemi ve sözleşmeyi gönderdim.
    4- bir hafta sonra internetiniz aktif oldu diye mesaj geldi. Aradım durumu bildirdim .
    5- 1 ay sonra fatura geldi.
    6- defalarca durumu izah etmeme rağmen araştıracağız deyip tarafıma bir kere bile dönüş yapmadılar.
    7- yaklaşık 6 ay sonra icraya vereceğiz diye aradılar.
    8- elinizde sözleşme yok modemi aldığıma dair belge yok deyip artık oluruna bıraktım.
    9- defalarca arayıp durumu anlatma rağmen anlamayan, Merkezi bir sistemi olmayan merdiven altı bir şirket var. Uzak durun. @millenicom
  • gelen mesajı aynen yazıyorum ;

    Evet nakil yapmanız gerekmektedir. Konu hakkında telefonunuzun geçişi tamamlanmıştır. Karşı operatörle görüşme sağlayarak tekrardan telefonu taraflarına almak istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir.

    ben küçük bir ilçede yaşıyorun bulunduğum yerde ttnet ofisi yok.şimdi benim 1 saat yol gidip bu insanları yaptığı hatayı düzeltmem gerek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Milenicom senin başvurunu alırken olacak şeyleri aktarmayıp üstüne işlemler yarıda kalıp böyle birşey yapıp bunca zamandır İnternet in bağlanmaması rezilliğin daniskası sonrada yok şunu yapmanız lazımdı bunu yapmanız lazımdı diyip oyalamaları resmen suçtur benim gözümde umarım sorununu çözerler insanların özellikle bu günlerde dışarı çıkmaması gerekirken sizi böyle dışarıya oraya buraya yollamaya çalışmalarında ekstra bir rezillik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firmalar nedense sözleşmeyi imzalatana kadar ilgileniyor. Daha sonra böyle ortada kalıyoruz.
  • Böyle bir saçmalık olabilir ancak. O kadar övülen firma nasıl bu kadar sorumsuz davranabiliyor ? Başvurunu yaptıktan sonra kabloyu da sana çektirip portu sana taktırsalarmış bari. Rezillik resmen.
  • Merhaba, PM üzerinden sizlere dönüş sağlanmıştır. İyi günler dileriz.
  • Bu kadar büyük ve kapsamlı bir firmanın böylesine umursamaz, özensiz davranması gerçekten çok ilginç. Bu kadar bekletip üstüne sorumsuz davranmaları büyük rezillik.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    sizin destek dediğiniz benim gidip telefon hattımı tekrar ttnete geçirmem mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gördüğüm en rezalet şirket millenicom. Telekom şirketi demiyorum en kötü şirket diyorum. Yazın bir başvuru yaptım ve benimde başıma gelmeyen kalmadı maalesef.
    1- Başvuru yaptım ama başvurum 2 haftada sonuçlanmadı. Arayan soran olmadı. Telekom onaylamadığını öğrendim.
    2- Telekom kendi fiber altyapısını çektiği için bu şirketlere izin vermeyeceğini söylediği için Telekoma başvurdum ve millenicom başvurumu çektim.
    3- millenicom eve modem ve evrak göndermiş birkaç hafta sonra. Durumu izah ettim almadım modemi ve sözleşmeyi gönderdim.
    4- bir hafta sonra internetiniz aktif oldu diye mesaj geldi. Aradım durumu bildirdim .
    5- 1 ay sonra fatura geldi.
    6- defalarca durumu izah etmeme rağmen araştıracağız deyip tarafıma bir kere bile dönüş yapmadılar.
    7- yaklaşık 6 ay sonra icraya vereceğiz diye aradılar.
    8- elinizde sözleşme yok modemi aldığıma dair belge yok deyip artık oluruna bıraktım.
    9- defalarca arayıp durumu anlatma rağmen anlamayan, Merkezi bir sistemi olmayan merdiven altı bir şirket var. Uzak durun. @millenicom

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • sinan__86 S kullanıcısına yanıt
    geçmis olsun kardeşim sanada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çagatayx Ç kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Cümlemize. Ama rezalet gerçekten. Saatlerimi harcadı maalesef. Hala da dönecekler bana :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çagatayx Ç kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Konuyuhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine yazmayı unutmayınız.
  • sinan__86 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba. İcra süreciyle ilgili firmanın hukuk bürosu veya anlaşmalı olduğu hukuk bürosu sizi aradı mı? Kendilerine herhangi bir sözleşmeye imza atmadığınızı, modemi teslim almadığınızı, aboneliğin neye göre başlatıldığını ve aylık kullanım miktarına ve modemin sinyal alıp olmadığı gibi konulara bakılmasını talep ettiniz mi?

    Ek olarak,https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine yazdınız mı?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    En son bu aşamada kaldık. Bakalım ne olacak. Arayan soran da olmadı.


    millenicom ve türk telekom ortak rezilliği

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sinan__86 S kullanıcısına yanıt
    Çağrı merkezini arayıp modemin en son ne zaman sinyal aldığını sorabilir misiniz? Geçmiş döneme dair aylık kullanım verilerinizi ekler misiniz? Hepsinde 0 mı yazıyor?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Modem ücreti istiyorlar benden zaten. 1 hafta
    konuşma sonrasında iptal ettirebildim internet hattımı. Ama hala modemi almadığıma ikna edemedim. Kullanıp kullanmamaya bakan yok ki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • piyasada ne kadar iş bilmez adam var toplamışlar işte.resmen insanlar uğraşsın diye ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar.yeni geçecek kişiler de inşallah buraları okuyup bunlara hiç bulaşmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 dakika önce millenicom tarafından arandım ve ardından @millenicom da bana buradan oluşan sıkıntının sebebi benim yeni adresim ile geçiş yapılmaya çalışılması ama aslında eski adresim ile yapılması gerektiğiymiş.müşteri temsilcisine ilk başvururken belirtmeme rağmen yeni adresim sisteme girilmiş.şimdi eski adresime vdsl üzerinden geçiş yapılıp yeni adresime fiber olarak nakil edilecekmiş.sonraki olan süreçleri de başkalarının aynı sıkıntıları yaşamaması için buraya tarafım tarafından yazılacaktır.ilgilenenlere teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çagatayx -- 19 Mart 2020; 17:56:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çagatayx

    piyasada ne kadar iş bilmez adam var toplamışlar işte.resmen insanlar uğraşsın diye ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar.yeni geçecek kişiler de inşallah buraları okuyup bunlara hiç bulaşmaz.
    Merhaba, PM üzerinden sizlere detaylı şekilde bilgi aktarılmıştır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi akşamlar dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çagatayx

    10 dakika önce millenicom tarafından arandım ve ardından @millenicom da bana buradan oluşan sıkıntının sebebi benim yeni adresim ile geçiş yapılmaya çalışılması ama aslında eski adresim ile yapılması gerektiğiymiş.müşteri temsilcisine ilk başvururken belirtmeme rağmen yeni adresim sisteme girilmiş.şimdi eski adresime vdsl üzerinden geçiş yapılıp yeni adresime fiber olarak nakil edilecekmiş.sonraki olan süreçleri de başkalarının aynı sıkıntıları yaşamaması için buraya tarafım tarafından yazılacaktır.ilgilenenlere teşekkür ederim.
    Merhaba, PM üzerinden sizlere detaylı şekilde bilgi aktarılmıştır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi akşamlar dileriz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.