< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Merhaba malum sahis benim, oncelikle arac hakkinda 55 sayfalik konuya imzami tiklayarak ulasabilirsiniz.
Aracin piyasasi oyle olu filan degil, ozellikle cvt vitesliler gayet iyi bir piyasaya sahip sahibinden deki ilanlari incelerseniz 15 modeller icin 50, 14 modeller icin 47-50 arasi fiyatlar verilirse beklemeden satiliyor. Arac sinifinin en donanimli en genis ic hacimli ve en az yakan benzinli otomatik araci. Gelecekte piyasasinin daha artacagi kanisindayim ayni coltta oldugu gibi. Alacaksaniz cvt olanini almanizi siddetle oneririm zira manuel alacaksaniz baska bir cok secenek mevcut. Arac 140km ye zorlanmadan ulasabiliyor cok da kuvvetsiz degil. Baska sorunuz olursa sorabilirsiniz. Hayirli gunler |
"Hangi ekran karti tercih etmeliyim" konusuna bile megane önerecek potonsiyeli sizde gördüm
|
Bütçesi attrage'ye yeten birisine yeni megane önermek çok mantıksız
|
bak şimdi gidiyosun mitsu servisine bi giriyosun anammmmmmmmmmm içerde kamyon var kaç kaç kaç. Dur diyolar abi olur böyle şeyler. Tam servis kanalına giricen bi tane canter dıt dıt dıt diye geri geliyo havalı freni indiriyo çuufffff irkiliyosun.
Yedek parçaya giriyosun abi canter mi diyolar :) kısaca kamyona bakılan, yetkili servise bu arkadaş yetkili servis diyor iddi ediyorum o 59 servisin 50si hayatında attrage görmemiştir. |
Merhabalar,
Oncelikle bende aracin arkadasin aradigi kriterlere uymadigini mesajin sonunda belirttim ama herhalde hemen cevap yazmaliyim moduna girdiginizden, eskiden bana da olurdu size ozgu degil, son yazdiklarimi okumaya firsatiniz olmadi. asagidaki linkte nissan versanin - ki cliov platformunun gelistirilmisi nissan v platformu kullaniyor - iihs testini bulabilirsiniz. http://www.wiki-zero.com/m/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi5tLndpa2lwZWRpYS5vcmcvd2lraS9OaXNzYW5fVl9wbGF0Zm9ybQ http://m.iihs.org/mobile/ratings/mobileratings/nissan/versa-4-door-sedan Bahsettiginiz deger m bile degil poor, ki bu platform clio 4 platformunun gelismisi imis. Es arac bulamadim o yuzden biraz arastirma yaptim. Clio 4un de en iyi ihtimal poor alacagini soyleyebiliriz. Yani attrage clio iv platformundan daha dogrusu clio iv platformunun gelistirilmisi bir sonraki nesli nissan v platformundan guvenli imis demek. Tabi tek degere bakiyoruz ayni sizin gibi. Dizleriniz on koltuga saplanmisken diz mesafesinin ne kadar onemli bir sey oldugunu anlarsiniz. Hele arkada cocuk filan varken o ekstra hareket alani paha bicilmez tabi bence. Gene otorite sizsiniz lafimiz yok. Malesef motorlarin teknolojisi ayni olsaydi herkes bir yerde urettirir ordan alirdi ne gerek var argeye filan degil mi? Neden bazi 1.2 ler yokuslarda bayilmakta klima acikken zorlanmakta bazi 1.2lerde bi tip sorunlar olmamakta acaba? Dogru ya tamamen sans motorla alakasi yok hepsi ayni. (siz hepsinin ayni oldugunu kontrol etmissiniz size guvenim tam) Surmeden o olmaz bu olmaz vb demenize de hayran kaldim dogrusu. Gayet de viraz performansi mevcut. Tabi insani hizlardan bahsediyoruz. Ben bu aracla 2bin km sehirlerarasi yol yaptim istanbulda da gunde 60km araba suruyorum ne bahsettiginiz devirlere ciktim ne yokuslarda zorlandim. Ama siz daha iyi bilirsiniz tabi 25bin km dir arabayi suren kisi sizden nasil iyi bilebilir imkani yok. I20 araciniz otomatik miydi? Hic sanmiyorum? Satislari dunyada yillik 100bin kadar. Tam rakama ulasamadim ama bir makalede mitsunun yuzde on uretimini ss ve attrage yapiyor denmekteydi buradan oranladim. Uretimi devam etmekte bu arada turkiyede olmamasi temsanin tercihi. Hayirli gunler. |
Beğenmişsindir almışsındır. Birsey diyemem. Burası forum benim fikrimde bu şekilde.
http://m.iihs.org/mobile/ratings/mobileratings/mitsubishi/mirage-g4-4-door-sedan Bu iihs deki sayfası. Small overlap front marjinal almış. Çarpışmanın olduğu yerden iyi puan alamamış yanı. Başarılı bir sonuç degil. https://www.auto-data.net/tr/mitsubishi-brand-173 Bak burada modeli bile YÖK daha ilk defa modeli olmayana rastladım. Kendi sitesine baktım satışı Bitmiş trde. Aracı simdiye kadar bir kere park yerinde gordum. 2005 sembol bile daha oturaklı duruyor. Lastikleri bildiğim kadarıyla 185 15. Bu lastiğe ve sümbül gövdesine sahip bir aracın viraj performansı olmaz. Alacak şahıs şehirler arasına uygun olsun demiş. Bu araç degil. 1.2 aracım oldu. İstediğin adı koy motora. Bütün motorların teknolojileri ayni. Muhtemelen 6000 devirde 80 beygir 4000 devirde 110 tork civarıdır. Ortadaki güç belli. Kasasının standart bir b segmentinden 100 kg hafif olması uçurmaz. Amerika’yı yeniden keşfetmeye gerek yok. Sen ya yokuş görmemişsindir ya da yokuşta gaza basmiyorsundur. İstanbulda yokuş çıkmakla şehirler arasında yüzde 7 ve üzeri eğimli kilometrelerce uzunlukta 110 limitli yolda yokuş çıkmak ayni şey degil. 1.6 atmosferik araçlar bile bu yokuslarda 4000 yapıyor. Yada yol kesiyorsun. Dizel aracıyla şehir içi 3.4 yakıyorum diyende var. Bu arada benim 1.2 i20 aracımda istanbulda 25 km ortalama hızda 7 tüketirdi. 7 litre bu performansta bu kadar hafif bir araç icin başarı degil. Aracın genişliği 167 cm. Clionun 173cm. İlan fotolarından standart bir b segmentinden daha geniş durmuyor. Herşey diz mesafesi de degil. Aracı alacak şahıs geniş olmasını istemiş. İhtiyacına uymuyor. Yanı mevcut araçtan birçok açıdan daha zayıf. Şahsın yeni ihtiyaçlarını da karşılamıyor. Amerika pazarında Toyota yarış sedan türevi alt sınıf sedan araçlarda satılır ama bunlar oradaki toplam satışların önemsiz bir kısmını oluşturur. Eger dedigin gibi en fazla sattığı yer oraysa aracın satışında büyük sıkıntı var demektir. 41 bin tl bu araç icin tr sartlarinda cok fazla. |
Hadi binmediginizi belirtmissiniz keske youtubedan bir iki video izleseydiniz.
Hic bir mitsubishi dar ic mekana sahip degildir. Ozellikle arka diz mesafesi konusunda clio hb den cok ustundur attrage. Genislikleri 3asagi 5yukari aynidir. Otopark sitesinin incelemesini seyredebilirsiniz. Dci motora lafim yok bende 2.5 yil kullandim. Elbet turbo dizel bir arac atmosferik benzinli aractan ustun olacaktir Ama attrage 945kg kasa agirligi ve mivec motoru ve cvt sanzimani ile yokuslarda sikinti cekmezsiniz.Atmosferik araclarin devir cevirmesi dogasi geregidir ki ben daha 5bin devirle ciktigim yokus hatirlamiyorum. cvt sayesinde 100km de 2bin devirde seyahat edebilirsiniz. Gene otopark sitesinin incelemesinde motordan ovguyle soz edilmekte. Bu motor attrage dan baska sadece kardesi ss te kullanilmakta. Attrage cvt ile istanbul sehirici 6.5-7litre arasinda tuketimle seyahat edebilirsiniz. Attragin en cok sattigi ulke Abd dir. Taylandda uretilir dogrudur. Avrupada satisi azdir. Ama bu kalitesizdir demek degildir. Attragein n guvenlik test sonuclarina amerikan iihs sitesinden bakabilirsiniz ordaki adi mirage g4tur. Kardesi spacestar avrupada satilmaktadir. Yol tutus olarak kastiniz viraj donme yetenegi ise attrage sinif standartlarindadir. Yok yuksek suratlerde stabil seyir yetenegi ise ki yuksek suratten kastim kanuni hiz siniri ustudur, bu tartisilir. Zira yerden yuksekligi 17 cm dir. Gozunuzde canlansin diye dacia sandero stepway de 17 cmdir. Mitsubishi asx 19cm dir. Bunun getirisi attrage ile tumsek cukur yol insaati, yol kazisi vb gule oynaya gecersiniz. Negatif yonu ise siddetli ruzgar olan gunlerde 100-120 yi geçtiğinizde ruzgarin cok etki etmesidir. Tercih meselesidir ozellikle anadoluda ve bence istanbul da ki her yer insaat malum yerden yuksek olmasi 150ile stabil gidebilmesinden daha islevseldir. Ince tekerler kullanilmasi, sinifindaki en dusuk ruzgar direnci 945kg hafifligi, attrage a ozel gelistirilmis motoru, tuketimi azaltmak icin bilincli yapilan seylerdir. Attrage abd de hibrid olmayan en az yakit tuketen arac secilmistir. Donanim konusunda ise clionun en donanimlisi ancak attrage ye esittir. Evet arkadasin amaci arkaya 2cocuk koltugu ve bir yetiskini konforlu sekilde oturtmak sa bencede attrage uygun degil. Ama bunu bilmediginiz araçları karalamadan da ifade edebilirsiniz kanimca. Hayirli gunler |
aşırı vasat. 2005 model bir arabadan farksız pulsar. iç mekanda bir tane bile teknolojik zavazingo yok. dokunmatik ekran filan en ful pakette bile yok.
|
Sayin yonetici yukaridaki adamin mesajini tutup brnim cevabimi silmenizdeki hikmet nedir? Forumda sacmalamak serbest sacmalayana cevap vermek yasak mi?
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 4 Mart 2018; 14:41:44 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 4 Mart 2018; 15:29:38 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |