Şimdi Ara

Motordaki kurum ve enjektör sorunu(ÇÖZÜLMEMİŞ))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
1
Favori
88.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buna benzer konuyu oto yardıma da açmıştım ama hiç cevap alamadım.

    140000de dizel aracım var. Serviste enjektörde sorun olduğunu söylediler hafta sonu enjektörün yetkili servisine onarıma götürcem fakat internette dolaşırken carbon clean konularını gördüm biraz araştırınca motordaki kurum belirtilerinin tamamının bende olduğunu gördüm.


    * Silindir kompresyonlarının düşmesi
    * Motor gücünde azalma
    * Fazla yakıt tüketimi
    * Egzoz emisyonlarında artış
    * Bozuk rölanti
    * Hızlanma kabiliyetinde azalma
    * Soğuk havalarda zor çalışma
    * Motorun silkeleyerek çalışması

    Bu belirtiler bende var (kompresyon düşmesi olmayabilir ölçtürmedim) fakat enjektörden kaynaklanıyordur yaptırınca geçer diyordum ama ayriyeten böyle bir temizlik de yaptırmama gerek var mı? Enjektör sorunu halledilirse bu sorunlar yok olur mu?

    100000i deviren araçlarda motorda var olan sorunların ortaya çıkmasını engelleyen ve çizikleri kapatan kurumları da temizleyeceği için ekstra masraf çıkarabileceği kanısına vardım. Araç şu an yağ yakmıyor su eksiltmiyor. Ama siyah duman çıkartıyor.

    Ben kompresyon testi yaptırmadım fakat aynı marka modelde benimkinden daha düşük kilometreli (80000 civarıydı) araca sahip bir kişi CC'den önce ve sonra ölçtürmüş oranlar ortalama 10 iken 13-14e yükselmiş. Daha önceki sahibi yaptırdı mı bilmiyorum bu kilometrede benim carbon clean yaptırmam kumar mı olur? Bu kilometrede olası kompresyon düşüklüğünde benim için tek çare rektefiye mi?


    Ekleme: Hay lanet araba

    Bugün arabayı dyno testine soktuk motor performansı düşük çıktı ve baya bir siyah duman atıyor yakıtı da nerdeyse hiç düşmedi. Mondeolara traktör gibi diyorlar ama enjektörler soğukken baya sesli sanki normal ses mi onu da tam bilmiyorum acaba kodlamada hata yapılma ihtimalinden dolayı mı böyle yoksa yeni masraflar beni mi bekliyor?

    Zaten taktırmaya gittiğimde mazot azdı bir de enjektörler takılırken gaza yüklenirken hepten 0 a dayanmıştı mazot alana kadar depodaki pislikler tıkamış olmasın? Bu kadar çabuk olmamalı 5-6 km anca gitmiştim Yakıtı da opetten aldım 650 km gittim çeyrek depo duruyor onun öncesinde shell fuel save vardı depoda kalitesiz yakıt da kullanmadık pompa müşürü de değişti dertler bitmedi

    Araba yağ yakmıyor zaten mavi duman yok yağ çubuğundan da buhar falan gelmiyor.

    Hararet göstergesi tam ortaya gelince dizel motor benzinli motora dönüyor hiç ses yok gibi bir şey ama ortaya gelmeden önce enjektörler baya sesli buna da anlam veremedim.

    Verdikleri raporda; Motor performansı düşük, enjektör temizliği yapılmalı (yeni değişti dedik kodda hata olabilir dedi), şanzıman yağı değişmeli, periyodik bakım yapılmalı yazıyor. Şanzıman yağı ve periyodik bakım performansta ciddi düşüklüğe sebep olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackson -- 25 Mart 2012; 17:58:06 >







  • Yok mu enkejtörden anlayan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Buna benzer konuyu oto yardıma da açmıştım ama hiç cevap alamadım.


    konuyu oto yardıma açmakla doğru yapmışsınız, aynalama ile konunuz burada görünmekte zaten....
    bu nedenle daha güncel bu konunuzu da oraya taşıyayım diğer konuyu kapatalım.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Buna benzer konuyu oto yardıma da açmıştım ama hiç cevap alamadım.


    konuyu oto yardıma açmakla doğru yapmışsınız, aynalama ile konunuz burada görünmekte zaten....
    bu nedenle daha güncel bu konunuzu da oraya taşıyayım diğer konuyu kapatalım.....

    Benim için sorun yok bölüm bomboş olduğu için buraya açtım yoksa fark etmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Buna benzer konuyu oto yardıma da açmıştım ama hiç cevap alamadım.


    konuyu oto yardıma açmakla doğru yapmışsınız, aynalama ile konunuz burada görünmekte zaten....
    bu nedenle daha güncel bu konunuzu da oraya taşıyayım diğer konuyu kapatalım.....

    Benim için sorun yok bölüm bomboş olduğu için buraya açtım yoksa fark etmez

    Alıntıları Göster
    takip.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    takip.....

    Senle benden başka takip eden yok ne yazık ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    takip.....

    Senle benden başka takip eden yok ne yazık ki

    Alıntıları Göster
    Carbon Clean keyfi birşey,sen enjektörleri revizyona sok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Buji de Su Toplanması Sorunu
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    Carbon Clean keyfi birşey,sen enjektörleri revizyona sok.

    Alıntıları Göster
    Aynı sorunlar bende de var takipteyim.

    1.5 dci motor 123 binde. Araba hızlanmaya başlayınca duman atmaya başlıyor.Mesela karlı bir günde egzozun önüne kar yığdım 2-3 defa tam gaz verip bıraktım o karın üzerindeki kurumları görünce şaşırdım resmen iri iri kurum.Araba 123 bin kmye kadar hiç rutin bakım dışında temizlik vs olmadı.

    Arkadaşın dediğini çok iyi anladım.Mesela motor kurumlu zaten enjektörlerde kirlenmiş olabilir.Şimdi enjektör değişse veya bakımı yapılsa motordaki kurumlar ne olur hala duman atar mı? gibi soruyor bende bunun cevabını arıyorum.

    Ben bosch car servisine gittim dedikleri abi bu duman atması enjektörlerden yapar diyor bak hem motorda sarsıntılı çalışıyor bu enjektörlerin geri dönüşümü arızalı biz yaparız dedi.Peki fiyat ne olur dediğimde 850 tl 50 tl işcilik alırız diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celal567 -- 6 Mart 2012; 23:22:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celal567

    Aynı sorunlar bende de var takipteyim.

    1.5 dci motor 123 binde. Araba hızlanmaya başlayınca duman atmaya başlıyor.Mesela karlı bir günde egzozun önüne kar yığdım 2-3 defa tam gaz verip bıraktım o karın üzerindeki kurumları görünce şaşırdım resmen iri iri kurum.Araba 123 bin kmye kadar hiç rutin bakım dışında temizlik vs olmadı.

    Arkadaşın dediğini çok iyi anladım.Mesela motor kurumlu zaten enjektörlerde kirlenmiş olabilir.Şimdi enjektör değişse veya bakımı yapılsa motordaki kurumlar ne olur hala duman atar mı? gibi soruyor bende bunun cevabını arıyorum.

    Ben bosch car servisine gittim dedikleri abi bu duman atması enjektörlerden yapar diyor bak hem motorda sarsıntılı çalışıyor bu enjektörlerin geri dönüşümü arızalı biz yaparız dedi.Peki fiyat ne olur dediğimde 850 tl 50 tl işcilik alırız diyor



    Bende cumartesi gitçem umarım süpersonik bi fiyat çıkmaz karşıma

    Geçenlerde egzozdan çıkan dumanı izlemek için annemi oturttum direksiyona hangisi gaz hangisi fren derken gazı kökledi yerde 2 kilo kurum kaldı üstüne yağmur yağdı hala duruyor kapkara volkan patlamış gibi Arabayı soğukken çalıştırdığımda 10 saniye sonra inanılmaz bi sarsıntı başlıyor 2 saniyede bir devam ediyor sanki motor stop etçekmiş gibi oluyor kendi kendine gaz veriyor motor ısınana kadar ayrıca sürekli dikiş makinesi sesi var motora terzi kaçmış sanki var yakıt tüketimi aldı başını gitti. Umarım bu sorunlar enjektörden sonra geçer. Enjektör yapılınca sonucu yazarım buraya da öyle ucuz da değil ki canına yandığımın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackson -- 6 Mart 2012; 23:56:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: celal567

    Aynı sorunlar bende de var takipteyim.

    1.5 dci motor 123 binde. Araba hızlanmaya başlayınca duman atmaya başlıyor.Mesela karlı bir günde egzozun önüne kar yığdım 2-3 defa tam gaz verip bıraktım o karın üzerindeki kurumları görünce şaşırdım resmen iri iri kurum.Araba 123 bin kmye kadar hiç rutin bakım dışında temizlik vs olmadı.

    Arkadaşın dediğini çok iyi anladım.Mesela motor kurumlu zaten enjektörlerde kirlenmiş olabilir.Şimdi enjektör değişse veya bakımı yapılsa motordaki kurumlar ne olur hala duman atar mı? gibi soruyor bende bunun cevabını arıyorum.

    Ben bosch car servisine gittim dedikleri abi bu duman atması enjektörlerden yapar diyor bak hem motorda sarsıntılı çalışıyor bu enjektörlerin geri dönüşümü arızalı biz yaparız dedi.Peki fiyat ne olur dediğimde 850 tl 50 tl işcilik alırız diyor



    Bende cumartesi gitçem umarım süpersonik bi fiyat çıkmaz karşıma

    Geçenlerde egzozdan çıkan dumanı izlemek için annemi oturttum direksiyona hangisi gaz hangisi fren derken gazı kökledi yerde 2 kilo kurum kaldı üstüne yağmur yağdı hala duruyor kapkara volkan patlamış gibi Arabayı soğukken çalıştırdığımda 10 saniye sonra inanılmaz bi sarsıntı başlıyor 2 saniyede bir devam ediyor sanki motor stop etçekmiş gibi oluyor kendi kendine gaz veriyor motor ısınana kadar ayrıca sürekli dikiş makinesi sesi var motora terzi kaçmış sanki var yakıt tüketimi aldı başını gitti. Umarım bu sorunlar enjektörden sonra geçer. Enjektör yapılınca sonucu yazarım buraya da öyle ucuz da değil ki canına yandığımın

    Alıntıları Göster
    Takipteyim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Buna benzer konuyu oto yardıma da açmıştım ama hiç cevap alamadım.

    140000de dizel aracım var. Serviste enjektörde sorun olduğunu söylediler hafta sonu enjektörün yetkili servisine onarıma götürcem fakat internette dolaşırken carbon clean konularını gördüm biraz araştırınca motordaki kurum belirtilerinin tamamının bende olduğunu gördüm.


    * Silindir kompresyonlarının düşmesi
    * Motor gücünde azalma
    * Fazla yakıt tüketimi
    * Egzoz emisyonlarında artış
    * Bozuk rölanti
    * Hızlanma kabiliyetinde azalma
    * Soğuk havalarda zor çalışma
    * Motorun silkeleyerek çalışması

    Bu belirtiler bende var (kompresyon düşmesi olmayabilir ölçtürmedim) fakat enjektörden kaynaklanıyordur yaptırınca geçer diyordum ama ayriyeten böyle bir temizlik de yaptırmama gerek var mı? Enjektör sorunu halledilirse bu sorunlar yok olur mu?

    100000i deviren araçlarda motorda var olan sorunların ortaya çıkmasını engelleyen ve çizikleri kapatan kurumları da temizleyeceği için ekstra masraf çıkarabileceği kanısına vardım. Araç şu an yağ yakmıyor su eksiltmiyor. Ama siyah duman çıkartıyor.

    Ben kompresyon testi yaptırmadım fakat aynı marka modelde benimkinden daha düşük kilometreli (80000 civarıydı) araca sahip bir kişi CC'den önce ve sonra ölçtürmüş oranlar ortalama 10 iken 13-14e yükselmiş. Daha önceki sahibi yaptırdı mı bilmiyorum bu kilometrede benim carbon clean yaptırmam kumar mı olur? Bu kilometrede olası kompresyon düşüklüğünde benim için tek çare rektefiye mi?

    Hocam ben bildiğim kadarıyla size yardımcı olmaya çalışayım;

    Sizin başınıza gelen şey sanayi dili ile "motorun sağırlaşması" olarak adlandırılan, yanma odası ve enjektörlerdeki karbon birikimi nedeniyle meydana gelen hadise. Bu olay hem benzinli, hem dizel araçlarda olur. Benzinli araçlarda genellikle sürekli düşük devirlerde kullanım sonucu görülür. Dizellerde ise hem dizel yakıtın kimyasal olarak karbon birikintileri oluşturmaya daha yatkın olması, hem de dizellerin yüksek devir çevirememesi nedeniyle daha sık gözlemlenir.

    Servisinizin yapacağı şey muhtemelen enjektör onarımı adı altında enjektör temizliği yapmak olacaktır. Bence pahalı servis faturaları ile karşılaşmadan önce şu ürünlerle şansınızı bir deneyin, bunlar dizellerde yakıt sistemindeki karbon birikimini gayet güzel temizleyen kaliteli ürünler, bunlara benzer kaliteli başka markaların ürünleri de işe yarayacaktır. ;

    Aracınız common-rail dizel ise;

    http://shop.wurth.com.tr/araciniz-icin-urunler/yakit-katkilari/enjektorlu-sistem-katkisi-300ml

    Değilse;

    http://shop.wurth.com.tr/araciniz-icin-urunler/yakit-katkilari/mazot-katkisi-300ml

    Bunlardan birkaç depo kullanmanız halinde yaşadığınız sorunların ortadan kalkacağını tahmin ediyorum. Bir de yakıt filtrenizi değiştirmenizde fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcalakol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Buna benzer konuyu oto yardıma da açmıştım ama hiç cevap alamadım.

    140000de dizel aracım var. Serviste enjektörde sorun olduğunu söylediler hafta sonu enjektörün yetkili servisine onarıma götürcem fakat internette dolaşırken carbon clean konularını gördüm biraz araştırınca motordaki kurum belirtilerinin tamamının bende olduğunu gördüm.


    * Silindir kompresyonlarının düşmesi
    * Motor gücünde azalma
    * Fazla yakıt tüketimi
    * Egzoz emisyonlarında artış
    * Bozuk rölanti
    * Hızlanma kabiliyetinde azalma
    * Soğuk havalarda zor çalışma
    * Motorun silkeleyerek çalışması

    Bu belirtiler bende var (kompresyon düşmesi olmayabilir ölçtürmedim) fakat enjektörden kaynaklanıyordur yaptırınca geçer diyordum ama ayriyeten böyle bir temizlik de yaptırmama gerek var mı? Enjektör sorunu halledilirse bu sorunlar yok olur mu?

    100000i deviren araçlarda motorda var olan sorunların ortaya çıkmasını engelleyen ve çizikleri kapatan kurumları da temizleyeceği için ekstra masraf çıkarabileceği kanısına vardım. Araç şu an yağ yakmıyor su eksiltmiyor. Ama siyah duman çıkartıyor.

    Ben kompresyon testi yaptırmadım fakat aynı marka modelde benimkinden daha düşük kilometreli (80000 civarıydı) araca sahip bir kişi CC'den önce ve sonra ölçtürmüş oranlar ortalama 10 iken 13-14e yükselmiş. Daha önceki sahibi yaptırdı mı bilmiyorum bu kilometrede benim carbon clean yaptırmam kumar mı olur? Bu kilometrede olası kompresyon düşüklüğünde benim için tek çare rektefiye mi?

    Hocam ben bildiğim kadarıyla size yardımcı olmaya çalışayım;

    Sizin başınıza gelen şey sanayi dili ile "motorun sağırlaşması" olarak adlandırılan, yanma odası ve enjektörlerdeki karbon birikimi nedeniyle meydana gelen hadise. Bu olay hem benzinli, hem dizel araçlarda olur. Benzinli araçlarda genellikle sürekli düşük devirlerde kullanım sonucu görülür. Dizellerde ise hem dizel yakıtın kimyasal olarak karbon birikintileri oluşturmaya daha yatkın olması, hem de dizellerin yüksek devir çevirememesi nedeniyle daha sık gözlemlenir.

    Servisinizin yapacağı şey muhtemelen enjektör onarımı adı altında enjektör temizliği yapmak olacaktır. Bence pahalı servis faturaları ile karşılaşmadan önce şu ürünlerle şansınızı bir deneyin, bunlar dizellerde yakıt sistemindeki karbon birikimini gayet güzel temizleyen kaliteli ürünler, bunlara benzer kaliteli başka markaların ürünleri de işe yarayacaktır. ;

    Aracınız common-rail dizel ise;

    http://shop.wurth.com.tr/araciniz-icin-urunler/yakit-katkilari/enjektorlu-sistem-katkisi-300ml

    Değilse;

    http://shop.wurth.com.tr/araciniz-icin-urunler/yakit-katkilari/mazot-katkisi-300ml

    Bunlardan birkaç depo kullanmanız halinde yaşadığınız sorunların ortadan kalkacağını tahmin ediyorum. Bir de yakıt filtrenizi değiştirmenizde fayda var.

    Sağolun

    Enjektördeki sorunla tıkanmayı nasıl ayırt edebiliriz bi fikriniz var mı? Bir de bu temizleyicilerle servisin yaptığı gibi temizleme arasında dayanıklılık farkı var mı?

    3 günde bunu alıp uygulamam mümkün değil o zaman şöyle yapayım; servise gösterip olası bi arızada tamir ettiririm tıkanmış derlerse ve 4 haneli sayıları zorlayan bi fatura çıkarsa dediğiniz ürünleri deneyeceğim Aslında gitmeden önce denemek daha mantıklı ama hem zaman yok hem de araba 140000de enjektörler daha önce değişmediyse ömrünün son demlerine yaklaşmış olabilir daha fazla masraf açmadan yol yakınken ne var ne yok görelim.

    Bahsettiğiniz ürün motoru da temizliyor sanırım? Yani cc deki kilometre sınırı bunda da var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackson -- 7 Mart 2012; 9:15:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcalakol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    Buna benzer konuyu oto yardıma da açmıştım ama hiç cevap alamadım.

    140000de dizel aracım var. Serviste enjektörde sorun olduğunu söylediler hafta sonu enjektörün yetkili servisine onarıma götürcem fakat internette dolaşırken carbon clean konularını gördüm biraz araştırınca motordaki kurum belirtilerinin tamamının bende olduğunu gördüm.


    * Silindir kompresyonlarının düşmesi
    * Motor gücünde azalma
    * Fazla yakıt tüketimi
    * Egzoz emisyonlarında artış
    * Bozuk rölanti
    * Hızlanma kabiliyetinde azalma
    * Soğuk havalarda zor çalışma
    * Motorun silkeleyerek çalışması

    Bu belirtiler bende var (kompresyon düşmesi olmayabilir ölçtürmedim) fakat enjektörden kaynaklanıyordur yaptırınca geçer diyordum ama ayriyeten böyle bir temizlik de yaptırmama gerek var mı? Enjektör sorunu halledilirse bu sorunlar yok olur mu?

    100000i deviren araçlarda motorda var olan sorunların ortaya çıkmasını engelleyen ve çizikleri kapatan kurumları da temizleyeceği için ekstra masraf çıkarabileceği kanısına vardım. Araç şu an yağ yakmıyor su eksiltmiyor. Ama siyah duman çıkartıyor.

    Ben kompresyon testi yaptırmadım fakat aynı marka modelde benimkinden daha düşük kilometreli (80000 civarıydı) araca sahip bir kişi CC'den önce ve sonra ölçtürmüş oranlar ortalama 10 iken 13-14e yükselmiş. Daha önceki sahibi yaptırdı mı bilmiyorum bu kilometrede benim carbon clean yaptırmam kumar mı olur? Bu kilometrede olası kompresyon düşüklüğünde benim için tek çare rektefiye mi?

    Hocam ben bildiğim kadarıyla size yardımcı olmaya çalışayım;

    Sizin başınıza gelen şey sanayi dili ile "motorun sağırlaşması" olarak adlandırılan, yanma odası ve enjektörlerdeki karbon birikimi nedeniyle meydana gelen hadise. Bu olay hem benzinli, hem dizel araçlarda olur. Benzinli araçlarda genellikle sürekli düşük devirlerde kullanım sonucu görülür. Dizellerde ise hem dizel yakıtın kimyasal olarak karbon birikintileri oluşturmaya daha yatkın olması, hem de dizellerin yüksek devir çevirememesi nedeniyle daha sık gözlemlenir.

    Servisinizin yapacağı şey muhtemelen enjektör onarımı adı altında enjektör temizliği yapmak olacaktır. Bence pahalı servis faturaları ile karşılaşmadan önce şu ürünlerle şansınızı bir deneyin, bunlar dizellerde yakıt sistemindeki karbon birikimini gayet güzel temizleyen kaliteli ürünler, bunlara benzer kaliteli başka markaların ürünleri de işe yarayacaktır. ;

    Aracınız common-rail dizel ise;

    http://shop.wurth.com.tr/araciniz-icin-urunler/yakit-katkilari/enjektorlu-sistem-katkisi-300ml

    Değilse;

    http://shop.wurth.com.tr/araciniz-icin-urunler/yakit-katkilari/mazot-katkisi-300ml

    Bunlardan birkaç depo kullanmanız halinde yaşadığınız sorunların ortadan kalkacağını tahmin ediyorum. Bir de yakıt filtrenizi değiştirmenizde fayda var.

    Sağolun

    Enjektördeki sorunla tıkanmayı nasıl ayırt edebiliriz bi fikriniz var mı? Bir de bu temizleyicilerle servisin yaptığı gibi temizleme arasında dayanıklılık farkı var mı?

    3 günde bunu alıp uygulamam mümkün değil o zaman şöyle yapayım; servise gösterip olası bi arızada tamir ettiririm tıkanmış derlerse ve 4 haneli sayıları zorlayan bi fatura çıkarsa dediğiniz ürünleri deneyeceğim Aslında gitmeden önce denemek daha mantıklı ama hem zaman yok hem de araba 140000de enjektörler daha önce değişmediyse ömrünün son demlerine yaklaşmış olabilir daha fazla masraf açmadan yol yakınken ne var ne yok görelim.

    Bahsettiğiniz ürün motoru da temizliyor sanırım? Yani cc deki kilometre sınırı bunda da var mı?

    Alıntıları Göster
    Geçen sene 130 Bindeki benzinli aracıma carbon clean ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmıştım. Yaptırdıktan sonra araba kendine geldi. 1. viteste çıktığım yokuşları artık ikinci viteste rahatça çıkabiliyordum. Yaptırdıktan sonra bir sorun yaşamadım.

    Şu an 70 Binde dizel aracım var. Bir kaç hafta sonra serviste carbon clean yaptıracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Geçen sene 130 Bindeki benzinli aracıma carbon clean ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmıştım. Yaptırdıktan sonra araba kendine geldi. 1. viteste çıktığım yokuşları artık ikinci viteste rahatça çıkabiliyordum. Yaptırdıktan sonra bir sorun yaşamadım.

    Şu an 70 Binde dizel aracım var. Bir kaç hafta sonra serviste carbon clean yaptıracağım.

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar bahsetdiginiz sorun bir zamanlar vw tdı araçlarda meşhur olan türkiyedeki mazotların kalitesiz olması ile kaynaklı problemdi.ve vw 1998 yılında bir mühendis takımını türkiyeye göndermişti incelemeler yapıldı ve türkiyenin mazot kalitesinden oldugu ortaya çıkmıştı ve egr valfi denilen egzos geridönüşüm valfi kapatılarak sorun giderilmişti.ama vw bu sorun sizin bahsettiginiz enjektör degilde emme monifoltunun kurum baglamasıydı.carbon clear enjoktör temizlemek içindir ve emme monifoltundaki kuruma bir yararı yoktur.enjektörü tıkanmış bir aracı anlamak zaten çok kolay birşey zor degil en başta sabah sogukken titreme yapar araç ve mazotu çig yakar pis bir koku gelir burnunuza sabah.ve sabah aşırı beyaz duman ısındıktan sonra ara gaz tepkilerinde gözle görülür siyah duman atar.motor sıcakken boşta arabanızı tam gaz yapıp bırakın bir kaç kez tekrarlayın bu işlemi sonra arabadan inip egzosun yerde yaptıgı duman izine bakın en basit yöntemlerden biri budur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    selam arkadaşlar bahsetdiginiz sorun bir zamanlar vw tdı araçlarda meşhur olan türkiyedeki mazotların kalitesiz olması ile kaynaklı problemdi.ve vw 1998 yılında bir mühendis takımını türkiyeye göndermişti incelemeler yapıldı ve türkiyenin mazot kalitesinden oldugu ortaya çıkmıştı ve egr valfi denilen egzos geridönüşüm valfi kapatılarak sorun giderilmişti.ama vw bu sorun sizin bahsettiginiz enjektör degilde emme monifoltunun kurum baglamasıydı.carbon clear enjoktör temizlemek içindir ve emme monifoltundaki kuruma bir yararı yoktur.enjektörü tıkanmış bir aracı anlamak zaten çok kolay birşey zor degil en başta sabah sogukken titreme yapar araç ve mazotu çig yakar pis bir koku gelir burnunuza sabah.ve sabah aşırı beyaz duman ısındıktan sonra ara gaz tepkilerinde gözle görülür siyah duman atar.motor sıcakken boşta arabanızı tam gaz yapıp bırakın bir kaç kez tekrarlayın bu işlemi sonra arabadan inip egzosun yerde yaptıgı duman izine bakın en basit yöntemlerden biri budur...

    Alıntıları Göster
    ayrıca enjektörleri degiştirmek biraz maliyetli bir işlem.bunun tamir yaptırma işlemide var bu enjoktörlerin uçları saç telinden incedir ve bunu söküp radyo dalgalarıyla temizleyen bir makina var ve düzelmezse enjoktör duse leri degiştirirler olur biter.4 enjoktörü 200 tl ye halledebilirsiniz...ve carbon clear bazı sorunlu enjektörde sorunun ilerlemesinede yol açabiliyor şans tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    selam arkadaşlar bahsetdiginiz sorun bir zamanlar vw tdı araçlarda meşhur olan türkiyedeki mazotların kalitesiz olması ile kaynaklı problemdi.ve vw 1998 yılında bir mühendis takımını türkiyeye göndermişti incelemeler yapıldı ve türkiyenin mazot kalitesinden oldugu ortaya çıkmıştı ve egr valfi denilen egzos geridönüşüm valfi kapatılarak sorun giderilmişti.ama vw bu sorun sizin bahsettiginiz enjektör degilde emme monifoltunun kurum baglamasıydı.carbon clear enjoktör temizlemek içindir ve emme monifoltundaki kuruma bir yararı yoktur.enjektörü tıkanmış bir aracı anlamak zaten çok kolay birşey zor degil en başta sabah sogukken titreme yapar araç ve mazotu çig yakar pis bir koku gelir burnunuza sabah.ve sabah aşırı beyaz duman ısındıktan sonra ara gaz tepkilerinde gözle görülür siyah duman atar.motor sıcakken boşta arabanızı tam gaz yapıp bırakın bir kaç kez tekrarlayın bu işlemi sonra arabadan inip egzosun yerde yaptıgı duman izine bakın en basit yöntemlerden biri budur...


    Peki otobanda yüksek hız ve devirde bir süre kullansam içindeki kurumlara ve performansa etkisi olur mu?

    Emme manifoldu temizleniyor mu temizleniyorsa nasıl oluyor? Egr valfini kapatmayı duymuştum bunu servislere mi yaptırıyoruz? Çevreyi daha fazla kirletmek içime sinmese de mantıklı görünüyor.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Geçen sene 130 Bindeki benzinli aracıma carbon clean ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmıştım. Yaptırdıktan sonra araba kendine geldi. 1. viteste çıktığım yokuşları artık ikinci viteste rahatça çıkabiliyordum. Yaptırdıktan sonra bir sorun yaşamadım.

    Şu an 70 Binde dizel aracım var. Bir kaç hafta sonra serviste carbon clean yaptıracağım.



    Aslında benim de yaptırasım var da dizelde benzinliye göre daha fazla kurum oluştuğu için kaş yaparken göz çıkarmaktan korkuyorum. Yüksek kilometrelilerde performans düşüşüne de neden olabiliyormuş. Durup dururken yağ yaktırmayalım bide.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    selam arkadaşlar bahsetdiginiz sorun bir zamanlar vw tdı araçlarda meşhur olan türkiyedeki mazotların kalitesiz olması ile kaynaklı problemdi.ve vw 1998 yılında bir mühendis takımını türkiyeye göndermişti incelemeler yapıldı ve türkiyenin mazot kalitesinden oldugu ortaya çıkmıştı ve egr valfi denilen egzos geridönüşüm valfi kapatılarak sorun giderilmişti.ama vw bu sorun sizin bahsettiginiz enjektör degilde emme monifoltunun kurum baglamasıydı.carbon clear enjoktör temizlemek içindir ve emme monifoltundaki kuruma bir yararı yoktur.enjektörü tıkanmış bir aracı anlamak zaten çok kolay birşey zor degil en başta sabah sogukken titreme yapar araç ve mazotu çig yakar pis bir koku gelir burnunuza sabah.ve sabah aşırı beyaz duman ısındıktan sonra ara gaz tepkilerinde gözle görülür siyah duman atar.motor sıcakken boşta arabanızı tam gaz yapıp bırakın bir kaç kez tekrarlayın bu işlemi sonra arabadan inip egzosun yerde yaptıgı duman izine bakın en basit yöntemlerden biri budur...


    Peki otobanda yüksek hız ve devirde bir süre kullansam içindeki kurumlara ve performansa etkisi olur mu?

    Emme manifoldu temizleniyor mu temizleniyorsa nasıl oluyor? Egr valfini kapatmayı duymuştum bunu servislere mi yaptırıyoruz? Çevreyi daha fazla kirletmek içime sinmese de mantıklı görünüyor.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Geçen sene 130 Bindeki benzinli aracıma carbon clean ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmıştım. Yaptırdıktan sonra araba kendine geldi. 1. viteste çıktığım yokuşları artık ikinci viteste rahatça çıkabiliyordum. Yaptırdıktan sonra bir sorun yaşamadım.

    Şu an 70 Binde dizel aracım var. Bir kaç hafta sonra serviste carbon clean yaptıracağım.



    Aslında benim de yaptırasım var da dizelde benzinliye göre daha fazla kurum oluştuğu için kaş yaparken göz çıkarmaktan korkuyorum. Yüksek kilometrelilerde performans düşüşüne de neden olabiliyormuş. Durup dururken yağ yaktırmayalım bide.





    degerli arkadaşım yüksek suratte istedigin gibi git mevcut olan kurumu sökemezsin.eger kurum varsa soguk havada motor sabak hemen tek marşta çalışmaz.eger kurum varsa fazla problem etmeyelim silindir kapagı sökülüp kurum temizleniyor.mazotla yıkıyorlar.emme monifoltu falan temizleniyor.sonra silindir kapak contası taşlanıp toplanıyor motor. günümüzde artık zor bişey degil.sizin araç bilgileri nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    selam arkadaşlar bahsetdiginiz sorun bir zamanlar vw tdı araçlarda meşhur olan türkiyedeki mazotların kalitesiz olması ile kaynaklı problemdi.ve vw 1998 yılında bir mühendis takımını türkiyeye göndermişti incelemeler yapıldı ve türkiyenin mazot kalitesinden oldugu ortaya çıkmıştı ve egr valfi denilen egzos geridönüşüm valfi kapatılarak sorun giderilmişti.ama vw bu sorun sizin bahsettiginiz enjektör degilde emme monifoltunun kurum baglamasıydı.carbon clear enjoktör temizlemek içindir ve emme monifoltundaki kuruma bir yararı yoktur.enjektörü tıkanmış bir aracı anlamak zaten çok kolay birşey zor degil en başta sabah sogukken titreme yapar araç ve mazotu çig yakar pis bir koku gelir burnunuza sabah.ve sabah aşırı beyaz duman ısındıktan sonra ara gaz tepkilerinde gözle görülür siyah duman atar.motor sıcakken boşta arabanızı tam gaz yapıp bırakın bir kaç kez tekrarlayın bu işlemi sonra arabadan inip egzosun yerde yaptıgı duman izine bakın en basit yöntemlerden biri budur...


    Peki otobanda yüksek hız ve devirde bir süre kullansam içindeki kurumlara ve performansa etkisi olur mu?

    Emme manifoldu temizleniyor mu temizleniyorsa nasıl oluyor? Egr valfini kapatmayı duymuştum bunu servislere mi yaptırıyoruz? Çevreyi daha fazla kirletmek içime sinmese de mantıklı görünüyor.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Geçen sene 130 Bindeki benzinli aracıma carbon clean ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmıştım. Yaptırdıktan sonra araba kendine geldi. 1. viteste çıktığım yokuşları artık ikinci viteste rahatça çıkabiliyordum. Yaptırdıktan sonra bir sorun yaşamadım.

    Şu an 70 Binde dizel aracım var. Bir kaç hafta sonra serviste carbon clean yaptıracağım.



    Aslında benim de yaptırasım var da dizelde benzinliye göre daha fazla kurum oluştuğu için kaş yaparken göz çıkarmaktan korkuyorum. Yüksek kilometrelilerde performans düşüşüne de neden olabiliyormuş. Durup dururken yağ yaktırmayalım bide.





    degerli arkadaşım yüksek suratte istedigin gibi git mevcut olan kurumu sökemezsin.eger kurum varsa soguk havada motor sabak hemen tek marşta çalışmaz.eger kurum varsa fazla problem etmeyelim silindir kapagı sökülüp kurum temizleniyor.mazotla yıkıyorlar.emme monifoltu falan temizleniyor.sonra silindir kapak contası taşlanıp toplanıyor motor. günümüzde artık zor bişey degil.sizin araç bilgileri nedir?

    Alıntıları Göster
    Bence tamire gitmeden wuth mazot katkısı kullanın.Her 10 000 km de kulanıyorum.gecen sene enjektorlerden motor arızası yanmıstı, bu urunu kullandıgımdan beri sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur

    Bence tamire gitmeden wuth mazot katkısı kullanın.Her 10 000 km de kulanıyorum.gecen sene enjektorlerden motor arızası yanmıstı, bu urunu kullandıgımdan beri sorun yok.

    Alıntıları Göster
    2006 ford mondeo 2.0tdci.


    Arabayı 1 ay önce aldım ilk kez otomatik kullanıyorum performans düşüklüğü hissetmemin sebebi belki odur. Ama yakıt tüketimi 10litre civarı pek altına da düşmüyor. Işıklarda kalkarken diğer araçlar fırlayıp gidiyor ben kalıyorum arkada. Belkide gaza maneldekinden fazla basmak gerekiyordur onu bilmiyorum da bu halde bile yakıtı içiyor. Onun dışında önceki arabam 1.9 dobloda vites düşürmem gereken uzun rampalarda bunla 1700 devirde çok rahat çııyorum istediğimde hızlanıyor.

    Ama sarsıntı, dikiş mkinesi sesi ve yakıt tüketiminden bezmiş durumdayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackson

    2006 ford mondeo 2.0tdci.


    Arabayı 1 ay önce aldım ilk kez otomatik kullanıyorum performans düşüklüğü hissetmemin sebebi belki odur. Ama yakıt tüketimi 10litre civarı pek altına da düşmüyor. Işıklarda kalkarken diğer araçlar fırlayıp gidiyor ben kalıyorum arkada. Belkide gaza maneldekinden fazla basmak gerekiyordur onu bilmiyorum da bu halde bile yakıtı içiyor. Onun dışında önceki arabam 1.9 dobloda vites düşürmem gereken uzun rampalarda bunla 1700 devirde çok rahat çııyorum istediğimde hızlanıyor.

    Ama sarsıntı, dikiş mkinesi sesi ve yakıt tüketiminden bezmiş durumdayım

    hocam bu devirde yakıt ekonomisi çok önemli hayırlısı olur inşallah...




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.