Şimdi Ara

NAKİL İşleminde akıl almaz Hata ve içinden çıkılmayan karmaşa...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yılbaşında taşınmış olduğum eve Vodafone Digital Dükkan 7/7 75 Mbit paketi bağlatmıştım. AKN düzenlemesi sonrası hız düzenlemesi bu kampanyaya gelmeyince saat 19'dan sonra internet resmen işkenceye dönüşüyordu 3 mbite düştüğü için. 2. bir seçenek olarak Turknet 150 GB AKN 'li 75 mbit hızlı paketi aldım. Turknet yeterli geldiği için Vodafone Aboneliğimi 5 km uzaklıktaki Köy evine taşınması için nakil talebinde bulundum. 15 Temmuz Cumartesi günü Telekom ekiplerince arandım ve nakil işleminin tamamlandığı bilgisi iletildi. İşten eve geldiğimde Evde bulunan 2 adet modemden vodafone modemi köy evine takmak için sökecekken, Vodafone modeminin sinyal aldığını Turknet aboneliğimin sinyal almadığını farkettim. PC den modem arayüzlerine girip modemlerin hangi operatörden olduklarını tekrar kontrol ettim. Korktuğum başıma geldi ve Turknet aboneliğimde sinyal yoktu. Modemlerin ikisinide söküp köy evine gittim. Önce nakil istediğim vodafone hattım için vodafone modemini kabloya taktım. Sinyal vardı ama bağlanmadı. Turknet modemini taktım ve modem internete bağlandı.
    İşte herşey burada başladı. Vodafone aradım, mevcut adresimdeki Vodafone aboneliğim yerine diğer operatörden olan aboneliğimi taşımışsınız dedim. Mümkün değil, şu anda sinyal köy adresinizde dedi. Türkneti aradım dedim nakil talebinde bulunduğum diğer operatör turknet aboneliğimi köy adresime taşımış dedim, mümkün değil şuanda hattınız mevcut adresinizde ip almış durumda dedi... Öyle bir durum var ki, Nakil talep ettiğim vodafone aboneliğim köy adresinde sinyal alıyor ama turknet kullanıcı adı ve şifresi ile nete çıkış yapıyor. Mevcut adresimde kalması gereken Turknet aboneliğim vodafone takılı olan kablo ile sinyal alıyor ve vodafone kullanıcı adı ve şifre ile sinyal alıyor... ERRORRRRRR.... Bu durumu bir türlü 2 operatörün müşteri hizmetlerine anlatamadım gitti... Arada kaldım. Telekom ekiplerini aradım bağlantıyı kuranlardan, yanlış portu taşımışsınız durum böyle böyle dedim. İş Emri verilmesi lazım ki biz düzeltelim dediler. Zaten 2 operatörün müşteri temsilcileri Error vermiş durumdalar. Sürekli modem bilgilerinizi kontrol edin modeminiz ip alıyor diyorlar. Tamam diyorum ip alıyorda Turknet aboneliğim mevcut adresinde değil köy evimde sinyal alıyor dedim hayır diyor başka birşey demiyor. Arkadaşlar ben bu işin içinden nasıl çıkarım ? Aklıma Her iki interneti iptal ederek sıyrılmaktan başka birşey gelmiyor. Vodafone köy adresime taşıma yaparken 75 mbit desteklemediği için paketi 50 mbit olarak tanımlamış ve yarın aboneliğin 14. günü olacak. Yarın iptal başvurusu yaparsam cayma bedeli ödemeyeceğimi teyit ettim müşteri hizmetlerinden. Başına böyle bir durum gelen var mı ?







  • Baya uzun olmuş iyi karıştırmışsınız her neyse dükkanınıza bağlı 2 İSS'den hizmet alıyordunuz fakat Vodafone Net'i kullanmadığınız için köy evinize nakil talep ettiniz.

    Şimdi Vodafone'den nakil talep ettiğinizde ise sizin hizmet numaranıza ait olan ve telefon numarası varsa o abonelik bilgilerine göre taşınır.

    Türknet'e taşıma işlemi bildirmedik ve nakil olarak imza vermediğiniz sürece değişmez!

    Sizin yapmanız gereken durum şu modemlere reset atıp müşteri hizmetlerini arayarak kullanıcı adı ve şifrenizi almanızdır modem kurulumu hakkında yardım isteğin yardım edeceklerdir.

    Sinyal geldiğinde ister Vodafone kullanıcı adı ve şifreyi girin istersenizde Türknet kullanıcı adı ve şifrenizi girin internete erişim sağlayacaksınız burada kafanız karışmasın ve modemin üzerinde Türknet yazıyor diye illa ki İSS'niz Türknet'in olmasınada gerek yok Vodafone Kullanıcı adı ve şifresinide yazsanız bağlanırsınız.

    Herhangi bir bağlantıyı iptal ettirmeye gerek yok eğer 2 konumda modeme sinyal geliyorsa ve dsl ışığı yanıyorsa dediklerimi uygulayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Baya uzun olmuş iyi karıştırmışsınız her neyse dükkanınıza bağlı 2 İSS'den hizmet alıyordunuz fakat Vodafone Net'i kullanmadığınız için köy evinize nakil talep ettiniz.

    Şimdi Vodafone'den nakil talep ettiğinizde ise sizin hizmet numaranıza ait olan ve telefon numarası varsa o abonelik bilgilerine göre taşınır.

    Türknet'e taşıma işlemi bildirmedik ve nakil olarak imza vermediğiniz sürece değişmez!

    Sizin yapmanız gereken durum şu modemlere reset atıp müşteri hizmetlerini arayarak kullanıcı adı ve şifrenizi almanızdır modem kurulumu hakkında yardım isteğin yardım edeceklerdir.

    Sinyal geldiğinde ister Vodafone kullanıcı adı ve şifreyi girin istersenizde Türknet kullanıcı adı ve şifrenizi girin internete erişim sağlayacaksınız burada kafanız karışmasın ve modemin üzerinde Türknet yazıyor diye illa ki İSS'niz Türknet'in olmasınada gerek yok Vodafone Kullanıcı adı ve şifresinide yazsanız bağlanırsınız.

    Herhangi bir bağlantıyı iptal ettirmeye gerek yok eğer 2 konumda modeme sinyal geliyorsa ve dsl ışığı yanıyorsa dediklerimi uygulayın.

    Keşke dediğiniz gibi olsa. Şuanda vodafone modemine turknet bilgilerimi girdim sinyal almıyor. Olay yukarıda anlattığım gibi.




  • i39AHiM kullanıcısına yanıt
    Bilginiz yok bir bilgisayarcı getirin ayarları yapsın eğer Dsl ışığı yanmıyorsa arıza kaydı bırakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Bilginiz yok bir bilgisayarcı getirin ayarları yapsın eğer Dsl ışığı yanmıyorsa arıza kaydı bırakın.

    Nasıl bilgim yok ? Arkadaşım herhalde yazı uzun olduğu için okuma gereği duymuyorsun... 2 adet aboneliğimin olduğu evimde 2 adet modem var... Birisi Vodafone diğeri Turknet... Her iki aboneliğimi de 15 temmuz a kadar kullanıyordum. Vodafone aboneliğimi köy evime nakil istedim. Aradılar nakil tamam dediler. Evimde bağlı olan modemlerden Vodafone olanın sinyali gitmesi gerekirken Turknet modeminde sinyal gitti. Modem arayüzlerine girip kontrol ettim, Vodafone olan mevcut adresimde kalmış, Turknet aboneliğimi köy evime taşımışlar. Köy evime turknet modemini hiç ellemeden taktığımda oradan da erişim sağladım. Vodafone çağrı merkezini arayıp yanlış aboneliğimin nakil olduğunu bildirdim. Sistemden nakilin gerçekleştiğini, mevcut adresteki modemden kabloyu çıkartmamı istediler. Çıkarttım onlarda bağlantı hala mevcut gözüktü. Aynı işlemi turknet müşteri hizmetleri köy evimde yapmamı istedi orada da kabloyu çıkarttığımda sinyal vardı. Özetle; Vodafone sistemlerinde gördüğü sinyal köy evinde Turknet sistemlerinin gördüğü sinyal Mevcut adresimde gözükmesine rağmen, Vodafone sinyalinde Turknet'e, Turknet sinyalinde Vodafone'a internet erişimi sağlayabiliyorum. Burada kullanıcı adı ve şifre aboneliklere yanlış mı tanıtıldı anlamış değilim. 96 senesinden beri bilgisayar kullanıyorum. Modem tanıtmak bir yana sistem kuruyorum siz hala diyorsunuz bilgisayarcı çağırın. Burada Turk telekom ekipleri nakil sırasında 2 aboneliğimin bulunduğu Saha dolabından ya yanlış portu taşıdılar, ya da yanlış tanımlama yaptılar. Bir yerde bir yanlışlık var.




  • i39AHiM kullanıcısına yanıt
    İlk konuyu açtığınızda tamamını okudum ve anlatamamışsınız okumadığımdan değil tam manasıyla anlatamadınız.

    Siz Vodafone net'e bildiriyorsunuz ancak Türknet hattınız taşınıyor ilk defa bu şekilde sorun gördüm.



    Vodafone ve Türknet ayrı firmalardır.

    Hizmet numaraları ve ev telefon numaraları farklıdır çok saçma bir durum yaşamışsınız.



    Türknet'i arayın arıza kaydı bırakın , Vodafone arayın onada arıza kaydı bırakın ekipler gelip baksın ve durumu anlatın onlar çözecektir Türk telekom kaynaklı bir sorun olduğunu düşünüyorum.



    En kötü ihtimal Türknet taahhütsüz olduğu için iptal edip tekrar başvurabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 21 Temmuz 2017; 11:17:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    İlk konuyu açtığınızda tamamını okudum ve anlatamamışsınız okumadığımdan değil tam manasıyla anlatamadınız.

    Siz Vodafone net'e bildiriyorsunuz ancak Türknet hattınız taşınıyor ilk defa bu şekilde sorun gördüm.



    Vodafone ve Türknet ayrı firmalardır.

    Hizmet numaraları ve ev telefon numaraları farklıdır çok saçma bir durum yaşamışsınız.



    Türknet'i arayın arıza kaydı bırakın , Vodafone arayın onada arıza kaydı bırakın ekipler gelip baksın ve durumu anlatın onlar çözecektir Türk telekom kaynaklı bir sorun olduğunu düşünüyorum.



    En kötü ihtimal Türknet taahhütsüz olduğu için iptal edip tekrar başvurabilirsiniz.

    Hocam yaşadığım sorun aynen aktardığım gibi. Zaten başlıkta da karmaşıklıktan bahsettim. Az önce Telekom ekipleri turknet adına geldiler. Ve Nakil işlemi sırasında saha dolabında yanlışlık yapıldığı tespit edilmiştir dendi. Gerekli port değişikliğini yapıp problemi giderdiler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.