Şimdi Ara

Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
280
Cevap
63
Favori
109.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genellikle yüklediğiniz bazı uygulamalar telefonun "deep sleep" yapmasını engel olabilmektedir. Bunun haricinde ise bazı sistem uygulamaları da (Google Servisleri, Android OS gibi) cihazınızın derin uykuya girmesini engelleyebilir.

    Bu uygulamaları tespit etmek gerekiyor. Play'den WakeLock Detector uygulamasını indirip kurun ve arka planda uygulamaları takip etmesini bekleyin. Listede en üstte olan uygulamayı ve o uygulamanın hangi hizmeti buna neden oluyor görün. Sonra da ya o uygulamayı kaldırırsınız (siz yüklediyseniz) veya derin uykuya geçmesini engelleyen ayarları değiştirmeye çalışırsınız.

    Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS) Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS) Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)

    Not: Programda sistem uygulamalarının durumunu görebilmek için ayarlara girip "Advance Mode"'u işaretlemeniz gerekmektedir.

    Şimdi gelelim listede başı çeken sistem uygulamalarının yarattığı sorunları çözmeye;

    1. Google Servisleri; Listenin en başında ise genellikle bir google uygulaması bir yerlere erişmeye/bir şeyleri güncellemeye çalışıyor demektir. Aşağıdaki değişiklikleri sırasıyla yapın. Bu düzenlemeler bazı kullanıcıların "Google Services" kaynaklı problemini çözmüş.

    * Ayarlar>Konum Servisleri>Kablosuz Ağları Kullanın'daki tiki kaldırın.
    * Ayarlar>Wi-Fi>Gelişmiş (menü tuşuyla açılıyor)>Uykudayken Wi-Fi Açık Tut (Asla olarak seçilecek) + Taramaya Daima İzin Ver (Tiki kaldırın)
    * Google hesabınızı kaldırıp tekrar kurun ve Recovery Mod'dan cache ve dalvic cache wipe yapın.
    * Hangouts programına girip ayarlardan SMS>SMS'i aç tikini kaldırın.
    * Exchance mail kullanıyorsanız push bildirimleri 5 dakika olarak değiştirin.
    * Google Plus hesabınızda otomatik resim yüklemeyi kapatın.


    2. Android OS/ Android Sistemi;Bu sistem uygulaması pilinizi sömürüyor ise aşağıdakileri sırayla yapın;

    * Telefonunuzun ayarlar bölümünde ses ayarlarına girin ve dokunma sesleri ve tuş kilidi sesleri ile ilgili kutucukları işaretli ise işaretsiz hale getirin. (yani o sesleri kapatın) zaten kapalı ise o zaman önce tekrar aktif edin, ayarlardan çıkın, sonra tekrar girin ve tekrar aktivasyonunu kaldırın.
    * Telefonu uçak moduna alın, bir süre bekleyin.
    * Telefonu power tuşuna uzun basarak çıkan menu'den kapatın.
    * Telefonun pilini sökün 1 dakika kadar bekleyin.
    * Pili takın ve cihazın açma düğmesine basın ve açılmasını bekleyin, AÇILDIKTAN SONRA DA 10 dakika kadar TELEFONA dokunmayın (Tamamen tüm özellikleri içe açılması için gerekli süre)
    * Telefonu uçak modundan çıkarın.

    Wakelock Detector ile tespit edilen diğer bazı sorunların çözümleri;

    * 1013 > AudioOut_2 > ses ayarlarından ekran kilitleme sesini iptal edin.
    * 1013 > Eğer cihazınız rootlu ise Rescan Media Root uygulaması ile bu sorundan toptan kurtulabilirsiniz.


    Bu yöntemler probleminizi çözerse bilgi vermenizi rica ederim. Eğer farklı bir yolla bu sorundan kurtulduysanız bu mesaja ekleyelim ve diğer problem yaşayanlara yardımcı olalım!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sp@wn -- 25 Ekim 2022; 23:16:37 >







  • Tebrik ediyorum ayrica takip ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam.Wakelock Detector deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Better Battery Stats öneririm ayrıntılı batarya takip programı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam simdi ne yapayim örneğin bunların yok olmasi icin. Android os ve sistemi su an yok ediyo ortalığı
    Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)

    Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt Cook -- 20 Kasım 2013; 6:41:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam Wakelock'da sağ köşede alt alta üç noktaya tıklayıp ayarlara girip oradaki 2 kutucuğu da tikler misin?
    Böylece sistem uygulamalarını ve detaylarını görebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle oldu hocam. Bunlari nasil durdurucaz yav androidleri
    Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bunlar da böyle
    Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam 1 saatlik kullanımda 3-5 dakikalık Android OS veya sistem kullanımı aslında çok değil. Zaten 5 dakika mecburen sistem uygulamaları veya hizmetleri açık kalır. Eğer 1 saatlik kullanımda Android OS, Google Hizmetleri veya Android Sistemi 40-45 dakika uyanık kalıp pili sömürüyorsa o zaman problem var demektir.

    Bu durumda da daha mantıklı sonucu almak için aynı anda hem Wakelock programına hem de telefondan pil kullanımına bakmak gerekli diye düşünüyorum.
    Benin değerlerim aşağıdaki gibi;

    Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS) Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS) Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS) Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)

    Şimdilik sıkıntı yok ama arada kontrol ediyorum pil durumunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sp@wn -- 20 Kasım 2013; 8:22:12 >




  • Hocam o zaman aksama dogru bi daha ss koyayim en iyisi. Bu arada su an disaridayim eve dönünce wipe yapmayi düşünüyorum 4.3 güncellemesinden sonra yapmamistim 1 hafta önce gelmişti güncelleme sanirim. Wipe yapmak bi seyi degistirir mi hocam sence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabii ki değiştirir. Wipe yapmadan kullanmak zaten performansı çok etkiler.

    Umarım wipe ile çözülür sorunların.
  • Bu çözümleri uyguladığımdan beri problemler ortadan kalktı.
    Piliniz hızlı tükeniyorsa denemenizde fayda var
  • sp@wn kullanıcısına yanıt
    Peki ben Wipe yapsam Dropbox'ta backup var uygulamaların falan oradan tekrar geri yükleme yaparsam bir sıkıntı olurmu yoksa tek tek kurmak gerekir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backup'ı nasıl yükleyeceksiniz geri?

    Tek tek mi yoksa Titanium Backup tarzı toplu işlem yapan bir uygulama ile mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sp@wn -- 20 Kasım 2013; 21:26:39 >
  • sp@wn kullanıcısına yanıt
    Yok HTC hesabı ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FolloFush

    Yok HTC hesabı ile

    Sistemi bilmiyorum ama normalde hepsini yüklemesi gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar nedir bu 1013 ya bendex111 gösteriyor sizinkiler normal seyirlerde ama benimki neden böyle yardımcı olabilirmisiniz.
  • Güzel teşekkür ederiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cadde19 kullanıcısına yanıt
    Detayı nedir? Üzerine tıkladıktan sonra detayı verir. SS koyarsan yardımcı olabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gece 12 de %100 ile bıraktım sabahki manzara bu. Çözümü var mı acaba.
    Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)Pil/Şarj Hızlı Tükenme Problemi Çözümleri (Google Servisleri + Android OS)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.