< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuhasebeciVAR -- 29 Ekim 2019; 2:4:4 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuhasebeciVAR -- 29 Ekim 2019; 2:4:4 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Lütfen yanlış bilgi vermeyelim tork konvertörlü şanzımanlar 1.5-2 litre fazla yakmaz en az 4.5-5 litre fazla yakar. Vites değişimleri de 3 saniye sürer.
Halbuki dsg şanzıman alırsa 2 salisede vites atar ve 5 litre daha düşük tüketim sağlar. Çünkü dsg şanzımanda sadece uzay mekiklerinde kullanılan şanzıman yağı kullanıldığı için sürtünme kaybı yoktur. |
ZF, Getrag, G-Tronic ve şanzıman türleri?
|
Hybridleri bir kenara bırakırsak tork konvertörlü tam otomatik bir araç size çok yüksek yüzdeyle ömürlük sorunsuz bir kullanım sağlar, olmuyorsa ikinci seçenek olarak CVT şanzıman, o da olmuyorsa hele ki ikinci elde otomatik araç alınmaması taraftarıyım.
|
Sen nasıl muhasebecisin arkadaş! Şanzuman değil 'şanzıman' patronun olsam seni çoktan kovmuştum!
|
Zf ve getrag şanzıman türü değil kabul edersiniz ki ana üretici. Zf in CVT şanzıman üretimi de var.
|
zf- tork konvertorlu tam otomatik ve cvt digerlerini at cope
bu arada patlamayan dsg yoktur henuz patlamamis dsg vardir |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 28 Ekim 2019; 13:1:0 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |