Piyasa hakkında; Piyasa şu anda kendini ÖTV'ye göre şekillendiriyor, artık kimse ekstra vergi ödemek istemiyor. Önümüzde ki süreçte piyasayı 5 tür araç belirleyecek. 1)ÖTV'siz alınan engelli muafiyetli araçlar, Toyota ve Renault'u götürecektir. En azından 2-3 ay daha bu 2 markanın tuzu kuru devam edecektir. 2)%10 ÖTV'li EV araçlar, piyasada pazar payı 13'lere geldi, 2025 beklenti en azından 18'lere kadar çıkması. Burda piyasa çok net Tesla'yı bekliyor, Tesla'nın %10'dan gelmesi demek, piyasayı altüst edecektir, diğer tüm markaların gece gündüz Tesla'nın %40'la gelmesi için dua ettiğine yemin ebebilirim. Ancak burada diğer bir husus var %10 vergili 1-1.5m arası güzel arabalar da bekliyor piyasa. 3)%30 ötvli prizli hibritler, burada BYD'nin başlattığı BMW'nin hemen uyum sağladığı yola çok ciddi atılımlar gelecektir, başta VAG ve PSA olmak üzere birçok marka arabalarını yığacaktır. Haliyle 1.9-2.1 band a fiyata sıkışan, prizli hibrit, Tiguan, Passat, Formentor, 408,5008,granland,c5 ve 3008'ler gelecek, ayrıca daha uyguna 308,Leon,Golf'ler de gelecektir. 4)Chery vergi muafiyetleri, eğer beklendiği gibi gümrük vergisi azaltılmış içten yanmalılar, ve gümrük vergisi sıfırlanmış prizli hibritler gelirse Chery çok ciddi satış yapacaktır, daha önce paylaştığım ve sayın adminleriniz sildiği bizzat çektiğim resimler var, Chery tiggo 8'in prizli hibritleri cayır cayır yollarde test ediliyor. Chery eğer yatırımı resmiyete katar, ve BYD'nin yaptığı çakallığı yapmazsa, 1.5m bandına çok güzel araçlar görebiliriz. 5)Avrupa'da düşen talep neticesinde ciddi ek iskontolu arabaların temini. Dönem dönem çok ciddi iskontolu arabalar düşüyor piyasaya, geçen ay 1.7'ye satılan grandlandler, bu ay Tayronlar, dönem dönem 1.5m'a verilen 408'ler doğru arabayı doğru zamanda yakalamak önemli. Bu süreçte kaybedecek firmalar ise, EV ve plug in hibrite uyum sağlayaman firmalar olacaktır, bu süreçte en büyük kan kaybı Fiat gibi markalarda olmaya devam edecektir ne yazık ki.. Artık opsiyon çok, herkeste gitgide bilinçleniyor. |
SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2024 (17334. sayfa)






























-
-
quote:
Orijinalden alıntı: LitityumHiç göremedim ama clio ya da corsa fiyatı alan var mı?
Alıntıları GösterOpel Arden Usak Bayisi Corsa Gs + Cam tavan + Guvenlik Paketi + Siyah tavan 1350k. 250k da sifir faiz kredi var. 50k kapora veriliyor. Araclar 26'sinda gumrukleniyor, bayramdan sonra da teslim edilir dedi temsilci. Clio Alpine'den daha mantikli geldi.
-
dizel mi hybrid olan mı hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dizel hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz o mesajlardaki ironiyi anlamadıysanız ben ne yapayım. Demek ki hepimiz bu forumda her gün jazz öven tek kişinin siz olduğunda hem fikiriz. Bu arada ben başka bir şeye dikkat çekeyim. Aşağıda en çok satılan 40 model arasında jazz yok. Ama istisnalar haricinde piyasada etkin otomobil markalarının en çok satan modelleri genelde B2 sınıfı araçlar olmuş. Mesela Renault-Clio, Opel-Corsa, Hyundai-İ20 ve hatta VW-Polo. Ama ne hikmetse Honda'nın ilk 40'a sokabildiği tek model HR-V. Nedense millet sizin bu kadar tavsiye ettiğiniz araca hiç teveccüh göstermemiş. Ama çok şaşırmadım çünkü bir önceki aracınız yine Türkiye'de hiç satmayan Mitsubishi Attrage olmuş.
Zevk sizin, para sizin. İsterseniz at arabasına binin hiç sorun değil. Ama forumda araç arayan insanlara hergün "En iyi araba at arabası. Salıyorum atı yeşilliğe bedavadan yiyip içiyor. Bana hiç masraf çıkarmıyor" deseniz onu da eleştirirler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akenatons -- 7 Mart 2025; 13:36:15 >
-
Konu da cok dagilmis. Konuda fiyat takip etmek imkansiz gibi su an. Gereksiz uzayan tartismalari baska yerlere tasiyabilirsek cok daha guzel olur
-
Çok pardon şimdi gördüm 1.5 yazmışsınız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Para değer kaybetmesin diye araba alınmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beyler bu Byd Dolphin zamlı fiyatıyla bile fiyat performans değil mi hala? Aynı fiyat düzeyindeki araçlara bakıyorum ama donanım seviyesine ulaşan araç yok. Ben bir sey mi kaçırıyorum? (ilk defa araç alacagim)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kamiq 1.5 Premium 150Ps Dsg Graphite Gri +Cam Tavan (2025 Model)
1627 (%1 kamu indirimi dahil, 200.000 sıfır faiz 12 ay)
Araç işlemlerini başlattım. Haftaya teslim alıyorum
Kamu olmazsa 1643, bütün bayiler 1690 dan aşşağı inmedi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam dünyada mükemmel kusursuz araç olsaydı onu konuşuyor olurduk. :)
Yeni psa larda güncellenmiş triger kayışı var (gene de ihtimal var o ayrı bakımları aksatmamanız gerek)
DSG yi millet 2014teki dsg sanıyor. Yeni nesil DSG lerde ben daha problem görmedim yazılım atıp arabayı oynamadığın sürece.
-
"Arabaya ihtiyacım var, diğerlerine göre daha az zarar edeceğim bir araç bakıyorum" demiyorsanız bu dönem araba almak bir yatırım ya da paranın değerini koruyan yöntemlerden değildir.
Bu çoğunlukla böyledir. Bireyseller için ancak ötv yükseltilmesi, vergi dilimi sınırında almak ya da pandemi, çip krizi, enflasyon krizi gibi arz/talep dengesinin bozulduğu fiyat algısının kaybolduğu özel dönemlerde yatırım olarak kabul edilebilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fiat en azından tofas diyelim, bence gene tasi gedigine koyar.
Hicbir donemde tofasin geri kaldigini gormedim egea degisecek diyorlar .
bence gene cok satacak bir phev le veya elektrikli sedan ile geri donus yapacaktir.
Bu ulkede tofas rekabette geri kalmaz bir sekilde.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam zaten ilk el sıkıştığımda yazmıştım corolla için sizde cevap yazmıştınız hatta bildiğiniz birşey zaten corolla aldığım, toyota babamın oğlu değilki bana bedava araba vermiyor mota mot savunmuyorum arabanın iyi yanlarıda var kötü yanlarıda var bir arabayı değerlendirirken fiyatınıda göz önünde bulundurmak lazım ben yazarken sayfa sayfa teknik bilgi ile cevap verdim herkese, bana verilen cevaplar 0-100 hızlanması felan saçma sapan cevaplardı emsal araba gösterin dedim kimse emsal araba gösteremedi hatta bir kişi fiyatı 2 kat fazla olan bmw emsal gösterdi :D bende almadan önce araştırma yapıp aldım en yakın rakipleri 200.000 pahalı ford focustu 2025 ten sonra üretimi duracağı için eledim diğer rakibi yine 200.000 pahalı olan icon megandı onuda toyotanın 10 yıllık garantisini ve safety sense güvenlik paketinin baz paketinde dahi standart sunması, yedek parçasının ucuz olması, iknci el piyasasının kuvvetli olması gibi nedenlerle Toyota Corollayı seçtim benim için önemli olanlar bunlardı seçimimi bundan yana kullandım benim için 0-100 hızlanma süresi gibi detaylar önem arz etmiyor çünkü nascar yarışçısı yada f1 pilotu değilim kaza yaptığımda beni güvende tutsun, model yükseltmek istediğimde hızlıca satılsın, beni sanayi ile uğraştırmasın yeter benim için. arabanın benim için tek olumsuz yanı sis farının baz pakette standart olarak sunulmaması oda extra olarak takılıyor 6.500 gibi bir ücrete birde kablosuz şarjın olmaması baz pakette buda 2500 tl gibi bir ücrete extra olarak takılıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam hayırlı olsun öncelikle, hangi bayi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RdvnKrca -- 7 Mart 2025; 13:53:22 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Az daha çıksak sıfır yeni kasa alınır hocam. Fiyat bence çok yüksek gene de sizin tercihiniz tabiki.
-
Günlük JAZZ TAVSİYESİ geldi arkadaşlar :D
-
İnanarak bu kadar yanlış ve taraflı bilgiyi nasıl yazdınız ?
-
Bence gelişme var. Artık tek seçenek yok. Tepkiler artınca ara sıcaklarla menü zenginleştirilmiş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hybrid in de farklı dertleri var. Golf için mesela nadir de olsa 3 yaşında araclarda alternator arızası oluyor. O da 80 100 bin ler konuşuluyor. Hybrid olayı daha masraflı olabilir. Ben hybrid özellikle phev modellere sıcak bakmıyorum. Yani alınır ama garanti bitmeden bu araçları elden çıkarmak lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X