Şimdi Ara

Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
13
Favori
25.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Değerli forumdaşım..bir Renault sevdalısı olarak (maaşlı profesyonel veya amatör konumunuzu çözebilmiş değilim) forumda bu konuyu açmış olan arkadaşa karşı markanızı cansiperane savunur görmek beni ziyadesi ile duygulandırdı. Ben de sizinle aynı düşünceleri paylaşıyorum; koskoca Renault zaten bu Duster denilen aracı öylesine çeşit olsun diye satıyor,millet de zaten bozulacak,bangır bangır her yerinden sütçü beygiri gibi ses gelecek, yürümese de kapının önüne araba niyetine nostaljik görüntü versin diye konulacak 70.000 TL civarı bir araç arıyor..Bulmuş da bunuyor..Anlamak mümkün değil böyle insanları, bir de Renault servisini ,merkezini meşgul ediyor,hakkını aramak kisvesi altında milleti Renault gibi değerli bir müesseseye karşı galeyana getiriyor.

    Neyse siz zaten verdiğiniz kaliteli cevaplar ve aba altından gösterdiğiniz mahkeme sopası ile gereken cevabı vermişsiniz, eminim ki kendisi artık hakkını aramaktan vazgeçecek hatta herhangi bir bayinin önünden geçerken önünü ilikleyerek anlı şanlı Renault bayrağına selam durma mecburiyetini hissedecektir.

    Son olarak ; Anlaşılıyor ki bu Casper binası denilen yerde çok etkili üst düzey dostlarınız var ..acaba bu dostlarınızın kudreti,böyle mağdur olduğunu iddia eden vatandaşlara karşı dava açmak dışında başka konulara mesela araç alımlarında yüklüce bir indirim yapmaya yeter mi?.Söylemesi ayıp ben de yakında bir Kadjar almayı planlıyorum da yardımcı olma ihtimali çıkar mı? Gözlerinizden öpüyorum mesleğinizde başarılar dilerim


    ne altımdaki araç renault, ne renault ile bir bağım var ne de bir eşim dostum var.
    Renaultu savunmuyorum, hem müşteri hem servis gözünden bakarak söylüyorum. Şu arkadaşın koyduğu servis formlarında arkadan ses geliyor önden ses geliyor camdan ses geliyor 3-4-5-6 viteslerde ses geliyor olayı nedir ? Adamlar standart rezonans sesi olduğunu söylemiş, müşterinin ısrarı karşısında da tekrar servise sokup araştırıyorlarmış. Bunun da bir çözümü olmayacak.
    Şanzımandan standart gelen rezonans sesinde araç mı değişecek ? İnsanlar komik olmasın.

    Kadjar için tepretoğullarından fiyat alın genelde iyi fiyat verirler.

    selametle,


    Adam da demiş ki standart rezonans sesi ise niye başka Duster'da yok. Yok benim aracıma haiz bir ses ise düzeltilsin diyor. Nesi yanlış?

    Aynen hocam işi gücü bırakıp, aynı model (imal yılına kadar) aracı buldum, götürdüm. O araçta olmayan rezonans sesi benim aracımda neden var?




  • Caner kardeşim geçmiş olsun öncelikle.
    Benim doğuşla bir müddet yaşadığım sorunun kat be kat fazlasını yaşıyorsun şu anda.
    Gerçi doğuş öyle yada böyle sorunları çözdü lakin bana yaşattığı sinir ve zaman kaybı yanıma kar kaldı.

    Ben eğer çözüm bulamasaydım aracı satma yoluna gidecektim.
    Çünkü mahkemelerle uğraşacak ne zamanım ne de maddi gücüm vardı o ara.
    Size naçizane tavsiyem aracınız henüz yol yapmamışken satmak.
    Bostancı yada ümraniye sanayide işinin ehli çok kaliteli ustalar var. Aracınızın sorunlarını ya orada giderin yada bu şekilde üçüne beşine bakmadan satıp kurtulun.
    O araçdan size artık yarar gelmez. en ufak sesde moraliniz bozulur.

    Ne reno nede vw babaımızın şirketleri değil. Bu arızalar her markada çıkabilir, lakin önemli olan sorunun çözümü.
    Dediğim gibi bi malda sorunlar baş göstermişse üç beş zarara bakmadan satmak.




  • airarmada A kullanıcısına yanıt
    Ne yazdığının farkında mısın acaba? 0 km araçta böyle sorunlar olabilir kelimesini yazarken anlayarak mı yazdın merak ediyorum. 65 bin lira para vericem arıza çıkacak kabul etmedikleri gibide o aracı bana itelemeye çalışacaklar. Sanki parayı yolda buluyoruz. Sizin mesleğiniz galerici falan mı acaba? Ölü fiyatından alırım dediğinize göre kendinize kek arıyorsunuz sanırım. Adam belgeleriyle konuşmuş zahmet edip açta o resimleri bir bak ne yazıyor. Sıfır mercedeste arıza çıkan adamı herkes bilir aracı parçalamıştı illa öyle mi yapmak lazım. Dacia sana göre bana göre kötü araç olabilir ama adam çalışmış çabalamış emek vermiş araba almış. Gözünüz varsa aramızda para toplayalım bir doğan şahin alırız sizede. Boş boş yorumlar yapmazsanız iyi olur. Yazdıklarınızı görünce cevap atma isteğim doğuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuoYuanJi -- 7 Mart 2017; 13:11:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Verdiğiniz cevaplar çok sert üsluplu olmakla beraber kırıcı da.

    Renault mesajlarınızda yere göğe sığıdıramadığınız kadar da müşteri memnuniyeti odaklı bir firma değil. Bende 2 sene kadar Renault ile içli dışlıydım. Tanıdığın, adamın varsa herşey sorunsuz ona birşey dediğim yok ama öyle alalade servise girerseniz dertsiz başınıza dert alacağınız harika biryerdir. 2013 model garanti kapsamındaki aracımın motor bölümünden ve bagaj bölümünden ses geliyor, stop&start çalışmıyor, 2-3 dk lık park edip tekrar çalıştırdıktan sonra direksiyonda vuruntu yapıyor diye kaç defa servise gittiğimi her seferinde de hiçbir sorun yok diye gönderildiğimi bilirim. Sonra servis müdürüyle samimi olduk ve sorun yok dedikleri bütün parçaları yenilenmiş parçalarla değiştirip sorunları çözrüler, üstüne üstelik 2 defa araç teybini kendi hatamla bozmama ve garanti kapsamı dışında kalmasına rağmen ücretsiz değiştirdiler.

    Servis müdürüyle samimi olduktan sonra servise gitmek zevk oldu diyebilirim.

    Şimdi birtek Renault u tanıyan sizmişsiniz gibi davranmanız çok gereksizce olmuş. Birisi mağdur olmuş ve derdini dili döndüğünce anlatmaya çalışmış. Bence güzelde anlatmış ama siz anlamamışsanız o zaman susun geçin yada geçmiş olsun deyip geçin. Üslubunuzun size yakışıp yakışmayacağını söyleyecek kişi ben değilim belki ama yanlış olduğunu söyleyebilirim.


    @caner91 sice de geçmiş olsun, sorununuzu inşallah en kısa zamanda çözebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayF -- 7 Mart 2017; 18:21:21 >




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    airarmada A kullanıcısına yanıt
    Good cuğum arkadaşın bahsettiği sorunlardan sadece şaftla ve kaporta birleşimiyle alakalı olanlar anormal,geri kalanlar klasik renault-dacia grubunun karakterinde olanlar. Şanzıman sesleri,trim sesleri,arada sırada gelen anormal motor sesleri bunlar sorun değil. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali.

    Sattığımız 91 200 bin km yi devirmiş spring te 3. viteste bariz ötme vardı,öyle böyle değil bildiğin uçak kalkıyormuş gibi vınlıyordu ama motor ses bastırıyordu Kaç defa el değiştirmiş olmasına rağmen ne şanzıman açılmış nede tamir görmüş...

    Renault un sloganı zaten belli,fakirden zengine halka hitap etmiştir hep premium olma iddaası yok ;

    Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 7 Mart 2017; 13:58:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Good cuğum arkadaşın bahsettiği sorunlardan sadece şaftla ve kaporta birleşimiyle alakalı olanlar anormal,geri kalanlar klasik renault-dacia grubunun karakterinde olanlar. Şanzıman sesleri,trim sesleri,arada sırada gelen anormal motor sesleri bunlar sorun değil. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali.

    Sattığımız 91 200 bin km yi devirmiş spring te 3. viteste bariz ötme vardı,öyle böyle değil bildiğin uçak kalkıyormuş gibi vınlıyordu ama motor ses bastırıyordu Kaç defa el değiştirmiş olmasına rağmen ne şanzıman açılmış nede tamir görmüş...

    Renault un sloganı zaten belli,fakirden zengine halka hitap etmiştir hep premium olma iddaası yok ;

    Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci

    Zaten benim nezdimde esas sıkıntı o uğultu. Eğer her Dacia Duster'da varsa o sorunlar, başımla beraber. Yok sadece benim arabamda ise işin rengi değişir.

    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam geçmiş olsun gerçekten zor bir durum. Yılların emeğini birikimini araca yatırıyorsun ve yok Dacia'ymış olurmuş bilmem ne zırvalıyorlar. Kolay gelsin sabır diliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Good cuğum arkadaşın bahsettiği sorunlardan sadece şaftla ve kaporta birleşimiyle alakalı olanlar anormal,geri kalanlar klasik renault-dacia grubunun karakterinde olanlar. Şanzıman sesleri,trim sesleri,arada sırada gelen anormal motor sesleri bunlar sorun değil. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali.

    Sattığımız 91 200 bin km yi devirmiş spring te 3. viteste bariz ötme vardı,öyle böyle değil bildiğin uçak kalkıyormuş gibi vınlıyordu ama motor ses bastırıyordu Kaç defa el değiştirmiş olmasına rağmen ne şanzıman açılmış nede tamir görmüş...

    Renault un sloganı zaten belli,fakirden zengine halka hitap etmiştir hep premium olma iddaası yok ;

    Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci

    Hocam lütfen yanlış anlamayınız fakat 91 model springle, 2016 dacianın herhangi bir arabası arasında çokça fark var. İkisine aynı gözle bakmak yanlış olur düşüncesindeyim. Ayrıca aracımı aldığımda trim sesi vs. yoktu. Ha yol sesi, rüzgar sesi derseniz, zaten onları göze almıştım. Belki 20 bin km veya daha sonralarda trim sesleride başlayacaktır, o da kabul. Dediğiniz gibi ne kadar ekmek, o kadar köfte ilişkisi. Burada şöyle bir problem söz konusu, duster yanlış bilmiyorsam 2010 yılında üretilmeye başlandı. 7 yıldır da ahım şahım bir değişiklik geçirmedi. Yeni seri bir araç değil ki bahsettiğiniz sesler normal olsun veya motor sesindeki anormallikleri görmezden gelelim. Zaten oturmuş bir üretim yapısı var bu aracın. Bu yüzden minimum hatayla satılacağını düşünüyorum. Onun dışında dacia veya daha dandik bir marka da olsa kimsenin sıfır aracı bayiden alırken trim seslerini veya motordan gelecek anormal bir sesi kabul edebileceğini düşünmüyorum. Sorun markanın karakterinde var demek yanlış olur. Aynı araçtan 3-4 tanıdğımız alıp memnun olarak kullandıkları, önerdikleri için almıştık. Saygılar.




  • bizim şirkette kiralık reno fluence araç var. araç seyir halinde bagaj kapağını açıyor ve sürekli uyarı veriyor ses geliyor. müsait yerde inip kapatıyorsun 5km sonra tekrar yapıyor.
    servise gitti geldi verdikleri cevap "olmuyor yapamadık". zimmeti bende olmadığı için umursamadım. sanırım kısa devre var.

    renoya karşı önyargım vardı ve iyice tasdiklendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senkei -- 7 Mart 2017; 18:12:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senkei

    bizim şirkette kiralık reno fluence araç var. araç seyir halinde bagaj kapağını açıyor ve sürekli uyarı veriyor ses geliyor. müsait yerde inip kapatıyorsun 5km sonra tekrar yapıyor.
    servise gitti geldi verdikleri cevap "olmuyor yapamadık". zimmeti bende olmadığı için umursamadım. sanırım kısa devre var.

    renoya karşı önyargım vardı ve iyice tasdiklendi.

    ASF'deki çalışanlarla konuştuğumda gözlemlediğim şöyle bir durum var; servis çalışanı ilgilendiği araçtaki problemi anlayabilirse çözüyor, anlayamazsa Techline denilen renault uzmanlarının olduğu yere soruyor. Uzmanlar konuya müdahil olup şu parçayı değiştir, şunu tamir et şeklinde öneride bulunuyorlar. Sizin probleminiz ufak bir şey olduğundan büyük ihtimalle servis uğraşmak istemedi. En büyük sorun Renault'un servisleri denetlememesi veya eksik denetimi. Şikayet oluştursanız da hiç bir işlem yapmaması...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç markalarındaki müşteri memnuniyeti ve kalite kontrol garanti politikası marka değeri ile doğru orantılıdır her zaman..



    Yukarıda Volvo örneği verilmiş misal, rakamlarının olduğu alan çizilen vites topuzu araç sahibinin ısrarı ile garantiden değişmiş...



    Şimdi böyle bir durumu Dacia da veya muadil markalarda yaşayan var mı ? Olmaz zaten... Satan distirbütor'ün bile aklında ne kadar ekmek o kadar köfte felsefesi çalışıyor...



    Oradan buradan ses geliyor diyorsun, herif içinden diyor sessiz Suv arıyorsan git Land Cruiser al.... Ne kadar ekmek o kadar Duster diyor...



    Tüketici kanunu ve adalet sisteminin adam gibi işlediği bir ülkede öttürürsünüz o firmaları ama bizim ülkede zor...



    Meşhur Auris ve Mmt şanzıman efsane davaları seneler sürdü sonuçlandı... Sistem yavaş işliyor maalesef bizim ülkede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. Vergi ile dönen ve bir araca iki araç parası verilen bu geri kalmış ülkede elbet 65.000 lira büyük bir meblağ. Mutlaka hakkınızı arayın. Dava kaç yıl sürerse sürsün.

    Malesef Dacia-Renault, Fiat ve Peugeot gibi kontrol, mühendislik ve kalite algısı bakımından da sabıkalı ve düşük kaliteli firmalar ülkedeki yasal boşluğu da iyi değerlendirerek sıvadıkları sorunlu araçları Türk halkına itelemekte hiçbir sakınca görmüyorlar. Ayrıca tecrübe ile sabit olmak üzere, bu markaların bir modelinde seri halde kronik bir kusur/hata varsa aracı o hali ile müşteriye kabul ettirme, kusuru düzeltmek yerine üzerine yatma gibi şekillere de çok defa başvuruyorlar. Bunlar marka politikası.

    Yargı mücadelenizde başarılar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Mart 2017; 22:14:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Hocam en büyük sorun ülkemizde adaletin geç tecelli etmesi. Firmalar bu süreçlerden ve zorluklardan korkup hakkımızı aramayacağımızı düşünüyorlar. Onlara bu cesareti veren bizim sistemimiz. Aracım değiştirilmez veya para iadesi yapılmazsa ben pes etmeden sonuna kadar hakkımı arayacağım. Avukatımla görüştükten sonra aracı yediemin otoparkına çekip, aynı araçtan kiralayıp onu kullanmaya karar verdik. Otopark ve kiralık araç masraflarının tümü firmadan talep edilecek. Yani sürecin uzaması benim değil onların zararına olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caner91 -- 4 Nisan 2017; 19:57:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Bu ilk veya 10. araba konusu değil. Kişilikle alakalı bir durum.

    ağzını topla. Ben konuyu renault mais genel müdürlüğü casper binası 2.kata iletiyorum. sen bu dilden anlıyorsun boş yere marka karalamaktan boş yere servisi rahatsız etmekten seni mahkemeye versinler gör gününü.

    arabamı yenileyecem derken elindekinden olma da

    Yok artık. Senden bile bu kadarını beklemezdim. Bayaa bi kendini aşmışsın.

    sanırım totoya kullnıyordu, çok sorunsuz bir marka gerçekten.




  • Yeniden merhaba arkadaşlar, konuyu sizlerle paylaştıktan sonra avukatım aracılığıyla ilgili firmaya ihtarname gönderdik. İhtarnameye olumsuz yanıt aldık. Pazartesi günü avukat ayıplı aracın iadesi için davayı açtı. Araçtaki sorun hala devam ediyor. Bundan sonraki tüm gelişmeleri de ilk mesajdan sizlerle paylaşacağım. Saygılar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merakla bekliyoruz.Bakalım neler olucak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun kardeşim. Hakkını sonuna kadar savunduğun için seni kutluyorum, inşallah en kısa sürede durum senin lehine sonuçlanır. Burada saçma sapan yorum yazanları hiç aldırma bildiğin yolda devam et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlu mal satan suçludur.

    Onun için ürün iadesi var. Bunun aması maması da olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip up up
  • böyle durumlarda aracın arkasında duran, müşteriye zorluk çıkarmayan marka var mı? varsa onu alalım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.