Herkese merhaba, Evimizdeki Türk Telekom interneti Turkcell Superonline'a geçirmek için araştırma sürecine başladık. Bölgemizde 35 Mbps sağlanabildiğini öğrenince Superonline ile iletişime geçtim. 0850 477 53 30 numaralı hattaki h** hanım 35 Mbps'lik açık port olmadığını, başvuru yapılması gerektiğini, müşterilerin başvurularının da daha hızlı sonuçlandığını söyledi. Bunun doğrultusunda bana 16 Mbps'lik paketi bağlamayı önerdi. Kendisinin söylediğine göre başvuru 2 hafta içinde sonuçlanıyor ve 35 Mbps'lik pakete kesin geçiş yapıyorduk. Bunun teyidini istediğimde ise kendisinden, bu numaradan ona ulaşabileceğimi, işlemlerimizi ise zaten kendisinin yapacağını söyleyerek beni 16 Mbps'lik pakete ikna etti, gelip kurulum yapıldı ve aboneliğimiz başladı. Bugün ise 532 numaralı numaradan arandım ve başvurumun reddedildiği bilgisini aldım. Sebebini sorduğumda ise tüm portların dolu olduğu bilgisini verdi telefondaki hanımefendi. Bende madem öyle bunu bana neden pazarlama taktiği olarak sunuyorsunuz, bu yalan beyan siz bana söylediğiniz hizmeti vermiyorsunuz dediğimde ise de yapacak bir şey yok tarzı şeyler söyledi. Tekrar h** hanım'ı aramak için telefonu kapattım ama tahmin edersiniz ki kapı duvar, kendisine ulaşamıyorum. Hala da evde 16 mbps'lik paket ile sürünüyoruz. Üstelik 16 ları bile göremiyoruz. Bu sıkıntıyı çözmek için ne yapmalıyım, bu arkadaşları nereye şikayet etmeliyim bana fikir verirseniz çok sevinirim. Herkese şimdiden teşekkürler, iyi forumlar. |
Bildirim