Merhabalar, 1 haftayı aşkın süredir tt altyapısıyla superonlinedan hizmet aldığım 50mbps internetimde sürekli kopmalar yaşıyorum. En başta arıza kaydı oluşturduğumda teknik ekipten bir arkadaş kontrole gelip bina içi tesisatında sorun olduğunu eğer değiştirirsem hiçbir sorun yaşamadan kopma olmadan internetimi kullanabileceğimi söylediler dedikleri gibi bina içi tesisatı değiştirdim ve hala gün içerisinde kopmalar yaşıyorum ve hat değerlerim aşırı düşüyor şuanki hat değerlerim aşağıdaki gibi. Gün içinde snr değerim 4-5lere kadar düşüp downloadım ise 25 30 mbps civarında dolaşıyor. Arıza kaydı açtım 3 gündür bana dönüş sağlamadılar 48 saati geçtiğini artık bir şeyler yapılması gerektiğini söylediğimde ise altyapı ekibinin hala çalışmalar sürdürdüğünü söylediler fakat ben altyapı ekibinin çalıştığını dahi sanmıyorum. Çok düşük snr margin ve yüksek crc hatası sorununu nasıl çözebilirim bir yolu var mı? Not: Bina içi tesisatı yeni değiştirdim bir sorun yok ek yama vs yok 3 farklı modem denedim hepsinde kopmalar var asus modemde daha az kopma yaşıyorum snr margin sabitlediğimde ise bir şey değişmiyor yine belli süreden sonra kopma yapıyor. |
Sürekli internet kopması ve crc hatası
-
-
modem modeli hangisi ac750 mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır hocam dsl n16p ve bugün santrale gidip ekibe söyledim geldiler ankastre kutusuna bakır kablonun bir ayağı tam çakılmamış temassızlık yapıyormuş ucu değiştirip yeni taktı ve değerlerim iyileşti kesinti yaşamıyorum.
-
Gözünüz aydın. Kopmasız ve bol hızlı günler dilerim. :) Crc sorunu ile boğuşuyorum ve bir umut diyerekten ac750 model modeme stabil denilen sürümleri yüklüyorum ama maalesef düzelmiyor. Nasıl bir yol izlediniz acaba? Sanırım bizim mahalledeki ankastre sorunlu. Telekom çalışanlarına ne desek düzeltir hocam?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam çok teşekkür ederim öncelikle. Ben kullandığım iss'e arıza kayıtları bırakıyordum ve sürekli halloldu bina içinde sorun var diye kapatıyordu telekom ekipleri ve beni bile bilgilendirmiyorlardı. Canıma tak etti ve türk telekomun oturduğum ilçedeki santraline gittim şefle sorgulattım ve arıza kaydının sorumlusu kişi benim kayıtlarımı sürekli kapatmış hiçbir eylem gerçekleştirmeden. Aynı gün içerisinde bana ekip yönlendirdi birkaç saat içerisinde ekip geldi ve bina içindeki kutudaki bağlantımın porta tam çakılmadığını temassızlık yaptığı tespit edildi ucu değiştirilip tekrar çakıldı sorun çözüldü.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X